* Kolmatta kaipaavien HEINÄKUU *

Sunflower11
Barbamama, otin nyt sulle testeistä kuvia.. Tiedän et _pitäs_ olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli, mutta koska mulla ei oo ollut aiemmin (oon sillon tarkistanut digillä) niin oletan et nyt tosiaan oli ovis+ eilen.. mut tässä kuvat:

toisiksi alin tässä:

oletetun ovis+ testi yksinään

ja sit vertailuks jokusen kierron aiempi ovistesti+ ja digillä varmistettu:
(tässä vaan testi taitaa olla märkä)

mun mielestä noi saa isommaksi klikkaamalla :D

Ja joo, eilen oli aika vetistä valkkaria, aamullakin oli (tai sit jotain muut tuli sieltä ulos :ashamed:) mut nyt esim. on ihan kuivuus.. :confused:

Kati: :hug: negasta. Pidän peukkuja, että muuttuu vielä plussaksi! b=)d

Sunflower: Kuvia odotellaan ;)

Omaa napaa... Siitä meidän siirtymisestä yksityiseltä klinikalta kunnalliselle oli aiemmin puhetta. Kutsu tuli jo ja ihan siinä aikataulussa edetään mitä lääkäri lupaili. Aika on siis syyskuussa =) Toivottavasti edetään siitä eteenpäin nopeasti. Jänskättää! :popcorn:

Taidettiin kirjoittaa samaan aikaan :LOL:

Onpa tosiaan aikamoinen rivi! Tuo toiseksi alin on ainakin ihan selvä plussa, mutta CB testin tuloksen perusteella kaikki voisi olla. :O Ilmeisesti et ole nyt sillä varmistellut? Vetinen valkkari voisi viitata ovikseen tai sitten raskauteen ;) Jatkatko vielä ovistestailua? Tee nyt ihmeessä vielä raskaustestikin! ;)

Sunflower11
barbamama: Kyl mä testaan noi tikut loppuun, oiskohan niitä 2 tai 3.. Tuommonen mikä alin oli oli myös illalla tänään.. Oletan et jos toisiksi alin olis plussa niin sit pitäs kyl huomiseen mennessä viivat kadota.

Jep, tosiaan tuohon cb:llä varmistettuun verrattuna kaikki vois olla :D en joo nyt ole varmistellut kun ei raaskinut nyt ostaa digiä :D vaikkin oon nyt tikutellu niin paljon et melkein yhtä hyvin ois voinu ostaakin :LOL:

Kivasti ollut juttua tämän kuun ketjussa! =)

Pahoittelut Kati82. =(

Kovasti jänskätän omaa napaa..Menkat olisi tuloillaan ensi viikon perjantaina (noin). Mitään tuntemuksia ei kyllä ole, että olisi tärpännyt. Pitää varmaan alkaa tikuttelemaan oviksia tuon reissumme jälkeen, eli ei vielä seuraavalla kierrolla, mutta sitten. En ole vaan aiemmin noita ovistestejä tarvinnut. Jotenkin luotti, ettei nytkään, mutta onhan tätä ikää jo enemmän, kuin nuita kahta yrittäessä..

Tsemppiä kaikille yritykseen, ja plussatuulia paljon!! Varsinkin Barbamamalle! =)

Sunflower11
kokonaan vallan unohtanut sanoa barbamama, et tseppiä hoitoihin, mutta toivon että teille käy niin kuin kuulemma monille, et plussataan juuri ennenkuin alkaa hoidot :) peukkuja!

Kati: :hug: Onnea uuteen kiertoon!

Sunflower: Peukutuksia, että hyvä ovis tuottaa nyt tulosta b=)d ja kiitos tsempeistä! =)

moomin: Kiitos ja peukkuja Sinullekin! b=)d

Omaa napaa... Tänään dpo 9 tehty nega tosi herkällä testillä (Gravidan) ja itketty pettymystä. En usko, että tulos enää siitä miksikään muuttuu. Oireita ei ole. :( Lähdetään kesälomareissuun keskiviikkona eli voipi olla, ettei minusta nyt kauheasti kuulu vähään aikaan. Reissun jälkeen tulen taas jännäilemään uutta kiertoa teidän kanssa =)

