KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
mileko Periksi ei saa antaa! Kannattaa juoda paljon vettä, mulla ainakin se saa turvotukset liikkeelle!

Hienoja tuloksia monella! Upeaa! Jatkakaa samaan malliin!

Mulla tuli nyt nolla viikon jälkeen hyvä tulos, oikein yllätti kyllä, koska kakkua tuli mutustettua ja karkkeja syötyä synttäreillä :ashamed: Mutta nyt onneksi on vähäksi aikaa juhlat juhlittu ja palataan normaaliarkeen. Toivottavasti pääsen myös aloittamaan kuntoilun vihdoin ja viimein!
 
Ihan mielettömiä tuloksia.... :flower: :flower: :flower: HYVÄ TE! Ihan hävettää oma tulos, mutta päätin et minäkin haluan olla ens viikolla "voittajien" joukossa!

Otetaanpas neuvosta vaari..joten ei muuta kuin vettä hörppimään!
 
Vieläkö tänne mahtuu mukaan...??
Tääl ois tämmönen lääkäreiden kommenteihin (Onhan sulla tota ylipainookin...)kyllästynyt!!!!!Aina pitää siihen vedota vaikka ois angiina...tai jtn semmosta mihin ei tuo paino vaikuta!!!Ja siihen että ei vaatteita löydy heleposti!!
Ikäni olen ollut tämmöinen pullukka...pallukka....tottunut kiloihin eikä ne ole mua juurikaan mitenkään rajottanee liikkumisen tms suhteen...
Pituutta on 170cm..ja painoa oli joulu pvänä 120kg...omaa puntaria ei ole...mut jos lähtis tuntumalla liikenteeseen.Opettelis taas syömään noit rehui...ja lopettas makean ja muun namin syönnit.Joskus vaan kivasti itteesä palkita,mutta ei muuten.Tänää kaupassa käydessä ostin sit porkkanoit kurkkuu tomaattii mitä voi jyrsii jos tekee mieli syödä jtn...
Tää on nyt kovin paino mitä mulla on ollut...noi 20 kg johtuu siitä kun olin polttamatta tupakkaa 8kk...paino vaan nousi ja nousi...hermo meni ja alotin kessuttelun uudestaan.Eli en siis lopeta uudestaa enne ku paino on kunnolla hallissa jos on koskaan...ON SE VIELÄ JOKU KAUNIS PVÄ!!!
Sit lisäks ois vielä tuon "uuden" miehen kanssa haaveissa saada yhteinen pikkunen...kaksi pikkusta ollaan saatu jo alulle mutta eka meni varhasesti kesken ja tää viimesin meni 9+3 vkoilla...Nyt tuska siitä että jos ei saada sen takia pieniä kun nää kilot on vaikka en omaa kuopusta odottaessa ollut kun 10 kg pienempi.Mun tuska johtuu siitä kun nään miehen halun saada pieniä ja ne reaktioit ku nää kaksi pientä mennyt kesken.Mikä tuska sillä on...kun haluaa lapsia.Mäkin haluan.Tuntuu vaan et ei jotenki meinaa saada tsempattuu tarpeeks!!Jotenki syömisen kontrollointi...on tuskasta ollut aina.Ja sitten on vielä tuo kun on kauheet riskit sairastua aikuisiän db hen...suvussa on sitä.Et jos kuolooki aikasin...liian aikasin..jonku tuommosen oikeesti lihavuuden aiheuttamaan juttuun.

PAKKO PAKKO PAKKO...LÄSKIT LÄHTEE.. :p :p
Pakko mun on pystyy moni muukin on pystynyt!!!
Mä oon vihdoin muuten niin tyytyväinen elämääni...mulla on onni asua maalla minne aina halunnut ...ja maaliman ihanin ja asiallisin mies....ja kaksi maaliman ihaninta lasta..ja koira mistä haaveillu pienne ikäni...Vaikka onkin raskasta aikaa...äidin äkillisestä kuolemasta tulee keväällä vuosi.Ja isän kuolema uusiks vaikka siit on jo 11v ku isä kuoli...
Mutta vihdoin mä voin olla onnellinen muilta osin...
Ni pakko mun on nyt pystyä tähän....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huomaattekos...yritän itteeni psyykata!!! :LOL: :LOL: :LOL:
ku viel menis perille...tuonne pää koppaan....menee se se on mentävä...

