Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Torstai 7.2.2013





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset


Tintti83....................kp 49/33.........yk 6..............29.....09/09, 03/11
EiKahtaIlman3..........kp 48/25-30.....yk 2..............30....-08, -11

Kauniina Päivänä Tuut..kp 29/27......yk.....................35......3/00, 9/04
dita..........................kp 28/29..........yk 5..............30.....-07, -09
Aotearoa.................kp 27/??............yk 1................30........01/08, 02/09
Kettula....................kp 24/28-33.......yk....................27.......06/08, 04/10
Linttu......................kp 23/(28)..........yk 1...............?.......8/09,5/11
Viola30....................kp 22/27...........yk 2.............?........?,?
Tria.........................kp 21/28..........yk 2..............28.....01/11,01/11
NuVe.......................kp 20/28-30.....yk 4..............27.... -07, -09

Mamimamimami.........kp 12/29...........yk 2...............29.....-05, -07

Usvametsän neito......kp 6/28..........yk 5..............29..... -07 ja -09
Sanna-M..................kp 2/32......yk 4...............-.....12/7, 01/10
Aliila........................kp 2/34......yk 9..............30.....-07,-09


Kuume84....................kp -/--................yk 2............?.......07,08
keksipurkki.................kp -/25-26......yk16..............25...... 09/08, 11/10


Taustailijat:
Jenny90
Kettula
Angelbird
Klementiini
Ole luonani aina
hemu2
ViiruP




Plussannneet:
joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8
Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1
Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Kp 32/29-31 ja aamuinen testi ei sen vahvempi mitä eilen :/ Ja alamahalla nipistelee sekä oranssia lima tulee ihan pieniä määriä. Mutta tästä ne menkat luultavasti alkaa :( No uuteen kiertoon ja paremmalla onnella. Mutta en tietenkään vielä luovuta, sitten vasta kun kirkasta verta tulee.. :)

Toivottavasti ei menkat ala ja testit vahvistuu :)
 
No niin se luteaalivaihe oli pidempi kuin se 14 vrk. Yrityskertanikin olen tänne merkannyt väärin eli:
Aliila KP 1/34 YK 9
Eli eikun taas innolla kohti uutta kiertoa. Sanna-M:n tavoin taidan ottaa tässä kierrossa nyt nuo ovulaatio testit apuun. Parempia plussa tuulia muille. :)
 
ViiruP minäkin muka niin päätin kun tän kuumeilun aloitin, että en tasan liity mihinkään kuumeiluketjuun enkä edes käy lukemassa niitä, koska tasan tiedän sen lisäävän stressiä koko touhuun. Kuinkas sitten kävikään :LOL: Toisaalta tää kuumeilu on musta näin joukolla vielä kivempaa eli sillä puolustelin itselleni miks tänne liityin.

Kukas se kyseli joko on nimeä mietitty.. Meillä ei olla, en edes itsekseni mielessä ole mitään vaihtoehtoja pyöritelly. Mulla ehkä on sen verran vahvana pelko etten tulekaan enää raskaaksi, että siksi en uskalla vielä niin pitkälle ajatella.

Eilen puhuin erään tuttavani kanssa tästä hoitovapaalla olemisesta. Hänellä itsellään on kolme lasta, murkkuikäisiä kaikki jo. Hän kertoi, ettei hän itse aikanaan ollut kuin ihan pakollisen kotona lasten kanssa, kotiäitiys ei ollut kuulema häntä varten. Ihan ok mun mielestä, kukin tyylillään. Hän kuitenkin mainitsi, kun puhe oli pitkistä kotonaolo ajoista, eläkkeen kertymisen tai siis ennemin sen, että sitähän ei silloin kerry. Itse en ole ollut tuosta niin suuresti huolissani, toki olen sitä ajatellut ja harmihan se on. Pyrkimyksenä on, että olen kotona vielä tämän vuoden, jonka jälkeen pojat siis olis kolmen vanhoja ja menisivät päiväkotiin. Tämä siis jos ei sitä kolmatta lasta kuulu lähiaikoina. Jos sitten tärppi kävisi, niin mun kotonaolo aika pitenisi. Tuskin kuitenkaan uutta kolmea vuotta kehtaisin kotona olla.. Mites teillä muilla? Kauanko olette olleet lasten myötä kotona, siis poissa työelämästä? Entä kauanko teillä olisi tarkoitus olla kotona kolmosen kanssa?

Oma napa: ei minkäänlaisia tuntemuksia. Kaikki olot ovikseen liittyenkin kadonneet. Eli nyt vain piinaillaan tämä tulevat pari viikkoa.

