KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
Voi meidän pientä suloista... varmasti tuntuu kurjalta... Olittekos te nyt siellä ulkomailla?? Ihan varmasti tilanne näyttää jo parin päivän päästä tasaantuvan! Laihuttajan ei pitäis lähtee neljän seinän sisältä minnekkään! Niin paljon on houkutuksia!!! :hug:
 
Paino sama kuin viimeksi, eli 80.2kg. Jännä juttu, vaikka olen syönytkin reilusti alle kulutuksen. No jospa se tällä viikolla laskisi...
3 viikon päästä olisi neidin synttärit ja silloin olen antanut itselleni luvan mässätä niin paljon kun napa vetää :p Mutta vain sen yhden päivän ajan!
 
Jesh, paino tänä aamuna 115,2 eli pudotusta 1,8 kiloa :) Vähän tuli siitä sairastelupudotuksesta takaisin, mutta se oli odotettavissakin :) Eka tavoite on tuo 110 alitus, siihen tähdätään. Pienin askelin minäkin :) Nyt hyvällä fiiliksellä mennään. Ruoka-annokset on pienentyny puolella, kasviksia tullu lisää ja ylimääräinen syöpöttely on nyt jääny. Löysin eilen hyvän jutun suklaanhimoon :) Alpenin light appelsiini-suklaa. Tosi hyvää, yhdessä patukassa 60 kaloria.. Tiiä sitten kuin terveellinen on, mutta saa tyydytettyä makean himon ilman fazerin sinistä :)
 
Kohti kapoista uumaa 14.tammikuuta 2008

________ Aloitus- ___Paino__ muutos/ __Kokonais-__ Tavoite-
_________paino______ nyt___ viikko____ pudotus____ paino

allapollo ___ 110,0 ___ 109,5___ -0,5______ 0,5____100kg 06/08
berry76 ____104,9 ____99,3____+-0_______5,6 ____90kg 05/08
hopeapaju _ 117,6____115,2___ -1,8_______1,8_____77kg
kirppunen___93,0 _____80,2____ +-0______12,8___ 65kg 07/08
mileko34 ___95,4______95,1____-0,3______ 0,3_____75kg
Minska80 __ 100,6_____94,5____-0,4______ 6,1____ 85kg 06/08
suloinen ___ 93,5______84,2____+1,9______9,3____65kg 09/08
vadelmainen
 
Heissan!

Täällä samalla lailla kuin kirppusella eli sama tulos kuin viimeksi. Viikon puolivälissä näytti, että miinusta on tulossa, mutta viikonlopun synttärit teki tehtävänsä :kieh: Mutta tästä vain jatkamaan, ens viikonloppuna on pakko yrittää saada pidettyä näppinsä erossa kakusta paremmin :ashamed:
 
heippa,
viikkohan meni mukavasti, mutta viikonloppu meni sitten pullaa mussuttaessa, kun tuli vieraita ja leivoin...ainahan näitä syitä löytyy. myös juusto oli oikein makoisaa...ja suklaatakin lipsahti.
paino kuitenkin 109,5, eli -0,5 kg, parempi sekin, kuin nousua.
kyllä tämä tästä. etiäpäin! sanoi mummo lumessa!
 
Juu, piti vielä palailla suloiselle voima :hug: antamaan! Mullahan kans kävi joulun tienoilla samoin eli todennäköisesti se pari kiloa tuli hujauksessa painoa lisää! Mutta aika nopeasti onneksi alkoi tippumaan sitten, enimmäkseen tosiaan nestettähän se on kuin noin nopeasti nousee. Tsemppiä, ens viikolla sitten on hyvä tulos edessä!

Muillekin, joilla vähän vaan lähti, mun mielestä kuten allapollokin totesi, kaikki miinus on eteenpäin. Välillä on tuskasta ollut itelläkin, kun ei meinaa tippua mitään vaikka ois syönyt kuinka terveellisesti jne.
 
