*Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

Emmintodellakin kellistät vielä tänään, jos tiistaina ovistesti vielä plussaa niin siitä saattaa mennä vielä 48h, että munasolu vasta irtoaa eli hommiin vaan :)

Santtulle tsemppiä huomiseen testaukseen!!

Mä rakastan jouluvaloja, yritän aina malttaa mahdollisimman pitkään, mutta yleensä marraskuun puolessavälissä alan jotain laittelee. Mutta täytyy tunnustaa, että eilen laitoin tyttöjen leikkihuoneeseen pari sellaista valopyramidia, kun heidän mielestä ne ovat prinsessavalot. Ja vaihdoin kynttilöihin joulutuoksut. Jaaa kaikista nolointa, leivottiin eilen 1. piparit. Kylässä oli pikkutyttöjä, joten he olivat niin innoissaan kun pääsivät leipomaan ja ennen kaikkea koristelemaan pipareita. Tuli niin vaaleanpunaisia pipareita etten ennen ole nähnytkään.
 
Kati lapset voi laittaa punaisella ;)

Santtu81 plussausonnea sinulle :heart:

ON; dpo9-10 menossa (ovulaatio oli oireiden perusteella viime viikon maanantaina eli osaako joku sanoa mikä dpo nyt olisi? Testi näytti O-plussaa sunnuntaina..) ja usko tärpistä häilyväinen.. toivoohan sitä tietysti, ei tässä muuten yritettäisi vauvaa saada mutta maaliskuusta asti tahkottu eikä lopputuloksena muuta kuin keskenmeno (ja viime kierron kemiallinen jota en edes viitsi laskea, omaa syytä kun liian aikaisin testaili). No enkös taas liian aikaisin tikuttanu ja vielä päiväpissasta, olisko joku järki yrittää edes jostain tujummasta näin aikaisin.. en aina jaksa ymmärtää itseäni :headwall:

Laitan nyt kuitenkin kuvan jos joku jaksaa ihmetellä pöljän ihmisen tuotoksia :xmas:

ylin tikku dpo9-10 alin dpo2-3 Aijaa.com - 8988279.jpg

Ja joulu, mä niin rakastan joulua! Valot laitoin viikko sitten partsille ja jouluverhoja suunnittelen ja askarteluja ja lahjoja lapsille ja ruokia ja kaikkea. :p oon tosi herkkis jouluisin, tulee mietittyä kulunutta vuotta ja onnenhetkiä ja vastoinkäymisiä. Joulu on mulle lasten juhla, alkoholi ei siihen kuulu millään muotoa. Omat lapsuuden joulut kun oli mitä oli..

Huomenna soittelen lääkäriaikaa josko ensi viikolla pääsisi tädin tultua miettimään jatkosuunnitelmaa vauvanteon suhteen. Kaksi ihanaa hyvin omapäistä ensimmäisen yrityskierron ihmettä on saatu, seuraava on varmaan luonteeltaan todella helppo ja leppoisa kun saa oikein tekemällä häntä tehdä ;)

muoks. vielä tuli edellisestä viestistä mieleen, tehtiin viime viikolla jo eka piparitalo esikoisen kanssa :LOL: tyttö sai itse koristella koko höskän ja hieno tuli :)
 
Viimeksi muokattu:
tätihän se kurvasi paikalle, onneks nyt oli vähän lyhempi kierto kuin viimeksi. että oviskin on ollut sitten paljon aikaisemmin ku kuvittelin--tai sitten sitä ei ollut ollenkaan. mene ja tiedä!

KATI82: ei tarvi laittaa niitä tyttö/poika juttuja siihen nimimerkin perään. ettei kukaan tunnista ;)

Lupsakkaa keskiviikon jatkoa kaikille!
 
