Huomenta!!
Kiva ylläri tänä aamuna, kun kävin puntarilla -1,4 kg viimeviikosta, eli nestettä taisi ollla kaikki se ylimääräinen. Nyt lukemat on 82,3 kg, ja kovasti odotan sitä seiskalla alkavaa lukemaa.
Ainiin ja tervetuloa uusille, kyllä meitä tänne mahtuu. Kiva, että tulee uusia, kun meitä on tosiaan aika vähän. jotka vakituiseen kirjoittelee. Paljon on tippunut porukkaa pois tässä kuukausien varella
Ruoasta ja liikkumisesta. Minä olen siis vähähiilarisella ruokavaliolla, ja helpoksi koen tämän. Ei tarvi niin tiukasti orjistella saa syödä hyvää ruokaa, ainut asia mitä kaipaan on olut :ashamed: . No sitäkin tuli jouluna otettua ihan kiitettävästi, eikä paino ole noussut, mutta ei siis mitään joka sauna ilta pari kolme kaljaa niinkuin ennen taisi tulla tehtyä :ashamed: :ashamed: Liikun jokapäivä vaunuilla, meillä on kaksosten vaunut, tai jos huono sää niin sitten polkaisen kuntopyörää noin 45 min. Se on vaan mun mielestä tylsää, joten mieluummin käyn kävelemässä. Lisäksi oon yrittänyt, että kävisin kerran viikossa kuntosalilla, ja aika hyvin oon jaksanut sitä harrastaa, se tuntuu kuiten omalta lajilta.
Mileko taisi kysellä niitä tavoitteita: mulla se on ensi syksynä mahdollisesti , silloin pitäisi painaa 60-varmaan joku 65 on realistinen, joskin sekin aika kaukaiselta kuulostaa, niin hidasta tämä on. Mutta lähtöpaino oli 93,5-94, joten onhan siinä jo jotain, kun yli kymmenen kiloa on tippunut.
Niin siitä vielä piti sanoa, kun en jaksa enkä kerkeä joka päivä kirjoitteleen, niin käyn kyllä lukemassa teidän kirjoituksia, mutta kun aika ei aina tahdo riittää niin pidän tätä punnituspaivää myöskin muuten kirjoittelupäivänä, silloin kirjoittelen kuulumiset.
No niin nyt pitäisi mennä, ensi viiikkoon ja kirjoitelkaa ahkerasti, kiva näitä on lukea.