Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Onnittelut dita ja Viola30 :heart::heart:

Enpä olekaan ehtinyt kirjoittaa tänne vähään aikaan. Lukemassa oon käyny kyllä :) Meilläkin on talonrakennusprojekti meneillään ja se vie välillä kaiken ylimääräisen ajan.

Tänään olis ehkä jotain dpo 7 tai 8 En oo ollenkaan varma, oon jo menny niin sekaisin päivistä :LOL: Viime viikko on menny ihmeen vähillä stresseillä. Toivottavasti menis tulevakin, tosin sitä vähän epäilen. Alan varmasti jo ennen viikonloppua jännittämään tuleeko täti vai saisinko tehdä testin. Mitään muita tuntemuksia ei ole kuin se, että tuosta navan vierestä oikeaan alas välillä tuntuu kuin jokin vatsan sisällä vetäisi jotain? Sillai outo kiristävä tunne. Ei siis mikään kipeä tunne, mutta erotettavissa enkä kuvittele sitä. Tiedä sitten mikä se on...

Muiden masuista.. Muistan kun esikoista yritettiin ni joka puolella oli raskaana olevia. Oma siskokin sekä synnytti esikoisensa että rupesi odottamaan toista kun me vielä yritettiin, ilman plussan plussaa. Muistan vielä kun sisko soitti kertoakseen toisesta raskaudestaan, kuinka sen uutisen jälkeen miehelleni itkin. Olin toki onnellinen heidän puolestaan, mutta kyllä se tuntui kuin olisi veistä käännetty haavassa. Nyt yritän olla onnellinen pojistani, en halua kokea niitä katkeruuden ja kateuden tunteita enää, jos mahdollista. Oma henkinen jaksaminen oli tuolloin kovilla. Tsemppiä meille kuumeileville siis, aina ei tää kuumeilu ole helppoa!
 
Perjantai 15.2.2013





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset


Tintti83....................kp 58/33.........yk 6..............29.....09/09, 03/11

Kauniina Päivänä Tuut..kp 38/27......yk.....................35......3/00, 9/04

Linttu......................kp 31/28-30..........yk 1...............?.......08/09, 05/11
EiKahtaIlman3..........kp 30/25-30.....yk 3..............30....-08, -11
NuVe.......................kp 29/28-30.....yk 4..............27.... -07, -09

Mamimamimami.........kp 21/29...........yk 2...............29.....-05, -07
Aminohappo...............kp 16/23-27......yk 4...............?........-05, -09
Usvametsän neito......kp 15/28..........yk 5..............29..... -07 ja -09

Sanna-M..................kp 11/32......yk 4...............-.....12/7, 01/10
Aliila........................kp 11/34......yk 9..............30.....-07,-09
Kettula....................kp 11/28-33.......yk 1....................27.......06/08, 04/10
Aotearoa.................kp 9/27............yk 2................30........01/08, 02/09
Tria.........................kp 1/28-30..........yk 3..............28.....01/11,01/11

Angelbird....................kp ?/??...............yk ?............27.........-06, -09
Kuume84....................kp -/--................yk 2............?.......-07, -08
keksipurkki.................kp -/25-26......yk16..............25...... 09/08, 11/10


Taustailijat:
Jenny90
Klementiini
Ole luonani aina
hemu2
ViiruP




Plussannneet:
joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8
Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1
Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1
dita.............................yk 5
Viola30........................yk 2



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Viola30! Oletko vielä tänään testaillut lisää vai luotatko jo noihin? Ihanalta kyllä näyttää nuo kuvat testeistä! :)

Mulla alkaa nyt menkat loppua, mutta tuo hiivatulehdus ei meinaa helpottaa..Kuinka nopeasti tuon Canesten-rasvan pitäisi auttaa? Pitääkö tässä alkaa soitella aikaa lääkäriinkiin pian. :confused:

Just eilen sanoin miehelle, että ei paljon seksi kiinnosta, kun on tuo alapää tuossa kunnossa. Samalla muistutin, että nyt on pillerit loppu ja hän saa hoitaa ehkäisyn jos haluaa. Vielä ei tullut mitään suurempaa reaktiota asiaan..:D Tosin just sain taas uutta toivoa ensi syksyn työtilanteesta ja jos se asia etenisi toivotusti, niin ihan vielä ei kannattaisi raskautua..
 
