Kolmatta lasta kaipaavat kesäkuussa

Juu kp:t on täynnä näköjääs B) Jomotusta kuitenkin ollut päivittäin, viimeksi eilen illalla joten eiköhän ne mun luo löydä. Mutta jos nyt käy niin ettei tunnu löytyvän niin sitten testailen viikonloppuna eli 27.-28.6. :D

Me oltiin juhannus mökillä ja reissu on kyllä aina ihana mutta myös aina yhtä rankka, oon tässä vasta heräillyt hiljattain :ashamed: Pojan otin viereen kun kuumeinen on ja nyt nukkuu tossa meiän sängyssä. Mä joudun siis vätystellä sisätiloissa aikas paljon kun mies ulkona auringossa tytön kanssa B) En kerennyt kuumelääkettäkään antaa kun nukahti, enkä viitsinyt lähteä ulos kun toinen ihan kuuma ja ulkonakin lämpöä niin ollaan sitten sisällä, vielä ainakin hetki.

On muutes väärä päivä tossa listassa, jos nyt on maanantai :xmas:

Tuun sitten ilmoilemaan kun hanat aukee :wave:
Muille paljon tärppionnea :)
 
No mutta maanantaithan voisi usein unohtaa niin B)

Onko varanikillä testiä kaapissa valmiina? Mä en voi ostaa niitä "odottelemaan" kun käytän ne heti, vaikken oliskaan mut oon jotenkin testausaddikti tai jotain :ashamed:
Siksikin ostan testin aikaisintaan vasta tulevana lauantaina ja testaan sitten kun siltä tuntuu, paitsi jos menkat alkaa ni sit en tietty ostakaan :D

Mulla vaan ei vielä mitään odotuksia kun kierrot saattaa edelleenkin vaan etsiä sitä rataansa, sellasta kirkasta vuotoa kyllä bongasin tänään mutta en ole aiemmin seurannut millaisia vuodot on ennen menkkoja niin vaikea sanoa kuuluuko niihin oireisiin :whistle:

 
Heipsansaa!
Juhannus juhlittu mökillä perheen kesken ja tämä päivä töissä. Jotain positiivista maanantai päivään, sain aamulla ovisplussan :D Jihuu! Ajattelin, että ovulaatio ois taas myöhässä, mutta eipäs se sitten olekaan kuin päivän taikka pari. Tänään häätyy pöllyytellä peittoja hets kun mies saapunee töistä. Hih, muksut vois kattoa sillä välin vaikka dvd:tä :LOL:
 
Itse olin huomaavani oviksen olleen perjantaina. Aikaisimmat on saanut haalean plussan jo dpo9 joten koskahan itse kehtaisi testata :D Vähän suunnittelin jo ensi viikon alkua kun mies lähtee "pitkäksi" aikaa reissuun.. dpo12 olis keskiviikkona siis.
 


TIISTAI 23.6.2009

Ella-83.....................................kp 9/32-35.....................yk 8
snowangel ..............................kp 15/27........................yk 11
mammamia82..........................kp 16/28-30...................yk 7
Varanikki..................................kp 21/28-29.......DPO6......yk 3
memmiliini................................kp 22/27-35...................yk 4
BornToLose..............................kp 22/21........................yk 2
Pikkarainen..............................kp 24/36.........................yk 3
nasumasunen..........................kp 25/? ..........................yk2
essiennieukko..........................kp 26/?...........................yk ?
höperö75.................................kp 26/26-28....................yk 11
Kirppu81..................................kp 31/?............................yk ?
Pusutin....................................kp 32/?............................yk 6
äiti0408...................................kp 32/28-43....................yk 3
Tiitikan.....................................kp 44/27.........................yk ?
Tatomira................................. kp 46/29-32....................yk 5
pingviini100.............................kp 46/28..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 51/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 58/28........................yk 2
Unikeiju....................................kp 62/30.......................yk ?
Ainuliini.....................................kp 68/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?...............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3

Haamut





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30

Plussaonnea!!!
 
