Kolmatta lasta kaipaavat kesäkuussa

Varanikki unikeiju kiittää ja niiaa :flower:

Täti meni menojaan .... sitten alkaa tärppipäivien metsästys :p ukkokullalle on kivaa tiedossa !

taidan tilata noita kotitestin testejä jos ottais isomman satsin niin vois tuhlata niitä sitten pitkin päivää jos sais napattua sen huipun.... jo oli taas omaa napaa :ashamed:

touhuiluintoa kaikille
 
Noniin, mut saa ilmeisesti poistaa haamuista, täti kun ehkä kait tuli kylään. Ihmettelen vaan sitä, että vuoto ei ole veristä vaan enemmänkin hailakan vaaleanpunaista, tosin verisiä klimppejä tulee ja vatsa äärettömän kipeä... *anteeksi suorasukainen lausahdus*

Sandy, kp1/29, yk3
 
Pahoitteluni sandy85 :hug:

Huh hellettä. Alkaa piisata jo nämä tukalat säät. Jaahas..tässä kierrossa piti ottaa ihan iisisti, ei siis stressiä, mutta yritystä on kuitenkin ollut. Viimeisimmissä kierroissa on ollut ihan tuskaa kituuttaa dpo päiviä kasaan, että on voinut jo testailla, nyt ei ole oikein edes intoa. Fiilis on sellanen,että miksi nyt tärppäis, kun ei aiemmissakaan kierroissa ole tärpännyt. Rauhassa siis odottelen 8 päivän päästä tulevaa tätiä |O |O
 


SUNNUN TAI 28.6.2009

sandy85...............kp 1/29............yk3
Unikeiju ................kp 6/30.............yk8
Tatomira................................. kp 12/29-32...................yk 6
snowangel ..............................kp 20/27........................yk 11
mammamia82..........................kp 21/28-30...................yk 7
Heikunkeikun86...........kp 24/26............yk1
Varanikki..................................kp 26/28-29.......DPO10......yk 3
memmiliini................................kp 27/27-35...................yk 4
BornToLose..............................kp 27/21........................yk 2
Pikkarainen..............................kp 29/36............DPO9......yk 3
nasumasunen..........................kp 30/? ..........................yk2
essiennieukko..........................kp 31/?...........................yk ?
höperö75.................................kp 31/26-28...................yk 11
Kirppu81..................................kp 36/?...........................yk ?
Pusutin....................................kp 37/?............................yk 6
äiti0408...................................kp 37/28-43....................yk 3
Tiitikan.....................................kp 49/27.........................yk ?
pingviini100.............................kp 51/28.........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 56/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 63/28........................yk 2
Ainuliini.....................................kp 73/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

pp73
toukotuuli
P-E
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ella-83


Haamut





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30

Plussaonnea!!!
 
Sandy85 :( :hug:

O.Navaton pitää tänään siivouspäivän. Alavatsalla nippailee edelleen, menkat luvassa ehkä tiistaina. Jospa tanssin imurin kanssa niin villin hikijumpan että täti tulee jos on tullakseen, heti eikä myöhemmin :D
 
niinpä niin, negahan se tietty oli :'(
ei pieni ihminen jaksa käsittää miksei tämä kroppa ala toimia niinkuin pitäisi, marraskuusta kesäkuuhun (ja siitä vielä pitkään eteenpäin) on pitkä aika odottaa ihmeitä :headwall:
ja eikun taas lekuri aikaa varailemaan, kunpa ei olisi vielä tätitohtori lomalla niin pääsis äkkiä hakemaan pussillisen uusia keinoja, jos niitä vielä on jäljellä....
pahoittelen masentavaa kirjoitusta potuttaa vaan niin vietävästi. :ashamed:
 
Taustailijan tervehdys, kp 14 ja kolmatta päivää ovislimoja tänään oikeen reilusti.. Pupuiltu ollaan tiuhemmin, mitä yleensä.. Ollaan ihan kesäfiiliksillä, eikä yritetä yhtään mitään. Keskiviikkona mulla on aika homeopaatille jos saisin apuja kierron tasoittumiseen ja lyhenemiseen..
 
