KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Paino tänä aamuna 83,8 kg ja -700g viikossa. Voi kun pääsisis jo sinne "70-luvulle" Se on kyllä varmaan tämän vuoden pulella pelkkää haavetta, mutta sitten ens vuonna =) Niin eihän tätä vuottakaan ole kuin reilu pari viikkoa.

Hei tuntuuko kenestäkään muusta,että nuo alle 5 luvut tippuu paljon nopeammin, kuin sitten yli 5. Ymmärrättekö mitä yritän sanoa? Siinä mielessä on kiva kun on nyt " sillä puolella viitosta" :LOL:
 
Suloiselle: Mulla on ollut aika tiukassa lähtemään nuo alku kilot. On vasta 4,1kg lähtenyt. Mut kohta kuitenkin jo vitonen häämöttää... Kieltämättä en ole ollutkaan laiharilla vaan ihan jättänyt namuset vähemmälle. Mutta niinkai se on et alussa lähtee helpommin ja sit vaikeutuu ja saattaa jämähtää pitkäksikin aikaa samaan.... Mut kannattaa mennä kuin "mummo lumessa", hitaasti mutta varmasti eteenpäin!! =)

Mut ole ylpeä kun JO 10 kiloo lähtenyt... nuo pari hassua kiloa ei haittaa.... Kyllä se vielä joku päivä seiskalla alkaa......
 
Blääh, täällä tuli +0.3kg, eli satasen alitusta odotellaan edelleen. Täytyy kyllä koittaa olla tarkkana, nyt kun joulukin on kohta ettei aivan ryöstäydy käsistä tää homma.. Onneksi ei tuon enempää tullut plussaa kuitenkaan!

 
eihän me berry nuin pienestä masennuta... valitettavasti välillä tulee näitä takapakkeja vaikkei haluaiskaan... :hug:
Mie lähen tuonne sohvalle viltin alle nukkumaan kun tyttökin nukahti makuupussiin.. tältä päivältä jää varmaan lenkkeilyt kun eilen lähti ääni ja olo tosi tukkoinen... on muuten tosi hyvää tuo vanhan ajan sokerinton mustaherukkamehu.... saa ihan hyvällä omalla tunnolla lipittää.... klementtiinejä tuossa pospsin niin saa c-vitamiinia.. mut nyt unten maille...
 
Kiitos Minska, ei me masennuta.. Itse asiassa kävin äsken puntarissa ( eli päiväpaino ) ja oli 100,2 eli -600g eiliseen :D Kaippa olin sitten turvoksissa tai jotain eilen aamulla. No, joka tapauksessa nyt on hyvä puhti päällä ens viikkoon, silloin pitäis kyllä alle 100 kg:n päästä. Sulle kovasti paranemisia, ei kyllä kannata rehkiä ollenkaan flunssaisena. Mulla on edelleen tieten jotain köhää jääny omastani, tosin tuo alhainen hb kyllä voi myös vetää vähän huonoksi voinnin. Niin, mulla siis seurataan edelleen sitä hematoomaa. Kohdunulkoinen raskaus siis oli ja se purkautunut sitten munanjohtimesta vatsaonteloon. Kipuja on välillä, mutta raskaushormoni laskee hyvin eli pitäis alkaa pikku hiljaa pienentymään tuon hematoomankin sitten. Hemoglobiini oli nyt 104, pikku hiljaa nousussa, rautatabletteja oon syönyt 4 viikkoa. Että semmosta, tuo vie kyllä multa eniten nyt huomiota, mutta painoa yritän tiputtaa siinä sivussa. Kohta on 5 kiloa lähtenytkin :)

 
No nyt miekin kehtaan iloita et paino oli tänään 96.1 elikkäs -400g yön aikana hävinnyt. Ihan ihmeellisesti voi paino heitellä...Täältä minä tulen vauhdilla sun perässä. Mullakin jo vitonen lähestyy (4,5kg). Tyttö kaipas ulkoilmaa niin käytiin vaan käppäilemässä ulkona. Toiselle riittää kun saa haalarit päälle niin silmät tekee zetaa!

Kaikkea ikävää se luontoäiti voikin järjestää...kaikki ei menekkään niinkuin on suunnitellut :(

Minä ajattelin joulusta että panostan tuohon hyvään ruokaan ja jättäisin suklaat vähemmälle/väliin.... olispa erilainen jloulu...
 
