* Kolmatta kaipaavien HEINÄKUU *

Heja : isosti voimia toivottavasti pääset tilanteen yläpuolelle etkä anna miehellesi nöyryytys mahdollisuutta, kaiken maailman mulkkuja sitä löytyy... ja voihan anopit, tiedän että jos meille ulisi joskus jotain kaikki olisi minun syytäni aikoinaan anoppi ilmoitteli pitkin kyliä että olen pakottanut miehenni tekemään lapsen kanssani ja naimisiin, silloin ahistuin ajatuksesta mutaa nykyään uskon että kyllähän kaikki tietää ettei ketään voi pakottaa mihinkään...

pahoittelut tippuneille ja peukutuksia piinaviille :)

minnarun&matonen 5+5

Mymosa: Kiitos päivityksestä! Minulle voisi lisätä vielä lapset -08 ja -10
Kati82: Toivottavasti olisi tärpännyt!

Mitenkään epätoivoiseksi en tietenkään ala käydä, mutta tänään kauppareissulla ostin hetken mielijohteesta myös sitä greippimehua. Kerratkaahan joku vielä meikäläiselle sen "käyttöohjeet". Myönnän, etten oikeastaan edes usko koko juttuun, mutta eipä siitä varmasti haittaakaan ole. Greipin mausta tykkään ihan muutenkin, ja vähän kaipaan välillä vaihtelua siihen joka aamuiseen appelsiinimehuun. :D

Liljan Kukka: Greippimehua pitäisi juoda 1-2 lasillista päivässä kierron ensimmäisestä päivästä ovulaatioon asti. Ovulaation jälkeen voikin sitten vaihtaa yhteen pieneen punaviinilasilliseen päivässä ;) En tiedä onko kummastakaan oikeasti mitään hyötyä muuta kuin "lumelääkkeenä", mutta kaikkea voi kokeilla :D

Sunflower11
Minnarun: sanos muuta :) Mutta kiitos!
Ikinä en ole näinkään vahvoja viivoja näihih davidin testeihin saanut tai tuo eilinen olisi aiemman kokemuksen mukaan jo ollut plussa, et jospa nyt sit tapahtuis kunnon ovis :LOL:
Saapi sitä toivoa :)

Mahtuisikohan mukaan vielä yksi joka vasta haaveilee siitä kolmannesta mutta ei ole vielä aloittanut aktiivisesti mitään toimia haaveen toteuttamiseksi :)

Meiltä löytyy poika vm. -07 ja tyttö -10. Itselläni ollut jo jonkin aikaa ihan älytön vauvakuume, mies ei ihan niin innostunut ole mutta ei nyt varsinaisesti ole vastaankaan, vähäsen jarruttelee ja toppuuttelee : / Tietää kyllä ettei mulle nämä kaksi mussukkaa riitä, mutta kuulemma voisi vielä hieman odotella..

Mulla on aina ollut epäsäännöllinen kierto ja esikoisen raskausaika sai sen entisestään sekaisin. Kakkosta yritettiinkin ja odotettiin pidempään kun sai odotella kuukautisia jotka aina välillä katosivat omille teilleen. Nyt näyttäisi menevän taas saman kaavan mukaan, juuri olivat taas 4kk tauolla. Saas nähdä että jos ja kun aletaan pikkukolmosta yrittämään, kauanko siihen menee..

Sunflower11
Barbamama, vielä en osaa sanoa onko tää nyt ovisplussa, limailut viittais nyt siihen.. Se selvinnee varmaan sitten kun viivat katoaa et koska se ovis on. Vielä ei kuitenkaan ole yhtä vahva kontrollin kanssa, mut eipä mulla näissä testeissä koskaan ole ollut :)

Ja hei ;) oireita ei tarvii olla :D voi olla myös oireetonta! ITse huomasin esikoisen kanssa odottavani vasta rv 10 :D

No joo... Ei mullakaan itse asiassa kovin aikaisin ole mitään vahvoja oireita ollut. Kunnon oireet ovat iskeneet vasta kuukautisten ollessa myöhässä. Ensimmäinen vahva oire mulla on pissahätä öisin ja se on alkanut jo aika aikaisessa vaiheessa. Sitäkään ei ole nyt ollut eikä rinnoissa näy mitään muutoksia. Tietty kiinnittyminen saattaa tapahtua vaikka vasta tänään, joten oireet voivat tulla myöhemmin. Silti usko on mennyt... :( Ei me taideta sitä vauvaa saada koskaan. huokaus :|

Sunflower11
Barbamama: Noh noh, elä vielä heitä kirvestä kaivoon :) Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!
Mulla kakkosesta alko kans heti plussauksen jälkeen turvotukset ja oksentelu :/ mut ekasta olin autuaan tietämätön kunnes 2kk oli menny edellisistä menkoista :D

mymosa
Se ois eka teropäivä sitten.. niin se pikku hiljaa vaan lähenee..