mä lähös tähän touhuun mukaan meiningillä herkut pois...vihanneksii hedelmii lisäää...ja muuta vähemmäks...ja liikuntaa lisää...
oon kokeillu vaikka mitä..mut tää on se tervein...vaihtoeho...antaa läskeille kyytiä... ;) :whistle:

Kyyl tää tästä..... :p
 
Kohti kapoista uumaa 21.tammikuuta 2008

________ Aloitus- ___Paino__ muutos/ __Kokonais-__ Tavoite-
_________paino______ nyt___ viikko____ pudotus____ paino

allapollo ___ 110,0 ___ 108,0___ -1,5______ 2,0____100kg 06/08
berry76 ____104,9 ____98,1____-1,3_______6,8 ____90kg 05/08
daizz ______120,0 _____________________________
hopeapaju _ 117,6____113,4___ -1,8_______4,2_____77kg
kirppunen___93,0 _____79,2____-1,0______13,8___ 65kg 07/08
mileko34 ___95,4______96,3____+1,2______ _____75kg
Minska80 __ 100,6_____94,5____+-0______ 6,1____ 85kg 06/08
suloinen ___ 93,5______81,8____-2,4______11,7____65kg 09/08
vadelmainen
 
Tervetuloa mukaan daizz! Lisäsin sut listaan!

Pahoittelut keskenmenoistasi :hug: Mullakin km/ku viime lokakuussa ja nyt sitten vihdoin selvisi, että kohdunseinämässä on kiinni myooma, mikä onneksi ei estä uudelleen raskautumista. Mulla siis myös yksi kannustin on pikkuinen käärö, kotoa löytyy kolme poikaa eli nelosta siis suunnitteilla.
 
Berry76...
Mulla gyne tarkisti paikat ja hyvältä näyttää...siistit ja hyvännäköset on paikat ja raskauden mahollisuus hyvä.no nii mulla ois kolmas...mutta miehelle ois esikoinen.Kyyl tää tästä...pikkuhilijaa ;)
 
Daizz Tervetuloa vaan! Mukavaa että uusiakin tulee taas välillä mukaan! Pahoittelut menetyksistä :hug: . Me ollaankin suurinpiirtein samaa koko luokkaa, pituutta mulla 169 ja pahimmillaan olen painaut 122 kiloa. Vauvakuume minunkin yksi kannustin! Että samassa veneessä ollaan siinäkin mielessä! Sulla muuten aikalailla samantyylinen elämäntaparemontti kuin mulla :) Annokset pienemmiksi, mutta kasvisannokset suuremmiksi, liikuntaa, herkut melkeinpä minimiin (totaalikieltäydy en) ja niin ees päin! Tsempataan toisiamme, tää on ihan kiva paikka siihen touhuun :)
 
Hopeapaju...no niin...
Kiva et on samaa kokoluokkaa toinenkin =) Kuinka kauan sä oot ollu jo kuurilla??Juu en mäkään liian hallitsevalle rupea...Pikkasen vaan remonttia ni kyllä se siitä...Toivotaan et onnistutaan.Juu tsempataan..kyl me siihe pystytään B) vaikka kova urakka se on...Mulla tavotteena ensin se 5 kg ja sit aina 5 kg etee päi...joskus jos painas alle sata ni sekin ois jo kova saavutus B) mikään pikkunen mä en etes taho olla en...mutta jos silleen sopivampi...naisellinen nainen mä tahon olla se on vissi enkä mikää rimpula ;) :whistle:
 
terve, daizz ja tervetuloa.
sulla on nyt tosi hyvä syy siihen laihdutukseen, onhan todella raskasta tuo lasten tekeminen ja hoitaminen, jos on paljon päällä. laihduta ihmeessä, me kaikki koitetaan auttaa täällä sua ja toisiamme.
itse suosittelen kaikille aina tuota 10% painosta-systeemiä, siis niinku tavoitteeksi. ja koska olen aikoinaan laihduttanut pariin otteeseen aika paljonkin, niin kertoisin, että mulla ainakin toimii niin, että aluksi pari viikkoo tosi tiukalla kuurilla, herkut pois ja ruokaa ihan minimi. antaa kivaa pontta, jos saat heti aluksi löysät kilot pois ja nopeasti putoamaan painoa, niinn ei heti alkuun sitten kyllästy.
itse en ole saanut niin lujasti aloitettua, kuin suunnittelin, mutta aiemmin se on mulla aina toiminut hyvin. tietty kaikille sopii oma tapansa, mutta ei kannata aluksi kamalasti löysäilläkään. tsemppiä sulle ja kaikille!
 
