Tää joskus tunki munkin meseen. Oli oikeesti aika ahdistava tyyppi. Vaatimalla vaati, että mun ois pitänyt lähettää hänelle kuvia meidän kaksosista keskoskaapissa Tapaamista yritti myös kovasti.Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:hehee.. Mähä muistan nämäkin jutut.... Vauvan palstoilta on jäänyt mieleen Xcsx tjsp. nimihirviö joka on LTO*100!
Se oli joku Lara-Ansku oikeesti se nikki. Ja tuolla plussan chatissahan se oli paljon, ja kaikki mystisesti häipy sieltä saman tien kun se tuli paikalle. Siitähän kiersi niitä juttuja, että ei kannata ottaa meselistalle tms. kun se pyysi päästä kaikkien listalle, ihan tuntemattomienkin ja sit se suunnilleen muutti niille asumaan.
Henskusta ei tykätä siksi kun sillä on rikas serkku. Sitä alettiin haukkumaan ja levittelemään perättömiä juttuja, kun tuli tietoon kenen serkku on. Monet ei ymmärrä tai halua ymmärtää, että kiusanhenkien keksimät jutut ei ole totta. Olen palstaillut kauan, eikä mulla oo Henskusta mitään pahaa sanottavaa. Mukava ja ystävällinen palstailija.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kohta lakkaan käymästä tällä palstalla kun niiiiiiin paljon ärsyttää kun kohisette Henskusta eikä mulla ole mitään hajua koko tyypistä. En muista lukeneeni yhtään hänen juttuaan ja ilmeisen mehukkaita ovat olleet
Ai Henskuko palstailee vielä nykyäänkin???Alkuperäinen kirjoittaja ...:Henskusta ei tykätä siksi kun sillä on rikas serkku. Sitä alettiin haukkumaan ja levittelemään perättömiä juttuja, kun tuli tietoon kenen serkku on. Monet ei ymmärrä tai halua ymmärtää, että kiusanhenkien keksimät jutut ei ole totta. Olen palstaillut kauan, eikä mulla oo Henskusta mitään pahaa sanottavaa. Mukava ja ystävällinen palstailija.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kohta lakkaan käymästä tällä palstalla kun niiiiiiin paljon ärsyttää kun kohisette Henskusta eikä mulla ole mitään hajua koko tyypistä. En muista lukeneeni yhtään hänen juttuaan ja ilmeisen mehukkaita ovat olleet
Myöskään esim. tytsistä ja keittiönoidasta ei oo mitään pahaa sanottavaa.
Ei ole kirjoitellut toukokuun puolenvälin jälkeen, mutta varmaankin se käy lueskelemassa mitä täällä kirjoitellaan.Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Ai Henskuko palstailee vielä nykyäänkin???Alkuperäinen kirjoittaja ...:Henskusta ei tykätä siksi kun sillä on rikas serkku. Sitä alettiin haukkumaan ja levittelemään perättömiä juttuja, kun tuli tietoon kenen serkku on. Monet ei ymmärrä tai halua ymmärtää, että kiusanhenkien keksimät jutut ei ole totta. Olen palstaillut kauan, eikä mulla oo Henskusta mitään pahaa sanottavaa. Mukava ja ystävällinen palstailija.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kohta lakkaan käymästä tällä palstalla kun niiiiiiin paljon ärsyttää kun kohisette Henskusta eikä mulla ole mitään hajua koko tyypistä. En muista lukeneeni yhtään hänen juttuaan ja ilmeisen mehukkaita ovat olleet
Musta tuntuu että se lukee palstaa tälläkin hetkelläAlkuperäinen kirjoittaja ...:Ei ole kirjoitellut toukokuun puolenvälin jälkeen, mutta varmaankin se käy lueskelemassa mitä täällä kirjoitellaan.Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Ai Henskuko palstailee vielä nykyäänkin???Alkuperäinen kirjoittaja ...:Henskusta ei tykätä siksi kun sillä on rikas serkku. Sitä alettiin haukkumaan ja levittelemään perättömiä juttuja, kun tuli tietoon kenen serkku on. Monet ei ymmärrä tai halua ymmärtää, että kiusanhenkien keksimät jutut ei ole totta. Olen palstaillut kauan, eikä mulla oo Henskusta mitään pahaa sanottavaa. Mukava ja ystävällinen palstailija.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kohta lakkaan käymästä tällä palstalla kun niiiiiiin paljon ärsyttää kun kohisette Henskusta eikä mulla ole mitään hajua koko tyypistä. En muista lukeneeni yhtään hänen juttuaan ja ilmeisen mehukkaita ovat olleet
Sä oot rauhottunu niin kovin että kuljet melkeinpä massan mukanaAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Oonko mää turhaan keuhkonnu täällä, yksikään paskapää ei ole mua muistanu.. vissiin.
