Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:Alkuperäinen kirjoittaja näin mietin asiaa:Mun mielestä avioliittoon astutaan vain kerran.
Avieroa en hyväksy.Jos on yhteen menty niin yhdessä ollaan.
Sähän olisit jollekin juoppohullulle hyvä nyrkkisäkki. Ei erota vaikka turpaan tulis sulle ja lapsille, saanen epäillä. Otappas ne ruusunpunaiset lasit pois silmiltäsi ja ole vähän avarakatseisempi.
Alkuperäinen kirjoittaja näin mietin asiaa:Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:Alkuperäinen kirjoittaja näin mietin asiaa:Mun mielestä avioliittoon astutaan vain kerran.
Avieroa en hyväksy.Jos on yhteen menty niin yhdessä ollaan.
Sähän olisit jollekin juoppohullulle hyvä nyrkkisäkki. Ei erota vaikka turpaan tulis sulle ja lapsille, saanen epäillä. Otappas ne ruusunpunaiset lasit pois silmiltäsi ja ole vähän avarakatseisempi.
Mulla ei ole mitään ruusunpunaisia lasia silmilläni et tiedoksi vaan siulle.
Ja minä olen varmaankin sua kokeneempi tällä elämänpolulla,uskallan veikata näin.
Ja mikäs sinä olet minulle sanomaan että ole avarakatseisempi?
Ei ole mikään pakko suvaita kaikkia asioita.
Minähän sanoin oman mielipiteeni ja tulen aina sanomaan.
Minä ajattelen omilla aivoillani,en mene massan mukana ja tee niinkuin suurin osa ihmisistä jotka eivät paljon vaivaa nystyröitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Miksette voi elää ilman naimisiin menoa?
olethan jo 2 kertaa aiemminkin ilmeisesti löytänyt "elämäsi miehen", mutta kuinka kävikään.. tuskin tämä nykyinenkään mies enää kymmenen vuoden päästä on elämäsi aurinko.
Mutta ihan vapaasti tietysti voit tehdä mitä haluat.
Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:Mitäs jos asuisitte jonkun aikaa yhdessä ennen avioliittoa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en menis kolmatta kertaa naimisiin. Jotenkin tuntuis epätodelliselta koko touhu... Ja miks teidän pitää mennä naimisiin? Ettekö vois elää avoliitossa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:Mitäs jos asuisitte jonkun aikaa yhdessä ennen avioliittoa?
Tätä mä en käsitä.
Eikös se yhteen muuttaminenkin ole jo sitoutumista? Ero avoliitosta on yhtä kipeä kuin avioliitostakin, niin mun mielestä on parempi mennä naimisiin, jos kerran yhdessä meinataan elää. On sitten turvattu se omaisuuden jako puolikin, jos niin ikävästi sattuisi, että toiselle tulisi ennenaikainen poislähtö tai se ero tulisi kuitenkin.
Kaikkea hyvää aplle ja avioon vaan, jos kumpikin sitä haluaa.