vierailija
NaknaknakunaEi vaan naku-uinnilla
NaknaknakunaEi vaan naku-uinnilla
Mä luulen kanssa, että tulee keväällä. Ja varmaan jossain on toi ensiesitys yhdessä niin toi maaliskuu vois olla (kiva keskustella täällä näiden nakupersikkajuttujen keskellä)Ite veikkaan että tää yhteisbiisi on seuraava julkaistava biisi ja että se tulisi tyyliin helmikuun lopussa/maaliskuun alussa. Luulen että siihen tulee joku talvimaisemissa kuvattu musavideokin.
Bojan frontguy?peräänkö se sitten on kuitenkin.
Joo , tähän Bojan haluaa.Bojan frontguy?
Muistelisin, että Slo tai muu paikallista elämää tunteva ois aikaisemmin kertonut saunoja olevan lähinnä kylpylöissä tai hyvinvarustelluissa kuntosaleissa. Ei niinkään kenenkään kotona.Sitä vaan mietin, että eikö Sloveniassa saunota, kun Bojan on juuri saunomisesta innoissaan.
Ja Boitsu vinkuu ja vikisee, ei ihmekään, että odottaa saunomista enitenHärtsä vihtoo Boitsua saunassa.
Jos mun pitäisi veikata biisin tyylistä jotain, niin arvaan että se tulee olemaan jotain afterski-disko-tamppausta joka sopisi juurikin tuohon helmi-maaliskuussa julkaistavaksi. Musavideolla huumoria, lumilautailua, laskettelua ja moottorikelkkaa, ehkä jotain saunomista, ja juomista tietenkin.Mä luulen kanssa, että tulee keväällä. Ja varmaan jossain on toi ensiesitys yhdessä niin toi maaliskuu vois olla (kiva keskustella täällä näiden nakupersikkajuttujen keskellä)
Aikooko ne olla K n kanssa ilkosillaan kahden siellä saunassa.
[/QUO
Olihan niillä ne saunakarkelot jo silloin Tampereen keikan jälkeenkin.Oikein oli videomateriaaliakin todisteena.Pitkät keskustelut käytiin ketä kaikkia siellä saunassa oli.Ja ilkosillaan olivat.Ulkkarit sitä jaksoi päivitellä.Suomalaisille ihan normaalia.
No tohon en usko kyllä, maalis-huhtikuussa varmana Suomen keikka osana jotain kiertuetta, mutta se voi olla nyt pienempi eli vähemmän maita.Luulenpa et toi helmikuun loma on kans buukattu sillä ajatuksella, ettei Joksut välttämättä esiinny Suomessa ollenkaan keväällä. Ilmeisesti ei ole ainakaan vielä mitään sovittu. Ois pitkä aika odottaa kesään tai jopa elokuulla niin Boitsu haluaa tulla Suomeen moikkaamaan Jereä.
B on sanonut jollekin faneille, että Suomessa on keikka ennen elokuuta todennäköisesti. Eiköhän ne keväällä täällä esiinny. Ehkä B nyt vaan haluaa kokea vähän Suomen talvea tai sit hänellä on suunnitelmissa tavata mahdollisimman montaa kaveriaanLuulenpa et toi helmikuun loma on kans buukattu sillä ajatuksella, ettei Joksut välttämättä esiinny Suomessa ollenkaan keväällä. Ilmeisesti ei ole ainakaan vielä mitään sovittu. Ois pitkä aika odottaa kesään tai jopa elokuulla niin Boitsu haluaa tulla Suomeen moikkaamaan Jereä.