kolmatta kertaa naimisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinähän olet nyt kolmannella kerralla seurustellut ja tutustunut varmaan ihan kunnolla (2,5v.) -mitään häpeämistä ei ole mennä naimisiin tms. Paljon Onnea ja myötäiloa siitä, että elämässäsi paistaa aurinko! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:
Alkuperäinen kirjoittaja näin mietin asiaa:
Mun mielestä avioliittoon astutaan vain kerran.

Avieroa en hyväksy.Jos on yhteen menty niin yhdessä ollaan.

Sähän olisit jollekin juoppohullulle hyvä nyrkkisäkki. Ei erota vaikka turpaan tulis sulle ja lapsille, saanen epäillä. Otappas ne ruusunpunaiset lasit pois silmiltäsi ja ole vähän avarakatseisempi.

Mulla ei ole mitään ruusunpunaisia lasia silmilläni et tiedoksi vaan siulle.
Ja minä olen varmaankin sua kokeneempi tällä elämänpolulla,uskallan veikata näin.
Ja mikäs sinä olet minulle sanomaan että ole avarakatseisempi?
Ei ole mikään pakko suvaita kaikkia asioita.
Minähän sanoin oman mielipiteeni ja tulen aina sanomaan.
Minä ajattelen omilla aivoillani,en mene massan mukana ja tee niinkuin suurin osa ihmisistä jotka eivät paljon vaivaa nystyröitään.

Mun mielestä avioliittoon astutaan vain kerran.

Avieroa en hyväksy.Jos on yhteen menty niin yhdessä ollaan.

Sähän olisit jollekin juoppohullulle hyvä nyrkkisäkki. Ei erota vaikka turpaan tulis sulle ja lapsille, saanen epäillä. Otappas ne ruusunpunaiset lasit pois silmiltäsi ja ole vähän avarakatseisempi.

Mulla ei ole mitään ruusunpunaisia lasia silmilläni et tiedoksi vaan siulle.
Ja minä olen varmaankin sua kokeneempi tällä elämänpolulla,uskallan veikata näin.
Ja mikäs sinä olet minulle sanomaan että ole avarakatseisempi?
Ei ole mikään pakko suvaita kaikkia asioita.
Minähän sanoin oman mielipiteeni ja tulen aina sanomaan.
Minä ajattelen omilla aivoillani,en mene massan mukana ja tee niinkuin suurin osa ihmisistä jotka eivät paljon vaivaa nystyröitään.

Vaivaa nystyröitään?????Just joo,kyllä ap.n tapauksessa hän on mielestäni aika paljon saanut vaivata "nystyröitään"ja hänen elämänsä ei ole todellakaan ollut mitään "massan mukana " olemista.MIETIPPÄ VÄHÄN ITSEÄSI HÄNEN ASEMAANSA.

[/quote]

Vaivaa nystyröitään?????Just joo,kyllä ap.n tapauksessa hän on mielestäni aika paljon saanut vaivata "nystyröitään"ja hänen elämänsä ei ole todellakaan ollut mitään "massan mukana " olemista.MIETIPPÄ VÄHÄN ITSEÄSI HÄNEN ASEMAANSA.[/quote]

minä en ole puhunut ap.n tapauksesta hönkäsenpöläystä vaan vastasin ihan vaan jollekkin muulle.

Miksette voi elää ilman naimisiin menoa?
olethan jo 2 kertaa aiemminkin ilmeisesti löytänyt "elämäsi miehen", mutta kuinka kävikään.. tuskin tämä nykyinenkään mies enää kymmenen vuoden päästä on elämäsi aurinko.

Mutta ihan vapaasti tietysti voit tehdä mitä haluat.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Miksette voi elää ilman naimisiin menoa?
olethan jo 2 kertaa aiemminkin ilmeisesti löytänyt "elämäsi miehen", mutta kuinka kävikään.. tuskin tämä nykyinenkään mies enää kymmenen vuoden päästä on elämäsi aurinko.

Mutta ihan vapaasti tietysti voit tehdä mitä haluat.

Itse ajattelin ensin ,etten enää mene neimisiin koskaan .Ajattelin kirkonkellot ovat minulle jo tarpeeksi häämelodiaa soitelleet ja papin aamenesta en ole näköjään tullut yhtään sen onnellisemmaksi.
Mutta mies on aivan tosissaan (ei ole ollut aiemmin naimisisaa ,avoliitossa kylläkin) ja sanoi että kun nyt kosii ja vaikka vastaisin kieltävästi (jonka hän kyllä ymmärtää) jäisi hänelle takaraivoon kuitenkin sellainen olo että en ota tätä tosissani.(hankala selittää )

Mitäs jos asuisitte jonkun aikaa yhdessä ennen avioliittoa?

Tätä mä en käsitä.
Eikös se yhteen muuttaminenkin ole jo sitoutumista? Ero avoliitosta on yhtä kipeä kuin avioliitostakin, niin mun mielestä on parempi mennä naimisiin, jos kerran yhdessä meinataan elää. On sitten turvattu se omaisuuden jako puolikin, jos niin ikävästi sattuisi, että toiselle tulisi ennenaikainen poislähtö tai se ero tulisi kuitenkin.
Kaikkea hyvää aplle ja avioon vaan, jos kumpikin sitä haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs jos asuisitte jonkun aikaa yhdessä ennen avioliittoa?

Tätä mä en käsitä.
Eikös se yhteen muuttaminenkin ole jo sitoutumista? Ero avoliitosta on yhtä kipeä kuin avioliitostakin, niin mun mielestä on parempi mennä naimisiin, jos kerran yhdessä meinataan elää. On sitten turvattu se omaisuuden jako puolikin, jos niin ikävästi sattuisi, että toiselle tulisi ennenaikainen poislähtö tai se ero tulisi kuitenkin.
Kaikkea hyvää aplle ja avioon vaan, jos kumpikin sitä haluaa.

No näin se mieskin minulle tätä kosimista ym. perusteli.

Minäkin olen kolmatta kertaa naimisissa. En silti ole mikään vaihtelua hakeva tuulispää. Vaan ihan tavallinen savolaisäiti. Elämä vaan joskus ei kulje niitä polkuja mitä nuorena toivoi. Olenko todella jonkun mielestä säälittävä tapaus? En ole koskaan mieltänyt itseäni sellaiseksi.

Yhteistyössä