Tänä aamuna tasan 96kg VAIKKA eilen repesin täysin jätskin, suklaan ja sipsin osalta. Piti saada...hyi minä...tuhma tyttö! :kieh:
Eilen muutenkin oli semmoinen mitään sanomaton olo... ei yhtään tuntunut siltä että tässä laihutetaan/mietitään mitä suuhun laitetaan. Toivottavasti oli joku väliaikainen mielenhäiriö.. :ashamed: Hui, ulkona on hirviät pakkaslukemat.....kali kali...
 
Moi!

Minska, tahtoo välillä mennä täälläkin överiksi noiden herkkujen kanssa. Mutta ei kai sillekään mitään voi. Oon välttänyt kaikkien houkutuksien ostamista, mutta nyt viikolla tuli irtokarkkeja syötyä, kun niitä oli :ashamed: Sunnuntaina ois taas synttäritkin tiedossa, toivottavasti onnistun taas välttämään liika-annokset.

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Kattelittako muuten suurinta pudottajaa tänään? Olipas muuttuneet ihmiset siitä ekasta jaksosta :) Ja se viime kauden Ari, voi jestas!!! Ei olis tuntenu, ellei olis nimeä mainittu!!!

Mie en edes kehtaa enää sanoa miten mulla menee... Päin pyllyä vaan! Paino nousee kohti "huippulukemia" :(
 
Tuli kyllä katottua suurin pudottaja ja hirmu hyviä tuloksia oli kyllä kaikki saaneet aikaiseksi! Aivan mielettömiä muutoksia! Ja just Arin saavutus on hieno, on edelleen pudottanut painoa, ihan eri mies kuin ois ollut.

hopeapaju Nyt tsemppiä vaan!! Toisaalta, ehkäpä tuo joulu ja vuoden vaihtuminen vois mennä samoilla ja sitten uusi vuosi ja uudet kujeet, eikös vaan? :hug:
 
Eilen mittasin massun ympäryksen ja sehän näytti 106cm...jee jee.
Alkutilannehan oli 110cm 1 1/2 kk sitten....

Tänään pitäis lähtee hikoilemaan kaupoille.. mies ja tytteli mukaan.. katottaan keltä eka hermot palaa... saattaa olla muitakin liikenteessä. Ei olla ainoat! :xmas:

Kyllä tuo Virpin esimerkki oli tosi kannustava.... nätti ja itsevarmempi tyttö kuoriutui esiin.... puhkesi oikein kukkaan...
En meinannut minäkään sitä Aria tuntee...

Mäkin toivotan hopeapajulle tsemppiä! :hug:

Eilen mittasin verenpaineet ja hyvät lukemat olikin 117/79 ja 122/78. Kyllä autto huimasti, kun jätin iltapäiväkahvit pois... :)
 
Niin vaan sunnuntai päivä hupeni.. 2 tunnin kauppareissu meni tosi kivasti. Tyttö tykkäs istua siinä kärryjen kopassa. Nukahti jopa kesken shoppailun. Sainkin jo etukäteen joululahjan. Toivoin luistimia ja niin vaan mies on sittenkin kuullut toiveeni. Tänään käytiin niitä testaamassa. Ihan äly hyvät, niissä on thinsulate lämpöeristys ja on vähän hokkarin tyyliset, tosi tukevat! Huomenna tietää miten paikat tuli kipeeksi. 45 minuuttia luistelin... Sit Uunon alkamista odotellessa polkasin puol tuntia stepperillä. Ens viikolla ajattelin tehä silleen et kun on tytön päiväunien aika niin ite luistelen sen aikaa ja tyttö saa vaunuissa nukkua kentän laidalla....Mut nyt Uunoa kattelee...
 
Huomenia...

Onko kukaan epätoivoissaan kokeillut 10 pv dietti-juomaa??
Eilen sit aloitin..en tiiä onko jo yhden käyttökerran jälkeen vaikutuksen tulosta, mut paino tänä aamuna 95.8kg! =)
Tuo riittää sopivasti tapaninpäivään saakka.... Eikös sodassa ja laihduttamisessa kaikki keinot ole sallittu? Ostin tuon Tolosen pakkauksen jo vähän aikaa sitten, mutta olen pähkäillyt tuon aloittamisajankohtaa... parempihan se on käyttää kuin kaapissa pitää 13 euron pakettia.....
 
Heissan!

Tänään tasan 100kg. Kylläpä se alitus nyt tuntuu vaikealta. Itse asiassa parina päivänä olikin alle tuon ja ihan illallakin, mutta jostain syystä maanantaisin ei paino näytä toivottuja lukuja :kieh: Mutta en kyllä lannistu, tämän vuoden puolella sen ali on mentävä!

