Kolmatta lasta kaipaavat kesäkuussa

Aamulla kirjoitin ovislimoista, no aamupäivällä tuli vielä lisää paksua venyvää tavaraa. En tiedä jaksaako tänään vielä koittaa varmistella ovista. On vaa tosi tylsää alkaa laskemaan dpo:t taas uudestaan. Vasta menkkojen alettua tietää suunnilleen, missä ovis oli. Jatkan nyt kuitenkin aamulämpöjen ja sylkitestin katsomista.
Enkä nyt tiedä kannattaako mun ens pe testailla jos dpot ei pidäkään paikkaansa. Todella ärsyttävää kun on tämmöset kierrot :headwall: :headwall: :headwall:
 
nasumasunen :hug: :hug:

Onpas sulla Ella-83 kummallinen kierto nyt. Mutta jospa se tuottaisi tulosta :)

Nyt dpo 4 ja ei niin mitään raportoitavaa. Mulla on kaapissa lojumassa kaksi kotitestin raskaustestiä ja yksi apteekin oma. Aion torstaina (kun on dpo 8 ) tehdä ekan kotitestin testin ja sitten lauantaina dpo 10 sen toisen. Ja jos ei maanantai-aamuna tule täti, niin tuhlailen sen apteekin oman testinkin. Silloin on kp 27/27 ja dpo 12. Voi olla turhan aikaista, mutta minkäs sitä malttamattomuudelleen voi :D
 
MAANANTAI 1.6.2009

nasumasunen..........................kp 3/? ............................yk?
essiennieukko..........................kp 4/?.............................yk ?
höperö75.................................kp 5/26-28...................yk 11
Kirppu81..................................kp 9/?..............................yk ?
Pusutin.....................................kp 10/?..........................yk?
äiti0408...................................kp 10/28-43.................yk 3
mervi-elina...............................kp 14/25.....................yk 1
P123....................................... kp 16/30........................yk 7
BornToLose..............................kp 18/21..............................yk 1
pojatx2....................................kp 20/25-27.................yk 2
mammamia82...........................kp 21/30....................yk ?
snowangel ..............................kp 21/27....................yk 10 en
Tatomira................................. kp 24/29-32...................yk 5
Ella-83.....................................kp 25/32-35..................yk 7
memmiliini................................kp 26/30-32.................yk 3
Varanikki..................................kp 27/28-?...................yk 2
Pakanamaan kartta.................kp 29/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 36/28.......................yk 2
Pikkarainen..............................kp 37/33-36.................yk 2
Unikeiju....................................kp 40/30.......................yk ?
Ainuliini....................................kp 47/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?..............................yk?
Poni06......................................kp ?.............................yk ?
saralia......................................kp ?..............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?.............................yk ?
leana........................................kp ?.............................yk ?
pingviini100..............................kp ?.............................yk ?
Larbo.......................................kp ?..............................yk ?



Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3


Haamut
äityli30

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981 :heart:
Emmama :heart:
Sonja R :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:
mamx2 :heart:
Jessie :heart:
kujakatit :heart:




Plussaonnea!!!
 
Noniin, nyt on päivitykset tehty :) toivottavasti ei taas tullut kauheasti virheitä.

nasumasunen voi ei :hug: poistin sinut nyt plussanneista ja laitoin kuumeileviin takaisin, mutta onneksi tuota voi vaihdella, mikäli verenvuoto olikin vain jotain...


varanikillä on jännät päivät :) ootko malttanut pysyä erossa testistä?

Mulla alkoi sitten se tuskainen piinaviikko, huoh! Noh, vielä noi kp:t on niin vähäisiä, et oon ihan rauhallisin mielin, mut se edelliskierto kun oli lyhyempi saa piinan aikaistumaan :D
Sitten se, mistä täällä ei oo paljoa keskustelua ollut, eli se kohdunnipukka (mikälie onkaan) onko kukaan muu sitä seuraillut? (mulla se on ainoo, mitä mä "tutkin" ja mulla yleensä muutama päivä ennen menkkoja se on suht alhaalla ja selkeästi "auki" mut eilen tutkiessani se oli todella ylhäällä ja selkeästi "kiinni" aiemmin en kyllä näillä kiertopäivillä oo koitellut, mut voikohan tosta päätellä jotain?? (joo, taas oikein kivat aiheet :D )

Mutta, kertokaas taas jos on päivityksissä virheitä niin käyn korjailemassa :)
 
Ei olis tullu mieleenkään vielä testailla tatomira :saint: :whistle:

Minäkin tutkinut yhden kierron tässä tuota kohdunnipukkaa ja mulla se kyllä muuttaa muotoaan päivästä toiseen ihan miten sattuu. Eilen oli vielä kovempi ja helposti yllettävissä, nyt en meinannut löytää millään! En luottais omaan taitooni ihan vielä :D
 
Aurinkoista päivää kaikille B)

Nasumasunen :hug:

Täällä täti tuli (voisiko sanoa vihdoin) ja menikin jo, mulla siis nyt kp9/?.
Yritys jo aloitettu ja ahkerasti aiotaan yrittääkin. Alkaa jo miehelläkin olla niin kova kuume
ja kun tämä ei tällä kertaa ollutkaan niin yksinkertaista, että kovasti tärppiä ootellaan.
 
