Tässä alkukierron ajankuluksi katsastelin taulukoista milloin olisi laskettu aika jos nyt alkaneesta kierrosta raskautuisin. Laskettu aika olisi silloin hyvin lähellä kakkosen 2v synttäreitä. Kakkosen syntymän yhteydessä lääkäri suositteli sektion takia, että väliä seuraavaan olisi vähintään se 2 vuotta. Eli siinä mielessä hieman terveysriskillä on menty nämä ensimmäiset kierrot. (Alkuunhan meillä tosin oli tarkoitus vähän ehkäistäkin, mutta ei siinä kovin huolellisia oltu.) :ashamed:
Varovasti kyselen, onko joukossa ketään muita tässä suhteessa yhtä tyhmiä kuin meikäläinen? Eli sellaisia, jotka lopettavat ehkäisyn aiemmin kuin lääkäri määrää? Itse asiassa jos laskisi oikein varman päälle, olisi ehkä parempi jos tulisin raskaaksi vasta seuraavasta kierrosta. Jotenkin minulla vain on ollut tietynlainen lapsellinen luottamus siihen, ettei plussaa tule ennenkuin kehoni on oikeasti uuteen raskauteen valmis.
Varovasti kyselen, onko joukossa ketään muita tässä suhteessa yhtä tyhmiä kuin meikäläinen? Eli sellaisia, jotka lopettavat ehkäisyn aiemmin kuin lääkäri määrää? Itse asiassa jos laskisi oikein varman päälle, olisi ehkä parempi jos tulisin raskaaksi vasta seuraavasta kierrosta. Jotenkin minulla vain on ollut tietynlainen lapsellinen luottamus siihen, ettei plussaa tule ennenkuin kehoni on oikeasti uuteen raskauteen valmis.