Moiiii!
Puntaripäivä, saldo -300g, aikas vähän, mutta alaspäin kylläkin. Nyt on sitten ihan virallisesti - 10 kg, 83,5 kg näytti tälle aamua puntari.
Noista ihmejuomista, olen joskus ollut nutrilett- kuurilla ja täytyy sanoa, että enpä voisi kuvitella enää itseäni niillä kiusaavan, kun helpommastikin saa laihdutettua. Ja sitten mulla ainakin laukaisi sellaisen ahmimiskohtauksen sen kuurin jälkeen, jotta ryminällä mentiin samoihin ja vähän suurempiinkin lukemiin. Mutta jokainen tietysti tekee niinkuin haluaa.
Minähän olenkin ollut elämäni aikana jo niin monella kuurilla, että nyt olen päättänyt, että tämä on minun viimeinen laihdutus, ei kuuri, mutta enää en sitten kun pääsen sinne ihannemittoihin aio lihottaa samanlaisilla elämäntavoilla kuin aikaisemmin, eli siis elämäntapamuutos ja lopun elämää kestävä sellainen tämä minun projektini.
Viimisen laihdutus tapahtui silloinkin karppaamala ja sain tosi paljon silloinkin laihdutettua, mutta sitten tulin raskaaksi, joka olikin suunnitelmissa,että kun pääsen siihen tiettyyn painoon, niin sitten kokeillaan tulla raskaaksi. No tulinkin ja synytin , mutta se imetys vasta mulle niitä kiloja toikin, ei mitään itsekuria syömisissä.
Nyt on lapsiluku meillä täynnä ja vannon, etten enää lihota itseäni tällaiseksi.Ei siis mitään tekosyitä lihotta itseään, sitä kun antaa itselleen luvan silloin mässäillä niin ettäsen sitten kyllä huomaa, kun on raskaana . Mutta se kyllä vaatii sitä ainaista tarkkailua, ei enää mitään älyyttömiä herkuttelusessioita vaan niinkuin esim. nyt kun joulu tulee, niin asennoidun niin että herkutellaan jouluna ja sitten taas karppaamaan. Niin se vaan menee meikä'läisen kohdalla, olen niin selkärangaton, että jos "annan pahallle pikkurillin se vie koko käden".
No ensiviikolla onkin sitten aatto, pysykää naiset lujana siihen asti , eikös niin, ja sitten saa luvan herkutella, eikö se niin mennyt se vanha sanonta, että ei se ole tärkeää mitä syö joulun ja uudenvuoden välissä vaan se mitä syö uudenvuoden ja joulun välissä =)