Whisky peat: Pahoittelut vielä minultakin raastavan tilanteen johdosta! :hug:
Sunflower: Tilanteeseen liittyen pakko kertoa vielä oma kokemus toisen raskauden alusta. Minullahan oli ensinnäkin yhdet "tavalliset kuukautiset". (Jälkikäteen sain tietää silloin olleen menossa suunnilleen rv 4.) Pari päivää plussatestin jälkeen, alkoi yhtäkkiä todella runsas verenvuoto. Joukossa tuli vielä yksi isompi hyytymäkin, joten olin aivan varma että kesken meni.
Yllätys olikin melkoinen, kun lääkäri ilmoitti että ultrassa näkyi normaali kohdunsisäinen raskaus, viikkoja 6+0. Sitä vuotoa jatkui vähemmässä määrin vielä muutaman päivän, mutta sen jälkeen kaikki menikin ihan normaalisti. Minkäänlaisia kipuja minulla ei tuon vuodon yhteydessä ollut, joten lääkärikään ei osannut sanoa mistä tämä vuoto sitten johtui. Itse arvuuttelin josko kyseessä olisi ollut kaksosraskaus, joista toinen olisi mennyt kesken, mutta lääkäri ei kai pitänyt sitä kovin todennäköisenä.
Tällä hetkellä toiveet raskauden alkamisesta eivät ole kovin korkealla. Greippimehu saattoi tehdä sen, että noita ovislimoja tuli enemmän tai vähemmän noin puolentoista viikon ajan. (Siis vähän tavallista pidempään.) Minkäänlaisia ovistuntemuksia - siis niitä toispuolisia nipistelyjä - en kuitenkaan tuntenut vieläkään. No, mies on ainakin tehnyt oman osuutensa, joten häntä ei ainakaan voi syyttää.