Allapollo mainitsi tuosta hameen pitämisestä. Ihanaa toki olisi, mutta onko kellään samaa ongelmaa kun mulla. Eli kun pidän hametta, niin mulla reisien sisäpinta hankautuu vereslihalle ihan pienessä ajassa. Tilannetta pahentaa ohuet sukkahousut, Pitäis olla tosi paksut sukkikset, että sais ongelman pois ja se ei sit kesällä enää oo hauskaa |O

Daizzin saama kommentti lääkäreiltä on tosi tuttu :hug:
Kerran menin valittamaan sisäänpäin kääntynyttä varpaankynttä, niin kommentti oli et kun sulla on tuota ylipainoakin...
Ei sitä nyt niin paljoo oo, et kynnetkin kääntyy kaksinkerroin :LOL:

Daizzille kommentoin vielä.
Minä oon sellanen surusyöjä. Kun joku ei mee putkeen, niin syöminen helpottaa. Pitäs löytää siihen joku korvike... :/
Diabetes minuakii hirvittää. Kahessa viimesessä raskaudessa oli gdm ja tässä viimesessä sitä hoidettiin insuliinilla. Synnytyksen jälkeen arvot vieläkin kohollaan. meilläkin tuo sukurasite on aikamoinen. Mä tein kerran sen diabeteksen riskipistetestin (tai joku semmonen) niin sain 17/20 pojoa... :ashamed:
Kyllä teille se pikkuinen vielä suodaan. Keskenmenojen jälkeen varmasti laiha lohtu, jun joku lärpättää tyhjiä sanoja :hug:

Onko kukaan kokeillu tätä:
sairaala lupaa että laihdutte tämän dieettiohjelman avulla 3-7kg viikossa ja silti voitte hyvin.voitte syödä niin paljon kuin haluatte ja kuitenkin menetätte painoanne koska tähän valitut ainekset polttavat kaloreita nopeammin kuin ne tuottavat niitä.voitte noudattaa tätä dieettiä niin kauan kuin haluatte.

2-6 sipulia
1 keskikokoinen kaali tai kukkakaali
4 porkkanaa
1 sellerin varsi
2 tölkkiä tomaattimurskaa
2 paprikaa
2 sipulikeitto pussia
suolaa,mustapippuria ja mausteita joita haluat

paloittele vihannekset ja laita vettä niin paljon kattilaan että kasvikset peittyy ja keitä noin tunnin ajan. (suosittelen tom.murskan ja sipulikeiton laittoa 45min keittämisen jälkeen). milloin tahansa tunnet itsesi nälkäiseksi,syö keittoa niin paljon kuin jaksat. tämä keitto ei tuota kaloreita,mitä enemmän syöt sitä enemmän laihdut..

1 päivä. syö kaikenlaisia hedelmiä(ei banaania) ja keittoa niin paljon kuin jaksat
2 päivä. kaikenlaisia vihanneksia niin paljon kuin jaksat,vältä viljaa herneitä ja papuja,keittoa niin paljon kuin jaksat.
3 päivä. kaikenlaisia hedelmiä ja vihanneksia (ei banaania ja perunaa) ja keittoa niin paljon kuin jaksat
4 päivä. syä 5-8 banaania ja juo 5-8 lasia kevyt maitoa, keittoa niin paljon kuin jaksat
5 päivä. syä 6 tomaattia ja noin 280-340g naudan paisti jauhelihaa,koeta juoda ainakin 8 lasia vettä päivän aikana elimistösi happo tasapainon takia,keittoa niin paljon kuin jaksat
6 päivä. syö naudan paisti jauhelihaa ja kaikenlaisia vihanneksia ja keittoa niin paljon kuin jaksat.
7 päivä. syö ja juo niin paljon kuin haluat tummaa riisiä,vihanneksia,mehuja,hedelmämehuja,teetä tai kahvia (mustana) ja keitto niin paljon kuin jaksat..
[/b]
 
Daizz Mulla nyt kolmas kunnollinen viikko menossa, siihen asti ollu vain "muka"remonttia. Nyt siis ihan tosissaan mukana :) Mulla on myös itelle ensin pieniä tavoitteita, nyt siis alle 110 kg seuraava tavoite. Lopullinen päämäärä on noin 80 kiloa, ehkä himpun alle. Kattoo nyt, miten sitten tuntuu missäkin vaiheessa...

