*Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

Moon voi ei, voimahaleja! :hug:

Tervetuloa uusille ja onnitteluja lussanneille / haamuilijoille

Tänneppä ei erityistä. Ovistestit vihdoin näyttää negaa, joten oletan et raskaushormoonit alkaa olee aika nollissa. JEE!!! :) Nyt siis vaan yrittelemään, josko sitä uus vauva ilmottais tulostaan. Mieli positiivinen ja tänää lähetää miehen kaa ulkomaille ja mää oon niiiiiiiin hyvällä päällä! Kerrankin. :)

Lussatuulia kaikille! :heart:
 
PieniTytönTylleröinen: Tuohan on selvä plussa! =) Onnea!:flower:
Onnittelut myös Pikkuinen12! :flower:

Alkoihan niitä plussia ropisemaan marraskuullekin! Toivottavasti saan liittyä seuraan parin viikon kuluttua! Usko siihen on tosin aika heikko. Oon yrittänyt tikuttaa ovista ja toissapäivänä tuli Davidilla melko vahva viiva, ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva... Ja eilen ja tänään jo ihan himmeät viivat. En sit tiedä oliko ovis jo vai tekeekö vasta tuloaan. Mä en oo koskaan osannu mistään vatsatuntemuksista tai limoista päätellä oviksen ajankohtaa. :confused: No, peittoja on heiluteltu lähestulkoon joka päivä, joten ainakaan yrityksen puutteesta ei pitäis olla kiinni! :kieh:


Moonchaserille pahoittelut... :hug:
 
Moonchacer:hug: tosi syvältä!!!

PieniTytönTylleröinen Hieno plussa, onnea!! Ymmärsinkö, että ette olleet yrittämässä vauvaa? Mitkä fiilikset?

).( ei ovisplussaa...Kai vielä muutaman päivän jatkan tikuttelua, koska voin sitten lugeilla kuitenkin yrittää pidentää luteaalivaihetta, jos joskus se ovisplussa sieltä tulee. Hitto, kun se meidän lääkäri on lomalla. Ajattelin, jos kysyisi kannattaisiko vetäistä clomikierron. Herätellä tämä mun kroppa ovuloimaan. No maanantaina uudet verikokeet, jos sieltä löytyy vielä hcg:tä niin sehän on sitten syy.
 
Viimeksi muokattu:
Moonchaser :hug: Toivottavasti tärppäisi vielä tämän vuoden puolella uudelleen :)

PieniTytönTylleröinen ja Pikkuinen12 Onnittelut plussista :flower: Kertokaa kun haluatte, että siirrän teidät plussanneiden puolelle tuossa listassa :)

).( Kävin eilen verikokeissa, tarkoitus siis todeta, että olenko ovuloinut tässä kierrossa vai en.
8.11. on lääkärin soittoaika, siihen asti pitää nyt vaan odotella tietoa, ja odottavan aikahan tuntuu taas olevan pitkä.. ;) Jos en ovuloinut, ens kierrossa alkaa clomit. Ja jos ovuloin, niin jatketaan näin. 29.10. sain mielestäni kyllä tikutettua ovisplussan, eli nyt olisi kai sitten dop 4..?
Nyt on parina päivänä taas ollut aikamoista menoa. Käverin lapsi on ollut meillä hoidossa, eli kolme noin 1,5 vuotiasta pyörinyt talossa. Onneksi tänään vain omat lapset ;) No ei, ihan mukavaa näin ollut :)
 
Viimeksi muokattu:
morebabies juu ei varsinaisesti olla yritettykään,ehkäsyä ei ole ollut...koska oon aatellut että en tuu raskaax,kun mulla todettu pco,ja en ovuloinut ollenkaan...mutta nyt kaksi edellistäkin kiertoa oli ihan säännölliset menkat,ja nyt siis kp30 kun tnä testasin.

kysyin juuri mieheltä..ja entiä se on aika sekasin:| totesi vaan että onko järkeä,kun noi tytöt on jo sen verran isoja 3 ja 7v...sanoin vaan että oothan sä tiedotanut sen että ehkäsyä ei ole ollut..ja vastaus oli ympäripyöree..että oli unohtanut ilmeisestikin tämmösenkin vaihtoehdon.: /
 
Moonchaser: :hug: Toivottelen tätäkin kautta hirmuisesti jaksamista ja toivon, että teillä kävisi yhtä hyvä tuuri kuin meillä - uusi plussa jo seuraavasta kierrosta! :hug:

PieniTytönTylleröinen: ONNEA :flower: :heart: Tervetuloa tuonne odottajien puolelle!

Pikkuinen: Varovaiset onnittelut ja viivan vahvistumista!

Barbbis rv 6+6 ja huomenna jännittävä varhaisultra...
 