Ei alimmassa mitään olekaan, tai on luonnossa katsottuna viivanpaikan tuntumassa tummempia länttejä muttei viivaa laisinkaan.. vähän niinkuin vertailun vuoksi länttäsin sen tuohon :)
ja tän päiväsessä on tosiaan viivanpaikka, piirtyi siihen muutomassa minuutissa ja jäi näkyviin kuivuttuaan. luonnonvalossa näkyy selkeiten. Mutta kai näillä dpoilla pitäs jo muutakin näkyä jos raskautta meinais, en mielestäni huomannu testiä tuijottellessa sen puolisen tuntia punaväriä laisinkaan, viivanpaikkaa vaan. On tää taas, harmaa päivä ja harmaat fiilikset.. josko leipominen helpottais :popcorn:

Tuntemuksia.. alavatsalla nothing, ellei oikein iltaisin pinnistä kuulostellen itseään niin voi ajatella tuntevansa jotain kiristelyä nivusissa. Repäsykipua on välillä ylösnoustessa oikealla nivusessa mutta sitä oli ennen ovistakin. Lämmöt 37.1-37.5. Valkovuoto jatkuu limaisena, missä on normi oviksen jälkeinen perusvalkkari :confused: Rinnat turvonneet, kiitos terolutin. Pissattaa ja janottaa, oireet jotka kumoavat toisensa (yllättäen pissattaa jos juo usein ;) tosin aamuyön pissillä hyppelyä en osaa selittää mutta se voi olla vaikka ihan tästä levottomuudesta jota loppukierto aiheuttaa, oon viikonlopusta asti valvonu aamuyöt kun uni ei tuu vessakäynnin jälkeen) . Viikonloppuna tuli pupuilun jälkeen pari tippaa verta mutta pistetääs se vaikka hiljalleen saapuilevan hiivatulehduksen piikkiin, aavistuksen ruvennu kutkuttaa siihen malliin pitkästä aikaa. Finnit tuli ja meni - pientä hormoninäppyä vaan jäljellä selässä ja naamassa. Alaselkä ehkä pikkasen jomottelee mutta sille viittaan kintaalla (keskenmeno oireili etukäteen kovalla alaselkäjomotuksella joten en tykkää tosta menkkaoireesta enää en sitten yhtään)

Viime kierrossa kirjottelin tuntemuksia ylös eikä tää kierto täsmää laisinkaan, alkaa turhauttamaan ja rankasti. Käviköhän niin etten edes ovuloinu tällä kierroksella.. voi miten te jaksatte tätä rumbaa joilla yk:t menee jo siellä yli vuodessa, nostan kyllä hattua teille! :flower:

Johan tuli avauduttua, nostan hattua myös niille jotka jaksavat tämän napailun lukea :ashamed:
 
mymosa
Pikkuinen, ei sitä jaksanutkaan.. sitten siihen jo turtui tai tottui. Oikeastaan diagnoosi äitipolilta silloin, kun viimein asiat saatiin rullamaan, etten ovuloi ilman apua sai huokaisemaan. Oltiin siis yli vuosi yritetty, turhaan.
Sitten alkoi se malttamaton odotus, että voidaan aloittaa clomit.. ja kun sain sen tavoitetun 5kg pois ja annoin itselleni luvan aloittaa, oli tunnelmat odottavat, mutta ei kovin korkealla. Koska olin lukenut, ettei kovin monella clomit tuo apua.
Eka ovis+ sai jo hyppimään riemusta.. 18kk eka ovis+!! mahtava tunne.

Vielä mahtavampi tunne oli sitten dpo9 tehty testi joka antoi ekan haamulaisen ja ne jännityksen hetket, kun sitä viivan vahvenemista seuras ja se murskaava ar-ultra 50/50 mahdollisuudella saada keskenmeno.. se pitkä 1,5vkoa kun jännitti meneekö kesken, sekä helpotuksen huokaisu, kun kontrolliultrassa olikin vahva syke, sekä kasvanut pieni. Ei veltosta sykkeestä tietoakaan.

