Kokemuksia TAYS:sta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelkuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Turvallista siellä oli ja osaavaa porukkaa, mutta en sinne enää haluaisi.
Olin siellä yhteensä pari viikkoa ja se olematon ilmanvaihto ja kylmä suihkuhuone oli kaikkein ällöimmät! :(
Hoitajat vaihtui siellä tietysti jatkuvasti. Hyvin harvoin tiesi kuka on oma hoitaja.
Mutta itse sektio ja siihen liittyvät asiat olivat ok, ainoastaan osastolla olo otti päähän. :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2005 klo 00:40 Ronttimus kirjoitti:
Olin siellä yhteensä pari viikkoa ja se olematon ilmanvaihto ja kylmä suihkuhuone oli kaikkein ällöimmät! :(

Eikös siellä ole nyt tehty remontti että jos nämäkin olisi korjattu parempaan suuntaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2005 klo 14:11 profiili kirjoitti:
\

Eikös siellä ole nyt tehty remontti että jos nämäkin olisi korjattu parempaan suuntaan.

Itse lähdin juuri muuton alta pois, eli 3 B muutti uusiin tiloihin. Kuulemma kahden hengen huoneet ja kahta huonetta kohden on oma vessa ja suihkutilat. En tiedä tuliko sinne vanhanaikaista vauvalaa ollenkaan, käsittääkseni sillä osastolla pyrittiin vauvojen ympärivuorokautiseen vierihoitoon. Mutta tosiaan, itse en enää ehtinyt tätä uutta osastoa nähdä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2005 klo 14:11 profiili kirjoitti:
\

Oli joillain osastoilla remppa menossa. Kotiuduin sieltä melkein puoli vuotta sitten jo. :whistle:

Yhteistyössä