Juu kp:t on täynnä näköjääs B) Jomotusta kuitenkin ollut päivittäin, viimeksi eilen illalla joten eiköhän ne mun luo löydä. Mutta jos nyt käy niin ettei tunnu löytyvän niin sitten testailen viikonloppuna eli 27.-28.6.
Me oltiin juhannus mökillä ja reissu on kyllä aina ihana mutta myös aina yhtä rankka, oon tässä vasta heräillyt hiljattain :ashamed: Pojan otin viereen kun kuumeinen on ja nyt nukkuu tossa meiän sängyssä. Mä joudun siis vätystellä sisätiloissa aikas paljon kun mies ulkona auringossa tytön kanssa B) En kerennyt kuumelääkettäkään antaa kun nukahti, enkä viitsinyt lähteä ulos kun toinen ihan kuuma ja ulkonakin lämpöä niin ollaan sitten sisällä, vielä ainakin hetki.
On muutes väärä päivä tossa listassa, jos nyt on maanantai :xmas:
Tuun sitten ilmoilemaan kun hanat aukee :wave:
Muille paljon tärppionnea
Me oltiin juhannus mökillä ja reissu on kyllä aina ihana mutta myös aina yhtä rankka, oon tässä vasta heräillyt hiljattain :ashamed: Pojan otin viereen kun kuumeinen on ja nyt nukkuu tossa meiän sängyssä. Mä joudun siis vätystellä sisätiloissa aikas paljon kun mies ulkona auringossa tytön kanssa B) En kerennyt kuumelääkettäkään antaa kun nukahti, enkä viitsinyt lähteä ulos kun toinen ihan kuuma ja ulkonakin lämpöä niin ollaan sitten sisällä, vielä ainakin hetki.
On muutes väärä päivä tossa listassa, jos nyt on maanantai :xmas:
Tuun sitten ilmoilemaan kun hanat aukee :wave:
Muille paljon tärppionnea