Mulla molemmissa raskauksissa oli pientä hämminkiä sokerien kanssa, ekassa joskus ruuan jälkeinen arvo pikkusen liian korkea, toisessa taas aamupaastot oli koholla. Molemmat hoitu liikunnalla ja ruokavaliolla, mutta tuohon en halua sitten enää tulevaisuudessa ruveta. Äidillä on kakkostyypin diabetes ja suvussa muutenkin, joten riskinä on mullekin se tulla, enkä sitä halua. Joten täytyy tehdä voitava sen vuoksi, että mahdolllisimman terveenä pysyis.

Mulla kompastuskivinä nyt ollu pastat ja perunamuussi. Niitä en millään meinaa malttia ottaa pientä annosta. herkkuruokia kumpikin. Vettä pitäs muistaa juoda enemmän, jos ottais taas tavaksi kantaa puolen litran vesipulloa mukana ja kun se tyhjenee uudelleen täyteen :) Liikkumaankin pitäs päästä, mutta vielä en vain ole viittiny lähteä. Tekosyyt on voittaneet vielä...
 
Moikka,

Kiitti mileko tosta keitto-ohjeesta. Voisikin joku päivä tehdä ISON kattilallisen. Aika paha tuo varvas juttu..painohan se kaiken syy on!


Teretulemast Daizz meidän seuraan! Sulla on ihanan paljon tota motivaatiota! :flower: Elämä ei kerro etukäteen mitä se on meille suunnitellut... :hug:

Tänään sit alkaa se painonhallintaryhmä. Parin tunnin päästä mä oon jo siellä!....kertoilen sit mitä eka "kokoontumisajossa" tapahtu. Niin vaan se terveys on aika monelle tärkeä ja sairauksien välttäminen.
Olette leidit ihan fiksusti ottaneet etukäteen härkää sarvista...

Ei mutta nyt pitää lähtee ettimään edustavia vaatteita ja tällinkiä naamaan..otetaankohan siellä ennen-kuva missä ollaan hirveissä teltta-asusteissa ja sit joulukuussa jälkeen-kuvissa tiukoissa mekoissa.. Mulla on kans tuo jalkojen hankaamisongelma niin kuin Milekollakin.... Ihanan olis kesällä olla hameessa ja paljain jaloin mutta täysin mahdotonta.... |O

Niin ja sitä piti sanoo Hopeapajulle,et hyvä tsemppi on sulla päällä ja tartuta vaan se meihinkin... :wave:
 
Moi!

milekolle piti kommentoida tuosta hamejutusta, että sama ongelma on mullakin :kieh: Ja olen sen ratkaissut niin, että pidän jotain pyöräilyshortseja tai vastaavia sitten alla. Eipä sitä ilman mitään voi olla, muuten on niin kamala olla. Ja nuo sukkahousut :snotty: jep, oon eräänkin kerran erehtynyt moiset pukemaan päälleni hameen alle ja sitten hädissäni repinyt vessassa pois jalasta. Juhliin ei siis kovin kiva ole mennä, mutta nykyään oon ollutkin niissä sitten housut jalassa vaikka varsinkin kesäisin mekko tai hame olisi mukavampi.

Täällä tosiaan on hyvä tsemppi monella päällä, voi kun itelleenkin sais... Lenkille haluaisin kyllä jo mennä, mutta katotaan nyt miten käy. Joka illalle tuntuu olevan jotain menoa :/ Mutta huomenna koitan päivällä käydä kuopuksen kanssa pikkulenkin, jos ei aivan mahdoton keli ole. Eli rattikelkkaan pikkumies kyytiin ja itse vetojuhdaksi sitten. Kun kerrankin on lunta =)
 
