KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT LOKAKUUSSA

Minäkin taidan vaivihkaa liittyä tähän joukkoon :whistle:
Kovasti kuumeilen kolmatta lasta, vaan asiaa vaikeuttaa hiljattain päättynyt pitkä imetys ja siitä edelleen johtuva menkattomuus. Eli kierrosta ei ole tietoakaan, mutta yk on kai 1 =)

Tärppionnea kaikille :flower:
 
Onpas taas jännät paikat monella. Ihan innoissaan käyn täällä lukemassa. Plussapuhureita puhkun kaikille :whistle: :whistle:

Tervetuloa uusille minunkin puolesta :wave:

Tänne ei ole täti vieläkään eksynyt, vaikka imetän enää aamulla ja illalla. Vähän tympii jo, mutta imetystä en vielä lopeta kokonaan. Viimeksi kuitenkin tulin raskaaksi, vaikka imetin. No nyt vaan odotellaan.. Pikkuisen (1v2kk ) vieroitus tisusta on sujunut ihmeen hyvin. Vähän herkkä uninen on ja läheisyyttä tarvii kovasti. Nytkin nukkuu sylissäni :heart: . Molemmat ollaan öisin nukuttu paremmin, vaikka heräillään 2-3 kertaa edelleen. Tähän samaan syssyyn olisi niin hyvä kolmosenkin tulla ettei tämä äippä vaan opi nukkumaan öitä läpensä :)
 
ärrieri nyt ei oo yhtään testii mut huomenna suuntaan apoteekkiin..... pelottaa vaan et joutuu pettymään

Mädchen tervetuloa kuumeilemaan

Ensimmäiset jotka tästä pinosta plussas 2009 puolella saa jo pian käärön syliin :heart:
 
MAANANTAI 5.10.2009

Pakanamaan kartta..................kp 42/28............................yk 4v
Unikeiju ...................................kp 40/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 40/25-30.......................yk1
Ella-83......................................kp 38/24-46.......................yk 11
Ilmatar.....................................kp 34/26-29........................yk 1
satukirjan sankari....................kp 34/32-38........................yk 1,5v
Orwokki....................................kp 33-45/28-32..................yk 6
memmiliini.................................kp 29/27-40.......................yk 8
Summergirl...............................kp 26/26-27.......................yk 1
Ärrieri.......................................kp 25/??..............................yk 2
Siiri78.......................................kp 23/30.............................yk5
Sssalla.....................................kp 21/32..............................yk 4
höperö75.................................kp 21/26-28.........................yk 15
Punaposket82.........................kp 20/28-31..........................yk 8
SMSM.......................................kp 20/28-29..........................yk1
Silmäterä.................................kp 17/28-34..........................yk4
Lasihelmi.................................kp 17/30................................yk9
Vaahtera-82............................kp 17/28-30...........................yk1
Miuskipa..................................kp 15/28-33..........................yk 2
Onlydream................................kp 11/23-29.........................yk 3
snowangel...............................kp 10/27.................................yk 15
UuTeEnNoUsUUn......................kp 7/28..................................yk ??
Sintyli.......................................kp 4/25-27............................yk 2
maamin82................................kp 3/??...................................yk 2
jenmo......................................kp 3/26-29.............................yk 4
fantasy....................................kp ??/??.................................yk 1
Mädchen..................................kp ??/??..................................yk 1
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................




Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76


Haamut





:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira

Plussaonnea!! :flower:

[/quote]

[/quote]


 
unikuu teehan kertoo mitä testi sanoi :attn:

ja muillekin jännäilijöille tsempit,mä meinasin itse perjantaina testata,josko mahdollinen raskaus jo näkyisi,voi luoja että mua jännittää jo nyt :|

lasihelmi toivotaan että teilläkin tärppäisi piakkoin :hug:
 
unikeiju: noh? Mitä tuli tikkuun?

fantasy: taidetaan testailla samoihin aikoihin ;) Mulla on nyt n. viikko oviksesta ja ainakin viikon vielä odottelen. Mulla varma merkki raskaudesta on vihlaisut muniksissa ja toivon että se oire taas ilmaantuisi loppuviikosta...
 