Tria
 
Kettula Oil sun eiliset kirjotukset tuolla edellisellä sivulla.. :) Tai ainakin mulla näkyy. :)

Tria Siis minäkään en oo ennen ees vilkassu että mittee täällä kirjotellaan.. Esikoisen aikaan en oikeen tienny mistään mitään, olis varmaan ollu ihan aiheellista lueskella. :ashamed: Nuorimmainen tärppäs heti ensimmäisestä kierrosta kun päätettiin että toinen saa tulla. Pupuiltiin ehken kolmena iltana, sitten päätin että nyt ollaan raskaana ja päivän millon testaan. Ilman minkäänlaista itsesä kanssa taistelu odotin 2-3vko ja testasin. Ja plussa tuli. Nyt ei vaikka kuin perkele jyystää ja jyystää niin ei, ei sitä plussaa siihen testiin saa. Sitte täällä vauvatuskissa norkoillaan ja salaa ollaan katkeria toisille jotka plussaa.. :LOL:

Että tämmöstä täällä tänään.. :popcorn:
 
No höh, pahoittelut Sanna-M ja aliila.

dita, mulla oli AIVAN samanlainen (yhtä kauhee!) kokemus! Mullekin sanottiin et jos tuuba(t) on tukossa, homma on kivuliaampaa. En kyl ihan hevillä uudestaan lähtis tai vaatisin jotain vahvempaa lääkettä.

Tria, nuo kaikki kaverisi mainisemat jutut on kyllä ihan totta, varsinkin eläkkeeseen nää kotivuoden vaikuttaa. Se on kyllä harmillinen juttu munkin mielestä ja oon pohtinut sitä kans, mutta sitten aina päädyn siihen et kerran lapset on näin pieniä ja tykkään olla kotona, töitä kerkeen tekee 30 v. Ja kun kerta on vielä mahdollisuus tähän (mies siis tukee), niin oon ainakin vuoden vielä (vuoden siis nyt ollut). Sitähän ei voi tietää miten nuo eläkkeidenkin laskemiset tässä vuosien saatossa muuttuu, ei varmaankaan oo tilanne sit samanlainen yhteiskunnassa.

Välillä mulla on tunne et voisinkin olla raskaana ja seuraavana päivänä taas ei oo mitään "oireita". Tänään aamupäivällä oli aamupalan jälkeen aikaisin jo järkky nälkä, nyt olevinaan vähän ällö olo ja suussa maistuu omituiselle eikä mulla tee karkkia mieli (mikä on ollut aiemmin raskausoire). Sit nännit on herkemmät ja nöpöttää ja väsymys edelleen varsinkin iltaisin ja palelee (meillä kämpässä on kyl aika kylmä). Tuntuu et ihan itteenikin hävettää kirjottaa näitä tänne, kun todennäköisesti "oireet" on vaan normaalia. Ai niin, ja joka yö näen unia, mikä on myös aiemmin ollut merkki raskaudesta. Sit kuitenkin mietin et entä jos. Ja tuli yhtenä iltana väsyneenä jo vähän paniikin poikanen et entä jos oonkin raskaana et miten jaksan kolmen kaa, kun oon nytkin niin väsynyt..

Viola ja kp 21/27
 
Mulla alkoi jo neljä päivää ovulaation jälkeen olla väliin sellanen tunne että nyt vois olla joku mahassa kasvamassa. 6vrk oviksesta alkoi tämä hiiva tms tulehdus ja nyt on ollut joitan päiviä jakuva huono olo, iltapäivällä iskee kova väsymys, sekä pää on täynnä tyyneyttä ja pumpulia :D
Yleensä haluan tehdä raskaustestin vasta perjantaina tai lauantaina koska sitten on töistä vapaata, mutta kun kerran mies on tänään poikkeuksellisesti illan kotona eikä meidän raksalla, päätin tehdä testin tänään..
Ja siinä näkyy aivan pieni ja hentonen toinen viiva :heart:
Voi kun tämä onni nyt jatkuisi ja viiva vahvistuisi..uskomatonta!!!
 
Heissan.. Mä nyt tuolta plussanneista heivasin loka- ja marraskuun plussanneet jo poikkeen, venyy kaaheen pitkäksi tuo yks päivitys sitten aina. Ja he ovat plussanneissa omien pömppömahojensa kanssa. :)

Mutta joo, napailua on jotenki rento olo kun ei oo missään listassa kiertopäiviä.. Saishan ne tietoon vielä äkkiä laskemalla mutta enpä kehtoo.. :) Katotaampa viikon päästä niin kalenteri kourassa kulen joka paikkaan. :LOL: Minä niiiiin kovasti haluaisin pienen.. Omatalo on tiedossa, muutto alkukesästä, toinen auto aikeessa sitten hommata. Enää ei puuttuis kun se maha, vauvamaha. Ja sieltä sitten se pikkuinen syliin. Mutta ei, minua suoraan sanottuna vituttaa välillä, aina.. Kuitenkin.

