kolmatta kaipaavien joulukuu

Siistiä.. Toiset tulee ja toiset menee.. Onnea ja haleja! Voimia ja haleja! Tervetuloa ja tervemenoa!:heart:

Kauhiast oon vaan taas lukenu.. En oo jaksanu vastailla, ku oon sen verran masis ollu ton flunssan aiheuttaman epätoivon kans.

Ihania oireita porukoilla, täällähän melkein jo haistaa vauvan tuoksun! Nyt kunnon hyökyaalto päälle ja toivottavasti se nappaa meistä jokaisen mukaansa!

Omassa navassa seuraavaa:
Jos en ois ihan varma, että en oo raskaana niin vois luulla, että jotain kuitenki kropassa tapahtuu..
Esim. eilen zumbassa ollessa vatkaaminen alko pistää mahaan, ei normaalisti ole sitä tehny, johtuu varmaan loppujen lopuks kipeistä vatslihaksista-liiasta yskimisestä...
Pissataa kauheesti ja sit vessaan ku menee ni tulee pikku liri, mut ei kirvele niinku tulehduksen aiheuttamana.
Postin kun hain ja siellä oli vesi-ja sähkö laskujen tasauslaskut, meinas tulla itku tai siis vedet kihos silmiin, ku ahdisti niin paljon. Normaalisti en ressaa ylimääräisiä laskuja.Tääkin joku alitajutainen ahdistus tylttömäks jäämisen takia.
Selittämättömät raivarit on myös kivoja.:LOL::rolleyes:

Muuten koitan olla edes ajattelematta, minkäänlaisia perus alkuraskauden oireita.. Jos niitä ajattelee ni jostain niitä ilmestyy. Olihan niitä viime kuussaki ja kuinka kävikään...:stick:

Punaista joulua odotellessa ja kovasti valkoista toivoessa!:xmas:
 
Empä malttanu pitää näppejä erossa testistä,ostin 2 kpl pakkauksen onneks :D tais siinä näkyä hailu haamu viiva,mut en oo sata varma(Tuli tosi huono kuvaki siitä ni en ees kehtaa laittaa tänne sitä! meijän kamera on TOOSI huono!) nyt kuitenki aattelin et odotan siihen La aamun ku testaan seukki kerran! edelleen on vahva tunne et pieni iltatähden alku on masussani.. :heart: lähettiin käymään kaverin luona ku rakas tuli töistä,ni vihloi ilkeesti oikeaa rintaa,kainalon puolelta.
 
Kamiraro:mie kyllä näyttöä kääntelemällä saan haamut =) ja miun tulkinnan mukaan alempi on se vahvempi ?

yhteisesti onnea plussista =)

omasta navasta sen verran et täällä ei yritetä, odotan itseni eheytymistä ja sitten hommailen ovistestejä ym. ja jatkan yritystä, olisiko se uusi vuosi ja uudet kujeet sitten =) nyt keskityn joulun rakentamiseen ja toivon että voisin läheisilleni tuoda jouluiloa vaikkakin surun keskellä.
 
Viimeksi muokattu:
Taitaa tuossa apteekin omas olla viivan paikka vain. Mitä näytti koko ajan. Kun edelleen näyttää samanlaisen haamun.
Tuli tuos piruuttaan tehtyä tuo viimeinen testi kotoa. Mikä tuli ostettua ennen vuotojen alkua.
Pääseeköös täsätä kauheasta köhästä eroon. Nyt on vuorostaan nenä tukossa ja kauheaä yskä. Olo vaihdellut kuukauden ajan jo.
 
Paljon paljon Onnea Miuski !!!!! :heart: Ja Kamirarolle peukut ja ketäs muita vielä oli?? :)
Täällä toooosi outo olo. Nimittäin, jos se ovis oli tosiaan sillon viimeviikonloppuna, ni nyt on kuulkaas jotain meneillään,koska mun tissin päät on kipeät. Tai ei kipeät vaan sellaset niinku niitä koko ajan joku nipistelis. Ja mun edellises raskaus oli tissit kipeät heti ovulaatiosta asti. Että jännä jännääää.....
 
