Allapollo mainitsi tuosta hameen pitämisestä. Ihanaa toki olisi, mutta onko kellään samaa ongelmaa kun mulla. Eli kun pidän hametta, niin mulla reisien sisäpinta hankautuu vereslihalle ihan pienessä ajassa. Tilannetta pahentaa ohuet sukkahousut, Pitäis olla tosi paksut sukkikset, että sais ongelman pois ja se ei sit kesällä enää oo hauskaa |O
Daizzin saama kommentti lääkäreiltä on tosi tuttu :hug:
Kerran menin valittamaan sisäänpäin kääntynyttä varpaankynttä, niin kommentti oli et kun sulla on tuota ylipainoakin...
Ei sitä nyt niin paljoo oo, et kynnetkin kääntyy kaksinkerroin
Daizzille kommentoin vielä.
Minä oon sellanen surusyöjä. Kun joku ei mee putkeen, niin syöminen helpottaa. Pitäs löytää siihen joku korvike... :/
Diabetes minuakii hirvittää. Kahessa viimesessä raskaudessa oli gdm ja tässä viimesessä sitä hoidettiin insuliinilla. Synnytyksen jälkeen arvot vieläkin kohollaan. meilläkin tuo sukurasite on aikamoinen. Mä tein kerran sen diabeteksen riskipistetestin (tai joku semmonen) niin sain 17/20 pojoa... :ashamed:
Kyllä teille se pikkuinen vielä suodaan. Keskenmenojen jälkeen varmasti laiha lohtu, jun joku lärpättää tyhjiä sanoja :hug:
Onko kukaan kokeillu tätä:
sairaala lupaa että laihdutte tämän dieettiohjelman avulla 3-7kg viikossa ja silti voitte hyvin.voitte syödä niin paljon kuin haluatte ja kuitenkin menetätte painoanne koska tähän valitut ainekset polttavat kaloreita nopeammin kuin ne tuottavat niitä.voitte noudattaa tätä dieettiä niin kauan kuin haluatte.
2-6 sipulia
1 keskikokoinen kaali tai kukkakaali
4 porkkanaa
1 sellerin varsi
2 tölkkiä tomaattimurskaa
2 paprikaa
2 sipulikeitto pussia
suolaa,mustapippuria ja mausteita joita haluat
paloittele vihannekset ja laita vettä niin paljon kattilaan että kasvikset peittyy ja keitä noin tunnin ajan. (suosittelen tom.murskan ja sipulikeiton laittoa 45min keittämisen jälkeen). milloin tahansa tunnet itsesi nälkäiseksi,syö keittoa niin paljon kuin jaksat. tämä keitto ei tuota kaloreita,mitä enemmän syöt sitä enemmän laihdut..
1 päivä. syö kaikenlaisia hedelmiä(ei banaania) ja keittoa niin paljon kuin jaksat
2 päivä. kaikenlaisia vihanneksia niin paljon kuin jaksat,vältä viljaa herneitä ja papuja,keittoa niin paljon kuin jaksat.
3 päivä. kaikenlaisia hedelmiä ja vihanneksia (ei banaania ja perunaa) ja keittoa niin paljon kuin jaksat
4 päivä. syä 5-8 banaania ja juo 5-8 lasia kevyt maitoa, keittoa niin paljon kuin jaksat
5 päivä. syä 6 tomaattia ja noin 280-340g naudan paisti jauhelihaa,koeta juoda ainakin 8 lasia vettä päivän aikana elimistösi happo tasapainon takia,keittoa niin paljon kuin jaksat
6 päivä. syö naudan paisti jauhelihaa ja kaikenlaisia vihanneksia ja keittoa niin paljon kuin jaksat.
7 päivä. syö ja juo niin paljon kuin haluat tummaa riisiä,vihanneksia,mehuja,hedelmämehuja,teetä tai kahvia (mustana) ja keitto niin paljon kuin jaksat..
[/b]