Kolmatta lasta kaipaavat kesäkuussa

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA MATKALLA KOHTI KESÄKUUTA :)
Tervetuloa jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta


PERJANTAI 29.5

höperö75.................................kp 2/26-28...................yk 11
mammamia82...........................kp 18/30....................yk ?
snowangel ..............................kp 18/27....................yk 10
äiti0408...................................kp 7/28-43.................yk 3
Ainuliini....................................kp 44/?.........................yk 3
Lilla2009..................................kp 80/31.......................yk?
Ella-83.....................................kp 22/32-35..................yk 7
Lihapulla..................................kp 87/28.......................yk 1
Unikeiju....................................kp 37/30.......................yk ?
P123....................................... kp 13/30........................yk 7
Pakanamaan kartta.................kp 26/28................yk 4 vuotta
Tatomira................................. kp 21/29-32...................yk 5
memmiliini................................kp 23/30-32.................yk 3
Justiina82.................................kp 66/30......................yk 5
Pikkarainen..............................kp 34/33-36.................yk 2
pikku 3.....................................kp 85/32......................yk ?
pojatx2....................................kp 17/25-27.................yk 2
Varanikki..................................kp 24/28-?...................yk 2
Larbo.......................................kp ?..............................yk ?
äityli30.....................................kp 32/27-31.................yk 3
Kirppu81..................................kp ?..............................yk ?
Babyporkkana..........................kp ?..............................yk?
Poni06......................................kp ?.............................yk ?
saralia......................................kp ?..............................yk ?
Punaposki82 ...........................kp 33/28.......................yk 2
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?.............................yk ?
leana........................................kp ?.............................yk ?
BornToLose..............................kp 15/21..............................yk 1
pingviini100..............................kp ?.............................yk ?
Pusutin.....................................kp 7/?..........................yk?
essiennieukko..........................kp ?.............................yk ?



Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78


Haamut
äityli30

Vuoden 2009 plussat:
Suzu1981 :heart:
Emmama :heart:
Sonja R :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:
mamx2 :heart:
Jessie :heart:
kujakatit :heart:
nasumasunen :heart:



Plussaonnea!!!
 
Eli jatketaan täällä.

Unikeiju Voi ei :hug: olen pahoillani :(

Niin tuon päivittämisen lumoissa, etten muista mitä kaikkea pitikään kommentoida. Mutta, kertokaapas jos tuolla on jotain virheitä niin korjailen, yritän nuo joku päivä muuttaa niin, että ketju muuttuu kiertopäivien mukaan järjestystä, mutta nyt töissä en ehdi sitä tekemään.
Laitoin unikeijun ja Piijuska -78 taustailemaan, mutta toki teidät laitan ihan aktiivikuumeilijoihin mikäli niin tahdotte?

Sitten katselin, että Ainuliini, Lilla2009, pikku3 ja Justiina82 menee jo aika pitkällä kiertoa, eli onko kierto noin pitkä vai onkos nämä pudonneet jo kelkasta? Joku taisikin käydä vilkuilemassa, eli jos olet joku noista pitkäkiertolaisista niin ilmoitteletko vähän tilannetta tai siirrän taustailijoihin (onko se liian julmaa? )

).( mä manasin itselleni eilen raskauden :D no joo, mä meinaan varasin koko perheelle etelän matkan (aattelin, et lähdetään matkalle noiden isompien kanssa, kun sitten kun on vauva menee vuosia ennenkuin voi harkita lomalle lähtöä ) eli todennäköisesti mulla on alkuraskaus menossa silloin ja aivan kaamea pahoinvointi :D no, sen sitten näkee.

Onneksi alkaa viikonloppu niin varmaan taas ehtii ajatella muutakin kuin vauvakuumetta :D Mulla on ilmeisesti nyt sitten piinaviikko aluillaan :) nyt mä väittäisin, et on dpo 3 mutta mitään varmaa en tiiä, katsotaan parin viikon päästä että mitä testi näyttää vai näyttääkö yhtään mitään.
 
tatomira, täältä saa noita jutskia elävöittämään listoja http://www.glitter-graphics.com/gallery.php?categoryID=64

ON: siitepölyallergian lisäksi mulle iski nyt flunssa.. Kurkku kipee, yskittää, nuhaa ja silmät vuotaa ja yleensä tukkoinen olo :attn: DPO 4 tänään ja aamulämpö korkein oletetun oviksen jälkeen, mutta vielä ei lämpö vakuuta.
 