Kettula, mulla ei oo ikänä pelkkä voide auttanut, oon aina ottanut diflukaanin. Musta se on muutenkin paljon kätevämpi vaan suun kautta ottaa, ei tarttee hölvätä alapäätä.

Tria, meillä kakkosta tehtiin, ja siis todellakin tehtiin, vuosi, nälkävuoden pituinen. Clomeilla sitten vihdoin onnistui. Mä en siis aina ovuloinut tai sit tuli varhainen km ekoilla viikoilla. Joten tiedän kyllä tunteen.. Sillon mulla oli tosi stressaava elämäntilanne, uskon että sekin vaikutti asiaan (koska nyt kun oon kotona eikä oo työstressiä, niin tärppäs tokasta yksta).

Huonoa oloa edelleen (ja hermot äärikireät), ootan nyt ekana ke/to, kun sillon pitäs menkkojen alkaa. Yllättävän rauhallinen fiilis tän suhteen, jos km tulee niin sillehän ei voi mitään. Mut vielä älä Kettunen plussanneisiin laita, ootellaan loppuviikkoon.

Viola ja kp 26/28 dpo 12
 
Onnea viola30 ja muut plussanneet! Tosi ihanaa!

Täällä on H-hetket käsillä. Toivottavasti nyt on saatu hyödynnettyä ne, kun viimeksi meni ohi. Sit alkaaki oireiden tarkkailu.. Onneks on viimeisiä koulu hommia ni vähän keskittyy muuhunkin ;)

Heips.
 
heippa kaikille! :) mut vois siirtää takas listalle..

kystan poistoleikkaus meni hyvin ja munasarjaakin saatiin jätettyä.
menkat ois pitänyt alkaa seuraavana päivänä leikkauksesta mut ei näkynyt, nytten leikkauksesta 20 päivää ja vieläkään ei menkkoja. toivonkin nyt että se jälkivuoto oli menkat koska eilen tuli vessassa käydessä vaaleapunaista paperiin josko ois ollu ovis ja tää nyt kiinnittyminen. mitään en ovista testaillut kun odotin menkkoja mut nyt pelkään et liidän liian korkeella no jos nyt viikon kaks odottaa vielä niitä menkkoja..
 
Mukava kuulla angelbird, että kaikki meni hyvin ja pääsit jo takaisin jännäilemään! Laitoin sut nyt listoille, haluatko sinne jotain tietoja?

Onkos nuo listan yläpäässä olevat testailleet tai onko tuntemuksia suuntaan tai toiseen?
 
täällä kp28, kierron pituus tosiaan täysi arvoitus mutta toivon että 28-30. Lauantai-illasta lähtien ollut pientä kuvotusta, ja t
aavistuksen omaisia tissituntemuksi

Mutta nuo on niin helppo kuvitella etten nyt vielä kunnolla elättele toiveita. Dpo on kai 10... Jos menkat ei ala, niin pe tai la testaan :)
 
Minä voisin liittyä seuraamme jännäilemään eli taustatietoina kolmatta tosiaan yritellään kahden riiviön 05 ja 09 seuraksi. Ehkäisy lopetettiin marraskuun lopulla ja sen jälkeen ollaan menty meiningillä tulee jos on tullakseen. Kierto on vielä vähän sekaisin, mutta täysi järkytys verrattuna hormonikiertoon.. Kolme helppoa vuotta mentiin hyvin kuivilla menkoilla ja nyt taas kp:t on 23-27 ja vuotoa kestää keskimäärin 10 päivää :O. Nyt menossa kp 13/23-27 eli ovulaation aikoja elellään ainakin jos haluja katsellaan :D.