Morjentes vaan kaikille, oltiin viikko maaseudun rauhassa, niin en oo tänne ees kerinnyt lukemaan. Täällä kierto edelleen kateissa, eli ei kuulu menkkoja eikä oo raskausoireita. Kauanhan tätä arvaa kattella, ennen ku menen lääkäriin? Luulis kun on imetyksen lopettanut, että menkatkin alkas??? Alkaa jo kypsyttää tää touhu :(

mymosa
Emmin, mulla meni kuopuksen imetyksen loputtua 6kk ennenkuin menkat alkoi, tuolloin teroilla ne käynnistettiin. Voin sanoa, etten toivo kellekään sitä vuotoa mikä mulla oli, kun ei enää imukykyisimmät siteet riittäneet!
Ei kannata ootella sitä lääkäriin menoa 6kk pidempään, sano gyne.

Sunflower11
Toivottavatsi emmin pian alkaa kuukautiset!

Mä olen (kai?) ollut sen verran onnellisessa asemassa, et menkat alkaneet heti synnytyksen jälkeen, ekasta 6vkoa synnytyksestä ja toisesta 4vkoa. Mut siinä ois kyl ite toivonu ettei ne olis tullu, kun ei ollut yhtään ikävä eikä vauvaa vielä toiveissaa.

Kati82: Pahoittelut negasta vielä minunkin puolestani.
Sunflower: Meikäläisen viime kierrossa tekemät ovistestit antoivat aika lailla saman näköisiä tuloksia. Koska en kuitenkaan tuntenut minkäänlaisia oviskipuja kummallakaan puolella limojen aikaan (enkä tullut raskaaksi) niin kuvittelen että en sitten varmaankaan ovuloinut. No, katsotaan viikon päästä mitä tuleman pitää. Tuon viime kierron kokemuksen perusteella taidan toistaiseksi jättää tikuttamiset väliin. Kun eipä se testien tekeminen mitenkään ovista edesauta. (B-vitamiinia tosin syön ihan muutenkin, ja greippimehun vaikutuksia kokeilen nyt lähinnä huvin vuoksi.)

Barbbis: :hug: ja paljon onnea apujen käyttöön on viime ajat täällä todistaneet senkin ettei sekään vielä takaa mitään on tämä ihmisen elo aika uskomatonta, täällä pelätään keskenmenoa aina välilä aikamoisia repäisy kipuja on ja läskimaha sen kuin läskistyy...minulle nämä alkuraskaus ajat ei ole koin nautinnollisia vaikkakin kaiken arvoisia...

mymosa ja Minnarun: Iso kiitos myötätunnosta. Tää yrittäminen on kyllä välillä tosi syvältä... Tänään on käyty taas pohjalla. Leuka rintaa ja kohti uusia pettymyksiä vai miten se menikään...

Minnarun: Sinulle toivottelen hyvää vointia, mielenrauhaa, onnea ja pienelle paaaaaljon vauvaliimaa, jotta pysyy matkassa loppuun asti! :heart:

Barbamama: Pahoittelut negasta vielä minultakin! Kovasti tekisi mieli sanoa, että voihan se vielä plussaksi muuttua. Samalla tulee mieleen miten minulle hoettiin kummankin raskauden loppupuolella (kun vauva oli perätilassa) että "Kyllähän se voi vielä kääntyä." Eikä kääntynyt. Varsinkin toisen raskauden aikana nämä hyvää tarkoittavat kommentit sitten lähinnä ärsyttivät. Näihin negapettymyksiin ei tunnu oikeita sanoja olevan olemassakaan.

Kiitos Liljan Kukka! Ei mua mitkään kommentit ärsytä tms. Tiedän vaan, ettei tulos enää muutu. Surullista, mutta minkäs teet... Täytyy vaan taas koittaa jotenkin koota itseni ja jatkaa eteenpäin.

Ehkä tämä nega otti niin koville, koska:
- Lähipiiriin syntyi juuri vauva, jota näemme usein ja toisten onni tuo mieleen oman menetyksen.
- Asetettiin tähän kiertoon paljon toivoa tupla munasolujen vuoksi.
- Tiedostan, että on enää yksi avustettu kierto jäljellä ja sitten jää taas "tyhjän päälle".
- Meidän enkelipojan syntymäpäivä tulee vastaan elokuussa. Kai se tuo taas jotain alitajuista painetta ja surua tähän myös mukaan. Kaikki juhlapyhät, lasketut ajat ym. ovat olleet kovia paikkoja tämän vuoden aikana.