Nyt on ajatukset ihan muualla, kattokaas onko listat ees sinnepäin :kieh:

Hehee, on Varanikillä jo kolmatta kuukautta testi kaapissa valmiina :D

Koitan olla kyttäilemättä itseäni tässä, mutta pakko sanoa sen verran että viime kierrossa nännit olivat muutaman päivän oletetun mutta viivattoman oviksen jälkeen todella kipeät, ja nyt ei mitään. Noniin, ei pitänyt kytätä |O

Ulos-> :wave:
 
Minä en uskalla ostaa testejä kaappiin, koska kuitenkin käyttäsin ne ennen aikojaan. Oireita kyttäilen minäkin koko ajan, eihän niitä edes vielä voi olla dpo on jotain 4 (?) :D

BornToLose:lle malttia piinailuun ja peukkuja!

Snowangel Mukavaa ja tuloksellista peitonheiluttelua!
 
Pistäkääs minulle vähän jäitä hattuun. Minun rinnat on olleet tosi kipeät ja vähän niin kuin turvoksissa nyt kaksi päivää. Yritän koko ajan keksiä jotain muita syitä tälle mutta toivon tietysti, että tämä olisi nyt sitä mitä on jo toivottukin pidemmän aikaa. Mutta eihän se voi olla, eihän? :ashamed:

BornToLose Toivottavasti kivut on jo hävinneet!

Pikkarainen Minusta tuntuu, että aika matelee oikein tupla hitaasti. Odotan nimittäin tässä samalla lomaa alkavaksi. Malttia piinailuun!
 


SEKSIVIIKKO 24.6.2009 :whistle:

Ella-83.....................................kp 19/32-35.....................yk 8
snowangel ..............................kp 16/27........................yk 11
mammamia82..........................kp 17/28-30...................yk 7
Varanikki..................................kp 22/28-29.......DPO7......yk 3
memmiliini................................kp 23/27-35...................yk 4
BornToLose..............................kp 23/21........................yk 2
Pikkarainen..............................kp 25/36..........DPO5.........yk 3
nasumasunen..........................kp 26/? ..........................yk2
essiennieukko..........................kp 27/?...........................yk ?
höperö75.................................kp 27/26-28....................yk 11
Kirppu81..................................kp 32/?............................yk ?
Pusutin....................................kp 33/?............................yk 6
äiti0408...................................kp 33/28-43....................yk 3
Tiitikan.....................................kp 45/27.........................yk ?
Tatomira................................. kp 47/29-32....................yk 5
pingviini100.............................kp 47/28..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 52/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 59/28........................yk 2
Unikeiju....................................kp 63/30.......................yk ?
Ainuliini.....................................kp 69/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?...............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3

Haamut





Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30

Plussaonnea!!!
 
Memmiliini JÄITÄ HATTUUN! |O :xmas: Älä nyt mene testaamaan, vaikka KUIN mieli tekisi :whistle:

Toki mulla on testi kaapissa säilynyt, kun menkat on tulleet ajoissa ja testasin toissakiekolla negan LIUSKALLA, sillä joka tuli ovistestien mukana ja menkathan kiltisti alkoi heti samana iltana sitten... Joten Ei mitään ongelmaa :D :whistle: :kieh: :LOL:

BornToLose kiinnityskipua? Kohdun kasvukipuja? d =)b !!!!

Mammamia82 ja muut, jatkakaan vaan tarkistelua, en minä itse niitä virheitä huomaisi kumminkaan =)

Nyt ulos :wave:
 
Joo viime yönä heräsin myös tähän pistokipuun :( Siinä sitten kipujen kärvistelemänä ajattelin että tuskin tässä raskaana ollaan :saint:

MUTTA menkkoja ei vielä näy niin katellaan nyt vielä =)

Varanikki: Kiinnityskivuksi en uskoisi kun laskin oviksen olleen sillon joskus 8.6.? Tosin enhän voi siitäkään varma olla. Ja ymmärtääkseni kohdun kasvukipu on sitä menkkajomotusta jota oli tossa viikonlopun ympärillä. Mutta tää oli ihan erilaista, sellasta puukonpistokipua :ashamed: Ja ihan tuolla alhaalla alavatsalla. En tiedä mitä oli mutta toivottavasti ei tule enää. Niitä repäisykipuja on tosi usein ja todella kovina, mutta niitä mulla oli viime menkkojenkin aikaan, ei tosin näin kivuliaina :x Ihan kramppiin menee ku sängyssä käännyin ja yskin samaan aikaan |O

