Kolmatta kuumeilevien talvi 2014

Torstai 6.2.2014

Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki.............kiertopäivät... ..yrityskerta.....ikä........lapset

cherise..................kp 2/25-31.............yk8............31........-09, -11
Mrs-K....................kp 2/29..................yk5.............27.. ....-06, -13
pieni toive................kp 2/?-37.............yk1..........24........-09 ja -13
rimata.................. kp 16/28-30........... yk11........... 35........-07, -09
halli.......................kp 26/28..................yk3............29.........-08,-10
NaksuP..................kp 29/28...................tjot.............?.........-11,-13
Boomkaa................kp 31/30-40.............yk15..........26........-07 ja -11
Mrs-K....................kp 32/29..................yk4.............27.. ....-06, -13
Marmeli.................kp 34/28-35............yk+3v..........30.......-04, -05

mukana kuumeilemassa myös:
Pippurihäntä..............kp?/?.................. tjot.............36...... -03, -13

Plussanneet 2014:

Tammikuu: Koikoi(yk6),Halo(yk3),Bhumi(yk1),Leijona2014(tjot),Carioca(yk2)

Helmikuu:
Maaliskuu:
Huhtikuu:

Plussanneet 2013:

Tammikuu

Suhveli........................yk 4, Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8, Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1, Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1, dita..............................yk 5
Viola30.........................yk 2, Aminohappo..................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7, Mamimamimami...........yk 3
Huhtikuu
Tafgu..........................yk 1, Kuume84....................yk 5
Klementiini..................yk 1, Linttu.........................yk 3
Catherine....................yk 4, Sanna-M.....................yk 5
EiKahtaIlman3.............yk 5
Toukokuu
Jardin........................yk 2, Viifu..........................yk 1
Vauvahaave...............yk 2
Kesäkuu
Aliila.........................yk12, katrinainen................yk 1
Sydäntähti.................yk 3, sparklingfun...............yk 1
Jonsu123...................yk 1, Cassyput...................yk 1
Heinäkuu
Äitee kahdelle............yk 1, Hätähousu................yk 3
Saraheinä.................yk 1,Anu84......................yk 1
Elokuu
piikru.......................yk 1, Smooth.................?
sweetpearl................yk 1, Äippyli_81…………..yk1
Eltsiira.......................yk3, Mustang79.............yk4
Syyskuu
HyäkkäysVaunu...........yk1, srz......................yk0
OneMore?................yk2
Lokakuu
Orange80................yk2, Alice81............yk1
Marraskuu
Kukki$....................yk2, pillipöllö...............yk1
Mussukka82...........yk1, Ole luonani aina......yk?
Joulukuu
Pink89...................yk2, Kolmiliini...........yk5
Tine.....................yk3, mammuttisi...........yk2
ellul.....................yk1, plussatuulia..........yk5

Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!

Viimeksi muokattu:
Muutin vähän listaa ja lisäsin plussanneet 2014 -kuukausia tuonne, toivottavasti päästään mahdollisimman nopeasti listautumaan sinne :D

halli: en tiedä voiko ihan noin aikaisin vielä oireita tulla jos ovis on kuitenkin ollut vasta ~pari päivää sitten :D

Mrs-K: eikös oireettomuuskin ole yksi oire :D meinasitko testailla vai odotella vaan alkaako menkat vai ei?

Viimeksi muokattu:
Minä voisin liittyä tänne nyt kun olen oppinut ymmärtämään palstan koodikieltä... Meneillään tänään kp 23/27-29 ja yk1, ikää 34 v, lapsia 2 x -04 :) Minulla on sellainen vika, että olen aina ollut löytävinäni itsestäni raskausoireita kun on ollut pienenpienikin vahingon mahdollisuuden mahdollisuus, joten nyt kun olemme oikein yrittäneet niin en taida viitsiä edes luetella miten monta sellaista olen nyt tuntevinani.

