K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ite veikkaan että tää yhteisbiisi on seuraava julkaistava biisi ja että se tulisi tyyliin helmikuun lopussa/maaliskuun alussa. Luulen että siihen tulee joku talvimaisemissa kuvattu musavideokin.
Mä luulen kanssa, että tulee keväällä. Ja varmaan jossain on toi ensiesitys yhdessä niin toi maaliskuu vois olla👀 (kiva keskustella täällä näiden nakupersikkajuttujen keskellä😂)

vierailija
Mä luulen kanssa, että tulee keväällä. Ja varmaan jossain on toi ensiesitys yhdessä niin toi maaliskuu vois olla👀 (kiva keskustella täällä näiden nakupersikkajuttujen keskellä😂)
Jos mun pitäisi veikata biisin tyylistä jotain, niin arvaan että se tulee olemaan jotain afterski-disko-tamppausta joka sopisi juurikin tuohon helmi-maaliskuussa julkaistavaksi. Musavideolla huumoria, lumilautailua, laskettelua ja moottorikelkkaa, ehkä jotain saunomista, ja juomista tietenkin.

vierailija
Luulenpa et toi helmikuun loma on kans buukattu sillä ajatuksella, ettei Joksut välttämättä esiinny Suomessa ollenkaan keväällä. Ilmeisesti ei ole ainakaan vielä mitään sovittu. Ois pitkä aika odottaa kesään tai jopa elokuulla niin Boitsu haluaa tulla Suomeen moikkaamaan Jereä.

vierailija
Luulenpa et toi helmikuun loma on kans buukattu sillä ajatuksella, ettei Joksut välttämättä esiinny Suomessa ollenkaan keväällä. Ilmeisesti ei ole ainakaan vielä mitään sovittu. Ois pitkä aika odottaa kesään tai jopa elokuulla niin Boitsu haluaa tulla Suomeen moikkaamaan Jereä.
No tohon en usko kyllä, maalis-huhtikuussa varmana Suomen keikka osana jotain kiertuetta, mutta se voi olla nyt pienempi eli vähemmän maita.

vierailija
B on sanonut jollekin faneille, että Suomessa on keikka ennen elokuuta todennäköisesti. Eiköhän ne keväällä täällä esiinny. Ehkä B nyt vaan haluaa kokea vähän Suomen talvea tai sit hänellä on suunnitelmissa tavata mahdollisimman montaa kaveriaan

Yhteistyössä