hopeapaju...
Mulla on vähän sama ongelma itteni kanssa että syön ns. suruuni ja ahistuksiin.Ja sekös itteeni o ainaki ahistanu...sen tietää itekkin että tekee väärin...mutta silti...aina siihen se päätyy.
Mullakin ollut noijen sokereiden kanssa pientä heittoo raskausaikana...esikoisella se meni just tuolla lenkkeilyllä ja ruokavaliolla.Pojalla sitten kokeiltiin insuliinia mut siit meni olo nii heikoks et lopetin ite sen.
Mulla on kompastuskivenä leipä...se on niin hyvää ku siin o rehuja ja siivu juustoo ja leikkelepala... :p Voisin syödä niit nii hirveesti...Mutta nyt oon vaihtanu leivän parempaan leipään.Ja rajottanut kahteen palaan.Jos o oikee kova nälkä ku monta tuntii touhunnu ukkelin kanssa tuota remonttia ni sallin kolme palaa iltapalaksi.
Tuo hame juttu...mulla joskus harvoin tulee noit hainkkautumia..esim viime kesänä vedätin koko kesän(ku oli lämmintä)minihameessa ja topissa...Täällä maalla kivaa ku ei tarvii kestää välittää...ku kukaa ei nää ;) Eikä Niitä ollut koko kesänä...

Mulla ollut tänää ihan hyvä pvä.Syönyt aika kivasti...silleen kevyesti.
Ja kävin hiihtelemässä puolisen tuntii ja sit viel vedätin koiralla pulkkaa...jossa muksut kyytis ja ite hölkkäsin/reippaasti kävelinrinnalla...Koira oli innossaan ja muksut oli innossaan ja mamma sai liikuntaa ku mentii lujaa. =) =) ;)

Toivottavasti huomenna ois yhtä hyvä päivä ni kyl tää tällei sit tästä.
Mulla on se ongelma ollut aina kun ottanut liian rajun alun et sit se tökkää johki ja uus yritys toosi tiukassa jatkaa samaa rataa...
Jos tässä nyt pikkuhilijaa ottas ja totuttelis vähäsempään ruokamäärään ja pienempiin annoksiin.Jne...ja aina vaan pienentäs määriä...vähän niiku painoinvartioissakin putoo pisteet ku paino putoo...Mutta ilman pisteitten laskua.samalla vatsalaukku pienenee pikkuhilijaa eikä laihutus rasita liikaa mieltä..ettei tule ahistuksia..ja syö sitten niihin.Ja muutenki...näin mä olen sen ajatellut...
Tuosta keitosta tulee mieleen mun bulimiaa sairastava kaveri joka ei muuta syönyt ku keittoo keittoo keittoo ja sit välillä iski ahmiminen ja yrjööminen kun oli liian ankara itelleen....ni en nyt sille linjalle oikeen tahtois lähtee.Jotenkin jäänyt niin inhottavat fiilikset tuosta kyseeomasesta keitosta vaikka varmasti se auttaa...
Ja ehkä joskus mäkin sitä kokeeksi teen...ei sitä tiedä.

Kyllä me tytöt kaikki tähän pystytään..ollaan itellemme rehellisiä.Ja tsempataan toisiamme...kyyl..me yhteistuumin... =) =)
 
Niin ja tuo pikkunen elämäni miehen kanssa on kyllä niin kova kannustin!!!Että ai paranis luovuttaa...Mulla vaan on nii hirvee kova taipumus tulla raskaaksi...Ja varsinki ku saan kiloja pikkusen tippumaan ni heti pamahtaa.Ja sit raskaana ollessa on vähän vaikeempaa olla tiukalla kuurilla...tosin nuorimmaisesta ei mulla tainnut nousta painoo montaakaan kiloa.Et sillee tavoteena jos tässä pikkunen saa alkunsa et paino ei ainakaan nousis 2kg enempää.Ja ehkäsyä kun en tahtos ottaa käyttöön...ku ollaan niin ukkelin kanssa nautittu seksistä iliman mitään.On se niin ...he he... :LOL: :LOL: kivaa... :heart: ;)
 
