Kolmatta lasta kaipaavat kesäkuussa

okei eli nyt olis siis kp 21/26 ja ensimmäinen yk.
Ovis oli selkeesti tuossa 14pvä. ja tässä juuri mietin että uskaltaisko perjantaina tehdä testin jo.. hmm...
Jos minäkin kerron sen verran sitten että olen 23 ja minulla on kaksi ihanaa tyttöä.. vanhempi on pian 4 ja nuorempi täytti juuri vuoden, ja jostain se vauvakuume vaan tulee:)
Kaikille plussanneille kovasti Onnea ja toivotaan että itsekullekkin niitä plussia tulisi..
On kyllä ihana palsta, luin alusta loppuun ja jännitän muidenkin puolesta! :)
 
Huomenta toverit! Kyllä nämä lämpimät kesäpäivät saa ihmeitä aikaan, aika juoksee, ettei edes itse pysy kärryllä, eli testipäivä lähenee...tosin kierto on viimeaikoina pompsahtanut 30-31, aina ennen ollut niin säännöllinen, mut ei kyl haittaa vaik täti myöhästys(tai ei tulis oillenkaan =) )ei hääppönen kaveri helteellä
 


TORSTAI 25.6.2009

Unikeiju ................kp 3/30..........yk8
Tatomira................................. kp 9/29-32....................yk 6
snowangel ..............................kp 17/27........................yk 11
mammamia82..........................kp 18/28-30...................yk 7
Heikunkeikun86...........kp 21/26...........yk1
Varanikki..................................kp 23/28-29.......DPO8......yk 3
memmiliini................................kp 24/27-35...................yk 4
BornToLose..............................kp 24/21........................yk 2
Pikkarainen..............................kp 25/36..........DPO6.........yk 3
nasumasunen..........................kp 27/? ..........................yk2
essiennieukko..........................kp 28/?...........................yk ?
höperö75.................................kp 28/26-28....................yk 11
Kirppu81..................................kp 33/?............................yk ?
Pusutin....................................kp 34/?............................yk 6
äiti0408...................................kp 34/28-43....................yk 3
Tiitikan.....................................kp 46/27.........................yk ?
pingviini100.............................kp 48/28..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 53/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 60/28........................yk 2
Unikeiju....................................kp 64/30.......................yk ?
Ainuliini.....................................kp 70/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?...............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ella-83


Haamut





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30

Plussaonnea!!!
 
Unikeiju :hug: Toivottavasti teillä tärppää pian. Pillerit on kyllä aikamoisia, ihan hyvin menee vuosikin niiden jälkeen ennen raskautumista. Ei kun vain lääkäriin jos ei ala vauvaa kuulumaan!

höperö75 Voi kun mullakin menisi aika nopeasti :ashamed: Lomaa ja tätiä (tai sitten testipäivää) odotellessa...

Minulla rinnat edelleen kipeät ja turvoksissa, kohta täytyy ostaa isommat liivit :eek: Eilen muistelin millaisia oireita olen kehitellyt tässä ajan kuluessa, joten tämäkin on aivan varmasti mielikuvituksen tuotetta :kieh:

Ihanan aurinkoista torstaipäivää täältä Itä-Suomesta ja lämmin plussapuhuri kaikille!
 
memmiliini kiitos .... pettymys on vaan aina (varmaan kylläkin kaikilla) niin suuri kun tuo pahuksen täti eksyy kyläilemään.... Mulla on jotenkin nytten sellainen olo ollut jo pidemmän aikaa että jotain puuttuu vaikka on kaksi ihanaa superlasta joista olen ikionnellinen niin silti se jokin vielä puuttuu, kai se on tuo biologinenkello mikä tikittää :whistle: Olin aika nuori kun sain lapseni joilla ikäeroa on 11kk. Kumpikin raskaus alkoi aikalailla nopeasti ja nyt sitten kaihertaakin kun tuntuu ettei millään tärppää....viimekuussa sain toki ne plussat testeihin mutta keskenhän se sitten meni ennen kun ehti edes alkaa :'( Lääkärille ajattelin mennä viimeistään kun on vuosi yritetty....
 
Unikeiju Me tehtiin ensimmäistä lasta (joka on jo 7v) 2 ja ½ vuotta. Sitten kun viimeinkin päästiin hoitohin niin ensimmäisestä clomi+tero kierrosta tulin raskaaksi. Joskus se on pienestä kiinni! Toinen (kohta 5v) sai sitten alkunsa ensimmäisestä yk:sta ja nyt sitten on 4 yk menossa. Pettymys on joka kerta kova, kun täti saapuu mutta kun aikaa kuluu eikä vauvaa näy, alkaa myös huoli ja epätoivo heräämään. Jaksuja!