Nyt vaan ootellaan B)
 
Tännekin ilmoittelen, että otan kesälomaa vauvakuumeilusta. Nyt ollut levollisempi olo yms kun en ole tarkkaillut itseäni lainkaan ja olen keskittänyt ajatuksia muualle kuin vauvan saamiseen.
Tänään sain gynepolilta postia, jossa mainittiin vielä, että mulla on ennemmin polykystinen munasarjalöydös muttei tyypillillinen PCO- tyyppisyys. Kuitenkin löydys voi vaikeuttaa raskaaksituloa, kun munikset ilmeisen laiskasti toimivat. Eli kun mulla kuitenkin on tätä "häikkää" nin pidän turhia toiveita yllä jos seuraan itseäni. Mut voi kyllä taustailijana pitää, en mä kokonaan katoa mutta nyt siis kesälomaa vauva-asioista ja muuta sisältä elämään. :wave:
 
Minä myös tulen tänne kuumeilemaan :) Ja anteeksi että on pakko kysellä heti mutta miten toi kp ihan tarkasti onkaan.. siis noi luvut mitkä merkitään ekaks on kierron päivä mikä on menossa, mut mistä se lasketaan? siitä kun kuukautiset alkaa vaiko loppuu?? :) voi ihminen ollakin pikkuisen ulalla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heikunkeikun86:
Minä myös tulen tänne kuumeilemaan :) Ja anteeksi että on pakko kysellä heti mutta miten toi kp ihan tarkasti onkaan.. siis noi luvut mitkä merkitään ekaks on kierron päivä mikä on menossa, mut mistä se lasketaan? siitä kun kuukautiset alkaa vaiko loppuu?? :) voi ihminen ollakin pikkuisen ulalla :)
Kp1 on kuukautisten ensimmäinen päivä eli kuukautista aina alkaa uusi kierto.
 
Heipä hei taas :)
Ruskettuneena palautunut suomeen ja heti piti tulla lukaisemaan, että mitäs tänne kuuluu :)

Mulla nyt kp9 ja yk 6 ja se helvetin täti ei oo vieläkään ymmärtänyt lähteä pois :( eli kierto taas venyi viikon yli ja menkat on kestänyt jo 3 päivää "normaalia" kauemmin ja olleet todella ihmeelliset :( ehdin mä sit jo kolme kiertoa juhliakin säännöllisiä kiertoja ja normaaleja menkkoja, tuli taas kunnon muistutus, että mun kropalle sellasta kun säännöllinen kierto ei ole olemassakaan :(

Mutta, mä taas painun loman viettoon ja unohdan koko vauvatouhut, turhaa sellaisia miettii, kun ei tärppi käy niin ei käy.
Loman jälkeen taas varmaan palailen, mutta aattelin kertoa väliaikatiedot :)

Onnea plussanneille niin ovisplussista kuin ihan niistä raskausplussistakin :) toivottavasti ovisplussat ovat todella sitä ja saatte pienet nyytit syliinne :)
 
Unikeijukin palailee tänne joukkoihin mukaan tai no lukemassa on kyl käyty harvasepäivä mut omaa tilannetta vois hiukan valaista . Nyt on menossa kp 2/30 ja yk 8.
Olitte tuolla hiukan kertoilleet ketä olette jospa minäkin hieman B) elikkäs olen kohta 28 :eek: vuotias etelä-pirkanmaalta kotoisin oleva nainen . Perheessä mies (ihana on) ,tyttö 8v ja poika 7v.... miten tuo aika menee noin nopeeta juurihan nuo vauvoja oli :'( , meiltä löytyy myös koira 1v. Nyt on suurtakinsuurempi vauvakuume.... pillerit loppuivat lokakuussa 2008 ja sen jälkeen on vauva ollut tervetullut !!!! Nyt pelottaa kuitenkin ettei meille pikkuista enään suoda :'( mutta sitkeästi yritämme !!!!
 

Yhteistyössä