Mutta nyt kotitöiden pariin :wave:
 
Se on niiiiiiiiin lähellä...nyt pientä puristusta ja se on siinä....
Maanantai on kyllä paha päivä mittailla..
Tultiin muskarista ja oli aika vilpoinen päivä.. kattoo sitten innostunko illalla käymään luistelemassa...Toisaalta massu on aika sekaisin ja vessaa ei ole siellä lähettyvillä...kiitos tohtori Tolosen ihme juoman! :LOL:
 
Moiiii!

Puntaripäivä, saldo -300g, aikas vähän, mutta alaspäin kylläkin. Nyt on sitten ihan virallisesti - 10 kg, 83,5 kg näytti tälle aamua puntari.

Noista ihmejuomista, olen joskus ollut nutrilett- kuurilla ja täytyy sanoa, että enpä voisi kuvitella enää itseäni niillä kiusaavan, kun helpommastikin saa laihdutettua. Ja sitten mulla ainakin laukaisi sellaisen ahmimiskohtauksen sen kuurin jälkeen, jotta ryminällä mentiin samoihin ja vähän suurempiinkin lukemiin. Mutta jokainen tietysti tekee niinkuin haluaa.

Minähän olenkin ollut elämäni aikana jo niin monella kuurilla, että nyt olen päättänyt, että tämä on minun viimeinen laihdutus, ei kuuri, mutta enää en sitten kun pääsen sinne ihannemittoihin aio lihottaa samanlaisilla elämäntavoilla kuin aikaisemmin, eli siis elämäntapamuutos ja lopun elämää kestävä sellainen tämä minun projektini.

Viimisen laihdutus tapahtui silloinkin karppaamala ja sain tosi paljon silloinkin laihdutettua, mutta sitten tulin raskaaksi, joka olikin suunnitelmissa,että kun pääsen siihen tiettyyn painoon, niin sitten kokeillaan tulla raskaaksi. No tulinkin ja synytin , mutta se imetys vasta mulle niitä kiloja toikin, ei mitään itsekuria syömisissä.

Nyt on lapsiluku meillä täynnä ja vannon, etten enää lihota itseäni tällaiseksi.Ei siis mitään tekosyitä lihotta itseään, sitä kun antaa itselleen luvan silloin mässäillä niin ettäsen sitten kyllä huomaa, kun on raskaana . Mutta se kyllä vaatii sitä ainaista tarkkailua, ei enää mitään älyyttömiä herkuttelusessioita vaan niinkuin esim. nyt kun joulu tulee, niin asennoidun niin että herkutellaan jouluna ja sitten taas karppaamaan. Niin se vaan menee meikä'läisen kohdalla, olen niin selkärangaton, että jos "annan pahallle pikkurillin se vie koko käden".

No ensiviikolla onkin sitten aatto, pysykää naiset lujana siihen asti , eikös niin, ja sitten saa luvan herkutella, eikö se niin mennyt se vanha sanonta, että ei se ole tärkeää mitä syö joulun ja uudenvuoden välissä vaan se mitä syö uudenvuoden ja joulun välissä =)
 
Onnea suloinen! :flower:
Minkäs sä laitoitkaan tavoitteeksi? seiskalla alkavan numeron??
Tahtoo myös 5 kiloo läskiä pois että alkais 8:lla....

Ei tuo joulun yks kaks päivää syöpöttely voi olla turmiollinen kunhan palaa heti sen jälkeen ruotuun! :snotty:
 
Kiitos onnitteluista Minska80. Mulla on tavoite olla 6:ll alkavissa lukemisa ensi syksynä, on nimittäin häät tiedossa ja silloin pitäisi näyttää hyvältä hääpuvussa.

Paljon on vielä kiloja karistettava, että niihin lukuihin pääsee, mutta into ja motivaatio on kyllä ainakin nyt kohdallaan. Nyt vaan odottaa sitä, että pääsis jo 7:lla alkavaan lukuun. No hiljaa hyvä tulee...
 