Viimeksi muokattu:
Työpaikalla labran testi oli nega, mutta en masennu, herkemmällä ehkä olis jo jotain näkyny. Oksensin taas aamusella ja pojan kävellessä tissejä päin melkein tähtiä näkyi, teki niiiin kipeää. Jos tilatut herkät testit tulis tänään ni katson sit niillä :)
 
Onnittelut kaikille plussanneille! Ihanaa :heart:

Omaan napaan ei kummia, väsyttää aivan liikaa, tuntuu kuin käsissä ja jaloissa olis lyijypainot... : /
Muksut on ollu kipeenä, oon sit kai itse saamassa sen taudin, tietysti toiveissa väsymyksen aiheuttajaksi olisi pieni matkaaja. Nyt tosin vasta kp 13 vissiin, että vähän aikaisessa mulla ajatukset harhailee vauvaan. Menkat alkoi 5.11 ja kierron pituus on tasan 30 päivää, joten testin tekemistä pitäis malttaa venyttää joulun yli :$
Mä kyllä meinasin perustella itselleni testaamista aattoaamuna samoin sanoin kuin barbamama ;)
Vai onko se noin aikaisin ihan turhaa ja oman mielen pahoittamista?
 
KHJ
Miuski:hug: ihanaa ja varovasti Onnea!! Toivotaan että nyt kaikki sujuu hyvin ja saat pienen käärön syliin!! Voimia ja haleja!!

Täällä ollaan takkiauki ja tukka pystyssä.Vein 15 pvä keskenmenon jälkeisen pissanäytteen labraan ja Hcg arvo oli yli 300!!! No jouduin sit ultraan ja siellä näkyi pieni nestepussukka jossa oli jotain?? Ens viikolla uudelleen ultraan ja verikokeisiin. Lääkäri tuumas että harvinaista jos sinne on tyhjennyksen jälkeen jäänyt jotain ja harvinaista on jos olen raskaana, koska vuotoa on ollut kokoajan!!!!

En tiedä mitä ajatella.....
Kaikille kuitenkin paljon plussa onnea!!!!
 
ihanaa miuski ja kamiraro...<3...

täällä kunnon tyhjennysvuoto alkanut....auts. kuinkahan kauan meinaa vuotaa...

Ihanaa kuitenkin kun on perjantai ja pääsee rauhoittumaan,tänään oli lyhyt työpäivä ja kohta työt loppuu kokonaan,ensi vuonna aloitan uudessa työpaikassa,sain uutisen tietää eilen että minut on valittu...tosi ihananaa sekin..:D

Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
mymosa: Lämmin halaus :hug: Toivottavasti saatte asioita selvitettyä miehesi kanssa. Onko teillä joululomaa, että saisitte vähän lepoa ja enemmän aikaa toisillenne?

kaneli ja Sandemar: Lohdutushalaukset negoista :hug: Ei heitetä toivoa ennen kuin näkyy punaista!

maitsu ja kamiraro: ONNEA haamuista! Tehkäähän viikonloppuna uudet testit ja tänne sitten heti raporttia. :D

KHJ: Voi hurja!!! Uskon, että on polla ihan sekaisin noista uutisista. Nyt on kyllä peukut ja ukkovarpaatkin pystyssä, että saisitte todellisen joulun ihmeen!!! bd Minä päivänä uusi ultra on?
 
maitsu ja kamiraro Onnea haamuista, jospa ne vahvistuisivat!

KHJ tsemppiä ultraan!

Itse en voi vielä testata, kun vasta eilen tilasin postitse niitä. Menee maanantaihin tai tiistaihin. Ja niin kuin olen yrittänyt olla ajattelematta mahdollisia oireita, niin niitä vaan puskee ajatuksiin. Tiedä olisko iloinen vai mitä. :|
 
Tää on nyt näköjään totaalista oman navan tuijottelun aikaa. Sori. Tää mun tuhruttelu/kierronloppuaika on kyllä yhtä tuskaa. Tuhru silloin, toinen tuolloin ja välillä ei mitään. Ja kun se menee aina just näin. Eli lopputulos on täysin selvä, mutta silti pitää toivoa, että jos kuitenkin tämä kerta muuttuisikin muuksi. Tietääkö kukaan, mitä se voi merkata, jos luteaalivaihe vaikuttaisi olevan enemmän kuin se 14 vuorokautta? Onko se mahdollista vai onko ovis ollut sittenkin myöhemmin, mitä tikuttelin?
 

Yhteistyössä