Niin niistä pienistä pudotuksista kertyy yhteensä yllättävän ISO!!!! Välillä kyllä täälläkin mennään kuin mummo lumessa! :LOL: Mullakin parin viikon päästä tulee jo 3kk tätä projektia ja se 6,3kg on tällä hetkellä lähtenyt eli huima 2 kg kuukausitahti! Hiljaa kuitenkin hyvää tulee!

Sit pitää kertoo eilisen piristys. Olin tulossa kirjastosta vaunujen kanssa ja odotan kun vastaan ovella tulee mies. Kohteliaana kuitenkin jää pitämään ovea auki.. Sanon vähän nolona että pitää varoa että ei sun varpaille tallota niin mies sanoo ei se mitään, mulla on turvakengät!! :LOL: Että olin koko eilisen niin hyvällä tuulella..ihanaa kun maailmassa on ihmisiä jotka ottaa toiset huomioon ja eikä kule pää kumarassa ja tutki asfalttia...
 
Piti tulla vähän kehaisemaan tuota berry76:n listaa, se on tosi hyvä.
Jospa siitä ois apua, kun näkyy tuollain kirjattuna ja voi vähän verrata muihinkin. Oma taisteluhan tässä kaikilla on meneillään, eikä ole toki tarkoitus kilpailla mistään, mutta noin konkreettisina numeroina voi toimiakin kannustimena. Toivottavasti.
 
Kiitokset allapollo ja Minska! Tässähän ihan häkeltyy :ashamed:

Minska kommentoi tuohon painon putoamiseen, mulla kans tosiaan aika hitaasti tippunut paino, samaa tahtia kuin minskallakin. Ja välillä junnaa jossain tietyssä painossa pitkään :kieh: Mutta aika paljon sitten yhteensä kuitenkin tulee! Mikähän siinä on, että pitää puntarissa käydä joka aamu? :snotty: Meinaan aina näin puolivälissä viikkoa näyttää niin hyvältä lukemat ja sitten maanantaina totuus on kuitenkin jotain muuta :kieh: Tosin, mulla ainakin nyt on viikonloppuina liikaa houkutuksia, jospa nyt pysyisi paremmin hallinnassa. Muuten menee yhdeksi kakun syönniksi koko alkuvuosi.
 
Minä en voi pitää näppejäni erossa herkuista :headwall:
Näin menkkojen aikaan on sellasta matalapainetta, et tuntuu mieliala nousevan vain herkuilla. Ei mulla ennen tällee oo ollu. Tällä menolla maanantaina on plussaa :ashamed:
 
Miekin käyn joka aamu puntarilla, kylläs se kertoo heti jos on vaan raskaammin syönyt. Eilen oli meillä fonduu-iltamat! Ja heti aamulla +400g. Musta on hyvä tietää missä mennään niin voi skarpata ennen seuraavaa punnitusta..

Huomenna meen labraan niin ne ottaa kolesterolin, paastosokerin ja jotain muita alkutietoja sitä painonhallinta-ryhmää varten. Tiistaina se sit alkaa klo 16.00.En tiiä onko muut pakotettu siihen esim terveydenhoitaja mutta mie olen varmaan outo tapaus kun väkisin halusin vuodeksi tuohon sitoutua?!! |O

MILEKOLLE: Kyllä nää viikot on tosi erilaisia, viimeviikolla maistui niin suklaapusut ja kaikkea oli vaikea vastustaa ja tällä viikolla haluaa syödä mahd. terveellisesti...outoa! :eek:
 
Täällä taas... Netti ei toiminu, oli vissiin koko kylä torstaista asti nettipimennossa :D En tiiä miten mulla menee tämä viikko, tänä aamuna näytti lupaavia tuloksia huomista punnitusta silmällä pitäen, mutta on kyllä tullu syötyä herkkuja: isäntä toi sipsiä ja kahdenlaista karkkia kaupasta. En vain voi vastustaa kiusausta... No, huomenna sen näkee...
 
