Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Tria en muista että olisi koskaan ollut. Verta on tullut vasta joskus viikolla 8-10 harmittomasti. Olin aika ihmeissäni tästä. Katotaan miten seuraava kierto alkaa jos alkaa. Toivotaan ettei ole mitään raskautumiseen valikuttavaa!
 
Ovista olen tikuttanut sofi one stepillä, siihen olen saanut vaan viivan paikkoja ja kuivuneeseen tikkuun tulee hailukka haamu. Eilen cm:ssä käydessä otin sieltä pc:n ovistestejä ja niihinhän tuli plussa. Ei kontrolliviivan vahvuinen mutta plussa kuitenkin. Miten testeissä voi olla näin isoja eroja?
 
Torstai 21.2.2013





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset


Tintti83....................kp 64/33.........yk 6..............29.....09/09, 03/11

Kauniina Päivänä Tuut..kp 44/27......yk.....................35......3/00, 9/04


EiKahtaIlman3..........kp 36/25-30.....yk 3..............30....-08, -11

Mamimamimami.........kp 27/29...........yk 2...............29.....-05, -07
Aminohappo...............kp 22/23-27......yk 4...............?........-05, -09
Usvametsän neito......kp 21/28..........yk 5..............29..... -07 ja -09

Aliila........................kp 17/34......yk 9..............30.....-07,-09
Kettula....................kp 17/28-33.......yk 1....................27.......06/08, 04/10
Sanna-M..................kp 16/32-34......yk 4...............-.....12/7, 01/10
Aotearoa.................kp 15/27............yk 2................30........01/08, 02/09

NuVe.......................kp 8/26-30.....yk 5..............27.... -07, -09
Linttu......................kp 6/~30..........yk 2...............?.......08/09, 05/11
Tria.........................kp 4/28-32..........yk 3..............28.....01/11,01/11
Kuume84....................kp 4/27-28................yk 4............?.......-07, -08

Angelbird....................kp ?/??...............yk ?............27.........-06, -09
keksipurkki.................kp -/25-26......yk16..............25...... 09/08, 11/10


Taustailijat:
Jenny90
Klementiini
Ole luonani aina
hemu2
ViiruP




Plussannneet:
joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8
Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1
Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1
dita.............................yk 5
Viola30........................yk 2



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää kp 4/26-30 yk5 :|

Alkaa taas tää pettymys ja ketutus olla kärsitty ja katse kohti tulevaa. Ajattelin tilata tähän kiertoon kokeiluks ovistestejä, olisko suositella jotain edullista merkkiä? :)

Mulla alkaa huomenna myös elämäntapa remontti, huomenna synttäripäivä ja nyt loppu tää ainainen väsymys ja pöhötys! :kieh: ostin miehelle synttärilahjaks kahvakuulan, toi mun on turhan kevyt sille. Meillä alkaa iltasin sit tuplajumpat! Ensin pystyasennossa kuulan kanssa ja sit vaakatasossa ilman kuulaa :LOL:
Josko terveellisemmät elämäntavat ja muutaman kilon pudotus sais aikaseksi myös kaivatun pienokaisenkin :heart:

Nyt saunaan ja nukkumaan, rankka viikko taas edessä...
 
Mukava kuulla kaikkien uusia uutisia!

Harmi, NuVe kun jouduit uuteen kiertoon, mutta toivottavasti tämä olisi SE kierto!

Mulla on oireiden perusteella tänään tai huomenna ovis..Olin äsken tuntevinani pientä repäisykipua tuolla munasarjoissa. Mies ei vaan aamulla innostunut yhtään harjoituksiin, kun sanoin, että nyt on ne päivät ja voisi tulla parin viikon päästä iloisia uutisia. Se kun edelleen vähän haahuilee tän kolmannen yrityksen kanssa. Toivottavasti nyt vaan pääsisi oikeasti yrittämään. Täytynee yrittää uudelleen illalla nukkumaanmennessä lämmitellä sitä. :LOL:
 
No niin nyt se täti oikeesti kurvasi paikalle. Tänään siis kp 1/28-32 yk 3 . Sitä tiputtelu vuotoa kesti kolme päivää. Nyt oon vaan tyytyväinen et menkat alko, eikä toi tiputtelu sittenkään vaikuttanu kierron pituuteen. Uuteen kiertoon uusin voimin. :)
 
Täällä odotellaan viikonloppua, jolloin selviää taas jomminkummin.. Toivottavasti. Einyt kuitenkaan ihan täydellisesti saatu hyödynnettyä ovista. Ajoissa oltiin. Toivottavasti ei liian.. Pitäis tilata testejä netistä. Onko suosituksia?

Nyt on samalla työpaikan vaihdos mietinnässä. Kieltämättä puristaa mieltä jos tärpääkin.. Niin tunnen itseni petturiksi, koska en asiaa paljasta jos näin käy..hankalaa tää naisen elämä..

