Kolmatta lasta kaipaavat kesäkuussa

Varanikki miten kävi?

tatomira
Mulla tuli viime kierrossa kp23/25-27 juuri tuollalailla verta. Luulin olevan kiinnittymisvuotoa, mutta vuoto alkoi uudelleen sitten "menkkojen" aikaan. Olin saanut useaan testiin haaleita plussia, joten epäilen että se oli kyllä kiinnittymisvuotoa, mutta jostain syystä ei halunnut pysyä mukana :( Jospa sulla olis parempi tuuri :heart:
 
pojatx2 ok, mulla nyt menkkoihin on vielä aikaa... eli sunnuntaina pitäis kait aikasintaan alkaa... "normaalimpi" olis tuolla, ööh... ensi viikon keskiviikkona.

Nyt oon onneksi pitänyt itseni poissa testiostoksilta kun viime kierrossa taisin näihin aikoihin jo testailla, tyhmä minä!
Nyt ehkä se vähän estää, et vaikka kovasti toivon, et raskaana olisin niin silti jos täti tulee niin se ei niin haittaa, kun tosiaan lomareissu tulossa ja olis se ihan kiva lomalla juoda ruoan kanssa viiniä ja ottaa altaalla joku raikas drinksu :) eli jotain millä vähän pitää itseään kurissa :D
 
varanikki mä en sulle tonne vielä kp1 päivitä, nih... saa täti tulla kunnolla ensin, toivottavasti ymmärtäisi pysyä poissa! Ei vaan, kertoilepa jos tarvitsee päivitellä noita... toivottavasti ei!

BornToLose höh, sinnekin se riivaaja tuli, uuteen kiertoon sitten vain.
 
kp 26 ja taas tuli ovislimoja.. Sylkitesti myös näytti taas hedelmällisintä. Lämmöissä 0,1 asteen nousu eiliseen ja toissapäiväiseen: 36.40->36.50. Jotenkin vaan tuntuu että pitkittyvä ja pitkittyvä ovis onkin merkki siitä ettei munis oikeesti irtoo ollenkaan. Aina vaan puskee oireet päälle, mutta mitää ei sit tapahdu..

Vertailun vuoksi, edellisessä kierrossa sain ovistukkiin plussan kp 25 eli kp 26 olisi ollut the Day. Kierroksi tuli 34 päivää eli luteaalivaihe vain 8 päivää. Mä katon vielä huomenna aamulämmön ja sylkitestin mut sit jätän tarkkailut loppukierroksi pois ja keskityn viikonlopun mökkireissuun..
 
Huomenta!

Minkäänlaista "raskausoiretta" ei ole, joten oisko kuitenkin menny huti tällä kierrolla.. Muistelin kyllä, niin esikoisesta ei ennen plussausta minkäänlaisia oireita ollutkaan, mutta kakkosesta oli jo viikko ennen plussaamista.. Kun sitä nyt vaan osais olla liikaa ajattelematta koko asiaa. Vielä piinaavat 5 päivää |O
 


KESKIVIIKKO 3.6.2009

Varanikki..................................kp 1/28-?...................yk 3
memmiliini................................kp 2/27-35.................yk 4
BornToLose..............................kp 2/21..............................yk 2
Pikkarainen..............................kp 3/36.................yk 3
nasumasunen..........................kp 5/? ............................yk?
essiennieukko..........................kp 6/?.............................yk ?
höperö75.................................kp 7/26-28...................yk 11
Kirppu81..................................kp 11/?..............................yk ?
Pusutin.....................................kp 12/?..........................yk 6
äiti0408...................................kp 12/28-43.................yk 3
mervi-elina...............................kp 16/25.....................yk 1
P123....................................... kp 18/30........................yk 7
pojatx2....................................kp 22/25-27.................yk 2
mammamia82...........................kp 23/30....................yk ?
snowangel ..............................kp 23/27....................yk 10
Tiitikan.....................................kp 24/27......................yk ?
Tatomira................................. kp 26/29-32...................yk 5
pingviini100..............................kp 26/28...........................yk 1
Ella-83.....................................kp 27/32-35..................yk 7
Pakanamaan kartta.................kp 31/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 38/28.......................yk 2
Unikeiju....................................kp 42/30.......................yk ?
Ainuliini....................................kp 49/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?..............................yk?
Poni06......................................kp ?.............................yk ?
saralia......................................kp ?..............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?.............................yk ?
leana........................................kp ?.............................yk ?
Larbo.......................................kp ?..............................yk ?




Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3


Haamut
äityli30



Vuoden 2009 plussat
Suzu1981 :heart:
Emmama :heart:
Sonja R :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:
mamx2 :heart:
Jessie :heart:
kujakatit :heart:




Plussaonnea!!!




 
Huomenta taas kaikille :)


pojatx2 eihän ne raskausoireet välttämättä edes ala ennenkuin menkkojen kuuluisi alkaa :) mulla ei kuopuksesta ollut mitään ennen rv 6-7 mutta sen jälkeen senkin edestä, esikoisesta oireet alkoivat vasta n. rv 5 joten minä en ainakaan edes odottele mitään oireita alkaviksi (ja kun on tässä yrityksen aikana huomannut, niin niitä oireita kyllä tulee kun oikein toivoo ) eli älä nyt vielä sitä kirvestä kaivoon heitä :) onhan sulla vielä muutama piinaava päivä ennen kuin sen riiviön edes pitäisi tulla.

Sitten varanikki sais tulla kertomaan tilanteensa, jänskättää kovasti :) saanut ajatuksia pois omasta piinasta kun oon pohtinut sun tilannetta :D

Ja sitten kyselen, että mikä on Pakanamaan kartan, Punaposki82, Unikeijun ja Ainuliinin tilanne? :)
Onko odotus tuottanut toivotun tuloksen vai taustailetteko?

Sitten taas ).( mulla alkaa toivo pikkuhiljaa heräilemään, tiedä sitten kuinka hyvä asia se on, kun kuitenkin se täti porhaltaa paikalle ensi viikolla (tai jo tällä ) mutta taas tutkiskelin sitä kohdunnipukkaa ja tosiaan kun aiemmin olen näillä kiertopäivillä kokeillut, se on ollut selkeästi alhaalla ja todella avoin, nyt se on niin ylhäällä, etten edes ylety siihen. Se on vain noussut koko ajan ylemmäs :eek: puh... mulla oikeesti tää piinailu alkaa kohta tuskastuttamanaan :D miehelle eilen sanoin, et se saa antaa mulle sen takavarikoimansa raskaustestin ensi keskiviikkona, eli viikko pitäisi vielä piinailla... paitsi jos pidän itseni kurissa ja ootan sinne ens viikon perjantaille. Voiko sen tädin manata paikalle? Eli jos vaan toivon oikein kovasti, et tulis jo viikonloppuna JOS on tullakseen tai sitten jättäis kokonaan tulematta ja saisin sen plussan, kun tää odotus on raivostuttavaa!
 
Kp1. *murisee* kyllä tämä nyt on täti eikä naapuri joka rinkuttelee.. :headwall:

Noniin, nyt sitten KAIKKI raskautumiskeinot pinoon, liemet, öljyt, tabletit ja muut. Kolmas kerta toden sanoo! :attn:

Tatomira mun vuoro jännätä sun puolesta :D :D
 
Varanikki Tyhmä täti! :kieh: Ja onnea uuteen kiertoon =)

Mutta noista raskautumiskeinoista tuli mieleen, en sitten tiedä miten pitää paikkansa.. mutta kun esikoista yritettiin (tärppäsi siis yk3 ) niin kuulin jostain että vanhat ihmiset oli sanoneet, että seksin jälkeen tyyny pepun alle (ja mahdollisesti vielä jalat nostetaan seinälle ) noin 15-30 minuutiksi. Kokeiltiin tätä sitten kolmannella kierrolla niin johan tärppäsi.
Kakkosta yrittäessä tämä keino otettiin heti käyttöön ja sehän tärppäsi ekasta kierrosta.