Minä en sitten millään malta olla poissa... :/

Tämä tuli kyllä ihan puun takaa :(

Perjantaina alkoi kova alavatsakipu. Tajusin heti mistä on kyse ja soitin anopin ja apen hoitamaan lapsia ja lähdin näytille; Kohdun ulkoinen joka vuotaa vatsaonteloon. Olin yön sairaalassa leikkausvalmiudessa. HCG on kuitenkin jo laskussa päin, joten onneksi seuranta riittää hoidoksi.

Joulukuisen keskenmenon yhteydessä sentäs tajusin että jokin on vialla, mutta nyt kuvittelin kaiken olevan hyvin.

Kyllä tämä surun ja vitutuksen määrä on sanoinkuvaamaton :kieh: :'( ...

...Toisaalta - mun huonekaverina oli n. 30 vuotias sinkku jolla oli juuri todettu kasvain munasarjassa. Siinä se sitten itki ja mietti että noinkohan sitä kuolee näin nuorena, ilman miestä ja lapsia :(

Eli;minulla on kaksi ihanaa ja tervettä lasta , en edes menettänyt kumpaakaan tuubaani ja olen jo kaksi kertaa tullut raskaaksi tätä kolmosta yrittäessäni. Minulla ei ole siis mitään hätää. Nautin ihanasta kesästä ja lapsistani. (Tämä helpottaa kun pääsee avautumaan muille :)

Ja onneksi täällä on ihanaa kuumeiluseuraa :)

Anteeksi omanapaisuus :ashamed:

Terkuin P123 joka odottelee tyhjennysvuotoa/menkkoja
 
Moikka!

P123 :hug: ja muillekkin kenelle ei onni suosinutkaan..

Mulla taas menkat tuli ja meni. Nyt ne siis alkoi 25pv ja piti alkaa ihan loppukuusta eli ei taida minunkaan kierto nyt ihan säännöllistä olla..

Mä vaan mieten tässä että oiskohan pillerit mitä söin niin aiheuttaneet jotain,että en tule raskaaksi.Mulla ei ollut kuukautisia ollenkaan kun söin noita zerazetteja(kirjoitinkohan ihan väärin).Söin niitä sen melkeen 3 vuotta.Lopetin ne siis joulukuussa. No eikai niistäkään voi johtua.

Tää vaan menee tähän nyt että alkaa väkisin miettimään,että onko miehessä vika vai mussa :( Siis tiedän,että ei raskaaksi noin vain tulla ja ei se ole itsestäänselvyys,mutta ärsyttää tällä hetkellä kattoa,kun tuntuu,että joka toinen nainen on raskaana ketä vastaan kävelee :ashamed: Tietty olen myös onnellinen,että on 2 ihanaa lasta,mutta tää on vaan niin hirveetä,kun haluaa niin sitä kolmatta.

Tulipas purettua taas mieltä :/

Ihanaa kesää kaikille :hug:
 
P123 :hug: voi itkujenitku jaksamisia :hug:

essiennieukko :hug: ymmärrän fiiliksesi paremmin kuin hyvin !!!
itsekin oon miettiny et pillerit tietty aiheuttanu jotain vaurioo, mä söin niitä kylläkin vaan vuoden sitä ennen mulla oli kuparikierukka 5v (vihonviimeinen vempele) ...
oon kans huomannu et raskaana olevia naisia on liikenteessä hyvinkin paljon... haikeana katselee pyöreitä vauvamasuja ja haaveilee omasta ... Ehkä tää kaikki piina joskus palkitaan ihanalla tuhisijalla ?
On hyvinkin turhauttavaa kun nyt olisi todella valmis raskauteen niin ei onnistu millään.... mulle tuli toisen synnytyksen jälkeen kamala pelko ja ahdistus, aattelinkin silloin et meidän lapsiluku on tämä kaksi... (pelon aiheutti vanhempi hoitaja joka löysi kokoajan jotain vikaa lapsesta jne pitkä tarina...) .
Olen aina haaveillut vähintään neljästä lapsesta ja mieskin on ihan täysillä mukana ...masentaa vaan kun niin kauan (omasta mielestä )ollaan yritetty ja ei tärppää ei tai jos tärppää niin ei pysy matkassa :(
Täytyy varata vaan sitä aikaa lääkärille ja ihan kunnon testeihin .

Musta on tullu oikee valittaja mut harmistus on suuri kaikkien puolesta joilla ei tärppää ja näitä keskenmenojakin on yllättävän paljon :( .