Jos oikein laskin niin tämä on neljäs yrityskerta. Aiemmat raskaudet ovat alkaneet helposti ja ihmetyttääkin, että miksi nyt ei samantien tärpännytkään. Mä olen ehkä vähän liikaa sellainen mullenytkaikkiheti-tyyppi :)
 
tervetuloa aminohappo
ja myös plussanneille isot onnittelut :)

mulle voi päivittää tiedot eli 27v pojat 06/09 kovin ois malttamaton olo.. mut ei testeissä mitään näy vaikka nyt testaisin.. odottelen suosiolla ensi viikkoon.. ja jos maanantaina oli kiinnittyminen ni hedelmöittyminen on pakko ollu olla viime to koska sitä ennen oli piitkä tauko seksissä.. myös hyvin epätodellinen olo että voisiko muka olla, mutta se jää nähtäväksi..
 
Tervetuloa Aminohappo :flower:

Luulen, että tämä kierto venyy ainakin 32 päivän mittaiseksi kun oviksen olin tuntevinani silloin useamman päivän kp14 jälkeen. Ajattelin testata maanantaina jos täti ei sitä ennen ilmesty paikalle. Eilen niistäessä vihlaisi oikein kunnolla tonne alavatsaan. Tänään aamulla vessassa käydessä huomasin pikkuhousunsuojassa hyvin, hyvin vähän vaalean rusehtavaa limaa. Mitä lie? Menkkojako jo ennustaisi? Ei kai kiinnittymisvuotoa näin myöhään, olisko nyt dpo 11? Sen jälkeen ei siis oo tullu mitään. Oon yrittäny kuulostella oloja, mutta juuri mitään mainittavaa ei taida löytyä. Onko teillä muilla ollu repäsykipuja jo ennen plussaa? Kun välillä muka jotain sellaistakin tunnen, vaikka järjellä yritän ajatella, et ei niitä vielä voisi tuntea jos nyt edes raskaana olisin...

Ihanaa ystävänpäivää kaikille!:heart:
 
Hyvää ystävänpäivää!!

Taas on useammalla pian jännät paikat :) Tulisittepa perässä tonne toiselle puolelle :)

Eiköhän mut nyt uskalla siirtää plussanneisiin (apua!!), kun äsken dpo 15 testiin tuli tää:



Kiitos teille paljon kannustuksesta ja kivoista viesteistä, roikun täällä vielä jonkin aikaa, en tuonne toiselle puolelle vielä uskalla mennä.

Mä olen ihan järkyttävän onnellinen!

Viola ja se on oikeesti plussa :) :)

Muoks.

Tänään rv 5+1 testailin vielä tän, joten taitaa hormonit nousta ihan ok. :)

 
Viimeksi muokattu:
Hyvää ystävänpäivää kaikille ja onnittelut Violalle!

Meillä ollaan pupuiltu nyt ihan urakalla, kun edellinen kierto oli tuo 27pv, kun aiemmat oli taas 23-24. Tärppäis nyt :)

Lueskelin tuossa raskautumista haittaavista tekijöistä, jossa mainittiin liian raskas urheilu.. Mä käyn vähintään kolmesti viikossa salilla repäisemässä parin tunnin raskaat treenit ja nyt mietin, että pitäiskö mun rajoittaa treenaamista. Kahden ensimmäisen aikana olin ennemminkin sohvaperuna :) Tai sitten sitä vaan tahtoo löytää syitä kaikkeen ja kaikesta...
 
Täällä nyt kp30 huomenna aamulla testaan... Etominen on loppunut ja tissituntemuksetkin hävinneet. päänsärkyä ollut koko viikon ja alavatsalla nippailee jan polttelee aina välillä, nämä kyllä enteilis menkkoja. Nooo, huomenna hiukan viisaampana sitten.
 
Kp31 ja aamulla testattu tyylipuhdas nega Toivotaan että kroppa alkaa toimimaan ja se kp1 sieltä tulisi sitten pian. Tosin sunnuntaina teen vielä varmistustestin jos ei mankkoja kuulu. Ja maanantaina teen tilauksen ovis- ja raskaustesteistä :D

Tria :( tsemppiä uuteen kiertoon!
 
Onnea Violalle ihanasta ystävänpäiväyllätyksestä!