Viimeksi muokattu:
Carioca, Kiitos uudesta ketjusta. :) Mielelläni luovun päivittäjän roolista, jos haluat ottaa sen vastaan. Olenkin täällä vähän kysellyt, kuka innokas aloittaisi uuden talvi2014-ketjun ja toimisi ainakin toistaiseksi päivittäjänä. Minulla on vielä kolme kuukautta "yksinhuoltaja-arkea" ja nyt alkaa uusi työprojekti yms niin en tiedä ehdinkö niin usein päivitellä. Mutta jos ei halukkaita, niin voin toki jatkaa. :)

Aloitin nyt vitamiinit (Mivi Total). Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Tulevaisuus näyttää, onko niillä mahdollisesti vaikutusta raskautumiseen :) Kp 25/25-31, ei mitään tuntemuksia. Lähinnä odotan vain milloin ne menkat alkaa. Toivo on jo mennyt. Eipä ainakaan tipu enää korkealta. :D

Tervetuloa Bhumi :)

Siivosin taustailijat pois listalta kun en ainakaan huomannut mitään kirjotuksia vähään aikaan, samaan siivousvimmaan poistin myös ne keillä kiertopäivät oli jo kp46->. Jos vielä käytte täällä niin virtuaalitassua pystyyn ja lisään mielelläni takaisin :wave:

cherise voin jatkaa päivittäjänä :) Mäkin mietin tuota mivi totalia kun kohta loppuu paketti foolihappoa ja se on tuttu jo ennestäänkin. Varmaan nappaan tänään kaupasta mukaan sen saman.

Superjänniä aikoja kyllä cherise,nannamanna, Mrs-K ja Marabela! Kukahan teistä avaa tämän vuoden plussauspinon :D

Viimeksi muokattu:
Hei ja kiitos uudesta ketjusta Cariocalle ja samalla myös Cheriselle kiitokset aiemmista listoista. Toivotaan, että kuumeilijoita siirtyy plussanneisiin massiivisia määriä niin tulee Cariocallekin paljon töitä ;)

Bhumille tervetuloa ja oirekomppaus täältä. Kukaan ei tunnu olevan yhtä taitava oireilemaan kuin minä :headwall: Mutta mukavaa saada seuraa näihin kuviteltuihin oireisiin ja jotain järjenääntä mielellään kiitos myös :D

Saraheinälle tsempit viimeisiin viikkoihin!

Täällä siis oireillaan taas.... Eli ei mitään uutta auringon alla.... Mistähän ihminen tällaisen kasan oireita itselleen voi kehittää ihan useamman kuukauden peräjälkeen? Jos tämä kierto ei johda tärppiin niin mun tarvii varmaan hakeutua hoidattamaan itseäni johonkin ja tällä tarkoitan nyt lähinnä pääkoppaa. Jonkinlainen valeraskaus saataneen diagnoosiksi (onko sellainen edes ihmisellä mahdollinen? :confused:) Mutta listalle mainittakoon omituiset alavatsatuntemukset (again), kylmyys (again) ja uutena nälkä. Mutta oli oireiden syynä sit ovis, raskaus tai joku muu, niin yrittämisestä ei tässä kierrossa jää kiinni :LOL:

MUOKS* niin ja peukut pystyssä alkuviikon testaajille ja piinailijoille bd

Viimeksi muokattu:
Carioca:Kiitos uudesta pinosta! Musta lista siivous on järkevää aina väliajoin. Saahan sitä lisättyä takaisinkin ihmisiä.

Bhumi: Tervetuloa! :wave:

Täällä ei niin mitään sanottavaa tällä hetkellä. Loppukuuta odotellessa. Ainiin, vitamiineista! Mä syön oikein kunnon arsenaliinia. Kaapista löytyy foolihappoa, sinkkiä, B-, C- ja D-vitamiineja, vehnänalkioöljy ja maitohappobakteereja. Oon kyl harkinnut ostavani monivitamiinin, mut sinkin ja magnesiumin syöminen yhtäaikaa tuntuu turhalta.

Mulle voi päivittää kp1 jne..
(piti muokata tätä viestiä koska tilanne muuttui rytinällä ja se täti sitten tulikin)

muille loppukierron jännäreille, toivottavasti tulee niitä plussia sitten rytinällä!

Viimeksi muokattu:
Kiitokset Carioca talviketjusta :)

Ja halli sekä cherise, Suurkiitokset kannustavista viesteistä!

Miehellä lähestyy taas aika syöpäkontrolleihin. Ne aina vetää ajatukset mukanaan ja tammikuun ajan varmaan raskautuminen toissijainen, kun toivotaan puhtaita kuvia.