Kukas tämä rikas serkku sitten oli? Siitä en olekkaan kuullut mitään...Alkuperäinen kirjoittaja ...:Henskusta ei tykätä siksi kun sillä on rikas serkku. Sitä alettiin haukkumaan ja levittelemään perättömiä juttuja, kun tuli tietoon kenen serkku on. Monet ei ymmärrä tai halua ymmärtää, että kiusanhenkien keksimät jutut ei ole totta. Olen palstaillut kauan, eikä mulla oo Henskusta mitään pahaa sanottavaa. Mukava ja ystävällinen palstailija.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kohta lakkaan käymästä tällä palstalla kun niiiiiiin paljon ärsyttää kun kohisette Henskusta eikä mulla ole mitään hajua koko tyypistä. En muista lukeneeni yhtään hänen juttuaan ja ilmeisen mehukkaita ovat olleet
Ihan, outoja, mulle, mutta, olisko, heillä, ollut, sama, äikän, ope.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kohutuimmasta en tiedä, mutta mihin hävisivät ne "välimerkkinaiset", Tiina, Tanja, ja Tuija, vai mitkä heidän nimensä olivatkaan.
Ne, joitten, elämä, oli, aina, vaan, niin, ihanaa. B)
Henskuhan on kirjoitellut ihan normaaleja asioita täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Kukas tämä rikas serkku sitten oli? Siitä en olekkaan kuullut mitään...Alkuperäinen kirjoittaja ...:Henskusta ei tykätä siksi kun sillä on rikas serkku. Sitä alettiin haukkumaan ja levittelemään perättömiä juttuja, kun tuli tietoon kenen serkku on. Monet ei ymmärrä tai halua ymmärtää, että kiusanhenkien keksimät jutut ei ole totta. Olen palstaillut kauan, eikä mulla oo Henskusta mitään pahaa sanottavaa. Mukava ja ystävällinen palstailija.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kohta lakkaan käymästä tällä palstalla kun niiiiiiin paljon ärsyttää kun kohisette Henskusta eikä mulla ole mitään hajua koko tyypistä. En muista lukeneeni yhtään hänen juttuaan ja ilmeisen mehukkaita ovat olleet
Mukava ja ystävällinenhän Hensku toki oli, mutta se profiilikuva juttu oli vähän outo homma... ja olihan niitä muitakin juttuja mitkä hmm...haiskahti.
se oli daabaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kukas se kyseli mitä pitää tehdä jos haluaa kaksoiset tai kolmoiset?
Se on nyt lähiaikojen yks mieleenpainuvimmista jutuista..
ihmettelin vain ku yhteen väliin kaikki mun kirjottamiset sai tappelun aikaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:voi eiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun palsta-ajan kuohuttajat ovat olleet:
Hensku-80
zowie bowie ja -peukku-
LTO
helmiäinen
hernetäti
tytsi-89
viblsp
annabell
pintelin
fjonga
Eipä nyt muistu enää mieleen..
minä olen siis jäänyt unholaan
Et sinun tyttö tenolta ole sellainen joka järisyttää olemassaolollaan. Mutta kenties joku sinun alter egoistasi pääsikö listalleni?
NINZUKKA oli vielä sitä ennen, muistaako kukaan sitä kun joku sai selville sen salasanan ja tunnuksen ja koko palsta kävi lukemassa hänen yv:t jne? siinä ainakin yks tapaus mikä mulle on jääny mieleen...Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:Hernetäti on Hempanmutsi, Vil-la-mol-la ja joku vielä ennen sitä, mutta en nyt muista.
???Alkuperäinen kirjoittaja Mieleen jääny:Kökkönen ja hondatyttö. Niinhän sitä sanotaan, että jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.
Kysymysmerkit ei tullu yllätyksenä. Toiset on vähemmän älykkäitä ku toiset..Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:???Alkuperäinen kirjoittaja Mieleen jääny:Kökkönen ja hondatyttö. Niinhän sitä sanotaan, että jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.
Ja miehensä Eskon!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:se oli daabaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kukas se kyseli mitä pitää tehdä jos haluaa kaksoiset tai kolmoiset?
kuka muistaa aniliiniperhosen?
Eikö se ollukkaan anaaliperhonen? taisin lukea nikin pikkusen väärin.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ja miehensä Eskon!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:se oli daabaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kukas se kyseli mitä pitää tehdä jos haluaa kaksoiset tai kolmoiset?
kuka muistaa aniliiniperhosen?
Minnekähän hävisivät?