Trialle pahoittelut uuden kierron alkamisesta! :(

Harvinaisesn seesteistä täälläpäin. Kiertopäiviä ei tule mietittyä, mutta tarkkailen kroppaa, jotta oppisin kiertoa ennustamaan limojen ja muiden perusteella. Olen kirjoittanut jokaiselle päivällä ylös erilaisia tuntemuksia sun muita, mutta eipä niitä paljon vielä ole päässyt tapahtumaan. Nyt odottelen miten ovis näkyisi ja koska se tulee. :)
 
Onnittelut Dita ja Viola30!!! Ihana kun noita plussauutisia kuuluu!

Pahoittelut taas uusiin kiertoihin joutuvat! Kyllä se ketutus muutamassa päivässä helpottaa! Näin useamman pettymyskierron jälkeen ei enään usko jotenkin edes enään plussaan tulemiseen. Koko ajan on se asenne, että joku tässä kyllä mättää...

Siis miksi ihminen ei tule raskaaksi, kun oikeat päivät hyvin hyödynnetty.

Odottelen vain tuota kesää, että tulee se 1v. yrittämistä ja että pääsis tutkimuksiin.
Sitä ennen pitää täysin rinnoin vain nauttia tästä vauvakuumeilusta ja sen mukana tuomasta mukavasta yrittämisestä. :)
 
Tekis mieli sanoa, että "jo on aikoihin eletty" :LOL: Oon nyt ihan sekaisin, aamun jälkeen ei ole tullut tippaakaan vuotoa! Aamulla siis tuli pyyhkiessä paperiin ja ehkä noin teelusikallinen sitten siteeseen, jonka jo ehdin tietty sit laittaa. Ihmettelinkin päivällä, et ku ei oo yhtään menkka olo. Oon vähän väliä tarkistellu sidettä, ni ei mitään. Nyt makoilen sohvalla ja sillai jännästi ikäänkuin polttaa yhteen kohtaan tuolla kohdun tienoilla? Outoa! Koska menkat ei alkaneetkaan tänään ni nyt olis sittenkin kp 30/28-30 yk 2 - sori Kettula tästä sekoilusta... Oon itekin ihan pihalla. (En saa tota punattua ku tää ipadi sekoilee nähtävästi samalla tavalla ku omistajansa, heh)

Viola, ihana kuva! Saispa itekin joskus linkittää kuvan plussatestistä :)


*muoks. Taitaa se täti tulla.. Vessa käynnin yhteydessä taas verta. Outoa, että vuorokaus eroa ekaan vuotoon. Vai voiko mun hormonitoiminnassa olla jotain oikeesti vialla ku näin tipotellen alkaa vuoto?
 
Viimeksi muokattu:
Kopsaan nyt suoraan tuolta toisesta ketjusta:


Mulla on nyt sitten kp1/~30 ja yk2 alkanut! Ei onneksi tullut megakierota, joten toivotaan että kroppa toimii normaalisti ja parin viikon päästä sitten olis taas ovis. Taidan kyllä uteliaisuuttani tilata ovistestejä ja samalal sitten raskaustestejäkin, vaikka tietty sitä toivoo ettei montaa kertaa tarvis testailla
 
Tria mulla alkoi menkat noin, pinkkiä vuotoa kolme päivää ennen menkoja. Välissä Päivä ilman mitään. Sitten tuli ryminällä.

Täällä ovista odotellen (ensi viikolla). Jotenkin se odottavan aika on tässä kohtaa pitempi kuin raskaana ollessa x)
 
aotearoa onko sulla ollu noin aina? Siis niissäkin kierroissa kun oot tullu raskaaksi? Mulla on tänään siis edelleen on tullu tota tiputtelua ja olihan sitä viime kierrossakin. Saattaisi johtua keltarauhashormonin puutoksesta? Vaikeuttaakohan se miten paljon raskautumista... Koskaan ennen mulla ei oo ollu tämmöstä! On toki menkat alkaneet millo sattuu siis on ollu piiiiitkiä kiertoja, mutta mitään tiputteluvuotoja ei oo ollu. Onkohan tässä gynen juttusilla käytävä... Äh, kun en tahtoisi..
 

Yhteistyössä