Iso :hug: kaikille, jotka ovat joutuneet pettymään!

Varanikkin Pois ne näpit sieltä testistä! Pissit ihan kiltisti vielä suoraan pönttöön :D

Joku joskus kyseli sarvikuono nenähuuhtelukannuista. En muista kuka lie ollut? Minulla ainakin se toimii. Sain talvella jopa poskiontelotulehduksen paranemaan sillä, kun antibiootit eivät enää auttaneet. Suosittelen...

Minä aion piinailla nyt ihan reilusti ainakin sinne kp 35:n tienoille. Joitakin oireita olevinaan jo on, mikä on todiste siitä, että ainakin mielikuvitus toimii hyvin. Eli ensi viikon puolenvälin tienoilla testailen aikaisintaan, jos siis on enää tarvetta.
 
Paska. Ruskeaa alkoi näkymään, täti soittanee kelloa huomisaamuna, ARRRRRRRRRRRVASIN :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pojatx2:
Varanikki Voi ei :hug: Jospa se olis vain jotain vanhaa verta, eikä oikeiden menkkojen alkua?! *yrittää olla heittämättä toivoa kokonaan*
Valitettavasti oon satavarma ettei tää muuta ole kun se ilkeistä ilkein nainen maan päällä |O

Kurjalta tuntuu kun kovasta hyvinajoitetusta yrittämisesta huolimatta menee huti. Masentavaa :(
 
Täällä eilen venyvät limat ja tänään valkkaria oikeen lorissut. Touhuiltu on myös :whistle: Paha vaan kun on näitä muka ovispäiviä jo nii monessa paikassa kiertoa, että ei tässä tiedä mikä paikkansa pitää..
 
Moikkis!
ihan aluksi voimia kaikille pettymyksen kokeneille..

Minä ihan ihmeissäni luen teidän ketjulaisten taitoa esim. tunnistaa ovis ja kuunnella kehoanne. Itselläni ei ole mitään hajua milloin mulla on ollut aijemmissa kierroissa ovis, saati että osaisin sanoa milloin se on tulossa. Täytyy varmaan jostain opiskella tämä lämpöjen mittaus ja mitä ne milloinkin tarkoittaa. Eilen jo arvelin tunnistaneeni " ovis limat" (hassua kirjoittaa tämmöistä kun oon ihan pihalla näissä :whistle: ..) mutta tiedä häntä sitten.. Kierto päivä mulla tosiaan tuo 10 mutta se ei kyllä kerro mitään kun nuo kierrot on olleet sekaisin kohta 10 kuukautta :ashamed: ... Nyt on ensimmäinen kierto ilman terolutteja ihan luomuna niin saapa nähä mitä tästä tulee vai tuleeko taas mitään..
ajattelin että mulle vois yk:ksi laittaa sen 6kk vaikkakin niitä "ottipäiviä" varmaan aika vähän tässä on ollutkin.

Kuume on kyllä viime päivät ollu huipussaan. ystäväperhe sai viimeviikolla kauan kaivatun vauvan ja pääsin häntä sylittelemään. tuntui kyllä ihanalta pitää pientä nyyttiä sylissä, rakastuin tulevaan kummityttöön ihan ensisilmäyksellä ja itkuhan se onnesta tuli..

On tämä kumma miten malttamaton voi mieli olla..tahtoo vaavin :D !!!

Anteeksi nämä itsensä ympärillä pyörivät ajatukset :ashamed: , opettelu asteella tämä palstailu.. :hug:
 
Pahoittelut myös minunkin puolestani kaikille pettymyksen kohdanneille :hug:

Täällä odottelen aikaa siihen kierukan poistoon... 17.pvä on vasta aika :kieh: Mies jo vihjaili, että jos yksityisellä kävisin poistattaa, mutta en viitti enää tuota aikaa perua kun sen saaminenkin oli niin työn takana....

Mulla on siis kuparikierukka ollut nyt kolme vuotta. En tiedä voisko johtua siitä, mutta välillä menkkojen aikaan on vatsa niin kipeä kuin puukko siellä viiltelis. Ei siis läheskään aina, mutta nyt tänään taas alkoi viiltelee, kun menkat mahdollisesti lähestyy... Toivottavasti johtuu vaan kierukasta, ettei mitään endoa tms. häikkää olis :attn:

Ilmottelen kiertopäivät yms. kunhan saan ton kapistuksen pois ja yritys tosissaan alkaa :heart:

Käytiin viikonloppuna katsomassa pikkuista 2vko vanhaa vauvaa. Haluan myös heti, oli hän niiiin suloinen :heart:
 
Tervetuloa uusille :wave:

Pikaisesti vaan tulin huikkaamaan että jos haluaa tutustua tähän yrittämisen maailmaa oikein kunnolla, suosittelen Fertility Friend sivustua, jos vaan Lontoon kieli sujuu.

Terkuin P123
 


TIISTAI 2.6.2009

BornToLose..............................kp 1/21..............................yk 2
Pikkarainen..............................kp 3/36.................yk 3
nasumasunen..........................kp 4/? ............................yk?
essiennieukko..........................kp 5/?.............................yk ?
höperö75.................................kp 6/26-28...................yk 11
Kirppu81..................................kp 10/?..............................yk ?
Pusutin.....................................kp 11/?..........................yk 6
äiti0408...................................kp 11/28-43.................yk 3
mervi-elina...............................kp 15/25.....................yk 1
P123....................................... kp 17/30........................yk 7
pojatx2....................................kp 21/25-27.................yk 2
mammamia82...........................kp 22/30....................yk ?
snowangel ..............................kp 22/27....................yk 10
Tiitikan.....................................kp 23/27......................yk ?
Tatomira................................. kp 25/29-32...................yk 5
pingviini100..............................kp 25/28...........................yk 1
Ella-83.....................................kp 26/32-35..................yk 7
memmiliini................................kp 27/30-32.................yk 3
Varanikki..................................kp 28/28-?...................yk 2
Pakanamaan kartta.................kp 30/28................yk 4 vuotta
Punaposki82 ...........................kp 37/28.......................yk 2
Unikeiju....................................kp 41/30.......................yk ?
Ainuliini....................................kp 48/?.........................yk 3
Babyporkkana..........................kp ?..............................yk?
Poni06......................................kp ?.............................yk ?
saralia......................................kp ?..............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?.............................yk ?
leana........................................kp ?.............................yk ?
Larbo.......................................kp ?..............................yk ?




Taustalla
pp73
toukotuuli
P-E
Unikeiju
Piijuska-78
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3


Haamut
äityli30



Vuoden 2009 plussat
Suzu1981 :heart:
Emmama :heart:
Sonja R :heart:
aamukastetta :heart:
Jennyli :heart:
mamx2 :heart:
Jessie :heart:
kujakatit :heart:




Plussaonnea!!!


 
Varanikki Voi hitsi, jos se täti on taas tulossa kylään.

Mulle myös se tuli tänään ihan oikein yllätysvisiitille! Mulla kyllä ei ole ikinä ollut näin lyhyt kierto, tänään olisi siis kp 27... Mutta nyt siis 1/27-35. Miten nämä ennen niin säännölliset (30-31 pv) on muuttuneet tällaisiksi?

Minä lähden reissuun just nyt...
 
varanikki ymmärsikö täti pysyä poissa? vai tuliko se riesa väkisin vierailulle? Jos ei niin sulla on jännät päivät :)

Muitakin piinalijoita siellä näyttää olevan :) nyt vain pidetään ne testit siellä kaapissa, ettei turhan aikaisin testata, eikös ;) (paraskin puhuja :LOL: )

leana sullakin sitten kohtaa alkaa tää tuskainen päivien laskeskelu ja piina :D itse aina aattelin, etten tämmösiä laske, mut silti tiedän tarkkaan, missä vaiheessa kiertoa mennään. Mutta lisäillään sinut sitten kierukan poiston jälkeen listoille, vai tahdotko nimesi sinne jo nyt?

sitten taas ).( Mä kävin eilen vessassa ja tapahtui jotain, mitä ei oo tapahtunut mun muistamani mukaan koskaan, pyyhkiessä tuli paperiin todella vähän verta, siis sen verran, että sen näki, mutta kun toisen kerran pyyhki ei enää mitään tullut eikä sen jälkeen. Kiinnittymisvuotoa??? Mitä se on ja voiko se olla noin vähäistä?

Huoh, mulla on aivan järjetön flunssa, yskittää, räkä valuu, aivot ei toimi... kivaa yrittää töissä olla hyperahkera ennen lomaa kun tuntuu, ettei ajatukset kulje mihinkään suuntaan vaan jumittaa jossain räkäklimpissä jota mun aivot tuntuu olevan täynnä :LOL: herttaista...
 

Yhteistyössä