Kohutuimmat palstailijat kautta aikojen? Palstajutut ylipäätään.

• Viestiketjun aloittaja elviira
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Helmiäinen, LTO, Zowie Bowie ja Peukku.
WTF? Mikäs mussa on niin ihmeellistä? Voisitko perustella?

jotenkin halpamaista tuo harmauden taakse ktkeytyminen, kun voi täysin syyntakeettomasti lasketella mitä paskaa hyvänsä.

ja nyt voin vetää luut kurkkuihin kertomalla sadannen ja viimeisen kerran, että olen ex-peukku (luulin että asiasta kiinnostuneet jo tieäisivät kun olen sen useasti todella kertonut täällä) ja mulla ZB:n kanssa kaksi lasta ja yli 10-vuotinen liitto. Hernetäti on Hempanmutsi, Vil-la-mol-la ja joku vielä ennen sitä, mutta en nyt muista. ZB ei ole muilla nikeillä täällä.

Hauskoja nuo "tietäjät" kun laskevat kynät sauhuten yhtälöitä ja tekevät analyysejä, jotka sadan prosentin todennäköisyydellä menevät metsään että kolisee.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Käytätkö pyöräilykypärän?

:xmas:
Ei helvetti toi oli muuten ihan uskomaton tyyppi!! Se tunkes joka ketjuun sen pyöräilykypäränsä. Jos joku kysyi, tuleeko makaroonilaatikkoon kananmunaa tää valopää kuittas, että muiststhan pitää kypärää jos lähdet ostamaan niitä munia.

vieras
Mulle muistui mieleen se kauhea paita jupakka, kun palstalaiset tilasivat itselleen paidat. Onkohan kaikki vieläkään saaneet paitojaan?

Toinen on se ninzukan(olikohan tuollainen nikki) rahan keräys juttu.

Se LTO:han veti aina kamalat kierrokset jos joku kritisoi sen lastenhoito-ohjeita, (jotka olivat tietysti ainoita mahdollisia ja aina päteviä). Hauskin oli mun mielestäni kun joku kuittasi sille, että luuli LTO:n tarkoittavan lämmöntalteenottoa niiden juttujen perusteella.

Kukas ihme tyyppi se oli, joka siellä Kuopiossa oli, ja roikku kaikilla tapaamisilla (kyttäs jossain puistoissa yms) niin, että niitä piti sitten y-viestein sopia ja vaihdella tapaamispaikkoja. Ja sit se kävi täällä haukkumassa kaikki muut eikä koskaan nähnyt omassa käytöksessään mitään vikaa. ja kukaan ei sitä oikein jaksanut? Lara-Ansku? Tjtn?

Kumikameli
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:

jotenkin halpamaista tuo harmauden taakse ktkeytyminen, kun voi täysin syyntakeettomasti lasketella mitä paskaa hyvänsä.

ja nyt voin vetää luut kurkkuihin kertomalla sadannen ja viimeisen kerran, että olen ex-peukku (luulin että asiasta kiinnostuneet jo tieäisivät kun olen sen useasti todella kertonut täällä) ja mulla ZB:n kanssa kaksi lasta ja yli 10-vuotinen liitto. Hernetäti on Hempanmutsi, Vil-la-mol-la ja joku vielä ennen sitä, mutta en nyt muista. ZB ei ole muilla nikeillä täällä.

Hauskoja nuo "tietäjät" kun laskevat kynät sauhuten yhtälöitä ja tekevät analyysejä, jotka sadan prosentin todennäköisyydellä menevät metsään että kolisee.
Heh... Mä olin jo unohtanut Peukku nikin vuosien saatossa, sithän muistankin sut jostain historialliselta ajalta (ja ihan hyvällä:D ), kun viimeksi pyörin täällä; en kyllä edes muista enää millä nikillä.... Nyt en oo edes jaksanut rekkautua, kun en kerkiä käydä kovin usein :D

Kumikameli
Se LTO:han veti aina kamalat kierrokset jos joku kritisoi sen lastenhoito-ohjeita, (jotka olivat tietysti ainoita mahdollisia ja aina päteviä). Hauskin oli mun mielestäni kun joku kuittasi sille, että luuli LTO:n tarkoittavan lämmöntalteenottoa niiden juttujen perusteella.

Kukas ihme tyyppi se oli, joka siellä Kuopiossa oli, ja roikku kaikilla tapaamisilla (kyttäs jossain puistoissa yms) niin, että niitä piti sitten y-viestein sopia ja vaihdella tapaamispaikkoja. Ja sit se kävi täällä haukkumassa kaikki muut eikä koskaan nähnyt omassa käytöksessään mitään vikaa. ja kukaan ei sitä oikein jaksanut? Lara-Ansku? Tjtn?
hehee.. Mähä muistan nämäkin jutut.... Vauvan palstoilta on jäänyt mieleen Xcsx tjsp. nimihirviö joka on LTO*100!

Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
hehee.. Mähä muistan nämäkin jutut.... Vauvan palstoilta on jäänyt mieleen Xcsx tjsp. nimihirviö joka on LTO*100!

Se oli joku Lara-Ansku oikeesti se nikki. Ja tuolla plussan chatissahan se oli paljon, ja kaikki mystisesti häipy sieltä saman tien kun se tuli paikalle. Siitähän kiersi niitä juttuja, että ei kannata ottaa meselistalle tms. kun se pyysi päästä kaikkien listalle, ihan tuntemattomienkin ja sit se suunnilleen muutti niille asumaan.
:D

No hitsi, sinä olet siis ex -peukku-? Tuossa just vanhoja y-viestejäni selailin nääs niin ollaan kirijuuteltu yynä 2004 ja 2005 eli kauuuuuuuan aikaa sitten. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:

Se oli joku Lara-Ansku oikeesti se nikki. Ja tuolla plussan chatissahan se oli paljon, ja kaikki mystisesti häipy sieltä saman tien kun se tuli paikalle. Siitähän kiersi niitä juttuja, että ei kannata ottaa meselistalle tms. kun se pyysi päästä kaikkien listalle, ihan tuntemattomienkin ja sit se suunnilleen muutti niille asumaan.
:D
jep, Lara-Ansku se oli...

Olitko säkin Rekka-Paula chatin aikaan täällä jo? Sulla oli kyllä eri nikki pakko olla silloin. Ja tuo kilpaileva foorumi oli silloin se Perhe.org, tuttavallisesti "perseorkku". Sieltä niitä pahimpia vinoilijoita aina ilmaantui kunnes löysivät Vauvan. :whistle:

Olitko säkin Rekka-Paula chatin aikaan täällä jo? Sulla oli kyllä eri nikki pakko olla silloin. Ja tuo kilpaileva foorumi oli silloin se Perhe.org, tuttavallisesti "perseorkku". Sieltä niitä pahimpia vinoilijoita aina ilmaantui kunnes löysivät Vauvan. :whistle:

jeps kultsipuppeli, meil on samanikäset tenavat ;) ja mulla yks pojanmöllykkä viel päälle :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:

jeps kultsipuppeli, meil on samanikäset tenavat ;) ja mulla yks pojanmöllykkä viel päälle :saint:

No voi viulu perhana! Nyt meni maaliin! Oletteko säästyneet terveinä siellä?

No voi viulu perhana! Nyt meni maaliin! Oletteko säästyneet terveinä siellä?

juu ei olla :x 2 viikkoo pyöriny tauti meillä, sain sen vissiin töistä... |O

juu ei olla :x 2 viikkoo pyöriny tauti meillä, sain sen vissiin töistä... |O
Örp :x Mun pitäis viedä pojat huomenna Nokialle yökylään ja tuntuu eten millään uskaltais... Mut pakko jos aion saada jonkun joulun tänne tehtyä |O
koita sit iskostaa päähän ettei vettä voi käyttää :saint: meillä kävi anoppi kahvilla ja tuomassa lahjat.. hörppäs sitten hanasta vettä kahvin päälle :whistle: :ashamed: vaik hyvin tiesi ettei siitä voi juoda... :xmas: varmaan kohta silläki pakki sekasi.. edelleen noroo vedessä... :/

vieras
Mä kohta lakkaan käymästä tällä palstalla kun niiiiiiin paljon ärsyttää kun kohisette Henskusta eikä mulla ole mitään hajua koko tyypistä. En muista lukeneeni yhtään hänen juttuaan ja ilmeisen mehukkaita ovat olleet :D

Pojat menossa Kankaantaakse. Siellä on yks pappa siinä naapurissa käyttänyt vettä koko ajan, juonut ja peseytynyt normaalisti sairastumatta. Sanottiinhan, että se vesiongelma ei koko aikana levinnyt edes pohjoiselle Nokialle. Mutta silti en uskaltais.... Miten teillä on jo tietoa, kun Aamulehdessä sanottiin, että tietoa joutuu odottamaan loppiaisen yli?

Pojat menossa Kankaantaakse. Siellä on yks pappa siinä naapurissa käyttänyt vettä koko ajan, juonut ja peseytynyt normaalisti sairastumatta. Sanottiinhan, että se vesiongelma ei koko aikana levinnyt edes pohjoiselle Nokialle. Mutta silti en uskaltais.... Miten teillä on jo tietoa, kun Aamulehdessä sanottiin, että tietoa joutuu odottamaan loppiaisen yli?
siis tossa haavistossa missä on putsit tehty niinku meilläkin, niin on löydetty edelleen noroa, joten kai sitä täällä meilläki on ku samoissa putkissa vesi ( lue paska ) kulkee.. me ei olla ees käytetty tota vettä ja ollaan oltu kipeitä |O

Yhteistyössä