Aamulla tuli hailakan punasta paperiin ja ajattelin, että kp 1 tänään mutta enempää ei sitten olekaan tullut, ainakaan vielä. :eek: Leikkiikö se täti mun kustannuksella ihan täysillä vai mitä ihmettä..
 
:ashamed: Mä häivyn taustalle...
En ymmärrä mistään mitään. Ei vieläkään menkkoja ja negoja satelee. tai siis en enää oo tehny testiä, kun uskon että ei se välivuoto ollutkaan ovisvuotoa vaan jotain muuta, ja nyt on varmaan ollu ovuloimaton kierto.
Huutelen taas sit ku jotain tapahtuu...

Plussatuulia ja tarrasukkia ihan sikana teille muille!
Mun vauvakuume on ihan kipeen kova. Nuorempi tulee ens viikolla 1v, ja hän on aloittanut hoidossa. Ei ole enäämikää pikkuvauva, ja voi luoja kun ottaa mammaan kipiää tajuta miten liian nopeasti on tämä vuosi kulunu. :'(
 
Jänniä aikoja teillä muutamilla, nimiä en muista.. Fantasylle tervetulotoivotukset!! Pisti silmään että sulla on aikas saman ikäiset lapset kuin mullakin. Oon ihan ihmeissäni että "kärsin" jo vauvakuumeesta vaikka nuorimmainen vasta 6kk. On melkeinpä syyllinen olo kun toinen on vielä niin pieni vauva kuitenkin.. Mutta tunteilleen ei voi mitään :)
 
Elikkäs testiin tuli haamunen tosi laimeesta aamupäiväpissasta..... vielä ei uskalla kyllä riemuita kun pelottaa että tullaan rytinällä sitten alas :ashamed: vieläkään ei tyypillisiä menkkaoireita ole ollu kamalasti vaan janottaa ja pissattaa .... tissit on nyt oudot ollu pari päivää..... edelleen odotellaan ....

Ella-83 :hug: voi harmistusten harmistus .... teilläkin on jo tosi pitkät odottelut :/

Orwokki toivotaan että kroppasi alkaa toimia taas entiseen tapaan

:hug:
 
MAANANTAI 5.10.2009

Pakanamaan kartta..................kp 42/28............................yk 4v
Unikeiju ...................................kp 40/30-33 ......................yk 10
minttis81..................................kp 40/25-30.......................yk1
Ilmatar.....................................kp 34/26-29........................yk 1
satukirjan sankari....................kp 34/32-38........................yk 1,5v
memmiliini.................................kp 29/27-40.......................yk 8
Summergirl...............................kp 26/26-27.......................yk 1
Ärrieri.......................................kp 25/??..............................yk 2
Siiri78.......................................kp 23/30.............................yk5
Sssalla.....................................kp 21/32..............................yk 4
höperö75.................................kp 21/26-28.........................yk 15
Punaposket82.........................kp 20/28-31..........................yk 8
SMSM.......................................kp 20/28-29..........................yk1
Silmäterä.................................kp 17/28-34..........................yk4
Lasihelmi.................................kp 17/30................................yk10
Vaahtera-82............................kp 17/28-30...........................yk1
Miuskipa..................................kp 15/28-33..........................yk 2
Onlydream................................kp 11/23-29.........................yk 3
snowangel...............................kp 10/27.................................yk 15
UuTeEnNoUsUUn......................kp 7/28..................................yk ??
Sintyli.......................................kp 4/25-27............................yk 2
maamin82................................kp 3/??...................................yk 2
jenmo......................................kp 3/26-29.............................yk 4
Ella-83.....................................kp 1/24-46.............................yk 12
fantasy....................................kp ??/??.................................yk 1
Mädchen..................................kp ??/??..................................yk 1
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................




Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Orwokki

Haamut





:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira

Plussaonnea!! :flower:

[/quote]

[/quote]


[/quote]

 
Täällä tänään kp1. Kierrot hieman tasoittuneet nyt ei ole ollut muutamaan kuukauteen 40 päivän megakiertoja. Eipähän tuo näytä mitään kuitenkaan auttavan...

Ella-83 Iso lohdutus :hug: sinulle!

Plussatuulia kaikille :whistle:
 
Ohhoijaa... Olo on kuin jyrän alle jääneellä. Siirryn kohta sohvalle edes jos en sänkyyn pääse... Ei kivaa....

AI niin, ja ovistestit löysivät uuden kodin...

Sitten kestovaippoihin hurahtaneena hörhönä ja tukihenkilönä pistän pienen gallupin pystyyn:

Kuinka moni täällä :

a) käyttää kestovaippoja tai on käyttänyt?
b) meinaa käyttää kestovaippoja?
c) ei halua edes ajatella asiaa?


Ja itse vastaan, että a ja b eli toinen kestopeppu on täällä, edelleen vaipoissakin + harkkahousuja käytetään ja jos tärppi tulee vielä niin kestopeppu sieltäkin tupsahtaa :) Meillä ollaan siis täyskestoilijoita, sekä poika että äitee ;)
 
unikeiju: vau! haamu on parempi kuin ei mitään ;) Joko testasit uudelleen? Pidetäänpä peukut pystyssä!

ON: maha on jotenkin sekaisin ja tänä aamuna ollut lievää menkkajomotusta tai jotain...saas nähdä mitä tästä tulee...

Gallup: C, en halua edes ajatella asiaa, pyykkäämistä riittää muutenkin. Nostan hattua niille, jotka jaksavat kestoilla, minä yritän jotenkin muuten sästää luontoa (esim. kierrättämällä vaatteita, tekemällä vauvan ruokia itse jne.).
 
unikeiju mä pidän isot tsempit sulle että haamu vahvistuisi :hug:

maini76 mullekin tämä vauvakuume tuli vähän yllättäen :D

Ella-83 voi harmi,teilläkin kun on yritystä jo melkein vuosi takana :hug:
Jos ensi kierrossa olisi viimein teidän vuoro,toivotaan niin :)

G:mä arvostan kyllä kestoilijoita,mutta itse en ole näiden lapsien kanssa edes kokeillut niitä,katsotaan nyt sitten miten kolmannen lapsen kanssa käy (jos sellainen meille suodaan)

Minuu jännittää ihan kauheasti perjantai,kääk :|
Mulla on tossa yksi testi aamua varten,toki en odota nyt todellakaan plussaa,se olisi kyllä melkoinen ihme kun menkkojakaan ei ole kunnolla tullut,saa nähdä..
Mutta ovulointi oletettavasti tapahtui,kivuista päätellen ja on tullut nyt ihan valtavasti valkkaria,mikä oli ainakin viimeksi mulla raskauden merkki :heart:
 
unikeijulle peukkuja täällä pidän että plussa vahvistuisi ja pääsisit nauttimaan raskaudesta :heart:

).( Kävin juuri yksityisellä gynellä. Hän ultrasi follikkelit ja siellä oli yksi suuri ja pari pientä munarakkulaa. Hän arvioi ovulaatioajankohdaksi to-perjantain. Miehen spermanäytteen tulos oli hyvä. Jopa 30 miljoonaa täydellistä kaveria juoksenteli näytteessä B)
Gyne antoi mulle valmiiksi lähetteen verikokeisiin keskussairaalan labraan, jonne menen sitten kun mahdollinen raskaus alkaa. Verinäytteestä tutkitaan raskaushormoonit ja jotain muuta. Näin varmistetaan, voiko raskaus mahdollisesti jatkua. Jos silloin ei arvot ole kohdillaan, mietitaan jatkoa.
Huh, tää on kyllä todella kuluttavaa ja raskasta. Kohta tulee 1,5 vuotta, kun aloimme yrittämään kolmatta murusta.

fantasylle peukutukset perjantain testaukseen.