Nyt ei viime kierrossa tätä kokeiltu, vaan vasta nyt tässä kierrossa. Katsotaan kuinka käy. Voihan tuo olla ihan sattumaakin, että juuri noilla kierroilla on tärpännyt. Mutta periaatteessa jos tuo pitää paikkansa, niin nyt olis pitänyt tässä kierrossa tärpätä.. :LOL: liekö toiveajattelua :saint:
 
memmiliinille :hug: tädin tulon myötä, samoin varanikille

varanikki ei se sitten suostunut pysymään poissa, höh :( No, kolmas kerta tosiaan toden sanoo :)
Eikös ainakin greippimehu oo yksi, eli nyt vain mehu ostoksille ja kiskot sitä sitten aina tuonne ovulaatioon asti (eikös se niin mee) sit jotain monivitamiinia ja mitä lie... ja niin, seksiä, tuo ei tosin varmaan olisi itselle tullut mieleen :LOL:
 
On mulla huvit, nyt mä en tiedä oliko ne tummanpunaiset sydämet paremmat kun noi? hmm... kertokaas mielipiteenne (tarkoitan siis ton listan noita sydämiä )

Mitä mä oon ymmärtänyt niin sitä greippimehua pitäisi juoda lasillinen päivässä joka päivä ja siinä kait oli, että mitä vähemmän sokeria sen parempi, olisko joku sanonut, et valion greippimehu olis kaikkein toimivin? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatomira:
On mulla huvit, nyt mä en tiedä oliko ne tummanpunaiset sydämet paremmat kun noi? hmm... kertokaas mielipiteenne (tarkoitan siis ton listan noita sydämiä )

Mitä mä oon ymmärtänyt niin sitä greippimehua pitäisi juoda lasillinen päivässä joka päivä ja siinä kait oli, että mitä vähemmän sokeria sen parempi, olisko joku sanonut, et valion greippimehu olis kaikkein toimivin? :D
:x Onx pakko jos ei taho? Ei kuulosta yhtään namilta...

muokxx Sydämet on aina kivoja, auttoko? :xmas:
 
noniin, taitaa mullekin se greippimehu tulla ensi kiertoon :( tää on oikeesti todella turhauttavaa, kun kaksi ekaa lasta sai alkunsa ekasta kierrosta ja nyt mulla kohta alkaa sitten se kuudes kierto :( vituttaa ja masentaa.

Joo, no ei täti vielä oo tullut, mutta tuttuakin tutumpi alavatsakipu joka kertoo, että menkat on tulossa + piti taas kaivella sitä kohdunnipukkaa, niin se olikin sitten tullut jo alas ja selkeästi "auki" eli täti se sieltä sitten taas tulee :( alkais nyt sit nopeesti et pääsis taas uuteen kiertoon.

No, saapahan sitten lomalla nauttia viiniä ruoan kanssa, jotain hyvää. Syksyllä on edessä gyne jos ei aiemmin tärppää, mutta eiköhän se oo nähty, ettei tulosta tule :( en mä mitään hoitoja rupea, mut olis se kiva tietää, että mistä kiikastaa.

nyt oikeesti meni mieli todella alas :( jotenkin sitä vaan niin toivoi ja odotti...

anteeksi omanapainen ja masentava kirjoitus, eiköhän tää tästä taas :)
 
Mä testasin varmuuden vuoksi negan tänään herkällä testillä. Eipä mitään oireita ole, ja lämpöjen mukaan ei ees ovista ole ollut joten tää kierto on varmaan täysi hutikierto. Nyt sitten suunnittelemaan viikonlopun mökkireissua :D
 
Jaahas, kp 23/30, alamahaa viilteli aamupäivän kuin menkkojen alkaessa, mutta se sitten loppui, ja olo on taas ok. Viikko piinaa jäljellä...odotellaan:) Näin unta viime yönä, että olin raskaana, ostamassa vaunuja:) Tosiaan, jos meille joskus pieni vielä suodaan, kaikki vauvatarvikkeet sitten ostetaan uudelleen. Pikkukakkkosen jälkeen pistin kaiken kiertoon, niitä kun en enää uskonut tarvitseväni!!!
 

Yhteistyössä