Kolmatta lasta kaipaavat kesäkuussa

Alkuperäinen kirjoittaja tatomira:
varanikki älä sit oo kukaan :)

pojatx2 noniin, nyt oon haamuilijoissa :) toivottavasti tosiaan se muuttuu plussaksi :)
En ookkaan :D

Ahdistavaa olla pikkukylästä, joku luihu on varmana jo kirjoitustavasta tunnistanut.. :whistle: Mulla on kaks lasta ennestään -04 ja -06, sen verran voinen kertoa.

mammamia82 itse yritän olla innostumatta näistä oireista. Se on tuo mieli sellainen, että sitä tässä kuumeillessa rekisteröi kaikki tuntemukset. Mutta kai sitä voi hiljaa mielessään toivoa, että nyt se on tärppi käynyt. =)

Sitten muutama sana minusta eli... Olen 31-vuotias (täytän syksyllä 32v) ja lapset (tyttö ja poika) ovat 9-vuotiaita (vm 2000). Meillä tätä vauvakuumeilua on ollut useamman vuoden. Olen saanut pari keskenmenoa, jotka osaltaan ovat ajoittain hillinneet vauvakuumetta. Asutaan Pirkanmaalla ja rakennetaan toista omakotitaloa. Talo tulee sellaiseen isoon tapahtumaan ja on kaikkien nähtävillä heinä-elokuussa. Viime keväänä (2008) sairastuin ja hemoglobiinit heittivät paljon alle 100. Vauvautuminen täytyi hetkeks unohtaa. Tänä keväänä tuli sellainen uskonpuute, että en minä ikinä tule raskaaksi ja aina saa pettyä... :'( Mutta nyt sitten taas pää kunnossa ja iloisin mielin jatketaan yrityksiä. Vauvasta en osaa ajatella mitään, mikä kovasti muuttaisi meidän elämää. Tietty mietin, että mitä jos taas tulee kaksoset.. :LOL: :heart: Oli oikeasti mahtavaa saada kaksi vauvaa kerralla, mutta olin silloin melkein 10 vuotta nuorempi. Jaksaisinko enää samaa rumpaa?!

Alkuperäinen kirjoittaja P123:
Roskishaamuista: Minulla esim. viime kierrossa sekä CB että first signal anoi roskishaamuja :kieh: Eihän se kylä pois sulje sitä että raskaus meinasi alkaa, mutta loppui melkein ennen alkuaan :whistle:

Lämmöistä
Lämmöt useimmiten taitaa laskea menkka-aamuna, mutta minullakin laskevat monesti vasta esim. kp 3.

varanikille :hug:

Borntolose
- tiedätkö kuinka pitkä luteaalivaiheesi on? Alle 10 päivää ei nimittäin riitä raskauden ylläpitämiseen. Jos siis lyhyet kierrot jatkuu, kannattaa käydä lääkärissä.

Kiva tatomita että olit laittanut tyypit kierron mukaiseen järjestykseen - helpompi seurata :)

Terkuin P123 ja piiiiiiiinaaaaaa

Hmm, enpäs tuota tiedä :whistle: :ashamed:
Mutta joo, kävin tossa keväämmällä lekurissa kun hanat aukes vähän sillon tällön, mutta imetys jatkuu edelleen mutta enää noin kerran päivässä eli lopettelua on, tää varmaan vaan hakee rytmiään :/
Mutta kyllä, jos tää näin jatkuu niin täytyy kai sit taas mennä sinne tohtorille, kohta se on jo niin tuttu että pyydän joulupöytään :kieh:

Mä sain seksiä aamulla, unissani :saint: Kun täti ei oo vielä pakannu laukkujaan mutta onneksi mieli on virkeänä :xmas:

Plussaonnea muille :wave:

Huh huh! Olipa rankka reissu. Koko ajan piti olla menossa ja koko ajan vuosin kuin seula. Nyt on olo tosi väsynyt, enkä jaksais olla pystyssä.

Minä olen edelleen ihan :eek: tuosta tädin vierailusta. Ensinnäkin kierto oli ennätys lyhyt ja kuukautiset kesti vain 3 päivää (normaalisti 5-6 päivää). Ärsyttää!

:hug: Varanikille, toivottavasti se täti tajuaisi pian olevansa ei-toivottu vieras!

Plussatuulia kaikille!