Kyllä noi kelit alkaa jo riittämään. Tuntuu, että viikkotolkulla jo istunut sisätiloissa. Alkaa ahdistaa, mutta kun ei vaan huvita lähteä tuonne kurakeliin :(

Tässä vauvakuumeen sivuoireena on mulle ilmaantunut koirakuume. Meillä lapset toivovat hirveästi koiraa ja mieskin vähän. Mutta en ole uskaltanut vielä ryhtyä koiranostoon, koska mulla niin pitkät työpäivät. Toki lapset olisi kotona enemmän, mutta en taas heitä voi laittaa vastaamaan koiran ulkoiluttamisesta. Mutta koiran kanssa saisi ulkoilua/liikuntaa ja mielialakin pysyisi korkeammalla. Nyt kun muutaman viikon on vaan löhönnyt vailla järkevää tekemistä, niin johan tässä selkäkin prakaa :D

Minä oksensin tänä aamuna! Ja huono olo jatkuu! JEEEEE! :rolleyes: Kaikki muut raskausoireet voi kuvitella mutta tätä ei! Eikös vaan, Halo?

;)

No joo, voihan tämäkin olla jotain muutakin, kuten ruoasta johtuvaa, mutta muut perheenjäsenet ovat syöneet ihan samaa ruokaa eikä laatta ole lentänyt... :) Olen siis tosi toiveikas nyt, semminkin kun rintoja aristaa, masussa tuntuisi lepattavan perhosia ja on pierettänyt ihan järkyttävästi monta päivää ja ollut vilunväreitä. Eilen otin vielä ylimääräiset päikkäritkin kun väsytti niin, ja mielialavaihteluitakin on ollut ja itkuherkkyyttä. Mutta niin kuin sanottu, meikäläinen osaa kyllä kuvitellakin oireensa niin että oksentaminen on se mihin luottaisin ;-) Väsymyskin voi johtua siitä että olen viikon sisällä ottanut projektikseni tiputtaa kofeiinin kulutus puoleen normaalista luettuani ettei normaali mustan teen lipitystahtini (4-5 vahvaa teekupillista päivässä) ole hyväksi sikiölle eikä välttämättä hedelmällisyydellekään.

Bhumi tuo on jo sellainen oire mihin itsekin uskaltaisin luottaa! Kaiken muun pystyn kuvittelemaan itsekin.. Milloin meinasit testailla? :D

cherise miltäs siellä tuntuu?

Tänne ei mittään ihmeellistä taas, ajan kulumista odotellessa. Onneksi arki alkaa taas tänään ja alkaa päivät täyttymään eri tavalla.

Pirskatti kun haluaisin testata heti! Mutta nyt on meneillään vasta kp 25 ja kiertoni on 27-29 päivää - ja silloin kun odotin kaksosiani, testi näytti negaa vaikka kuukautiset olivat jo selkeästi myöhässä! Siksi yritän selittää itselleni että hötkyily eli lääkekaapissa odottavan raskaustestin tekeminen jo tänään olisi turhaa rahan tuhlausta.

hih, mä taas en ikuna pystyis olee tekemättä jos kaapissa testi polttelisi! Viime kierrossa (annoin itselleni luvan sekoilla ihan kunnolla ekan kierron kunniaksi..) testailin vaikkei ollu mitään järkevää syytä ja ajattelin vaan että eipä se montaa euroa maksa ja hyvä että on näin halvat huvit :LOL: tosin mulla oli niitä netistä tilattuja halpistestejä että ehkä paljon kalliimmilla olisin pystynyt pidättelemään itseäni. Tai tuskin..

Bhumi, oksentaminen ja huono olo on kyllä jo todella vahvoja ja lupaavia oireita! Saitko edelliselläkin kerralla pahoinvoinnin yhtä aikaisin? Pidän peukkuja! :)

Itsellä ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Väsyttää kyllä normaalia enemmän, mutta se varmaan johtuu vain tästä arkeen paluusta. Menkkakipuja ei vielä ole. Huh, nämä loppukierron päivät on joka kerta yhtä piinaavia, vaikka kuinka yrittää säilyttää maltin ja pitää toiveet matalalla.

nannamanna ja Marabela, mitä sinne kuuluu?

Olisipa cherise tosiaankin kivaa löytää ihmelääke siihen, etteivät loppukierron päivät olisi yhtä piinaa :)

En kyllä muista pahoinvoinnin alkaneen viime kerralla ihan näin aikaisin, mutta aika pian plussauksen jälkeen kyllä ja sitten se olikin niin epätavallisen voimakasta että neuvolassakin hämmästeltiin... kunnes selvisi, että vauvoja on kaksi.

Minulle raskauspahoinvointi on positiivinen juttu, koska keskenmenoon päättyneessä raskaudessani en kärsinyt siitä ollenkaan. Niinpä yhdistän yrjöt siihen että raskaushormonituotanto on tujua ja vauva voi hyvin!