Pikkuinen ja PieniTytönTylleröinen onneksi olkoon plussista! :flower: Näkyy selvästi munkin onnettomalta näytöltä nuo. :heart:

PieniTytönTylleröinen toivottavasti mies siitä lämpenee kun saa sulateltua uutiset, onhan tuo varmaan yllätys kun ei suoraan tilauksessa ollut.

Malanialle hyvää matkaa ja toivottavasti tulee ekstratuliaisia mukana kun palaatte. =)

Moonchaser voi kuinka ikävää. :'( Kun on yritystä noinkin pitkään takana, niin toivoisi, että se plussa sitten kestäisi mukana. Toivottavasti uusi kestävämpi plussa tarttuisi matkaan mahdollisimman pian. :hug: Ja samoin sanoin kuin emmin, ei ne testit nyt ensimmäisenä mielessä olleet. Enemmän pahoillani, että sinulla tuli niille uudestaan käyttöä. :'(

Ja Santulle myös pahoittelut negasta, mä kovasti toivoin, että olisit plussan saanut. Ehkä kroppa tarvitsee vielä lepoa. :hug:
 
moonchaser Eikä!!! Ei ole reilua :( :hug:

Filuuri enpä mä oikeesti uskonutkaan että olisi vielä tärpännyt. Synnytyksestä kuitenkin vasta 2kk, huomenna 9vkoa..

Mahassa nipistelly aamusta asti ja välillä sattunut enemmäkin mutta ei vaan ole tullut mitään!! Alkais nyt niin pääsis helpommalla. En haluis mitään pitkää kiertoakaan.
 
Onpa taas koko vauvayrityksen kirjo täällä meidän palstalla. Sellaista se elämä on.

Pahoittelut moonchaser. En osaa edes kuvitella sitä surua ja murhetta, kun on jo päässyt iloitsemaan alkaneesta raskaudesta ja sitten palautuukin lähtötilanteeseen. Voimia.

Ja sitten tietysti lämpimät onnittelut PTT ja Pikkuinen!

Kauniinapäivänätuut oli joutunut kokemaan aikaisen tätiyllätyksen. Voi harmi.

Barbamama, tule kertomaan heti ultrakuulumiset tännekin.

Täällä saatu tikkuun jo jonkinmoinen viiva kp12. Vieraita vaan tulossa viikonlopuksi ja meidän tilanteessa se kyllä tarkoittaa, että silloin ei peitot heilu. Eli toivonmukaan viiva vahvistuu hitaasti, kuten sen tapana on. Sunnuntai-ilta olis sitten sopiva ajankohta ovisplussaan.
 
Tän päivän dpo11 pregcheck tikku sisälsi jo vähän punaväriäkin ja viiva ilmestyi nopsempaan mutta o-testiin tuli melkeinplussa eikä mitenkään nopeasti edes... tuskin tässä kannattaa hihkua kun ei raskaushormoni tunnu kovin nopeaan nousevan.. JA digi oli nega. Ei taida plussa saapua meille vaan täti viimeistään maanantaina huuhtoo tän yritelmän pönttöön. Tein just päivätikun rfsun testillä, ei mikään kehuttava viiva siihenkään tullut.

En tiedä näkyykö mutta yritetään..



Ylin dpo11 päivätikku
keskellä dpo11 aamu
alin dpo10 aamu

ei taida näillä tikuilla kestävää raskautta tulla, ei muuta kuin lääkärille aika ja lisää apuja raskautumiseen. :'( epätoivo saapui kylään... eilen illalla jo vähän aloin ajattelee että josko mutta nyt ei toivoa jaksa enää pitää yllä.

Parempaa onnea teille muille, ei enää yhtään kemiallisia tai muitakaan keskenmenoja ja menetettyjä vauvoja tähän ryhmään, sopiiko muillekin sama?? Plussia tänne kaivataan ja ens kesänä iso rypäs pikkukolmosia! :)
 
Viimeksi muokattu:
Moonchaserille pahoittelut! :hug:

Aloin tässä juuri miettiä, moneskohan keskenmeno tässä ketjussa kuluneen vuoden aikana? Surullisen paljon on niitäkin tuntunut olevan. Omassa navassa ei oikeastaan muuta kuin odottelua. Parhaani mukaan olen yrittänyt keksiä muuta ajateltavaa. Ensi viikolla nähdään taas alkaako mitään oireita näkyä. Laskin jo, että isänpäivänä voisi testata mikäli tätiä ei näy. Siinä sitä olisikin miehelle kaikkien aikojen isänpäivälahja, mutta saapa nähdä.

Ai niin, ja uusille tervetuloa!
 
