Kiva, joku muistaa minutkin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Katja87 jäänyt todella PAHASTI mieleen :x
Kiva, joku muistaa minutkin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Katja87 jäänyt todella PAHASTI mieleen :x
Mielenterveystapaus, avohoitopotilas. Erittäin agressiivinen ja ilkeä, uhkasi tappaa, hakata ym. vaikutti narsistilta. Jätti tahallaan lääkkeet ottamatta..Alkuperäinen kirjoittaja Vieraana:Mutterinpää! muistatteko?
täällähän on sitten pyöriny kaikenlaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Onko tämä se:Mielenterveystapaus, avohoitopotilas. Erittäin agressiivinen ja ilkeä, uhkasi tappaa, hakata ym. vaikutti narsistilta. Jätti tahallaan lääkkeet ottamatta..Alkuperäinen kirjoittaja Vieraana:Mutterinpää! muistatteko?
Niin on.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:täällähän on sitten pyöriny kaikenlaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Onko tämä se:Mielenterveystapaus, avohoitopotilas. Erittäin agressiivinen ja ilkeä, uhkasi tappaa, hakata ym. vaikutti narsistilta. Jätti tahallaan lääkkeet ottamatta..Alkuperäinen kirjoittaja Vieraana:Mutterinpää! muistatteko?
Mä muistan,mut en muista mitä se kirjoitti ja miks lopetti.Alkuperäinen kirjoittaja Vieraana:Muistaako kukaan tätä?Alkuperäinen kirjoittaja Vieraana:Palstapomo
ZB on kyllä Zowie Bowie. Minne se muuten on kadonnu?Alkuperäinen kirjoittaja Tietäjä:Entinen ZB=ZERNOBIILI on nykyään HERNETÄTI, Hensku oli oma persoonansa ja ilmeisesti palstailee jollain nikillä tai harmaana vieläkin, koska Henskuketjuun tuli heti harmaana pitkä, hyvin yksityiskohtainen puolustuspuhe.
voi eiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun palsta-ajan kuohuttajat ovat olleet:
Hensku-80
zowie bowie ja -peukku-
LTO
helmiäinen
hernetäti
tytsi-89
viblsp
annabell
pintelin
fjonga
Eipä nyt muistu enää mieleen..
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:voi eiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun palsta-ajan kuohuttajat ovat olleet:
Hensku-80
zowie bowie ja -peukku-
LTO
helmiäinen
hernetäti
tytsi-89
viblsp
annabell
pintelin
fjonga
Eipä nyt muistu enää mieleen..
minä olen siis jäänyt unholaan
Jäi kiinni jostain rikollisesta toiminnasta. Muistaakseni jotain nettiin liittyvää.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä muistan,mut en muista mitä se kirjoitti ja miks lopetti.Alkuperäinen kirjoittaja Vieraana:Muistaako kukaan tätä?Alkuperäinen kirjoittaja Vieraana:Palstapomo
Sehän on ihan yleinen tapa, vai hä?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mutterinpäästä jääny se mieleen ku kerran kysy palstalla kaivaako kukaan muu persettänsä ja haistelee sit sormee kaivelun jälkeen. :xmas:
Just tää on jäänyt mullakin erityisesti mieleenAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mutterinpäästä jääny se mieleen ku kerran kysy palstalla kaivaako kukaan muu persettänsä ja haistelee sit sormee kaivelun jälkeen. :xmas:
Tietysti. B)Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sehän on ihan yleinen tapa, vai hä?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mutterinpäästä jääny se mieleen ku kerran kysy palstalla kaivaako kukaan muu persettänsä ja haistelee sit sormee kaivelun jälkeen. :xmas:
Kehuu itse itseään...Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kapteenin ihailijat kokoontunu kaksplussalle tänään