Kaikesta huolimatta ihanaa viikonalkua kaikille ja tsemppiä vaiheeseen kuin vaiheeseen !!! Toivotaan paljon iloisia uutisia =)
 
P123 :hug: :hug: :hug: :(

Mun tarvii nyt tunnustaa, että tämä päivittäminen on sen verran hankalaa joskus ETTÄ :ashamed: essineukko mitä merkkaan sulle tuonne nyt? Entäpä P123 ? Poistetaanko tuolta plussanneista siis? :( Oman tilanteenikin tarkistin juuri kalenterista, ja yksi DPO oli liian vähän. Että en minä teitä pelkästään kiusaa :D

 


MAANANTAI 29.6.2009

sandy85................kp 2/29..............yk3
höperö75................................kp 4/26-28.....................yk 12
Unikeiju ................kp 7/30.............yk8
Tatomira................................. kp 13/29-32...................yk 6
snowangel ..............................kp 21/27........................yk 11
mammamia82..........................kp 22/28-30...................yk 7
Heikunkeikun86...........kp 25/26............yk1
Varanikki..................................kp 27/28-29.......DPO12......yk 3
memmiliini................................kp 28/27-35...................yk 4
BornToLose..............................kp 28/21........................yk 2
Pikkarainen..............................kp 30/36............DPO10......yk 3
nasumasunen..........................kp 31/? ..........................yk2
essiennieukko..........................kp ?/?.............................yk ?
Kirppu81..................................kp 37/?...........................yk ?
Pusutin....................................kp 38/?............................yk 6
äiti0408...................................kp 38/28-43....................yk 3
Tiitikan.....................................kp 50/27.........................yk ?
pingviini100.............................kp 52/28.........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 57/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 64/28........................yk 2
Ainuliini.....................................kp 74/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

pp73
toukotuuli
P-E
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
Ella-83


Haamut





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30

Plussaonnea!!!
 
P123 :hug: jaksamisia
essiennieukko olen myös miettinyt että zerazettet (en muista kirjoitus tapaa) olis aiheuttanut tän kropan sekoomisen, ehdin syödä niitä vain vuoden mutta yksiäkään menkkoja en niiden aikana kokenut, lääkäri sanoi silloin ettei syytä huoleen, mutta kyllä nyt hiukan alkaa huolettaa, marraskuussa lopettanut pillerit ja sen jälkeen ollut 2 menkat joista toiset saatiin nyt viime kuussa teroilla, mutta eipä tullut toisia :| huomiseksi onneksi sain jo ajan omalle tohtorille joskos saisi taas jotakin vastauksia....
 
Voi jukra miten oli tullut viikonlopun aikana paljon ikäviä uutisia. :hug: kaikille!

Minä olen ollut hieman pahoinvoiva nyt viikonloppuna mutta ei se ole vaikuttanut sellaiselta raskauspahoinvoinnilta, koskapa sitä on ollut oikeastaan vain yöllä. Tämmöistäkään ei ole ollut aiemmissa raskauksissa (kuten ei näitä rintaoireitakaan) joten varmaankin olen saanut tuon pahanolon liiasta auringossa olosta.

Pakko kyllä myöntää, että toiveet on aika korkealla vaikka kuinka yritän järkeillä muuta. Eli piiiiiiiiiiitkän pitkä piina viikko edessä. :kieh:
 
moikka pitkästä aikaa!

Täällä taas täti tuli, eli mulle sais merkata kp 2/28-43 yk.4. Täällä on kans kierrot ihan sekasin! Nyt kierto oli sit 36 pv. Ottaa tästä nyt selvää, et mikä mättää! Tos mietin, et ekan kohdalla olin popsinut pillereitä ennen ku alettiin vaavia yrittään ja tärppäykseen meni aikasta kauan. Toisen kohdalla en ollut käyttänyt kolmeen vuoteen hormonaalista ehkäisyä ja tokasta kierrosta tärppäs. Nyt sit ehdin käyttään ehkäsyrengasta kolme kiertoa ennen ku vauvakuume iski. Oisko toi rengas nyt sekottanut koko touhun, et sen takii ei taas meinaa tärpätä??? Ottaa nyt niin päähän! Sit kun en haluis hirveetä ikäeroa noiden toisen ja kolmannen välille... Nyt aattelin alkaa täs kierros tikuttaan, et josko siitä ois apua. Ei oo sitä tullu ennen koklattuakaan...

P123 :hug: voimia!!!
 

Yhteistyössä