Carioca, toivottavasti sinulle käy niin kuin minulle 10 vuotta sitten niitten halpistestien kanssa... että et ehdi käyttää niitä kaikkia ennen kuin olet jo raskaana :) Vähän niin kuin tupakoitsijat sanovat että jos tupakan sytyttää bussipysäkillä niin bussi tulee varmana heti... eli sillä logiikalla, jos ostaa sarjan halpistestejä niin rahat menevät hukkaan kun niitä ei tarvitakaan :-D

Hei!

Mrs-K:lle pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Ja voimahalaus myös Marmelille. Toivotaan että teillä on enkelit matkassa ja yritys voi pian taas jatkua.

Ja Bhumin puolesta täällä jännätään, aika vakuuttavia oireita ;) Kuvitellen on vaikeaa aikaansaada yrjöä :D Peukut pystyssä siis sinulle ja muille loppukiertolaisille.

Mä hain tänään testejä. Saas nähdä kauan ne tuolla kaapissa saa olla. Kiertopäivät huomenna 23 mutta ovisoireita oli melko aikaisin, joten ehkä dpo voisi olla jopa 9.

Oireet ikäänkuin katosi ja ajattelin jo et tämä oli tässä. Aiemmissa kierroissa oireet kadonneet noin viikko ennen menkkoja kokonaan. Päivä siis melko oireeton mutta iltaa kohti palelu taas yltynyt ja ilmavaivat on täälläkin jäätäviä samoin turvotus vatsalla. Mies ja lapset on huomautelleet, että olen tosi lämmin ja mittauksessa lämpöä 37, joka on mulle erittäin epänormaalia. En kylläkään ole lämpöjä kierroilla koskaan seurannut.

Toiveet on siis korkealla mutta realisti sanoo, että flunssaa se vaan pukkaa ja mitäs söit sitä sipulia..... Korkeelta tullaan alas ja kovaa....

Harmi Halo että oireesi katosivat, vaikka eihän sekään vielä ole mikään varma merkki mistään, joillain ei ole oireita ollenkaan... Jos tuo olisikin sinun kohdallasi jotain käänteistä logiikkaa! :-D Eli jos silloin kun et ole raskaana kuvittelet raskausoireita, niin raskauden tunnistaisikin oireitten puuttumisesta ;-) Toivottavasti ostamistasi raskaustesteistä ei tarvitse käyttää kuin yhtä!

Täällä oireet jatkuvat, pahoinvoinnista alkaen, mutta nyt mieleeni on ruvennut palaamaan muistoja 10 vuoden takaa raskauspahoinvoinnista ja siitä, miten sitä torjutaan: syö suosiolla vähän väliä, älä mene nukkumaan tyhjin vatsoin ;-) Se onkin helppoa kun on nälkä ja jano pahoinvoinnista huolimatta. En olekaan oksentanut sitten eilisen, jatkuvasta kuvotuksesta huolimatta!

Silti tuntuu että olen tulossa hulluksi, runsas valkovuoto kun kuuluu sekin näihin potentiaalisiin raskausoireisiin, ja koko ajan pelkään ja kurkistelen että ei kai sinne pikkareihin nyt vaan lorahtanut verta, ja voi ei jos en sittenkään ole raskaana, silloinhan minulla täytyy olla joku outo sairaus. Eikä edelleenkään tunnu järkevältä tehdä testiä vielä kp:nä 26!

Tota mä tein testi eilen (kp19) ja se oli PLUSSA! Pahoinvointia on ollu melkein viikon ja palelua. Että semmosta. Viikonloppuna ajattelin tehdä digin ja kattoa, mitä viikkoja antaa, koska oon ihan pihalla lasketun kanssa.

Onnea KoiKoi! Ja kiitos, tämä sinetöi asian, huomenaamulla testaan! :)

...vaikka tuosta mitä kerroit tuli mieleen että ehkäpä raskauduit jo edellisessä kierrossa, testi ei vaan silloin pysynyt perässä, ja joillekinhan tulee kuukautisten kaltaista vuotoa raskauden aikanakin.

Viimeksi muokattu:
Vakuuttavista ja koko ajan vahvistuvista oireista huolimatta, mur, testi näytti negaa kun sen hätäpäissäni aamuyöllä pissalle mennessäni tein. En toistaiseksi luota testiin, onhan vasta kp 27, vaan oireisiini.