Heipparallaa.
 
jaa-a.. tääl ei vieläkään mitään.. 27 päivää toimenpiteestä.. toisin sanoen 26 päivää menkat myöhässä kun olisi toimenpiteestä seuraavana päivänä pitänyt alkaa.. et vissiin sekotti kroppaa taas kunnolla raskaanakaan en mielestäni ole viime viikon lopulla tein jo testinkin mutta selkeä nega eikä mitään olojakaan ole kumpaankaan suuntaan.. en haluais gynellekään taas mennä kun hormonit vaan tod.näköisesti sekaisin. itellä vielä yhden kuukauden annos terolutia et jos sen söis ja kattois tuleeko menkat.. sais jollain tätä päätä rauhotettua..
menee taas kaikki allapäin mutta ei voi mitään..

voimia kaikille uusiin kiertoihin ja paljon plussatuulia.
 
Meillä hyödynnettiin ovis ja nyt vaan odotellaan. Onneksi tässä on suunnitelmia seuraaville kahdelle viikolle, niin menee ehkä aika nopeammin..

angelbird, oletko ollut yhteydessä sinne missä toimenpide tehtiin, jos osaisivat sanoa mitä odottaa?
 
Hei vain. Jos sopii, liittyisin kirjavaan joukkoonne. Jälleen päätin liittyä tämmöiseen ryhmään, kun vauvakuume ei näköjään IKINÄ helteä. Itselläni siis kaksi poikaa, toinen täyttää ens kuulla 9kk ja toinen on jo reipas kolmevuotias. Vielä meillä ei pikkukolmosen yritys ole päällä, mutta ei muuta ehkäisyä kuin luomukeinot käytössä.
Taustaa sen verran, että esikoinen sai alkunsa aika nopeasti. Elokuulla 08 lopetin pillerit ja Tammikuussa plussasin. Kakkonen oli täys yllätys vaikka olisihan se oireista pitänyt arvata. :-D Keskeytettyjä yhdyntöjä takana pitkän aikaa ja kakkonen päätti sitten näistä saada alkunsa (anteeksi detaljee, mutta pidän tätä vieläkin niin rakkaana ihmeenä! <3) Meillä miehellä ei ole koskaan ollut vauvakuumetta, mutta on aina sopeutunut tilanteeseen ja kuulemma se kolmaskin lapsi saa aikanaan tulla. Eli tuskin aloitetaan tässä mitään ehkäisyä, tulee kun/jos tulee. Kuumeilen sitten taas vaikka kolme vuotta :-D Ihania keskusteluja, ihania tikkuja tuolla yhessä keskustelussa ja ah.. :heart: Kaikki jotenkin niin suloista oireiden odottelua (vaikka olen sitä mieltä, että kyllä sen loppupeleissä aavistaa). No, kuumeilen mukananne, jos sopii.
 
  • Tykkää
Reactions: Kettula
Tervetuloa marsa- mukaan! Kiva kun tulee uusia!

Meillä mies "lupasi", että nyt oon raskaana. Kuulemma hänen tuurillaan tulee heti, kun ei ihan varma ole siitä kolmannesta. Mitäs sitä testejä sitten tekemään. :LOL: Ei vaan, eiköhän tässä ole oltava pessimistinen, niin eipähän sitten turhaan pety. Vaikka kyllä sitä siltikin pettyy jos menkat alkaa..Kierto taitaa joka tapauksessa olla lyhyempi, kun olin oviksen bongaavinani kp 13, niin sitten tulisi kierto n. 27 päivää.

Mites ne dpo:t lasketaan? Onko se oviksen jälkeinen päivä dpo 0 vai 1?
 
Tänne päätti tulla Noro-virus visiitille.. Oikein otollista raskautumisaikaa, kun ei pysty syömään tai juomaan kuin tilkan vettä. No onneksi vaan toistaiseksi mä olen kipeänä ja muut ovat saaneet olla terveinä. Ja ihana koirakin vaistoaa, että sattuu kun on koko päivän kyyhöttänyt kiinni kyljessä :heart:.

Muuten taas aletaan jännäilemään, viikon sisään pitäis tädin tulla jos on tullakseen..

Näihin tunnelmiin on hyvä päättää ja ottaa päivän viidennet päikkärit.
 
kettula en ole ollut yhteydessä kun sillon toimenpiteen jälkeen juttelin hoitajan kanssa niin hän sanoi että joillakin menee kroppa sekaisin ja suurimmalla osalla pysyy kierrot normaalina.

tilasin luontaistuotetta jonka pitäisi vaikuttaa hormonitasapainoon ja jopa miesten ja naisten hedelmällisyyteen ja miljoonaan muuhun asiaan, katsotaan kuinka sen kanssa käy.

täällä ei vieläkään mitään tietoo menkoista. mut eipä ole kyllä merkkejä et oisin ees raskaanakaan.
 
