Kolmatta lasta kaipaavat kesäkuussa

Jospa sitä tänne uskaltautuisi B)
Olen turkulainen kahden lapsen äiti, esikoinen 08/06 ja kuopus 11/07. Mukana menossa on myös avomies, jolla on kauhea vauvakuume :LOL:
Mulla ei ole niinkään vauvakuumetta, mutta olisi aika kivaa olla raskaana; asian suhteen on tehty se että ehkäistään vähän niin ja näin, eikä mitään hormonaalista. Eli kai tää jtottailun puolelle menee, vauva on tervetullut vaikka heti, mutta mitään varsinaista yritystä ei ole (vielä).
 
Huomenta! :flower:

Tein sitten eilen päiväpissasta negan, tänä aamuna aamupissasta haamujenhaamujenhaamun. Vai onkohan se viivanpaikka..? :| Olen niin kironnut nyt herkimmät testit maanrakoon mutta taas niihin sorruin.. Suositelkaa nyt hyvää testiä joka näyttää ennen kuukautisten alkamista? (Siis mähän en usko että se nega olis oikea tulos :LOL: )
 


TIISTAI 30.6.2009

Varanikki.................................kp 1/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 3/28-43....................yk 4
sandy85................kp 3/29..............yk3
höperö75................................kp 5/26-28.....................yk 12
Unikeiju ................kp 8/30.............yk8
Tatomira................................. kp 14/29-32...................yk 6
snowangel ..............................kp 22/27........................yk 11
mammamia82..........................kp 23/28-30...................yk 7
Heikunkeikun86...........kp 26/26............yk1
essiennieukko..........................kp 26/29.............................yk ?7
BornToLose..............................kp 29/21........................yk 2
Pikkarainen..............................kp 31/36............DPO11......yk 3
nasumasunen..........................kp 32/? ..........................yk2
Kirppu81..................................kp 38/?...........................yk ?
Pusutin....................................kp 39/?............................yk 6
Tiitikan.....................................kp 51/27.........................yk ?
pingviini100.............................kp 53/28.........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 58/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 65/28........................yk 2
Ainuliini.....................................kp 75/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

pp73
toukotuuli
P-E
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ella-83
memmiliini

Haamut





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30

Plussaonnea!!!
 
memmiliini, sama kurja paska hiton juttu täällä, kp 1 :'( :'( :'( :hug: :hug: :hug:
Siirsin sinut nyt tonne taustalle, itse jään roikkumaan tänne, kun joutamisen puolesta joudan... Vaikka tekisi mieli kyllä haudata ittensä jonnekin elävältä.. On NIIIN isosti paha mieli :'(

Sssalla, annatko kiertotietoja niin lisäilen sinut listalle.

Toivottavasti Pikkaraisella parempi tuuri, nyt ei irtoa mitään tämän parempaa, valitan :ashamed: :'(
 
Voi kuinka pahoillani olen teidän puolesta memmiliini ja Varanikki :hug:

).( minä täällä elelen piinaviikkoa.. Olo on kyllä sellainen, ettei tässä varmastikaan olla pieniin päin. Ei minkäänlaisia oireita ja minä tyhmä menin testailemaan herkällä testillä tänä aamuna ja selvä nega. Toki mulla oli ovis vasta kp 15/16 tienoilla, joten välttämättä ei testissä vielä näkyis mitään JOS siellä masussa matkaaja olisi. Äsh, ärsyttää ja suututtaa. KOhta vuosi yritetty eikä kyllä enää naurata. Meinaan nyt kesäloman olla murehtimatta ja syksyllä, jos tärppiä ei näy, hyökkään lääkäreiden kimppuun, että nyt on pakko tehdä asialle jotain.
Onneksi nyt on tosiaan loma ja saan olla typyköiden kanssa kotosalla ja nauttia kesästä! Loppukuusta varmaan lähdetään etelä-suomeen reissun päälle - oi kuinka jo odotan.

Aurinkoisia päiviä toivottelen ja HALAUKSIA teille jokaiselle!
 

Yhteistyössä