Tänään kyllä mietin että minkä ihmeen takia minä näitä haluan lisää??? Esikoinen räävytti jatkuvaan pikkusiskoonsa, millon hyppi meidän sängyssä, millon sohvassa, millon teki kolttosiaan vessassa millon keittiössä.. Sitten tämä pienempi, huutaa, huutaa ja huutaa. Syliin ottaa, ei kelpaa rimpuilee alas, poiskun päästää heittäytyy lattialle mahallee ja huutaa, potkii.. Äääähhh... Kertokaa mulle minkä ihmeen takia me halutaan näitä lisää?? :LOL:
 
Täällä taisi alkaa menkat..on sitten vähän homma sekaisin noiden pillereiden unohtelujen takia..Mut tästä nyt siis alkaa jonkinlainen ensimmäinen oikea tjot-kierto kun ehkäisy on miehen varassa. :LOL:

Eli mulle voi päivittää kp 1 Kierron pituutta ei tarvitse muuttaa, vaikka jäikin lyhyeksi..
 
Hei, mulle voi päivittää kp 21 yk 3
Ovulaatiopäivä näköjään vaihtelee hieman, nyt tuli jotenkin puskista kun edellisenä päivänä oli hailakkaa testissä ja seuraavana päivänä tosi vahvat viivat. kahdes ekassa kierrossa viivat vahvistuivat tasaseen tahtiin. Mut koitetaan ajoituksella vaikuttaa tulevan vauvan sukupuoleen, niin ei aivan ovulaatiopäivänä touhuta..
 
EiKahtaIlman3, kumman haluisitte? :) Mä kyllä uskon ainakin osittain tuohon ajoitukseen, on meillä mennyt molemmilla kerroilla oikein.

ViiruP, haha, mietin ihan samaa, koska mun lapset oli eilen kans tollasia :D Ihan mahdottomia!

ON: Tein äsken huvikseni ovistestin ja siihen tuli ihan selkeä viiva (dpo 8 siis). Hitsi ei oo mitään kuvia mitä ne on näyttäneet ennen ovista, mut ihan kuin (muistin mukaan) ois niitä vahvempi. En tiiä.. Onko teillä tästä ovistestillä näin aikaisin testailusta kokemusta? Saahan sitä taas toivoo..

Viola kp 22/27
 
Hoh-hoijaa!! Kyllä taas oli itkussa pitelemistä. Anoppi tuli lapsenlikaksi kun lähin töihin, siinä just ennen lähtöö sano että minun kampaaja oottaa vauvaa. Kyllä mielessäni kirosin, ja kovaa!! Anoppi menikin hieman hämilleen, kun vähän vihasena tuumasin niinhän ne kaikki oottaa, paitsi minä! Appivanhemmilla ei siis oo mitään tietoa tästä meidän vauvaprojektista. Tälle viikkoo tuo oli jo toinen vauva uutinen. Tuntuu että niitä tuttavilta kuulee koko ajan.. Äääh... Voispa kääntää tunteet pois päältä. :(
 
Tein juuri uuden testin ja nyt näkyy viiva jo selvemmin kuin toissailtainen haamu :heart:



Tuskin enää uutta testiä teen, silloin kun meidän tyttöjä aloin oottamaan ei viivat olleet edes näin vahvoja kuin nyt. Tänään siis olis menkkojen alkamispäivä, ja toivottavasti nyt pysyvät poissa, vähän varuillaan kuitenkin saa olla tässä vielä muutaman päivän.. Mutta kyllä on olo onnellinen sekä minulla että miehellä, toivottavasti tämä jatkuu ja meille tulee syysvauva :heart:

Minut saa jo siirtää plussanneisiin, alan hiljalleen katsomaan miltä näyttää odotuspuolen ketjussa ja toivonmukaan ensiviikolla sitten siirryn sinne.

Kiitos kaikille näistä kuluneista 5 kuukaudesta täällä ja toivotan kovasti vauvaonnea teille kaikille!=)
 
Onnea dita! Ihanan hyväntuulinen viesti, tuli hyvä mieli! Hyvää jatkoa odotukseen! :heart:

Mulle tuli hiiva..Ikinä ei oo ollu näin paha, kun tuntuu, että koko alapää on ihan liekeissä! Tähän vielä menkat päälle, niin voin sanoa, että ottaa päähän! :kieh: Jos nyt viikonloppuna vähän helpottaisi.
Pitäisi tehdä lasten kanssa laskiaispullia ja huomenna hernekeittoa. Jos yrittäisi vähän viettää laskiaista, vaikka lapsetkin ovat vähän kipeitä.
 