Tuossa isyyspakkausta miehelle joululahjaksi suunnitellessani mietin, josko nyt voisin iloita menninkäisestä.. josko nyt.
 
pikkuinen ei sitä jaksakaan, en ainakaan minä, joka on edellisessä liitossa yrittänyt jo vuosia ja siksi sen liiton lopettanut. Repi rikki kaiken, parisuhteenkin siis, kun tuomio oli "te ette vain sovi toisillenne". No toisessa suhteessa keskenmenon jälkeinen yrittämisen vuosi oli kanssa rankka, mutta ei samanlailla, koska raskaus oli jo kerran lähtenyt. Sen takia olen itselleni, tai siis meille, asettanut aikarajan: jos en 15. huhtikuuta mennessä ole tullut raskaaksi meidän haaveet kolmannesta jää. Meillä on kaksi ihanaa lasta enkä halua tuoda heidän elämäänsä kireää äitiä, joka miettii koko ajan mitä on vialla. Ja musta tuntemuksiin eri kierroissa ei voi kauheasti luottaa, mulla on ollut 5 raskautta joista jokainen on ollut ihan erikoinen. Esikoisesta ei raskaudessa MITÄÄN oireita.
 
mymosa
Mulla oli tuossa ennen tätä nykyistä n. 1v suhde mieheen, joka oli sitä mieltä, että suhteessa kuuluu olla yhteinen lapsi. Ja mun kaksi edellistä pitää kutsua häntä isäksi.
Mulla oli tuohon aikaan niin huono itsetunto lasten isän erosta johtuvien juttujen takia ym.. joten vähän niinkuin alistuin tuohon. Vauvaa ei sitten kuulunutkaan ja mä aloin ressata --> tiesin, että ero tulisi, kerta yhteinen on oltava. Alkoi miehen puolelta painostus laihduttamaan jne.. automaattisesti vika oli minussa, koska ei tärpännyt.
Onneksi ei tärpännytkään.

Tän nykyisen kanssa oli sama paniikki sitten tietenkin, pitäis olla yhteinen. Mutta miespä saikin mut vakuuttuneeksi, ettei todellakaan olo sitä mieltä, vaan me ollaan hänen perhe aina ja ikuisesti ilman yhteistäkin. Joten osasin myös alkaa ottaa rennommin :)
Eikä tuo 18kk ikinä raastanut suhdetta. Toki miehelläkin oli pientä epäilystä koska hänen exänsä taas oli aina sanonut, ettei miehestä ikinä ole isäksi.
Sen perusteella mitä tuo mies on ollut mun lasten kanssa, mulla ei ole mitään ongelmaa uskoa etteikö hoitaisi isyyttään paremmin kuin moni muu :heart:
 
Bindi pahoittelut tädin saapumisesta.

Pikkuinen mulla on niin huono näyttö tässä koneessa, että en valitettavasti näe mitään, mutta pidän kovasti peukkuja, että seuraavaan testiin piirtyisi jo niin vahva viiva, että munkin vanhat silmäni näkevät tältä ruudulta. =)

Santulle toivon kovasti plussaa testiin! :heart:

Mutta miespä saikin mut vakuuttuneeksi, ettei todellakaan olo sitä mieltä, vaan me ollaan hänen perhe aina ja ikuisesti ilman yhteistäkin.
Voi miten ihana mies :heart: mymosa, onneksi ei sitten tärpännyt edellisen kanssa.
 
hei kaikille!! mun on pakko teille tänne nyt kirjotella ajatuksiani..koska en voi niistä kenellekään vielä puhuakaan!

eli tänään olisi pitänyt menkat alkaa,eli olla kp1,mutta ei ole alkanut...ja mä en ymmärrä mut mun mieltä on vaivannut tää raskaus asia jo pari pv...koska mulla on aivan järkyttävän kylmä ollut lähes joka päivä,kylläkin jo melki viikonajan..ja siis oon muutenkin kyl jäässä usein,ja sit mua eilenkin väsytti niiiin paljon illasta etten big brotheria kyennyt edes katseleen...

ja toinen on tommonen outo,tosin todella lievä painontunne alamahalla...
ja välillä on vihlassut,mut vaan pari krt.

ja kerta me ei edes olla yrittämässä,vaikkakin ehkäsyä ei ole käytetty. ja koska nyt viime kierrossa tuli seksiä harrastettua sillon kp13,14,16,17

huoh....siksi purkaudun tänne koska,en tosiaan viitti puhua kellekään mitn.
 