Ai niin sulla on se elämän ihanin päivä edessäpäin. Se on kyllä ihanaa kun saa päivän olla prinsessana.... :heart:
Missäs kuussa teillä on häät? Meillä oli syyskuun lopussa. Silloin oli jo ihanan viileää kuumassa mekossa ja ruska kauneimmillaan. En olis halunnutkaan hikisenä heinäkuuna mennä naimisiin. Onkohan ens vuonna 08.08.08 suosittu päivä.. se tosin taitaa olla ihan arkipäivä...
Tämä aika ennen häitä on myös kivaa/välillä hermoja kiristävää aikaa suunnittelun osalta.... ja sit kaikki työ/jännitys tiivistyy yhteen sanaan: TAHDON!! :heart:

Myö lähetään lauantaina joulunviettoon Savoon joten ilmoittelenkin sit väliaikatietoja...Sit kotiin palaan vasta ens vuoden puolella. Pitäisköhän oma vaaka pakata laukkuun mukaan??

Eilen tulikin vessan kaakelit tutuksi kun "Tollosen kuihurilaari"- alkoi vaikuttaa....Ai niin uskaltauduin illasta luistelemaan. 45 minuuttia jaksoin niinkuin toissapäivänäkin. Alaselän lihakset tais joutua koetukselle kun nut sattuu kun kumartuu...


Pitää teille antaa päivän naurut. Luistelurata oli täynnä naperoita. Meikä menee polleena vaihtamaan luistimet jalkaan. Sainkin ne nopeasti vaihettua ja eikun jäälle..... Mutta mitenkä olikin niin liukasta.. ja pyllähdin takapuolelleni....
SELITYS: suojat oli jääny teriin... arvaa hävettikö???? :LOL:
Tosi ammattilainen liikenteessä!!!!!! :ashamed:
 
Me mentiin naimisiin just hikisenä heinäkuun päivänä. Aurinko porotti täydeltä terältä, varjossa lämmintä 25 astetta eikä sisällä toiminu ilmastointi... Siinä vähän tuli servetillä leyhyteltyä ;)

Minska
Varmaan hävetti ;) :LOL: Aika ihana!!!

Mulla tänään hieronta! Siis ihan ammatilaiselta, itseasiassa tulee tuossa reilun tunnin päästä tänne, kotikäynnille ihan! Jee! Selkä onkin aika resussa kunnossa...
 
:wave: Nostellaanpa hieman

Kaikki jo jouluvalmisteluissa ja touhuissa? Mulla mennyt kuopuksen sairastelun kanssa nyt pari päivää ja huomenna todella touhukas päivä tiedossa, ensin viimeset shoppailut ja sitten siivous :snotty: Sunnuntaina vielä ajelukierros kummilasten lahjojen viennin kautta. Eiköhän se tästä.

p.s. eilen päivällä puntari näytti 99,6kg :xmas:

 
Berry, SINÄ TEIT SEN! jeeeeee! =)

mulla ei mitään uutta kerrottavaa...paino samassa ja huomenna lähdetään kotopuoleen joten napa ruskaa sitten...

Tulin pikaisesti kaikille toivottamaan hyvät joulut ja onnelliset uudet vuodet....palataan sit tammikuun alussa hankkimaan toden teolla sitä kapoista uumaan!
 
HYVÄÄ JOULUA!!!!!!

Ja onnittelut berry76 satasen alituksesta. MUlla tahti hiipunut tässä muutamien viikkojen aikana, en tiedä mistä johtuu, kai se tasaantuu, kun jossain vaiheessa saatoi lähteä jopa 700g viikossa. No nyt puntari näytti - 200 g, vähänhän se on ja ens viikolla varmaan näyttää jotain ihan kauheita lukuja, mutta en aio nyt joulun aikaan stressata.

Anyway, nauttikaa kakiki joulusta hyvällä omalla tunnolla, sitten taas tsempataan toinen toistamme, joohan.
 
WAU, HIENOSTI MENEE BERRY, MUTTA MENKÖÖNSÄ! ;)
Mulla joulun seutu on ollut aktiivista liikunta aikaa. On tullut käytyä hiihtoputkessa hiihtämässä 6 kilsaa ja luistelemassa. Sisällä on tullut anopin joululahja-stepperin kanssa hilluttua 1/2h ja äidin luona crosstrainerilla saman verran. Mutsilla vaaka näyttää jo 93.9kg. yleensä se on vielä ollut yläkanttiin mutta sanoinkin mutsille että ootko lahjonut vaa'an näyttämään älyttömän hyviä lukuja. Saa nähä mitä näyttää sit kotona viikon päästä...Suklaata ei ole ollut tarjolla ja torttuja olen syönyt yhden käden verran. ei voi sanoa muuta kuin tosi hyvin mennyt. harmi kun noi hiekkatiet on niin liukkaat....
 

Yhteistyössä