Toivois niin kovasti barbamamalle plussaa. Mulla toi sama fiilis, ettei meille ikinä enää tuu vauvaa.. roikkunu listoilla niin kauan jo.

Kiitos tsempeistä Sunflower ja mymosa! Menkkamasennus oireita ilmassa, mutta ei yhtään mitään muuta. Olen lähes varma, ettei ole tärpännyt. Nyt pitäisi vaan yrittää ajatella jotain muuta, ettei mene koko kesäloma tätä itkiessä.

Hyvä mymosa! Pian pääsette taas tositoimiin! =)

Sunflower11
Voit sie mymosa päivitellä :) Kiitän myös.

Siis eilen illalla taas vahvaa viivaa, tällä kertaa vahvempaa kuin aiemmin (ei koskaan kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolli, muttei mul aiemminkaan ole ovis+ ollut). Aamulla sit astetta haaleempi ku illalla, et tiedä sitten :D

mymosa
PERJANTAI 15.7.2011

kp 31->

Adalemina....................kp 39/36................yk 2 -06 -09
Kati82.........................kp 35/28-37............ yk3 -10-10

kp 21-30

InkeriIisakki........................kp 27/32-37.............yk 4 -08 -10
moomin(34).......................kp 24/30.................yk 2 -02-05

kp 11-20

Sunflower11..................kp 18/33....................yk 7 -10-08
Barbamama35..............kp 17/23-32................yk 11 -00 -02

kp 1-10

Moonchaser.........................kp 8/28-32................yk 4 -05 -10
annastiinakerttuli.................kp 10/30-35...........yk 2-06 -10
-Daniella(23)......................kp 9/30................yk 2 -07 -09
Liljankukka.........................kp 7/29-37.................yk 6 -08 ja -10
Kultakurkku........................kp 4/30................yk 3 -04 -07
LepikonHeta........................kp 4/30-36.............yk 2 -99 -01

PIINAILIJAT

barbamama dpo8

MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

KauniinaPäivänäTuut
Muusa3
tuoli
Tuuska
Maijamehi
miranda-81
Tintteli-tyy
mami_86
Äidin onni
Mymosa(28)-04-07
Äitikissa
Pepa -07-10

:heart:2011 PLUSSAT - ONNEA:heart:

Tammikuu...........................Helmikuu
Kerran vielä.....yk 7...............Koiksa-79.......yk 2
Äpyli..............yk x...............Herttaliisa.......yk 1
sporty............yk 8
kaneli87..........yk 3
Mädchen.........yk 15
Santtu81........yk 4
äiti88.............yk 6

Maaliskuu.........................Huhtikuu
Karamelliapina..yk 5.............Niisku74..........yk 6
EevaN...............................m0308
Sametuli.........yk 2

Toukokuu..........................Kesäkuu
raparperitaivas.....................Whisky Peat........yk 1
kipakko................................Tails..................yk 11
Bassets..........yk 9................*JS*..................yk 7
..........................................Iina73...............yk 1

Heinäkuu...........................Elokuu
Minnarun yk11

Uuden vuoden painon pudotus haaste!
Seuraava punnitus---- Ilmoittakaa kokonaispudotuksen määrä!

pudotus tähän asti (ensimmäinen tavoite)

PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mymosa
Tän päivän päivitys.. Varmaan parempi, että se päivittää aina päivälle joka kerkii/haluaa, eikä ole mitään vakipäivittäjää. En varmaan viikonloppuna kerkii itekään..

Saako tänään herkutella, saako? Aika tiukkaa linjaa vetänyt herkuissa, mutta nyt tekis mieli..

mymosa
Ajattelin tuossa, et jos Adalemina on plussannut ja toipuu järkytyksestä.. :D mutta toivottavasti saapuu pian takas joukkoon.

Mulla on tuolla 30tbl pakkaus femiloria oottamassa, mietin vaan, että pitäskö aloittaa jo ennen menkkoja vai aloitanko menkkojen kanssa.. jospa tasapainottais tuota alakertaa..

Barbamama35 Kyselit et oonko jo testaillut. Eilen tein testin, ja kontrolliviivahan siihen taas vaan tuli :( Tänään kp 35/28-39. Oon jo alkanu miettimään et kuinkohan pitkä tästä kierrosta ees on tulossa.. Jos ei oo menkat alkanu maanantaina niin kai sitten teen vielä yhden testin.. No katotaan nyt..

Yhteistyössä