ON: Semmoinen päivä. Iltapäivällä töissä alkoi oikeaa ohimoa jomottaa ja tuli huono olo. Klo 15 loppui työt, mies oli junnun kanssa hakemassa ja piti mennä kauppaan. Kaivoin jo autossa muovipussin esiin, kun niiiin huonoksi olo heittäytyi, ja pyysin päästä kotiin.

Kotona suoraan vessaan oksulle, olo helpotti ja vetäisin sen kunniaksi kebabin ykösellä ala :D Että ei ainakaan vatsatautia tämä, migreeniä itse veikkailin, mutta siinäkin kyllä olo ollut aika vetämätön vielä seuraavanakin päivänä.

Viime nega-kierrossa mulla oli voimakkaat oireet, rinnat tosiaan kainaloita myöden kipeät ja pisteli "sinne", palelemisesta puhumattakaan. Tällä kertaa sitten tämmöiset oireet :D Mitähän seuraavaksi.
 
PTT onnittelut suuret :heart:

pikkuinen jos siulla on vaan myöhäinen plussa? Kaveri sellasen juurikin teki. Älä vielä luovuta, niin kauan kun ei tätiä näy on toivoa :)

santtu siuta ilmeisesti saa tädistä puolestaan onnitella? Josko se nyt seuraava olis tein kierto!


ON: tänään kävin siellä lääkärissä, näitten miun kiertojen vuoksi. Ja lääkäri määräsi terolutit käyttöön, niitä olis sitten tarkotus syödä 1 tbl kaks kertaa päivässä kierron 15-24 päivinä. En oo niitä aiemmin käyttäny, joten jos olisitte ystävällisii ja kertositte kokemuksia, jos teil sellasia on. Lääkäri myös arveli, että nää kierrot on tälläsiä johtuen niistä minipillereistä, joita erehdyksessä söin kolme kuukautta synnytyksen jälkeen. Meinas, ettei enää suosittele miulle mitään hormonaalista ehkäisyä. Ne vaan ei sovi. Lääkäri myös sano, että vaikka tuli maanantaina ovis plussa, ei voi olla varmuutta siitä onko munasolu irronnut. Ja että hän lähtisi laskemaan kiertoani siitä kolmen päivän minivuodosta mitä miulla oli viime viikolla. Kehoitti aloittamaan siis terot ens viikon lauantaina. Itse kyl ajattelin odottaa niitten ihan oikeitten menkkojen alkamiseen. Jotenki sellanen olo, että olis saattanutkin tärpätä tästä ovulaatiosta. Mene ja tiedä. Kyl se vuoto oli menkkoihin nähden niin minimaalista ja omituista, etten vähässä kumassa sitä menkoiksi laskisi. Et tällästä tänne. Ei niin kauheen toiveekkaat fiilikset siis tämän kierron tärpistä, mut pieni toivonkipinä silti on olemassa.
 
emmin mulla on nyt ensimmäinen terokuuri takana, tänään otin viimeisen pillerin. Tosin vähän sovelsin lääkärin ohjetta, piti aloittaa vasta ensi kuussa mutta olin juuri ovuloinu kun sain lääkkeen niin päätin aloittaa heti.. ja lopputulos, no äsken sain haamuplussan eli toivoa on vielä.. ei tota tarvii edes tihrustella.. mutta menkkakivut jatkuu kovina joten sunnuntaina on totuuden hetki.

WP niinhän sitä varmasti kuvittelee kaikkea oiretta päässään kun tarpeeksi toivoo.. viime kierrossa tein just sitä, kaikki oli merkkejä raskaudesta. No tässä kierrossa oon kieltäny kaikki oireilut, siltikin piruuttani kirjottelin päiväkirjaan ja tonne yhteen ketjuunkin tuntemuksia kun alkoi vähän olla aavistusta että nyt on jotain tekeillä. Vasta useampi päivä oviksen jälkeen epäilykset heräs kun vertailin tuntemuksia viime kierron muistiinpanoihin, lähinnä konkreettisia asioita kuten aamulämmöt, valkovuodon koostumus jne.

Vaikka sitä alkaa aavistamaan että olis ehkä tärpännyt, ei silti kykene uskomaan noihin haamutesteihin. Kaikki on mitälie maanantaikappaleita ja roskishaamuja jne. vaikka viimeisinkin piirtyi kolmessa minuutissa tikkuun eikä tarvinnut edes tihrustaa. Mutta usko raskautumiseen on niin heikossa etten tiedä tajuanko olevani raskaana lainkaan ennen kuin synnytyssalissa, jos niin hyvin kävisi että sinne asti raskaus kestäisi.

Eikö kenelläkään muulla ole nyt testailupäivät käsillä tällä hetkellä? Ensi viikolla taitaa parit olla.. Nyt tekemään iso mukillinen punaviiniglögiä kun lapset nukkuu ja saa hetken kuunnella hiljaisuutta... :heart:
 

Yhteistyössä