Tällä hetkellä on siis aika lannistettu olo. Tiedän, että olotila muuttuu taas paremmaksi, kun uusi kierto pääsee kunnolla alkuun ja aletaan metsästämään uutta ovista. Sitten jaksaa taas toivoa =)

Barbamama: Voimia vielä kovasti! Kyllähän nuo erilaiset "päivämäärät" tuovat aina omanlaisiaan odotuksia. Itsekin ajattelin esim. sen jälkeen kun kakkonen täytti vuoden (ja menkatkin olivat jo alkaneet), että esikoisen jälkeen olin tässä vaiheessa jo raskaana. Tietysti omalla kohdallani mitään sen kummempia todellisia paineita ei vielä ole. Itse asiassa tajusin juuri tänään - kun esikoisen kuivaksiopettelu on alkanut vasta viime viikkoina kunnolla edistyä - että kyllähän se olisi aika raskasta ollutkin pahoinvointivaiheessa vaihdella kaksia kakkavaippoja. (Kun muistaa miten pahaa esikoisen kakkavaipat tekivät toisen raskauden pahoinvointivaiheessa.)

Näistä kotikonsteista muuten vielä... Eilen illalla googletin vähän aiheesta, kun hain lisätietoa noista helokkiöljykapseleista. (Aloin siis greippimehun lisäksi popsia vielä niitäkin... :ashamed:) Toisaalla sanottiin että nekin saattaisivat raskaaksituloa edesauttaa, mutta että kannattaisi lopettaa ovulaation jälkeen/raskauden alkaessa, ja toisaalla taas että voisi ihan hyvin popsia vielä raskaana ollessakin. Lisäksi silmiin osui sellainen mielenkiintoinen tieto, että näillä ruokavaliomuutoksilla/ravintolisillä ei olisi todettu mitään merkittävää vaikutusta niillä, joilla hedelmällisyys on ihan normaali, MUTTA niillä kylläkin, joilla hedelmällisyys on hieman heikentynyt...

*muoks* Ai niin, se piti vielä lisätä, että kyllähän minullekin omanlaisiaan "lisäpaineita" meinasi tulla vähän aikaa sitten, kun kuulin että yksi tuttu odottaa kolmatta. Heillä kaksi ensimmäistä ovat syntyneet samalla ikäerolla kun meidänkin. Heidän isommat ovat vähän nuorempia kuin meidän kaksikkommme, joten tällä kertaa siellä tärppäsi selvästi aiemmin. (Ja ensimmäisestä kierrosta, tottakai...)

Viimeksi muokattu:
Tsemppiä Barbamama!:hug:

Mulla KP 26. Ei oireita suuntaan eikä toiseen..Alavatsaa alkanut taas vihlomaan molemmin puolin, jos liian nopeaan vaikka kääntää kylkeä. Tätä samaa oli siis viime kierrossa ennen menkkoja. Mitään muita tuntemuksia ei ole.. =/ Jos menkat on tullakseen, tulisivat pian, että pääsee tädistä eroon ennen ensi viikon reissua! =)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!! :wave:

Omaa napaa nain akkia taalta Floridan lammosta. Eilen sunnuntaina oli siis kp 12 ja jotenkin alkoi tuntumaan etta olisi ovulaatio tuloillaan. Olin ottanut mukaan testeja, testaamisen kyllakin meinasin aloittaa vasta viikon paasta koska viimeksi ovulaatio tuli kp20. No ovulaatiolimat tuli siis eilen ja testi oli positiivinen. Tanaan viiva oli jo himmea. Aika aikaisin se ovulaatio tulee jos tama testi oli nyt ihan kunnollinen. Lampoja en ole seurannut. Kierrosta tulee selvasti lyhempi kun aiemmin on ollut yli 30 paivaa. Koskaan ei ole kierto ollut alle 29 paivaa. Viimeksi ovulaatio tapahtui varmaan 48t plussasta, nyt ei ole kylla tuntunut yhtaan miltaan. Aloin jo epailemaan testia, etta jos olikin joku viallinen yksilo.
Hyvää kesaa kaikille ja tsemppia vaiheisiinne :)

Yhteistyössä