Tein taas testin :ashamed: Mulla kun näitä tuolla kaapissa on vino pino. Mitäs niitä säästelemään :whistle:
Kotitestin liuskatestin tein, olin kaksi tuntia pissaamatta ennen sitä. Ja sain selkeän haamun, siis voimakkaampi kuin se keskiviikkoinen roskishaamu (sehän oli samanlaisella testillä tehty, niin hyvä siihen verrata) . Ja tämä haamu tuli heti testiajan sisällä. Ja oli voimakkaampi viiva kuin aamuisessa Vilja-testissä (joki oli kyllä tosin epäherkempi* testi ) Eli kyllä tässä jotain on tapahtumassa. Viime kierrossa sain vain niitä haamujen haamuja ja viiva ei paljoa vahvistunut ollenkaan. Nyt ainakin näkyy vahvistuvan, että jotain toivoa on. Huomenna aamulla seuraava testi.. :D

Ihan mielenkiinnosta senkin takia näitä testejä teen, kun haluan nähdä, miten se hcg-hormonin määrä lisääntyy, millä vauhdilla. (Jos lisääntyy) Esikoisesta aikanaan tein vain yhden testin kp 29/26-28 ja sain vahvan viivan heti. Kakkosesta tein kaksi testiä, eka 25/25-27, haamu ja sitten illalla 27/25-27 tuli plussa.

Liikaa en kuitenkaan vielä intoile, kun kaikkea voi vielä tapahtua kun ei menkatkaan ole vielä myöhässä. Mutta nyt on jotenkin kivempi jännittää, kun tietää, että on hyvin mahdollista, että on tärppi käynyt :heart:

* onko tuo ees sana?

Kamalan surkea olo :( Väsyttää ja ketuttaa tämä täti... Just semmoinen "syvä" vaihe menossa, tiiättekö, kun vähä kaikki näyttää menevän vikaan.. :( Kun edes aika kuluisi äkkiä tuonne kp 10 seutuville... *huoh*

LAUANTAI 6.6.2009

Varanikki..................................kp 4/28-?...................yk 3
memmiliini................................kp 5/27-35.................yk 4
BornToLose..............................kp 5/21..............................yk 2
Pikkarainen..............................kp 6/36.................yk 3
nasumasunen..........................kp 8/? ............................yk2
essiennieukko..........................kp 9/?.............................yk ?
höperö75.................................kp 10/26-28...................yk 11
Kirppu81..................................kp 14/?..............................yk ?
Pusutin.....................................kp 15/?..........................yk 6
äiti0408...................................kp 15/28-43.................yk 3
mervi-elina...............................kp 19/25.....................yk 1
P123....................................... kp 21/30........................yk 7
mammamia82...........................kp 26/30....................yk ?
snowangel ..............................kp 26/27....................yk 10
Tiitikan.....................................kp 27/27......................yk ?
Tatomira................................. kp 29/29-32...................yk 5
pingviini100..............................kp 29/28...........................yk 1
Ella-83.....................................kp 30/32-35..................yk 7
Pakanamaan kartta.................kp 34/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 41/28.......................yk 2
Unikeiju....................................kp 45/30.......................yk ?
Ainuliini....................................kp 52/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?..............................yk?
Poni06......................................kp ?.............................yk ?
saralia......................................kp ?..............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?.............................yk ?
leana........................................kp ?.............................yk ?
Larbo.......................................kp ?..............................yk ?

Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3

Haamut
pojatx2

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981 :heart:
Emmama :heart:
Sonja R :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:
mamx2 :heart:
Jessie :heart:
kujakatit :heart:

Plussaonnea!!!

pojatx2 eiköhän tuo jo aika selkeää ole :) nyt vähän edellistä kertaa vähemmän varovaiset onnittelut :flower: (hitto mikä lause :) )

Mulla nyt vessassa käynti alkaa oleen yhtä tuskaa, viimeksi tosiaan hanat aukesi näillä kiertopäivillä eli huomisaamua jännitän kovasti, toivottavasti täti ymmärtää olla tulematta (tai niin tosiaan, tulee sitten jos on tullakseen niin nopeasti) vieläkään mulla ei oo mitään hinkua testata, mut pari päivää eteenpäin enkä varmaan pysy enää edes näin rauhallisena... Mä VIHAAN näitä piinapäiviä :kieh:

varanikki :hug: eiköhän tuo tuosta helpota, kohta taas toiveet nousee ja ties vaikka se plussakin sitten pamahtaisi tästä kierrosta :)

Moi!

