kaneli: Iso lohdutushalaus :hug: Olin jo ihan varma, että plussaat parin päivän kuluessa. Ihanaa, että osaat suhtautua asiaan noin ja suunnata katseen taas tulevaan =) Paljon onnea uuteen kiertoon!
kamiraro: ONNEA :flower: :heart: Sieltä se viiva vahvistuu =) Siirsin sinut jo eilen plussanneisiin. Vedähän täältä iso joukko perässäsi =)
maitsu: ONNEA :flower: :heart: Siirränkö sinutkin plussanneisiin? En tiedä vaikuttaako ikä. Ainakin itse sain myös aika myöhään viimeksi plussan. Muistaakseni kp 27 tuli selvä nega ja kp 32 tms. sain CB:stä tekstin raskaana. Voipi siis olla, että vaikuttaa. Tietysti siinä on myös riski, että hidas nousu johtuu kemiallisesta eli uutta testiä vain parin päivän päästä, jotta tiedät vahvistuuko viiva.
m0308: Entä, jos tämä olikin kiinnittymiskipua? Mulla tuli ainakin vetistä valkovuotoa tosi paljon edellisen raskauden alkumetreillä. Oli just sellainen olo, että pissit lirahti housuun.
Mulla on myös hieman varovainen asenne haamuviivoihin. En itse uskalla uskoa ennen kuin viiva on tosi vahva tai tulee se selkeä raskaana teksti. Viime raskaudessa vain vilkaisin sitä negaksi tulkitsemaani testiä ja tungin samantien syvälle roskiin, etten tiiraile sitä enempää. Tässä asiassa me kuumeilijat ollaan niin erillaisia. Osa ei halua plussanneisiin edes selvän plussan saatuaan ennen ultra varmistusta. Sen vuoksi en siirtänyt kamiraroa vielä plussanneisiin ennen kuin hänen oma mielipiteensä asiasta vahvistui (Kiitos vielä Huldasharks). Hyvä, kun joku uskaltaa iloita turhia murehtimatta heti viivasen nähdessään =) Voisit kamiraro säteillä sitä luottamusta minuunkin
Luulen, että jos tässä jossain vaiheessa tärppää, pelkään loppuun asti jonkin menevän pieleen.