Meitsi herkuttelee päiväkaffeen kanssa... Nuo Fitness täysviljapatukat on hyvää herkkua kahvin kanssa, tuo suklaa patukka on ihanan makuista ja vain 90 kaloria patukassa. Ja söin mä äsken itse tehtyä oikeen rasvasta herkku lasagnea :ashamed: Että saas nähä huomis aamuna mitä puntari näyttää.
 
oho, onpas kevyitä! Ostin perjantaina elovena "keksejä" ja niissä on 125 kca. Pitääpä ens kerralla valita kevyempiä tai jättää kokonaan välistä!

Oon menossa kohta uimaan tohon lähi uimahalliin. Siellä ei varmaan ole kuin 25 metrin allas. Mua kans jännättää huominen punnitus. Tänään oltiin 100g plussalla...

Mites hopeapaju pärjäsit ilman nettiä?? Mulla vois olla kauheat vierotusoireet. :LOL:
 
Aamupaino oli sitten mukavat 96.3kg, eli 1.2kg plussaa :ashamed:
Ei taida nyt meikämammalla oikein tämä juttu luistaa. Maha ei toimi, sormukset piti poistaa turvotuksen takia ja motivaatio nollassa. Katellaanhan vielä pari viikkoa, et alkaako se siitä sujua vai annanko periksi... |O
 
Huomenta ihanaiset immeiset! :heart:

Ei kuule Mileko täälläkään hyvin mene... nolla viikko tuli. :headwall: Liikuntaa tuli kivasti viikolla, yli 8 tuntia joten kyllä syyllinen on tuo ruoan mässäily. Otetaan tämä viikko vähän tiukemmin niin kyllä se siitä! Missään nimessä ei anneta periksi!
 
79.2 kg eli -1kg viikossa :D.
Mileko35, periksi ei anneta! Mulla kanssa maha jumii, luumuja pitää syödä iltaisin pussillinen, että vatsa toimii. Mistä lie johtuu, kuituja syön kyllä paljon, ja juon vettäkin ja muita nesteitä ihan riittävästi.

Nyt pitää ottaa 2 viikon tiukka tsemppi, kun ne neitokaisen synttärit lähestyy, mistä tulikin mieleen, että pitää tänään tilata täyte- ja voileipäkakku :p Ei kerkee ite tekemään, alkaa 2 viikon tiukka työputki, olis 5 iltavuoroa, yksi vapaa ja 4 yötä :headwall:

 
Huomenta!

Äläs nyt rupea mitään periksi antamaan mileko35!! Täähän on tällaista ylä- ja alamäkeä tämä laihduttaminen, mutta kun pitää pään kylmänä ja kun tietää, että kyllä tää onnistuu, nin pakkohan se on. Ennemmin tai myöhemmin, mutta niitä turvotuksia tulee ja menee, ainakin meikäläisellä!! Katseleppa tota mun viimeviikoista lukemaa, niin hohhhoijaa.

Nyt olikin sitten taas ihan siedettävät lukemat- Vaaka näytti 81,8 kg, joten aika paljon sitä saa nesteillä itseään turvotettua :LOL:
Tai siis viimeviikolla ei paljon naurattanut, mutta kun kokoajan tiesin että mitään kauheaa mässäilyä en harrastanut, lähinnä sitä olutta tuli latkittua, niin täytyyhän sen näkyä turvotuksina.

Äääh onhan tämä tälläistä ainasta katsomista kuinka paljon voi syödä ja mulla ainakin lipsahtaa niin herkästi sinne hiilarimaahan, että. Mutta ei kai auta kun vaan jaksaa, tsemppiä hirveästi kaikille taas ja ensi viikolla sitten sullakin mileko paremmat lukemat, eiks jeh!
 
Mä oon kans mukana tossa 2 viikon tehoviikossa. 1.2 pitäis olla tavoite 93kg, joten 1,5kg pitäis saada karistettua.

Mulla alkaa huomenna se ryhmä niin voin jakaa hyviä vinkkejä teijän kans.

Eilen tuli se mitä kuuluu nyt suurimmille pudotttajille. Moni sanoi et tuo ohjelma oli viimeinen oljenkorsi, et oli niin kyllästynyt miltä näyttää ja kaiken oli jo kokeillut. MULLA ON JUST TUOMMOINEN OLO. ENÄÄ EN JAKSA TÄTÄ PLÖSÖ-NÄKYÄ! |O


Tuo on niin totta, mitä suloinen sanoit. Välillä täälläkin riemuitaan ja sit tulee semmoinen olo et nyt heitän hanskat tiskiin. Mutta onneksi jonnekkin takaraivoon on paukutettu tavoite ja se vaatii työtä työtä ja vielä kerran työtä, että jonkain päivänä se on täyttä totta eikä vain haavetta ja unelmaa!
 
Heippa kaikille!
Viikko meni mulla ihan mukavasti, mutta se saakelin viinkonloppu toi taas mukanaan ylensyöntiä, karkkia, pullaa, juustotarjottimen ja punkkua ja ja ja mitä kaikkea...mutta on kai se parempi, että mässäilee 1 päivän viikossa, kuin 7?
Paino on kuitenkin nyt 108, joten alas ois tullut 1,5 kiloa. En kuitenkaan jaksa kamalasti vielä hihkua, koska tunnun olevan sellainen nestettä keräävä "sieni", jolla paino vaihtelee pitkin päivääkin sen kilon, kaksi, joten en tiedä, onko vaan nestettä. kai se tässä kuukauden parin sisään selviää, onko läskikin sulanut.
älkää missään nimessä lopettako, vaikka motivaatio olisikin välillä hukassa. kesä tulee, ois kiva pitää joskus hamettakin päällä ja uimarannat meitä siellä odottelee ja sitä paitsi jos saa 10 % painostaan pois, jaksaa jo paljon enemmän tehdä ja mennä.
Nyt kun pysyy tiukkana, on jotain mahdollisuuksia kesään mennessä jotain tapahtuakin, mutta meidän kokoisille maalis-huhtikuussa on jo myöhässä (siis kesää ajatellen, elämää ajatellen ei ole koskaan liian myöhäistä)
Itselläni on vaikeuksia suhtautua liikuntaan myönteisesti. olen tod. laiska. Mieheni tuossa jo huomauttelikin, että kyllä sekin on liikuntaa, kun hyppäät lapsille antamassa ja ojentelemassa leluja ja vesilaseja ja sellaista, kotiäidin liikuntaa...
Yleensä makaankin sohvalla ja komentelen sieltä käsin muita. Asennemuutos ois kai paikallaan.
Tsemppiä kaikille, tarvitsen teitä.
 
Periksi ei anneta!!! Välillä tulee noita "en jaksa" tunnelmia ja tuntuu, ettei millään suju, mutta aamulla kun herää on taas päivä uus... :)

Hurjia lukuja täällä, paino aamulla 113,4 eli jos oikein muistan niin 2,2 kiloa miinusta :D Ja sillä syömisellä mikä viikonloppuna oli :eek: Saattaa olla että tässä viikossa sitten näkyy, toivon vain että ei. Mies ehotti pizzaa eilen ja kotipizzassa käytiin, mie vain otin kanasalaatin :) chilimajoneesi siihen tuli, mutta parempi vaihtoehto kuin iso ihana pizza. Otin pikkupikkusiivun mieheltä sitten kotzonea, mutta ihan sellaisen suupalallisen :)
 
Kohti kapoista uumaa 21.tammikuuta 2008

________ Aloitus- ___Paino__ muutos/ __Kokonais-__ Tavoite-
_________paino______ nyt___ viikko____ pudotus____ paino

allapollo ___ 110,0 ___ 108,0___ -1,5______ 2,0____100kg 06/08
berry76 ____104,9 ____98,1____-1,3_______6,8 ____90kg 05/08
hopeapaju _ 117,6____113,4___ -1,8_______4,2_____77kg
kirppunen___93,0 _____79,2____-1,0______13,8___ 65kg 07/08
mileko34 ___95,4______96,3____+1,2______ _____75kg
Minska80 __ 100,6_____94,5____+-0______ 6,1____ 85kg 06/08
suloinen ___ 93,5______81,8____-2,4______11,7____65kg 09/08
vadelmainen
 

Yhteistyössä