Täällä kp 15/32-34, pupuilua on yritetty taas ajoittaa ovulaatioon, en ole kyllä testaillut ovistesteillä mutta luotan siihen että joka toinen päivä menetelmällä toimisi. Nyt ollaan kyllä kahtena päivänä peräkkäin pupuiltu.. Ei kai siitä haittaakaan ole.. :) Sitten taas kun ovulaatio on ohi, alkaa se piinaava odottelu. :/

Salille ennen töihin menoa ja ulkona paistaa aurinko, noi piristää mieltä tosi paljon. :)
 
Heippa:) lomareissu takanapäin ja taas koneen äärellä. Täällä menossa yk4 ja päivät jotakuinkin 3/27-28. Viime kierto ihmeellisen lyhyt (25pvä), mut laitan sen matkan ja aikaeron piikkiin. Hieman alkaa stressaamaan tää "yritys" kun kummatkin tytöt on saanu alkunsa ekasta kierrosta. Sorruin jo tikuttamaan ovistakin, ilman selkeitä tuloksia. Endoakin, lievää sellasta, oon tunnistavinani.
 
Voee.. Mä sorruin.. Eeh.. Siis Mammavaatteet. Ne on jotain mitä en voi vastustaa, varsinkaan tälläsenä kaaheena hormoonihirviönä joka tulenpalavasti haluaa tulla raskaaksi.
Varmaan viis imetyspaitoo ostaa pätkäytin sitte kirpparilta. Rahaa meni 16e.

Joko voi tärpätä.. Oon ihan malttamaton että sais testata, joo.. Tänäänhän onkin jo DPO 3 että kannattaishan se testaillakkii. :D Pupuilut sattu ovisplussien aikaan, ne tököttikin tikuissa 3pvä. Mutta kuitenkin olo on että ei ehkä tämä ole meidän kierto.. :/
 
ViiruP, mulla on NIIN samat mietteet! Samoilla DPO:illakin mennään ja mä en millään nyt jaksais odottaa, että tulis jotain oireita tai pääsis testaamaan! Tekis mieli kaikkia odotusvaatteita ja vauvanvaatteita katsella ja ostella. Kyllä voikin olla tosiaan odottavan aika pitkä..:headwall:
 
Laitetaampas tätä nyt sitte tännekkii.. :) Naiseltahan ei saa ikinä kysyä ikää eikä painoo. Mutta kysympä kuitenkii. :LOL:

GALLUPPIA
Itellä on ollu mietinnässä että miten oma paino vaikuttaa raskautumiseen? Esikoista kun rupesin oottamaan painon hurjat 50kg, ja nuorimmaista kun yritettiin mittarissa oli 68kg. Aika paljon esikoisesta kiloja jäi mutta se ei minua haitannut kun olin sillon normaali painoinen. Pituuttahan on siis vajo 170cm. Nyt mittari kuitenkin on pysynyt viimeset puoli vuotta tasaseen 74-75kg väliin.. Mietin että vaikuttaako tuo nyt raskautumiseen?

**Muoks. Siis tämä kaikki ylimääränenhän on minulla mahassa. Eli sellanen ihana röllykkä ja komea kissan nenä tuossa navan alla. Ja raskausarvet kokeilee myös kunnon aurinko kuviona. :/
 
G: 54kg/157cm

Mulla on ollut tässä vuoden alusta asti vähän painonpudotusajatuksia, vaikka olenkin normaalipainoinen. Ensimmäiset 4kg lähti jo viime keväällä ja nyt olen saanut vielä 1,5kg pois. Nämä siis olivat aikaisemmista raskauksista jääneitä kiloja ja pääasiassa yleistä löysyyttä. :LOL:

Nyt ottaa päähän eräs kaveri, joka valittaa raskaudestaan..Viikkoja hänellä kuitenkin on kasassa huimat 12 ja nyt jo on kaikki ÄLYTTÖMÄN raskasta. Joo, onhan alkuraskaus välillä vähän rankkaa jos on pahoinvointia ja väsymystä, mutta ei se nyt niin kamalaa ole. Hän odottaa toistaan ja kuulemma jo käveleminenkin tekee rankkaa. :headwall: Itse kun toivoo raskautta melkein enemmän kuin muuta, niin ei jaksaisi turhanpäiväistä valitusta. Täytyy itse yrittää muistaa nauttia sitten huolella, jos/kun jossain vaiheessa tärppää. Mä tykkään raskaanaolemisesta ja tämä mahdollinen kolmas voi hyvinkin olla se viimeinen.
 
G: 166/64

Hei mullakin ystävä joka ei pysty enää kantamaan mitään, vkoja 9.. Niin, kaikki on yksilöitä mutta välillä tuntuu vähän liioittelulta. Ehkä nää sorisee korvaan nyt pahemmin koska omat raskautumis toiveet on korkealla :)

Mä päätinvoi kun uskaltais jo ostaa jotain, perinteisesti kun raskauden saa selville pitää ostaa jotain minimini juttuja, ne 50cm vaatteet on niin sööttejä :)
 

Yhteistyössä