KoiKoi ihan mielettömät onnittelut! Vuoden plussaussaldo korkattu :heart: mulla myös tuli mieleen että jospa kuitenkin raskauduit jo edellisessä kierrossa? Kerro sitten mitä digi näytti!

Bhumi
äh :kieh: noh, toisaalta jos kaksosistakaan ei näyttänyt heti niin tosiaan olisihan se ollut aikaisin sitten nyt =)

cherise onkos tuntemuksia? :xmas:

nyt olisi kp 17, onneksi jo yli puolenvälin kierto. Vielä taitaa kuitenkin pisimmät päivät olla edessä..

Viimeksi muokattu:
Ihan kauheaa, nukuin parin tunnin päikkärit keskellä kirkasta työpäivää, vaikka aamullakin nukuin tavallista pitempään! (minulla on yhden naisen yritys joten minulla on tähän mahdollisuus, ja näköjään käytän törkeästi hyväkseni myös mahdollisuutta lueskella tätä palstaa ja muita raskausjuttuja pitkin työpäivää netissä, mutta ei tämä taloudelle hyvää tee jos näin jatkan...) Silti väsymyksestä huolimatta nukahtaminen on muuttunut hankalaksi siitä syystä ettei mikään asento tunnu mukavalta, koko keho ja etenkin maha tuntuu niin... raskaalta!

Onko teillä muilla ollut tällaista raskausoiretta? Että olo on painava, vaikka ollaan vasta ihan alussa?

Oli lohdullista löytää netistä tietoa siitä että käyttämäni negaa näyttänyt raskaustesti EI ole herkkä vaan mallia 25 mlU/ml, ja sitten lukea artikkeli siitä että sellaiset ei-herkät testit ovat luotettavia vasta viikon päästä menkkojen poisjäämisestä. Siksikin luotan edelleen paljon enemmän kuvotukseeni ja väsymykseeni ja aristaviin rintoihini ja vessassa ravaamiseeni ja ja ja kuin hätäpäissä tekemääni testiin!

Tahtoisin myös kysyä, että miten himskatissa esiäitimme kestivät elää epätietoisuutensa kanssa kun ei heidän aikanaan ollut mitään testejä!!!

Viimeksi muokattu:
Näin se varmaan on, et raskauduin jo viime kierrossa. Menkat oli sen verta olemattomat, että uskoin jo olevani täysin hedelmätön. :D No, viikonlopun digi kertokoon vähän osviittaa viikoista. Pakko kai mennä yksityiselle varhaisultraan, kun en usko, et pääsen neuvolan kautta. Ja jokatapauksessa on niin paljon traumoja KU:ta, et mielelläni maksan ja katson, missä mennään.

Bhumi: Mä ajattelin, että jouluruoka on jumahtanu pahasti mun kehoon, kun ei tunnu raskas olo lähtevän, vaikka kuinka liikkui.:LOL: Mulla on kanssa tuota nukahtamisvaikeutta, vaikka oonki illalla väsynyt. Nyt en oon kahteen päivään nukkunut päikkäreitä. Vähän auttoi ainakin viime yön uneen. Tosin pitihän siellä vessassa rampata pariin otteeseen ja kuudelta herääminen pahaaoloon. MUTTA en valita! Toivotaan, että tää on vihdoin totta. :heart:

KoiKoille vauvaliimaa ja tarrasukkia sekä onnittelut plussasta. Ja Bhumille kärsivällisyyttä, varsinkin kun ennenkin sulla plussa näkynyt vasta oletettujen menkkojen alkamispäivän tienoilla. Ja tiedän, se kärsivällisyys haihtuu niiden oireiden mukana savuna ilmaan :D

Täällä on myös oltu hätähousuja ja testasin ekan 8.1 ja tokan tänä aamuna. Mielestäni ton tän aamusen voisi tulkita plussaksi vaikka hailakka viiva onkin ja kuvassa näkyy erityisen huonosti. Aiemmassa testissäkin on silmin havaittava haamu.

WP 001426 - Aijaa.com

Yhtään en nyt kyllä leiju vaan ajattelin tehdä sunnuntaina digitaalisen ja katsotaan sitten voisko kolmas yrityskierto tuoda meille plussan. Jos niin käy niin sit alkaakin se jännittäminen et meneekö kaikki hyvin.... Olen siis täällä, tiiviisti ja pidän teidät ajan tasalla.

Kärsivällisyyttä piinapäiviin muillekin ja plussatuulia :) Puuuuuhhhh!!!!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä