KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
tossuliini
Mä aattelin alottaa yhden uuden ryhmän täällä, ilmoittautukoon täällä ne joilla on saman verran pudotettavaa kuin mulla. Vasta vajaa 9 kg olen saanut pois mutta vielä on kuiteski toi 40 kg ennenkuin olen normaalipainoinen. Ja jos sitte otettais sunnuntai punnituspäiväksi. Toivottavasti tähän ryhmään tulisi enemmän jengiä mitä on mun aikasemmassa ollut. Ilmoittautukaa rohkeesti mukaan!

Ps. Nyt on sitten ryhmämme nimi vaihdettu, hopeapaju keksi nimen joten hyvä hopeapaju, tässä sitten tulee sulle IIIISSSOOOTTT KIITOKSET!!!!! =)
 
Moi !

Suunnilleen saman verran olis tiputeltavaa ainakin 36 kiloa ja luultavasti vähän enemmän sen näkee sitten... Kaks viikkoa suunnilleen olen nyt tiputellut ja pari kiloa lähtteny. Päätin ottaa alussa vähän rennosti ettei käy kun aiempina kertoina että into loppuu kesken.
Mulle sopis maanantai paremmin, oon usein viikonlopun yötöissä niin sillon rytmi aivan sekaisin, mut ei kai se haittaa vaikka olis perättäisinä päivinä. Kurkkasin toisesta ketjusta et sulla on toi 9 kg tippunu 1,5 kuussa. Onnea tosi hienosti alkanu menemään.
 
tossuliini
Ei se haittaa vaikka pidettäis se punnituspäivä maanantaina. Kiitti! Onhan tässä joo lähtenyt tota painoa ihan hyvin vaikka vielä onkin tekemistä mutta jos tästä sais tämän läskin lähtemään kaikki ilman että se jämähtäis toi into kesken kaiken niinkuin aikasemmin on tehny.
Heräsin tossa äsken ja söin iltapalaksi 2 karjalanpiirakkaa, vähäsen rasvaa siinä päällä sekä 2 siivuu kevytkinkkua ja rasvattoman mustikkajugurtin, nyt jaksaa taas aamuun asti. Olin aika väsynyt niin oli pakko nukkua liiallinen väsymys pois. Mutta huomiseen punnitukseen!
 
Moi!
Ihan mielenkiinnosta kysyn, montako vatekokoa pienempi nyt olet jos 9kg saanut pois??
Ajattelin vain jos se pitää paikkansa että 5kg olisi yksi vaatekoko.

Pian itsellä 5kg pois ja tuntuu uskomattomalta että sais taas ostaa pienempiä vaatteita. :D
 
tossuliini
Tämän aamun lukemat oli tuo sama kuin eilenkin eli 101.6 kg. Söin tuossa äsken aamupalaksi Activia-jugurttia, 2 palaa täysjyväpaahtista, vähän rasvaa, 2 siivua kevytkinkkua ja join kahvia.
Tänään en varmaan ehdi lenkille kun on pakko siivota, jäi eilen tekemättä. Mutta Serrano alkaa niin menen nyt.
 
Moi!
Tämän päivän tulos on sitten 94.8 kg. Eli tulos olisi + 0.1 kg viikossa, noi ei paljon plussaa mut ei miinustakaan. Ens viikoksi haluan jo miinusta. Mies löysi eilen kaks vuotta vanhoja kuvia ja niissä olen noin 84 kg ja ero tähän päivään on aivan uskomaton tommonen kymmenisen kiloa kun sais pois niin olis jo aivan eri näkönen.
 
tossuliini
Jotkut 44 koon vaatteet jo menevät päälle, ei tietysti kaikki, farkuista ei mene vielä yksikään, pitää odottaa vielä että 20 kg olisi mennyt kaiken kaikkiaan että sais farkut jalkaan. Aikaisemmin kun olen laihduttanut niin jo 10 kg:n jälkeen on mahtunut farkut mutta nyt olikin vähän enemmän pudotettavaa kuin viimeksi.
 
Saisinkohan tulla mukaan tähän pinoon...
Mulla pituutta 158cm ja painoa tänään taas 92 kiloa eli pudotettavaa reilut 30 kiloa. Välillä tuo paino on käynyt alempanakin, mutta sitten taas palannut takaisin ylös :/ .
Syynä tähän on täysin väärät ruokailutavat sekä se oman motivaation puute. Mutta yritän näistä pinoista ja muiden kokemuksista hakea myös sitä omaa motivaatiota.
 
tossuliini
Hei! Hienoa että uskaltauduit mukaan porukkaamme, meitä ei vielä kovin montaa olekaan, toivottavasti vielä joku muukin innostuisi tästä ryhmästä.
Itse olen ollut pudottamassa painoa tollasen 1,5 kk ja olen saanut n. 9 kg putoamaan mutta pahin urakka on vielä edessä, toivottavasti pääsen loppuun asti, yleensä se jämähtää siinä vaiheessa kun olen saanut esim. 20 kg putoamaan mutta toivottavasti näin ei nyt käy. Mulla toi nilkan pirulainen äityi kipeeksi että jouduin laittamaan tuen siihen mutta yritän huomenna jo lenkille, mä tuun taas ihan kahjoksi ton nilkan takia.
 
tossuliini
Tänään tuli sitten uusi asia jonka takia kannattaa yrittää laihduttaa, sain nimittäin postissa ihanan mustan koko mekon, on pitkästi alle polvien. Ylhäältä on vielä tiukka mutta nyt on tehtävä töitä tän urakan eteen että tuo mekko mahtuisi synttärijuhlaani joka on n. kuukauden päästä. Siinä aihetta kerrakseen.
 
Minäkin tahdon tähän mukaan :attn:
Kävin eilis aamuna puntarissa ja paino 101kg :ashamed:
Pituutta 168 joten pudotettavaa riittää.Aikuisiällä painoni on varmaan ollut alimmillaan 75 joten jokinsortin pullukka aina olen ollut.
 
tossuliini
Hei!

Hienoa kun näin moni haluaa tähän ryhmikseen mukaan. Meillä on maanantaisin se punnitus tai ilmotus tuloksista tänne. Itelläni näytti tänä aamuna vaaka jo alle 101 kg, nyt on lähes 10 kg mennyt, jes hyvä minä.
Mä olen ite useammassa ryhmässä mukana niin meinaan sotkeutuu aina välillä noista punnituspäivissä. Mulla on nyt toi lenkkeily vähän jäänyt kun nilkka äityi kipeäksi, pitäisi jossakin välissä yrittää kuiteskin kävellä edes pieni matka mutta annan tuon nilkan tossa rauhoittua ensin.
 
Mä tulisin mukaan tähän ryhmään, jos sopii. Ei oo mitään nimee ryhmälle muotoutunut?
Olisin aluksi tällaisena Hang around-jäsenenä, koska psyykeni ei kestä nyt puntarille nousemista, varmaa on vain että ainakin tuo 40 kg on pudotettavaa.
Punnitsen heti, kun nämä farkut käy löysäksi...
 
tossuliini
Moikka Allapollo ja kaikki muutkin!

Tottakai se käy, täällähän voi olla ihan millanen haluaa.
Mulla taitaa sittenkin huomenna onnistua lenkille lähtö sauvojen kans, nilkka tuntuis jo vähän paremmalta mutta meinaan huomenna kysästä mun lääkäriltä tohon jotain tukijuttua että saisin käytyä paremmin lenkillä. Mulla on molemmissa nilkoissa löysät nivelet niin ne notkahtaa helposti vaikkei olisi painoakaan paljoa, se on synnynnäinen juttu jolle ei voi mitään tehdä paitsi että tukea sitä.
 
Kiva kun on tullut lisää porukkaa. Oltiin tänään pojan klanssa pitkällä kävelyllä.
Ollan yleensä vaan käyty puistossa tai kaupungilla kun on ollu niin kuuma mut tänään oli pakko päästä vähäiin liikkumaan. Loppujen lopuks kävelin melkein 1,5 tuntia. Usein käy just niin että lähdetään seikkailemaan ja katotaan mihin pääsytään.
Nyt vaan odottelen syyskuuta et ilmat viilenis ja poika alottas päiväkodissa niin pääsis pari kertaa viikos kuntosalille.
 
tossuliini
Voi ei! Kurja juttu sulle canon, koita nyt jaksaa ja pikaista paranemista. :hug: Eiköhän se suju kun syöt vähemmän nyt kun liikunta on pannassa, mä tein ite kans niin kun toi nilkka oli kipee enkä voinut kunnolla kävellä niin söin niinä päivinä paljon vähemmän kuin muulloin.
 
Voi sua canon. Itellä vasen ukkovarvas kasvanu himan vinoon murtumisen jälkeen, en tiedä johtuuko siiä et oli pakko kävellä vaikka lääkäri kielsi. Asuin yksin ja kaupassa oli pakko käydä. Parane pian.

Tänään meinasi iskeä paha syöpöttelykohtaus, meillä piti miehen kanssa olla tämän kesän ensimmäinen yhteinen koknainen viikonloppu vapaa ja eiköhän tuo sitten saanut työvuoron. (Mies on siis afrikkalainen eikä puhu suomea joten siivoustyötä tekee, kun tämän vuoron suostu ottamaan niin mahdollista saada jatkossakin lisää töitä samasta paikasta)

Kypsytti sen verran että heti teki mieli palata vanhaan tuttuun lohdutuskeinoon Mövenpickiä tai vastaavaa. Kaupassa kattelin sitten vaihtoehtoja läpi ja kaikessa oli niin paljon rasvaa ettei tehnytkään enää mieli.
Ostin pakastemansikoita ja Exquisan vaniljarahkaa, siinä kun on rasvaa vaan sen 0.2 % ja oli muuten hyvää. Sekin tuntuu niin hyvältä että söin nauttien enkä kivunlievitykseen kuten yleensä.
En yhtään luule että tää juttu olis kerrasta poikki täytyy vaan tarpeeks monta kertaa taistella se asia läpi ittensä kanssa että oppii.
 
