Kohutuimmat palstailijat kautta aikojen? Palstajutut ylipäätään.

• Viestiketjun aloittaja elviira
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Tietäjä:
Entinen ZB=ZERNOBIILI on nykyään HERNETÄTI, Hensku oli oma persoonansa ja ilmeisesti palstailee jollain nikillä tai harmaana vieläkin, koska Henskuketjuun tuli heti harmaana pitkä, hyvin yksityiskohtainen puolustuspuhe.
Höpö höpö! ZB oli Zowie Bowie! Melko lennokas jutuissaan!
joo, oli todella!! muistan eräänkin "Nytkypylly on TYHMÄ"-aloituksen :LOL:

oi voi
Mieleenpainuvin on kyllä Vartooja ja hänen kertomuksensa siitä miten hän antaa vanhimman tyttärensä tädillensä kun kuusivuotias tytär ja täti tahtoo,tädin muuttaessa kauas.

Mulle on jääny mieleen se ketju, missä nuori äiti kertoi, että heidän lapsi kastetaan sinisessä kastemekossa, ja täällä alkoi kamala kohu asiasta.

Toinen pitkä, mieleenjääny, ketju oli se Jokelan tapahtumiin liittyvä...

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hensku ja LTO kai henkilöinä.

Mutta erään asiointi bikineissä kaupungilla ja siitä seurannut pahennus saa yhä hymyn huulilleni. =)
Ihanaa sä muistit mun bikinit! Mulla oli ne biksut silloin profiilissa näytilläkin ja sekin aiheutti palstalla pahennusta ja ihmetystä :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Zowebowie, LTO ja Maaret (muistaako kukaan tätä vähän hienommista piireistä olevaa?)
Muistelen kuulleeni Maaretista. Kertoisitko tarkemmin kyseisestä tyypistä?
No muistan vaan, että hänellä oli vähän omanlaisensa ongelmat kun oli niin rikas ja lapsi myös oli hieman tavallista kehittyneempi ja hienommat harrastukset. Reissasi vähän eksoottisemmissa maissa jne.

LTO:ta myös kaipailen, mitäköhän hänen kumimummolleenkin kuuluu?

Yhteistyössä