Täälläkin kuuluu tik tik tik sisäisestä kellosta :wave:
 
Tulin puhaltaan plussatuulia :whistle: :whistle: +++++

Täällä kovasti odotetaan edelleen tätiä, mutta ei vaan näy eikä kuulu. Toivon jo kovasti sen saapuvan ,jotta voisi alkaa todella jännäilemään. Meidän vauva ,11kk, viihtyy öisin kylläkin siinä määrin vielä rinnalla ,että se varmaan pitää tädin loitolla. En kuitenkaan imetystä tahdo vähentään uuden raskauden toivossa. Tarkoitus alkaan vasta reilun vuoden ikäisenä imetystä vähentää.
Kiva ,kun täällä voi lienyttään kuumetta ja jännäillä teidän muiden puolesta!!
Ihanaa kesää kaikille!!!
-Poni ja tytöt 2v10kk ja 11kk
 
memmiliini: mulla on ollut selvä merkki raskaudesta juurikin tuo rintojen arkuus ja kasvu/turvotus.
Itsekin sain tänään "kaivettua" ensimmäisen (vale)oireen :D Eli viilteli tuonne alapään suuntaan muutamia kertoja. Mitähän sitä seuraavaksi keksisi.. B)
 
Pakko näin lomallakin käydä kertoilemassa kuulumisia, =)
Täti ei vieläkään näy ja varovainen toivon pilkahdus hiipii ajatuksiin mutta samalla pelko ettei kroppa ala toimia teroillakaan, vaikka yhden tädin kyläilyn jo saivat aikaan. Testiä en ole uskaltanut tehdä kun pelko hiipii ajatuksiin mutta lauantai olisi jo kp 35 ja silloin aion testin tehdä kävi miten kävi, joko varaan neuvola käyntiä tai lääkäriaikaa maanantaina :|
Plussatuulia kaikille ja aurinkoisia päiviä B) :flower:
 
memmiliini tuntuu jotenkin niin itsensä kiusaamiselta tää joka kuinen stressi ja jännääminen joka aina tuntuu päättyvän pettymykseen .....onneksi on kuitenkin tälläinen palsta josta saa tukea ja tietää ettei oo ainoa maailmassa joka painii näiden asioiden kanssa. Toivotaan että teilläkin tärppäisi pian =)
mutta kanssasisaret plussatuulia jokaiseen suuntaan :whistle:
 
Uutena ilmottaudun mukaan!

Meillä on jo kaksi lasta ennestään, tyttö 6-v. ja poika 5-v.

yk2 ja kp 28/28 , testasin tänään ja haamun sain aikaiseksi... Ensi viikolla testaan uudelleen jos pelätty täti ei paikalle kurvaa sit ennen :/
 
Pikkarainen Minulla kummassakaan raskaudessa ei ole oireena ollut tällainen rintojen arkuus/turvotus. Eli jostain olen saanut kehitettyä ihan uuden 'oireen'. Voi kai ne oireet olla erilaisia eri raskauksissa varsinkin, kun minun edellisestä alkaa olla 5 vuotta. (Toiveajattelua :ashamed: )

Unikeiju Jännääminen ja pettyminen kierrosta toiseen on kyllä yhtä tuskaa mutta täytyy vaan yrittää pitää mielessä se mahdollinen palkinto. Jälkeen päin ajatellen meidän lapsettomuus aika kasvatti sekä minua ihmisenä että meidän parisuhdetta. Ja palkinto ahkerasta yrittämisestä lähtee tosiaan syksyllä jo toiselle luokalle :heart:

Kirppu81 Peukkuja testaukseen!

Sandy85 Tervetuloa mukaan! Toivottavasti vierailusi täällä jäisi lyhyeksi ja pääsisit siirtymään tuonne odottajien puolelle ;)

Minulla oireet ennallaan :eek:
 


PERJANTAI 26.6.2009

Unikeiju ................kp 4/30..........yk8
Tatomira................................. kp 10/29-32....................yk 6
snowangel ..............................kp 18/27........................yk 11
mammamia82..........................kp 19/28-30...................yk 7
Heikunkeikun86...........kp 22/26...........yk1
Varanikki..................................kp 24/28-29.......DPO8......yk 3
memmiliini................................kp 25/27-35...................yk 4
BornToLose..............................kp 25/21........................yk 2
Pikkarainen..............................kp 26/36..........DPO6.........yk 3
sandy85.............kp 28/28..........yk2
nasumasunen..........................kp 28/? ..........................yk2
essiennieukko..........................kp 29/?...........................yk ?
höperö75.................................kp 29/26-28....................yk 11
Kirppu81..................................kp 34/?............................yk ?
Pusutin....................................kp 35/?............................yk 6
äiti0408...................................kp 35/28-43....................yk 3
Tiitikan.....................................kp 47/27.........................yk ?
pingviini100.............................kp 49/28..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 54/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 61/28........................yk 2
Unikeiju....................................kp 65/30.......................yk ?
Ainuliini.....................................kp 71/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?...............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ella-83


Haamut

sandy85




Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30

Plussaonnea!!!
 