Voi sua canon. Itellä vasen ukkovarvas kasvanu himan vinoon murtumisen jälkeen, en tiedä johtuuko siiä et oli pakko kävellä vaikka lääkäri kielsi. Asuin yksin ja kaupassa oli pakko käydä. Parane pian.

Tänään meinasi iskeä paha syöpöttelykohtaus, meillä piti miehen kanssa olla tämän kesän ensimmäinen yhteinen koknainen viikonloppu vapaa ja eiköhän tuo sitten saanut työvuoron. (Mies on siis afrikkalainen eikä puhu suomea joten siivoustyötä tekee, kun tämän vuoron suostu ottamaan niin mahdollista saada jatkossakin lisää töitä samasta paikasta)

Kypsytti sen verran että heti teki mieli palata vanhaan tuttuun lohdutuskeinoon Mövenpickiä tai vastaavaa. Kaupassa kattelin sitten vaihtoehtoja läpi ja kaikessa oli niin paljon rasvaa ettei tehnytkään enää mieli.
Ostin pakastemansikoita ja Exquisan vaniljarahkaa, siinä kun on rasvaa vaan sen 0.2 % ja oli muuten hyvää. Sekin tuntuu niin hyvältä että söin nauttien enkä kivunlievitykseen kuten yleensä.
En yhtään luule että tää juttu olis kerrasta poikki täytyy vaan tarpeeks monta kertaa taistella se asia läpi ittensä kanssa että oppii.
 
Moi!

Voisin liittyä tähän ketjuun. Painoa on reilusti päälle 100 kg, aivan tarkkaa painoa en tiedä, kun ei ole kunnollista puntaria.. Aina oon ollut ylipainoinen, siis nuoruudesta asti, alimmillaan paino kävi 70kg yläasteikäisenä, sen jälkeen jojolaihdutusta. Raskauksien aikana paino yleensä pudonnut, mutta tällä hetkellä painoa noin 10kg enemmän kuin viimeisen synnytyksen jälkeen.

Liikkumalla ja herkkuja vähentämällä ois tarkoitus painoa pudottaa, aika sohvaperuna oon ollutkin. Vuoden verran oon vielä hoitovapaalla ja sen aikana ois nyt tarkoitus ryhdistäytyä ja saada painoa pois mahdollisimman paljon, tuo 40 kg ois varmaan maximitavoite.
 
tossuliini
Moikka!

Hieno juttu kun ootte uskaltautuneet mukaan. Mitä jos keksisimme porukallemme nimen? Pistäkää aivonystyrät nyt töihin ja antakaa tulla nimiehdotuksia, toi minkä ite laitoin on aika tavanomainen niin vois vaikka vaihtaa nimen vai mitä ootte mieltä? Voidaan me pitää tuokin jos joku haluaa niin. Mä en nyt ite keksi mitään nasevaa nimeä mut yrittäkääpäs te.
 
Kiitos tossuliini! Olen aika huono keksimään mitään nimeä, mutta oisko muilla ehdotuksia? Ehkä kuitenkin joku muu nimi vois olla mukavampi..

Mulla on nyt nuha, meillä on mies ja nuorimmainen ollut nuhakuumeessa ja sitä tieten yrittää mulle myös. Täytyy siis hieman miettiä tuota lenkkeilyä, kun ei flunssassa ilmeisesti ole kovin suositeltavaa rehkiä. Tosin on jo mennyt monta päivää ilman kävelylenkkiä, kun tuo kuopus ollut kuumeessa. Alkuviikolla kun vihdoin sain itsestäni irti sen verran, että kävin parina päivänä muutaman kilometrin lenkin kävelemässä. Aion myös vihdoin alkaa harrastamaan pilatesta, löytyy nimittäin dvd, joka tuli lahjana jostain lehtitilauksesta. Pari kertaa oon kokeillut, vuosi sitten tosin :ashamed:

Mutta nuorimmaisen päiväuni aika on nyt ja vaipassakin on jotain :x haisevaa, joten palailen taas tänne lähipäivinä :)

berry
 
...eka viikko pisteilyä takana ja pudotusta tasan yksi kilo. Ihme että tuonkin verran, tuli vähän herkuteltua viikonloppuna. Tänään sitten ajattelin ottaa tuon pv:n tehostartin alle, kuusi viikkoa sitä edessä. Liikuntaa en ole harrastannu :ashamed: Toivoisin pääseväni yksin liikkeelle, mutta aika mahdotonta. meillä alkaa rakennusprojekti kohta, joten isäntä on paljon poissa. Kuntopyörää jos kotona viittis iltasella rääkätä. Kuinkas muilla sujuu?

Nimiehdotukseksi vaikkapa: Kohti kapoista uumaa :D
 
Moi!
Viikon tulos on -1.6kg, liikunta kannattaa!!!
Minäkin pisteitä lasken, tosin vasta viimeviikolla olen niitä ihan oikeasti laskenut, vaatii aina vähän totuttelua tällainen uusi elämä.
Kannatetaan hopeapajun nimiehdotusta, omaa ehdokasta ei nyt ole.
 

Yhteistyössä