Kokemuksia SilikoniRinnoista:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhoinen84

Vieras
olisko täällä ketään silkkareita omaavaa naista?
Olis kiva kuulla kokemuksia parantumisesta/toimenpiteestä.
Hinnoista,missä tehtiin,oletko ollut tyytyväinen jne...?
=)

Ei vaan, ihan vallan oon netistä kattonut kuvia epäonnistuneista silareista jotka on jouduttu ottaa pois, tai niistä jotka on aiheuttanut kropalle jotakin sivuoireita ja on jouduttu ottaa pois... Ne kuvat oli HIRRRRRVEITÄ! yökyökyök sit ne tissit vasta rumat on.
Tässä siis syy miksi en itse ottais silareita, vaikka rahat jostain repäsisinkin ;)
Kohotus erikseen! :)

Olin viime kesänä kaverin tukena Tallinnassa kun laittoi itselleen tissit. Oli asia jota oli pohtinut jo vuosia. Ei mikään hetken mielijohde.
Mielestäni oli upea nainen ilman tissejäkin mutta itse hän koki sen puutteeksi.

Mielestäni hän sai kauniit rinnat (olen vähän kade) ja itse on ollut todella tyytyväinen ja itsevarmempi. Ihan oikeasti laittoi ne itsensä vuoksi eikä esim. miesten.

Pinnallisuudessa ei ole mitään vikaa. Joskus saa tehdä asioita ihan itsensä vuoksi.

No mulleppa on sama mitä p*skaa kukainenkin rintoihinsa työntää..Mut.. Minkä kokoiset rinnat sulla nyt on???

Ja aidot on aina parhaat, usko pois. Ihan miestenkin suusta.Mutta toki ymmärrän että jos et ole itseesi tyytyväinen tahdot lisää rintavarustusta, mutta asioita kannattaa lukea ja punnita kunnolla. Ei silkkarit ole vain "isommat tissit" vaan paljon muutakin.

Maksaa n. 9000e Suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Ei vaan, ihan vallan oon netistä kattonut kuvia epäonnistuneista silareista jotka on jouduttu ottaa pois, tai niistä jotka on aiheuttanut kropalle jotakin sivuoireita ja on jouduttu ottaa pois... Ne kuvat oli HIRRRRRVEITÄ! yökyökyök sit ne tissit vasta rumat on.
Tässä siis syy miksi en itse ottais silareita, vaikka rahat jostain repäsisinkin ;)
Kohotus erikseen! :)

pari vuotta sitten oli hirveä silikoni kuume,nyt raskauden jälkeen vielä kovempi.
mutta mieluummin roukkuvat kun kuoppaset ja epämuodostuneen näköiset!

Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eikä maksa :laugh:

Jaa no ei sitten!

http://www.siluetti.fi/fin/hinnasto.shtml

Etsin sen sulle täältä, tuskin osaat lukea:

Rintojen suurennusleikkaus (sisältää proteesit,) 8000 - 9500e

Jos silikoni rinnat laittaa, niin en todellakaan menisi mihinkään parin tonnin operaatioon, ikinä.

Prof Nordströmin Sairaalassa n.7000e + proteesit (ja protesien hinnat on?, tuskin ovat ihan ilmaisia, veikkaisin 500-1000e). Eli täältäkin tulis n. 8000e maksamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:

Jaa no ei sitten!

.

Just ,kyllä mä tiedän kännykänkin joka on kymmeniä tuhansia. Mutta ei voi sanoa että kännykät maksavat sen verran.
Keskiarvo ihan jotain muuta.

Mitä väliä laskuttaako kirurgi 4000? vai 9000?. Nyt ei puhuta ulkomaista vaan suomen tasosta. Rahako takaa hyvät.
Ai niin mutta onhan lidlinkin tuotteet paskempi kuin samat vastaavat kalliimmat.

Kannattaa laittaa Suomessa. Vaikka ovat kalliimmat kuin tallinassa,jälkihoito pelaa ja mahdolliset komplikaatiot tulee hoidetuksi. Olen ollut tyytyväinen omiin silikonirintoihin, en laittanut mitään jättisuuria. Mulle riitti c-kuppi.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:

Jaa no ei sitten!

.

Just ,kyllä mä tiedän kännykänkin joka on kymmeniä tuhansia. Mutta ei voi sanoa että kännykät maksavat sen verran.
Keskiarvo ihan jotain muuta.

Mitä väliä laskuttaako kirurgi 4000? vai 9000?. Nyt ei puhuta ulkomaista vaan suomen tasosta. Rahako takaa hyvät.
Ai niin mutta onhan lidlinkin tuotteet paskempi kuin samat vastaavat kalliimmat.

Vau, ihan tosi tiedät :o Pikkasen siistiiiii!! :/

Mä en ymmärrä nyt mitä sä siellä vingut, mä laitoin parista saikusta hinnat.
Saat sinä tai ap käydä laittamassa ihan missä ikinä tahdotte, laitoin vain parista paikasta edelleenkin ne hinnat.