Hellurei kaikille,

Nyt on se eka jännä tapaaminen takana. Mukavaa porukkaa oli ja juttua tuli jo heti alussa mukavasti. Oon nuorimmasta päästä ja vanhimmat päälle 60v. Mua se ei ainakaan haittaa..heillä on jo elämänkokemusta. Hauskaa kun sen tapaamisen jälkeen monia näki kaupassa niin jokainen vähän mietti mitä kehtaa ostoskoriin laittaa! :) Ryhmän painostus!
Punnitus oli suljettujen ovien takana.. toisaalta olis ollut kiva tietää mitä muut painaa...ehkä se selviää kun paremmin tutustuu ja kehtaa kysyä. Tuo kello 16.00 jälkeen oleva punnitus on vähän huono kun tulee päiväpaino..mut ite tietää aamupainon kun käy puntarilla. Tänään oli jo 94.1kg joten eikähän maanantaina ala jo 93:lla!
Mulla oli ihan sika hyvät arvot...kolesteroli 2.4 kun pitää olla alle 5 ja sokeri 4,2 kun pitää olla alle 6! Mut sit korkea hemoglubiini 150 ja liikaa punasoluja.. tää jäi vähän mietityttämään et onko se hyvä vai paha juttu?! Onks mulla liian paksu veri??? Ei kai mitään verenohennuslääkkeitä tarvii ruveta syöpöttelemään?!

Onpas daizzilla ollut reipas päivä eilen..WAU!
 
Daizz Mulla kuopuksesta nousi paino raskauden aikana vain puoli kiloa. En tosin tiiä mikä olis ollu kilomäärä sitten lopussa, mutta kun neitosella tuli hoppu tähän maailmaan vähän liian aikaisin. Synnytyksen jälkeen paino tippu noin 8 kiloa muistaakseni lähtöpainosta. Sen verran olin tarkkana noiden sokereiden kanssa, mutta söin kyllä karkkiakin välillä :)

Minska
Tosi hyvät arvot sulla kyllä ollu... Kysy seuraavan kerran tuosta punasolujutusta, minäkään en siitä tiiä mitä meinaa.

Ite tässä tähtäilen kovasti tuon 110 kilon alle :) Seuraava tavoite, jos oikein hyvin menee niin voi olla että kolmen viikon päästä semmosia lukuja näyttääkin :D En yhtään optimistinen en! Yllättävän hyvä draivi mulla nyt päällä tämän laihiksen suhteen, tiiä mistä tuo löyty! Tosin, viikonloppuna yksi koetinkivi edessä, esikko täyttää kaksi vuotta joten sitä herkkupuolta löytyy sitten jonkin verran... Täytyy olla tiukkana. Viimeks kun olin painonvartijoiden tehostartilla, sattu siihen alkuun heti yhdet isot synttärit. Ajatelkaas, lupasin itelleni että yhden pullan saan syödä ja näin tein! Yhden korvapuustin söin kahvin kanssa, vaikka tarjolla oli mitä ihaninta suklaakakkua!! :) Silloin olin ylpeä itestäni! Kun sais saman ajatuksen nytkin kaikkiin juhliin yms.

Täällä nyt reilu 20 astetta pakkasta, joten lenkit jää väliin. Kuntopyörä olis, mutta minusta se on niin tylsä!!! Vaikka samalla kattelis telkkuakin. Muuten kuopusta odottaessa aina illalla poljiin tuota kuntopyörää puolisen tuntia, niin aamupaastoarvo (sokerin) oli ok :)
 
Moikka,

Milekon laittama kuva oikein piristi. :LOL:
Ei uskois et taas on viikonloppu...ja hyvillä mielin voin lähteekkin viikonlopun viettoon. Aamupaino oli 93.2kg joten -1.3kg tällä viikolla menetetty...ihanaaaaaaa! Enää muutama hassu kilo ja paino alkaa 8:lla! USKOMATONTA. mutta vielä ei nuolasta ennen kuin tipahtaa!

Äkkiä sinä Hopeapaju painat alle 110kg, kun noin hyvä traivi on menossa.

Nyt on vähän semmoinen olo et pää on ihan tyhjä, en keksi mitään kommentoitavaa...neiti on aivan mahoton yöllä kääntymään mahalleen. Tuossa tuo lattialle nukahti nytkin mahalleen kesken ryömimisen! HUH mikä enengia pakkaus!!!

Mutta ei muuta kuin kaikille ihanata viikonloppua ja olkaahan kiltisti (syömisten suhteen! :p :LOL:

Minna :wave:
 
Moippa,
Mulla vähän haluttais alkaa viikoks tuolle Milekon kirjaamalle sairaaladieetille, kauankohan tuo 1 satsi riittää?
En ole ihan varma, jaksanko vielä ens viikolla vaivautua, syön muutenkin aika kasvispainotteista. Sitäpaitsi aina, kun olen ollut "leivättömän pöydän ääressä", on ollut tosi kurjaa. ekana aina tekee mieli syödä leipää!musta ei taida tulla karppaajaa tekemälläkään.