Siis mä en ymmärrä tai siis olen tyhmä näissä jutuissa,mutta siis millain te niitä ovislimoja huomaatte? :ashamed: Siis mä en ymmärrä,kun mun mielestä mulla tulee "valkovuotoa/limaa" heti kuukautisten jälkeen,ehkä noin 5pv jälkeen :ashamed: Ja sitte,kun mun mielestä mä tunnen sen ovulaation kierron puolvälissä niin ei mulla sillon mitään limoja ole :snotty: En mää tajuu vai olenko mä ihan tyhmä näissä asioissa :LOL: Sillon kun se ovulattio on niin mulla on selvää kipua muutamina päivinä ja ei se oikeen muutakaan voi olla kun se on aina näin ja mulla säännöllinen kierto kuietnkin. Ajattelin silti ostaa kohta ovistestejä ja alkaa testailemaan ihan tosissaan sitte.

Tuntuu kyl siltä,että ei edes ehdi petipuuhiin,kun aina jompikumpi töissä yöllä että päivällä :LOL:

Nooh tsemppiä muille iso :hug: kaikille

BTL - jos kerran vielä imetät, niin en usko että tuossa on hätiä mitiä.

Varanikki :hug:

Minäkin olen pikkukylästä kotoisin, mutta nykyisin asustelen PK seudulla. Olen-76 ja lapset on T-04 ja P-06.

Onnea pojatx2 haamusta - odotan innolla huomisia kuulumisia :)

mervi-elina
olisi varmaan aika vänkää saadakin toiset kaksoset :D (Minulle on muuten sormustesti ilmaissut n. 7 kertaa peräkkäin että seuraavaksi saisin tytön ja pojan :whistle: )

Terkuin P123 ja dpo8

Iloisia uutisia: MINÄ PLUSSASIN :heart: :heart: :heart:
Tein aamulla Apteekin Oman testin ja plussahan siihen heti tuli. Vaaleampi viivahan se tosin oli testiviivaan verrattuna, mutta selvä plussa kuitenkin. (Oli tummempi viiva kuin minkä kakkosesta aikanaan sain ) Oi tätä onnea, en pysty nyt muuta ajattelemaankaan.. Kovasti vain toivon, että tämä pikkuinen pysyy sitten kyydissä. Mutta kyllä minut saa plussanneisiin siirtää! =)

Plussaonnea teille kaikille, toivottavasti pian tärppää!

p.s. nyt minun täytyy kyllä vannoa tuon "tyynypepunalle"-menetelmän vuoksi, meillä se on nyt tehonnut kolmesti.

Perjantai-iltana kovat, menkkamaiset kivut. Kaikki liikkeet teki kipeää; kävely, istuminen, makaaminen... Lepäilin sitten ja kivut hiukan hellitti. Olen sellainen ihminen, etten kovasti suosi särkylääkkeitä, mutta tuo kipu oli jotakin sellaista, että pää pimeni... En tosin ottanut särkylääkettä, kun ajattelin, että entä jos se pikkuinen on jo tuolla matkassa. Mitähän tää nyt sitten on? :eek: :x

Varanikki maaliskuussa koin samanlaisia tuntemuksia kuin sinäkin nyt. Sitä pikkuista niin kovin toivoo ja sitten saa aina pettyä. Minulle tauko teki hyvää. Ja toivoa ei saa menettää! :hug:

P123 kyllä minä toisetkin kaksoset voisin pyöräyttää. :heart: ;)

pojatx2 onnea! :heart: :flower:

Ihanaa pojatx2!!!!!!!!!!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: Päivän paras uutinen ja kylläpä mieltäpiristävä =) =)

P123 oot muutaman vuoden vanhempi ja sulla on samanikäiset lapset kun mulla :)

Kyllä tästä noustaan vielä, isäntä saa helliä taas kun Täti astuu ovesta ulos :D

Onnea pojatx2 :flower: :heart: Jotenkin ihan mahanpohjasta ottaa kun plussauutisia saa lukea. Saataispa näitä lisää!

Minä vietän tyttöjeni kanssa laiskaa sunnuntaita. On mukava vaan kölliä,katella telkkua ja vähän napostella karkkia :) . Ei ees harmita et ulkona on sateista ku muutenkin niin laiskottaa. Ukko kultaa ootellaan kalareissusta kotia, erimukava nähdä kun on muutaman päivän ollu muillamailla. Jospa ne vauvvautumisyrityksetkin taas sais uuttapotkua :p
Mulla kyllä on vähän sellanen mututuntuma et kp10 kohilla joko nappas tai sit ei nappaa tällä kierrolla ollenkaan. sellanen selittämätön musta nyt vaan tuntuu olo, joita elämässä aika paljo yritän kuunnella..siis ei mittään järkkee :headwall:
Millonkas tekisitte muuten minuna testin ku kierrot olleet 21-89 pitkiä? järkee jo miettii tommosta vaan tuli mieleen kuitenkin..
joops eipäs mulla tän tärkeempiä,kuhan tarattelin joutessani.. :wave:

Onnea pojatx2!!!

Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi. Taas näköjään kierto venähtää inhottavasti, vaikka viikon verran on alavatsa jo kipuillut :kieh: No kuume on ihan huipussaan, kävin jo katselemassa odotus-puolella ihania vauvamasuja :heart:

Tsemppiä kaikille! Lähden ostamaan lehtiä luettavaksi/lietsomaan kuumetta entisestään...
Ei jaksais millään odottaa, että saa ton kierukan veks.

Voi kuinka mahtava uutinen pojatx2! Hurjan paljon onnea!

Minä sitten tein viime yönä r-testin, ja negaahan tuo näytti. Pöh. Oiskohan testi ollut One step-merkkinen ja herkkä sellainen. Täti vaan ei ole vielä kurvannut tänne, mutta luulenpa että tämä kierto venyy muutenkin pidemmäksi, kun vasta oli se km.
Ihmetyttää vain miksi tänään on ollut koko illan sellainen etova olo kurkussa, ja tälläista ei ole koskaan aikaisemmin ollut. Oiskohan nyt jotain oksupöpöä liikkeellä??? No, mutta raskaana tuskin siis olen :(
Mutta ilouutinen on se, että perjantaina olikin tullut postia keskussairaalan gynen polilta, että voisin soittaa sinne itselleni ajan ja gyne tekisi sitten tarvittavia tutkimuksia. Tuntuipa mukavalta. Kirjeessä vielä painotettiin, että he haluavat antaa mahdollisimman hyvää hoitoa sekä tietysti luottamuksellista sellaista. Mukana oli myös esitietokaavake, jonka saan täyttää. Jotenkin tuli sellainen olo, että nyt ei enää varmaan mene kauaa aikaa, kun asiat alkavat lutviutua ja raskaaksi tuleminen onnistuisi =)

mervi-elina, toivotaan että nuo sinun kuvailemasi kivut olisi selvä merkki raskaudesta :heart:

mutta minäpäs kipitän nyt telkun ääreen katsomaan tuota konserttia.
Lupsakkaa illan jatkoa!

B)

Mä oon reissusta kotiutunut ja saanut olla ilman tädin kyläilyä tähän saakka :D
Kp:t lopuillaan, että ensi viikolla pitäs alkaa jos kierto pysyy samoissa. 3 edellistä kiertoa olleet 35, 33 ja 34 päivää. Eli odottelen tätiä keskiviikosta eteenpäin. Mitään oireita ei ole mihkään suuntaan enkä ole reissun ja jaksamisenkaan takia tarkkaillut kroppaani pätkääkään.
Huomenna vois aamulämmön katsoa, että näyttäskö oviksen tapahtuneen. Torstaina viimeks mittasin ja oli perustasolla lämpö.

Kiitos kaikille onnentoivotuksista! On tämä niin mahtava tunne, että toivottavasti saatte muutkin pian tämän kokea =) Toisaalta hassua, että vaikka on jo kolmas lapsi, niin sitä on melkein enemmän tohkeissaan kuin ensimmäisestä.

*puhaltaa kovan plussapuhurin*

Oikein suuret onnittelut pojatx2! Ihana lukea välillä mukavia viestejä.

Minä olen ollut ihan maassa koko viikonlopun :( Mitenköhän kauan sitä täytyy yrittää ennen kuin tärppää, vai tärppääkö ikinä? Eihän tuota vielä olla kauaa yritetty mutta vanhat muistot tulevat mieleen, nimittäin ensimmäisen lapsen 2½ vuotta kestänyt urakka...

Minun kroppa taitaa olla ihan sekaisin, koska raskausoireet jatkuvat vaikka kuukautiset olivat ja menivät. Rinnat on kipeät ja aamupahoinvointi vaivaa. Mietin jo pitäiskö kesätauon lapsenteko urakassa, kun alkaa pää kehittelemään vaikka mitä. Yrittäis olla laskematta päiviä ja heiluttelis peittoja silloin kun huvittaa...

Sori tämä vuodatus, jaksamista kaikille ja oikein ISO plussapuhuri!

Yhteistyössä