G: Kestoilu on kyllä todella hieno asia minunkin mielestä. Silloin neljä vuotta sitten se ei vielä ollut niin yleistä, mitä se nyt on. Ja molemmilla muksuilla on tullut käytettyä kertakäyttöisiä. Mahdollisesti osakestoilisin tulevan kolmosen kanssa, kun siskoni aikoi lahjoittaa oman poikansa kestoja meille.

mutta nyt kotihommien kimppuun.. nimittäin taas meillä sairastetaan. Oksennustauti yllätti nuorimmaisen :/
 
snowengel minä myös tänään kävin gynellä ja suht samanlaisen tuloksen myötä sieltä tulin eli munarakkuloita löytyy ja niitä follikkeja,lisäksi sain terolut resptin jos näyttää että nämä kierrot edelleen lyhenee niin ne tasoittamaan niitä.
Se mitä täti kovasti korosti oli ettei saisi liikaa miettiä ja nähdä vauvoja kaikkialla se nääs pistää elimistön stressitilaan ja jopa jarruttaa raskaaksi tuloa silloin kun ei gynellisellä puolella estettä raskautumiseen pitäisi ottaa vaan mahdollisemman relax, no sitä pitää nyt koittaa toteuttaa.

Ella kurjuuksien kurjuus tädistä :hug:

Memmiliini halitukset myös sulle tädistä :hug:
 
onlydream Juu, täytyy koittaa ottaa rennosti tämä vauvapuuhastelu. Kesällä oli niin kovasti kaikkea muuta hommaa, ettei niin ehtinyt keskittyä vauvakuumeiluun. Mutta kun syksy alkoi, alkoi taas kova vauvakuumeilu.
Itse epäilen, että mulla saattais olla keltarauhashormoonin vajaatoimintaa tms. koska raskaudet päättyvät erittäin varhaisessa vaiheessa. Mutta siihen gyne tokas, että keltarauhashormonin vaje on aika harvinaista. höh.
Mutta mutta, nyt siis otamma rennosti :D

No voi pirskatti kun se täti taas kurvasi teille Ella ja Memmiliini :hug:
 
Unikeiju onnea haamusta, toivottavasti huomenna jo vahvistuu..
Ella-83 jaksuja :hug:

Menkat loppusuoralla :D nää oli kyllä ihan kauheet :kieh: onko muilla, jotka on lopettanu pillerit, niin ollu kamalat menkat?

G: C, en oo ajatellu kestoja, meilläkin pyykkiä tulee muutenkin.. oon kyllä nähnyt ihQja uusretrokuoseja (jotka viehättää). Pari tuttua on jotka käyttää!

Takkuaako muilla sivujen aukeaminen? Meillä takkuaa melkein joka päivä.. Mikähän ihme, kun muut sivut aukeaa normaalisti..

 
maamin82 mullakaan ei auennu sivut aamulla, mut nyt kyl toimii, et oisko ollu joku päivityskatko tai jotain... Ellalle iso halitus ja paljon jaksuja!
Ja galluppiin C; hyvä ystäväni kestovaippas kolmannen lapsensa, vimpanpäälle tunnollinen äiti, et ei varmasti mitään hygieniaongelmia...mutta, lapsi sai kaikenmaailman ihottumat ja näpyt ja ruvet mitä ikinä voi saada ja kaksi vanhempaa kertakäyttövaipattua säästynyt kaikelta tuolta, eli en aio kestoilla, mikäli vaavin saan :) Mutta kaikki kunnia heille, ketkä sen rumban jaksavat läpi käydä.
 

Yhteistyössä