kolmatta kertaa naimisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakastunut

Vieras
ikää 43 -vuotta.
Eka avioliitto kesti 12 -vuotta.Päättyi miehen skitsofreniaan(Mies ollut jo 14-vuotta lähes kokoajan suljetulla osastolla.18-vuotiaana siis alkoi tämä avioliitto ja päättyi kolmikymppisenä.Ei lapsia.
Seuraavan avioliiton solmiminen 32-vuotiaan kun esikoinen ilmoitti tulostaan.Avioliitosta 2 lasta .Päättyi miehen alkoholismiin ja väkivaltaan .
NYT:2,5 -vuoden seurustelun jälkeen maailman kultaisin mies kosi.Mitä tekisitte...Olenko jo kuin kauniiden ja rohkeiden Brooke

?????Rakastan häntä .

Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:
Jospa tää kolmas mies sitten olisi kunnollinen mies, jos niin, mene ihmeessä naimisiin. Mutta älä ala toistamaan samaa kaavaa. Onnea teille!

HÄN (isoilla kirjaimilla) on varmasti monen naisen unelmamies.Ihana,kultainen,raitis,ahkera ...sanat eivät riitä kertomaan.Aikuinen mies jolla on perhe kaikki kaikessa ja joka aidosti pitää lapsistani.
Äsken tuosta lähti ja jo nyt minulla on ikävä.
Minulla on koko elämäni ollut enemmän ja vähemmän murhetta noiden miesten kanssa sairauden ja alkoholsmin takia.Aina on itse ollut sellainen olotila että on joutunut passaamaan,venymään,uhrautumaan ja jaksamaan.
Nyt minua passataan,hoivataan ,kahvit melkein sänkyyn kannetaan.
Ihana tulla töistä valmiiseen ruokapöytään ....täysi puolukka- ja kantarelliämpäri pöydällä odottaen..
Jotenkin vain pelottaa ...jos aamenen jälkeen kaikki taas muuttuu tapahtuu jotain kamalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin mietin asiaa:
Mun mielestä avioliittoon astutaan vain kerran.

Avieroa en hyväksy.Jos on yhteen menty niin yhdessä ollaan.

Noin minäkin ajattelin silloin 18-vuotiaana kun ensimmäisen kerran naimisiin menin.(olen lestadiolaisesta perheestä ).Nyt en kuitenkaan enää niin ajattele .Elämä ollut sen verran rankkaa.
Mietippä tarkkaan olisitko itse kestänyt sitä ,että sinut ja lapset lukemattomat kerrat heitettäisiin tulipalopakkaseen ulos (7-vuotiaalla oli angiina silloin ja kova kuume) kun aviomies no. 2 riehui humalapäissään uhkailleen tappavansa jos avaisin kerrankin vielä turpani.
Perään saimme lasten joululahjat jaotka edellisiltana avasimme ja ison kasan vaatteita.
Ja tämä toistui monta kertaa vuosien aikana
Ja sitten tämä 18-vuotiaana solmimani avioliitto suuren rakkauteni kanssa.....hän on niin omissa maailmoissan ,ollut jo kauan ettei enää edes tunne minua.

Itse uskon (ja todella toivon), etten eroaisi miehestäni minkäänlaisen sairauden vuoksi. Tottahan moni sairaus muuttaisi elämää kovastikin, kuten ap:n 1. avioliitossa miehen skitsofrenia ja oleminen suljetulla. en kuitenkaan tuomitse ihmisiä millään tavalla, jotka eroavat, jokaisella on varmasti syynsä.

Voi olla, että 3. avioliitto menee eri tavalla kuin muut. Onneksi olkoon, jos vastaat kosintaan myöntävästi, sinulla on oikeus onneen, kuten kenellä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cartel:
Itse uskon (ja todella toivon), etten eroaisi miehestäni minkäänlaisen sairauden vuoksi. Tottahan moni sairaus muuttaisi elämää kovastikin, kuten ap:n 1. avioliitossa miehen skitsofrenia ja oleminen suljetulla. en kuitenkaan tuomitse ihmisiä millään tavalla, jotka eroavat, jokaisella on varmasti syynsä.

Voi olla, että 3. avioliitto menee eri tavalla kuin muut. Onneksi olkoon, jos vastaat kosintaan myöntävästi, sinulla on oikeus onneen, kuten kenellä tahansa.

Minä en hakenut eroa sairaasta miehestä vaan hän itse koska halusi kuulemma antaa minulle lapsia joita toivoin jonkun muun kanssa ja "normaalin" elämän.
Toisesta avioliitosta hain sitten itse eron.

noin minäkin ajattelin, mut väkisin en miestä saanut pidettyä kun hän halusi uuden kumppanin. mene ihmeessä naimisiin ap jos tuntuu siltä. kerran sitä vaan eletään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:
Oletteko asuneet saman katon alla tämän ihanan miehesi kanssa? Minä varmaan asuisin ensin useita vuosia yhdessä ennen vihille menoa... Varmuuden vuoksi.

Olemme osittain .Ja nyt mies on ostanut talon johon kaikki kunnolla mahdumme.
Avioliitto tulisi vasta kun olemme siinä talossa asuneet jonkin aikaa(2-5-v).
Ja tämä on minun toiveestani tämä aika .
Hän perusteli naimisiinmenoa paitsi rakkkaudesta myös siitä ,että avioliitossa olevalla on parempi osa jo lain edessä jos omistamme jotain yhdessä ja jos toinen esim.kuolee (leskeneläke ym).
Ajattelee tarkkaan kaikki tälläist lain piirissä olevat asiat.

Sähän olisit jollekin juoppohullulle hyvä nyrkkisäkki. Ei erota vaikka turpaan tulis sulle ja lapsille, saanen epäillä. Otappas ne ruusunpunaiset lasit pois silmiltäsi ja ole vähän avarakatseisempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vähän:
säälittäviä nää tapaukset jotka menee naimisiin 3-6 krt, hohhoijaa, ja jos lapsilla eri isät niin ei hyvää pv

No minun lapsillani on yksi ja sama isä.Lapsia ei enää tule lisää jo pelkästään ikämme tähden ...siihen olemme mielestämme jo liian vanhoja.:)

Alkuperäinen kirjoittaja Vähän:
säälittäviä nää tapaukset jotka menee naimisiin 3-6 krt, hohhoijaa, ja jos lapsilla eri isät niin ei hyvää pv

Olisinko yhtä "säälittävä" jos olisin vain avoliitossa tämän miehen kanssa joka minut haluaa....!?
En oikein ymmärrä tälläistä säälittävä`/reppana-juttua.
Paremminkin säälittävä on se joka jää esim.hakattavaksi.

Yhteistyössä