Varanikki joo, just sitä mä aattelin :) heh... kävin tuolta vanhasta ketjusta tuon hakemassa ja siellä oli toukotuuli jo aatellut pidentää sun piinailua ;) nyt korjattu tähän pinoon :)
toivottavasti ei enempää oo virheitä :D
 
Sieltähän se täti taas tuli kun olin jo LÄHES VARMA et oon raskaana...niin pitkä kierto ettei ikinä.
Mutta nyt aion raskautua =)
Eli kanssasiskot, mistä kannattaa tilata ovistestejä? Tuleeko huomaamattomana lähetyksenä? Ettei koko kylä tiedä, että naapurin mamma aikoo lisääntyä :p
Plussatuulia ihan kaikille :whistle:
 
Onnea nasumasunen :flower: voi kun pian pääsisi perässä itsekin :) minä sinut noihin plussanneisiin lisäsin joten tervemenoa odotuspuolelle :wave:

Voi ei höperö75 tyhmä, tyhmä, tyhmä täti kun ei ymmärtänyt pysyä poissa :( Mut sun päätöksesi on hyvä :)
 
höperö75 Voi että :hug: Mutta hyvä asenne sulla =)

nasumasunen
Nyt peukut pystyyn, että vuoto johtuisi jostain ihan muusta kuin keskenmenosta. :hug:

Täällä ei uutta. Jäin vain ihmettelemään tuota ovulaatiotani, kun yleensähän sitä ovislimaa tulee ihan jonkin aikaa, niin nyt silloin keskiviikkoiltana sitä yhtäkkiä alkoi tulemaan, mutta loppui kyllä sitten parin tunnin päästä, eikä oo sen jälkeen tullut ollenkaan. Samoihin aikoihin kun sitä tuli, niin tuntui myös ne nippailut ja alavatsa turposi ihan palloksi. Ovistestikin näytti plussaa aiemmin, että kyllä sen täytyi ovis olla. Mutta jäi semmonen olo, että jos mulla ei sitä ovista ollutkaan.. :(

Miten se DPO muuten lasketaan?
Jos sain kp 14/27 ovistestiin plussan ja oireet oli kp 15/27, niin monesko dpo mulla nyt on? Onko se dpo 3? Kiitos jos joku viitsii auttaa. Nyt kp 18/27 menossa.
 
Nasumasunen :hug: Pidetään peukut pystyssä että vuoto loppuisi ennekuin alkaa edes kunnolla.

pojatx2 Itse mittailen lämpöjä ja niiden avulla dpot on helppo laskea. Esim. tässä kierrossa ovisplussat tuli kp 12 ja 13, ovis oli lämpöjen perusteella kp 14 (piikkimäinen lämmön lasku + oireet) ja tänään siis kp 15=dpo 1 (koska lämmöt nousi 0,5 kierron alkuvaiheeseen nähden/ edellisestä päivästä.) Olettaisin sinulla siis olevan kp 16= dpo 1

Nyt uimaan lasten kanssa B)

Terkuin P123 ja dpo 1= piinailu alkakoon!
 
nasumasunen, voi ei :(:( Toivottavasti vuoto loppuu!

Ella-83 *ojentaa nenäliinaa valkosipulin kera*

pojatx2 noin kai se on se dpo :)

oma navattomuus, 2.päivän menkkoja enneakoiva pääkipeä :( Onko kellään muulla menkkojen alla päänsärkyjä?
 
Vaikka olin "päättänyt" että tässä kierrossa en raskautunut niin kummasti sitä alkaa miettimään, että kohta voisi olla kiinnittyminen lähellä. Tänään dpo 5. Se on omituista että vasta tänään kp 23 lämmöt nousivat selvästi oviksen jälkeiselle tasolle, kun alin lämpödippi oli kp 18, jota pidän ovispäivänä.
 
:wave: Heippa! Voisin ilmoittautua taas kuvioihin. Tässä kierrossa on aloitettu yritykset. Mieli on rento. Minulla nyt kp 12/25. Kierto on lyhentynyt kummasti. Toivottavasti näistä yrityksistä se vauva meille suodaan.. :heart:
 
Mulla tuli taas ovislimaa, joten en tiedä enää yhtään missä mennään. Tänään kolmannen kerran tässä kierrossa on lämmöt selvästi alempana + tulee ovislimaa. Aiemmat vastaavat päivät ovat olleet kp 8 ja kp 18, jota sit pidinkin ovispäivänä kun lämmöt lähti hiljalleen nousemaan ja oletin että tänään jäi ylös mutta eipäs..
 

Yhteistyössä