Jos joku haluais alkaa mun kans viikoks tuolle soppadieetille, niin haastetta kehiin vaan, kyllä mää alan, jos kaveri löytyy.
Onko muita (mun lisäksi) jotka on joskus kärsinyt sitä nutrilet-paskaa syömällä? :x sillä paino tippuu, mutta elämä on kurjaa ja myöhemmin sitten tukka lähtee, ainakin mulla. Se on mulle sellainen viimeinen rangaistuskeino, vähän tuolla takaraivossa, että jos et pysy irti herkuista, joudut nutraamaan! haa!

nyt on taas tuo viikonloppu edessä, yritetäänhän olla kiltisti? saas nähdä, pystynkö vastustamaan noita kaapissa makaavia puoleenhintaan-suklaita, mitä joulun jälkeen "lapsille ja vierasvaraksi" olen ostellut... :saint: :p Mukavaa viikonloppua!
 
Heippa kaikille!

Mulla alkoi keskiviikkona menkat ja fiilis on sen mukainen :kieh: Mutta ihan mukavasti näyttää paino tippuvan, ainakin puntarin mukaan! Olin tosin keskiviikkona mahataudissa enkä tohtinut mitään syödä, joten silläkin varmasti vaikutusta :whistle: Pitäisköhän kerran viikossa pitää paastopäivä? ;) No, ei sentään, kyllä mä syödä aion jatkossa ihan oikein, mutta terveellisemmin. Vihdoinkin viikonloppu jolloin ei ole kenenkään synttäreitä! Eli toiveissa olisi siinä mielessä hyvä pudotus tälle viikolle. =) Viikon kuluttua on taas sitten miehen tädin 50v. synttärit, joten houkutuksia on tarjolla.

Hopeapajulle lähetän tsemppiä houkutusten torjumiseen!

allapollo Mä voisin jossain vaiheessa kokeilla tuota soppaa, mutta nyt ens viikolla en vielä kuitenkaan. Mutta jossain myöhemmässä vaiheessa saattaisin tulla mukaan :wave:
 
Minska
Minun nimi myös Minna :wave:

Allapollo
Minä oon kans miettiny, et mitenkähän ison satsin siitä saa. Ens viikko menee sit sopan merkeissä.
Nutrilettia oon kokeillu, mut oli niin järkyn makusta, ettei ikuna enää :x

Tsemppiä kaikille viikonloppuun!
Saa nähdä. mihin sitä sortuu :eek:

 
Maanantaina voi olla isoa plussaa täällä suunnassa, siis painon kanssa. Tuossa on nyt leivottu kakkua sun muuta herkkua ja kieltämättä on tullu maisteltua pikkasen suklaata, vähän kermavaahtoa ja mustikkarahkaa, hieman tuota ja himppusen verran tätä :) Mutta menen nyt tämän viikonlopun rennommalla otteella, maanantainahan alkaa taas uusi viikko :)
 
:p Vetelin äsken tortillan ja niitä taco minejä 4 kpl :whistle: + täytteet broileria, jauhelihaa, fetajuustoa, salsaa, kurkkua, tomaattia, salaattia, paprikaa, että silleen. Sinne meni 600 kaloria, ja loppu päivä kärvistellään sitten maitorahkalla ja vattukeitolla. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :headwall:
 
Mileko, ootko kuulolla?
Tässä vähän ajattelin, että jos kokeilis tota soppahommaa jo ens viikolla, en oo ihan varma vielä. Onko se sulle tuttu homma, kun ois pari juttua tarkennettavaa?
1. onko väliä, onko kasvikset raakoja vai kypsennettyjä?
2. tarkoittaako se, että vasta 7. päivänä lupaillaan kahvia, että ei sais aiemmin juoda teetä eikä kahvia? apua, siihen saattaa kyllä mulla loppua innostus, olen aivan kofeinisti.
kertokaa, kuka tiedätte tästä keittodieetistä?
jos vaan jaksan ja hermot kestää, saattaisin yrittää ens viikon, en ehkä pidempään. ja hieman pelottaa, että leivän himo saa minut taas valtaansa...
 

Yhteistyössä