ViiruP. Olen huomannut itsessäni harmituksen vilahduksen ja syvän haikailun kun raskaana olevan näen. Eihän me olla yritetty vasta kuin kuukausi, toiveet on vaan niin korkealla :)

Ditalle ja masulle kaikkea hyvää ja mukavaa odotusta! Eiköhän me muutkin ennen pitkää, ehkä jopa samalle vuodelle ;)

Lunta ja pullia, hyvä viikonloppu! .. jos sais vaan energiaa jostain x)
 
Viola30 koitamme jos tyttö tulisi. 2 poikaa jo ennestään. Luin myös että kalsium+magnesiumia kannattaa syödä. oli jotain ruokavalio vinkkejäkin, tärkein että vähentää suolan käyttöä. En nyt tiedä noista mutta ajoitus varmaan vaikuttaa eniten mitä kotikonstein voi yrittää.

Onnea Ditalle plussasta! :)
 
Dita, tervemenoa vaan :) Eipähän tarvinnut aukkariin mennä, hieno homma!!

Mua alkaa tosissaan nyppiä tää lumen määrä!! Rattailla ei pääse minnekään, tai siis pääsee, mutta hirvee homma työntää kun kaupunki ei auraa tarpeeks. Arg!!!

Tein äsken jonkun herkän testin ja on kyllä hiinä ja hiinä et onko siinä väriä vai pelkkä viivanpaikka.





Mitä mieltä ootte??

Viola kp 24/27-28
 
Viola näyttääpä hyvinkin siltä että me munatorvitukkoset lähdetään yhdessä tuonne odotuspuolelle!:D Tuo sun ylempi kuva on ihan selvä plussa. Se testi minkä tein muutama päivä ennen tuota mun eilistä testausta ei ollu ees noin selkee, ei sitä ois saanu edes kuvassa näkymään :LOL: Eli paljon onnea sinullekin odotukseen!:D

Ja kiitos kaikille onnitteluista!!!=)
 
Voi apua, dita, älä anna mulle toivoa :D Toive on kova, mutta pelkään aina pahinta, pyörittelen tuota testiä tässä kädessäni et onko siinä väriä vai eikö. Ja nyt tietty jäljellä vain digi ja joku ei-herkkä testi. Argg!! Varmaan pitää maanataille jättää se tavan ja digi viim. keskiviikkona, ellei menkat ala. Kunpa tää ois sitä itteään..
 
Lauantai 9.2.2013





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset


Tintti83....................kp 51/33.........yk 6..............29.....09/09, 03/11

Kauniina Päivänä Tuut..kp 31/27......yk.....................35......3/00, 9/04

EiKahtaIlman3..........kp 23/25-30.....yk 3..............30....-08, -11
Linttu......................kp 23/(28)..........yk 1...............?.......8/09,5/11
Viola30....................kp 24/27...........yk 2.............?........?,?
Tria.........................kp 23/28..........yk 2..............28.....01/11,01/11
NuVe.......................kp 22/28-30.....yk 4..............27.... -07, -09

Mamimamimami.........kp 14/29...........yk 2...............29.....-05, -07

Usvametsän neito......kp 8/28..........yk 5..............29..... -07 ja -09
Sanna-M..................kp 4/32......yk 4...............-.....12/7, 01/10
Aliila........................kp 4/34......yk 9..............30.....-07,-09
Kettula....................kp 4/28-33.......yk 1....................27.......06/08, 04/10
Aotearoa.................kp 2/27............yk 2................30........01/08, 02/09

Kuume84....................kp -/--................yk 2............?.......07,08
keksipurkki.................kp -/25-26......yk16..............25...... 09/08, 11/10


Taustailijat:
Jenny90
Angelbird
Klementiini
Ole luonani aina
hemu2
ViiruP




Plussannneet:
joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8
Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1
Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1
dita.............................yk 5



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea plussille! Ihanaa kun on tullut nyt niin paljon plussia, kun pitkän aikaa tuntui että niitä ei meinannut millään tulla.

Täällä ihmetellään pelkkää ovisplussaa :) Olin ihan varma, että umpparileikkaus siirtäisi ovista, mutta äsken tehty ihan selkeä ovisplussa, kp 15 niinkuin viime kierrossakin. Kummia juttuja. Toivoin kyllä, että olisi siirtynyt, niin aikataulujen puolesta olisi ollut paremmat mahdollisuudet raskautua, mutta ei voi mitään.

ViiruP, täällä kyllä kanssa monesti mietitty minkä takia sitä haluaisi vielä kolmannen.. Nuo kaksi ensimmäistäkään kun ei ole mitään rauhallisia tapauksia, en ymmärrä miksi sitä haluaisi juosta vielä kolmannenkin perässä, mutta niin se vaan on.. Viimeksi mietin sitä eilen kun oltiin hotellissa yötä ja pienempi karkasi jatkuvasti hotellihuoneesta ja juoksenteli edestakaisin hotellin käytävällä...
 
  • Tykkää
Reactions: ViiruP

Yhteistyössä