Tervetuloa sandy85 :wave: ja onnea haamusta =)

Itsellä on etukäteen pettynyt olo. Raskautumaton siis. Jotenkin vaan tuo KN kokeilu sai semmoisen huonon fiiliksen.. Mimmoinen sen pitäisi olla DPO 8 raskautuneella?

Nyt kun alan jo jännittää, niin takuulla täti tulee myöhäisellä junalla ja tekee mut hulluksi |O

Nyt ulos :wave:
 
veikkaisin että kohdun nipukka (?) on tuo KN siis..
sandy85 Onnea juu haamusta ja toivottavasti se plussa vahvistuu.
ja Varanikki eikai sen kuulu olla vielä millainenkaan?? Kun mulle sanoi neuvolantäti et todellinen muutos tapahtuisi vasta 8viikolla.. en tosin tiedä tarkoitetaanko samaa asiaa :) Mut yrittäisit olla stressaamatta ( minä paraski sanoja:) ) !! Toivottavasti se siitä eikös monet laita raskausoireesiin että raskaumaton olo voisi olla yksi oireista..
Onnekasta kiertoa kaikille!! .. saas nähdä uskallanko itse tänään plussailla... krrrg....
se on niin jännää!
 
sellaista vielä et aattelin tilata tähän kiertoon noit ovistestejä :xmas: oon aiemmin käyttäny noita mammaksi:n testejä en oo niihin oikeen koskaan saanu kunnollista ovisplussaa, onkohan noi kotitestin testit kuinka erilaisia,parempia tms....
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikeiju:
juu ja tosiaan semmonen vielä (kohta mut potkitaan jo pois täältä :ashamed: )
Varanikki :attn: unikeijun tiedot listassa kaksi kertaa !!!!!

Nyt mä häivyn B)
Laitan kolmannetkin tiedot jos et nyt hiljene |O

No ei vaan, mulle näitä sattuu siks pitääkin tarkastaa itte omat tietonsa :D

Korjailen päivitykseen =)



Juu, omaa navatonta sen verran että eilen en yltänyt KN ollenkaan, minne lie meni.
Menkkamaisia nippailuita jo nyt kp 25, liekö täti etuajassa tulossa |O |O |O

Kaunis päivä siivota tänään joten läskingrillausta luvassa :kieh: :D
 


LAUANTAI 27.6.2009

Unikeiju ................kp 5/30.............yk8
Tatomira................................. kp 11/29-32...................yk 6
snowangel ..............................kp 19/27........................yk 11
mammamia82..........................kp 20/28-30...................yk 7
Heikunkeikun86...........kp 23/26............yk1
Varanikki..................................kp 25/28-29.......DPO9......yk 3
memmiliini................................kp 26/27-35...................yk 4
BornToLose..............................kp 26/21........................yk 2
Pikkarainen..............................kp 27/36............DPO8......yk 3
sandy85................kp 29/28..........yk2
nasumasunen..........................kp 29/? ..........................yk2
essiennieukko..........................kp 30/?...........................yk ?
höperö75.................................kp 30/26-28...................yk 11
Kirppu81..................................kp 35/?...........................yk ?
Pusutin....................................kp 36/?............................yk 6
äiti0408...................................kp 36/28-43....................yk 3
Tiitikan.....................................kp 48/27.........................yk ?
pingviini100.............................kp 50/28.........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 55/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 62/28........................yk 2
Ainuliini.....................................kp 72/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

pp73
toukotuuli
P-E
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ella-83


Haamut





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30

Plussaonnea!!!
 
Mulla on nyt kp 27/36 ja DPO8 :D
(.) Huomenna piti testata mutta ei eilen sitten tullutkaan testit postissa, joten taitaa mennä tiistaille asti. Hyvä niin. Sitten olisi dpo 11 ja luulisi jonkinmoisen haamun saavan testiin JOS olisi tärpännyt..?
 

Yhteistyössä