musta tuntuu,ku oon nyt täs parin pv aikana käyny lueskelemassa teiän kuulumisia,niin se on saanut mun aivot jotenkin sekasin...eli siis kuvittelen taas kaiken tuntemuksen..mikä hyvin vähäistä...eikä mulla siis ole päivälleen tarkat menkat edes..kaksi viime edellistä kiertoa on ollut kyl aika säännöllistä,et muutamien pv viiveellä alkanut
 
Nyt tulee vain omanapainen pikapäivitys... aamupissi toi meille haamun testiin, näkyy vallan joka valossa ja kulmassa :heart:
dpo10 tänään ja samanmoinen viiva kuin keskenmenneestä dpo14.. toivo kohosi nyt aavistuksen että ehkä meillekin tulisi se kolmas pieni...? Varauksella kuitenkin vielä odotellaan vahvaa viivaa ja kuukautispäivän ohitusta...

Plussaonnea kaikille toivoo hämmentynyt pikkuinen :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
pikkuinen oi kun hieno juttu, oikein paljon vahvistumista viivalle!!

).( kai se pitäisi vielä ovista tikuttaa vaikka kp:t on jo 18, kun ei kuitenkaan ole kiertoa olemassa niin voi kai tulla myöhäänkin. Ei vaan ole mitään tuntemuksia masussa.
 
pikkuinen tulitkin sitten pikavisiitille tänne kuumeilijoiden puolelle, kyllä mie haamuja noissa testeissä nään joten onnittelut ja viivojen vahvistumista sinne!

santtu pahoitteut negasta, sovitaanko et seuraava kierto on se teidän kierto :hug:

Omaa napaa: ei me sitten enää pupuiltu eilen, ollaan oltu oikeesti niiiiin väsyneitä molemmat. Toivoisin ja uskoisin, että ovis oli eilen aamulla. Tai tiistai iltana. Ne testit millä testasin, eli digi, niin kertoivat ohjeessa että ovulaation pitäis olla + tuloksen jälkeen 24-36 tunnin kuluessa. Toivotaan että nyt tärppäis. Itsellä on melko varma luotto nyt tärppiin, mutta nyt kun sen tänne kirjoitan niin eiköhän täältä tulla korkeelta ja kovaa alas.
 
Minut voi poistaa plussautuneista ja siirtää takaisin listoille. :'(
moonchaser kp 1/30 yk 10 05 & 10

Niinhän siinä kävi ettei tämä onni kestänyt sen kauempaa. Eilen alkoi ruskea tuhru, joka vaihtui sitten vereksi, jota tänään tulee jo tulvimalla. Aamulla tein raskaustestin siltä varalta, että jos näyttää plussaa, soitan lääkärille. No puhdas nega oli, onneksi. Luulen että keltarauhanen päätti lopettaa toimintansa loppuviikosta (samat kivut alkoivat sillon mitä olen pitkään tuntenut ovis-menkat välillä) tai sitten se oli kemiallinen. Ihmettelen vaan, kun sain dpo14 jo raskaana 2-3.. No ei sillä oikeastaan ole mitään väliä, lopputulema on silti sama, meille ei heinävauvaa tule.

filuuri & emmin: Olen pahoillani, mutta joudun pitämään itse lupaamani ovistestit. Ymmärrätte varmaan tilanteen.. :'(

Palailen kunhan olen hetken nuollut haavojani. Plussatuulia puhaltelen täältä kuitenkin kaikille teille.
 
Aijaa.com - 404 vahvistunut tuntemukset..ja olin asioilla ja oli pakko käydä apteekin kautta..pissa oli ollut rakossa 3h ja tuommonen tuli ruutuun...tuo oli vielä tosi herkkä raskaustesti... kova halu olisi tehdä nyt se digitaalinen....edelleen olo on muuten ihan hyvä,mutta kauheen kylmä kokoajan...ja väsynyt olo..ainakin juuri illasta...ja maha tuntuu ei normaalilta...

toiv.toi kuva nyt näätte...mä en o tietokone nero
 

Yhteistyössä