No niin, hei vaan kaikille! Kiitokset haleista.. Pikkuhiljaa täällä toivutaan ja täytyy myöntää, että vanha tuttu lohduttaja eli herkut on ollut viime viikolla kuvioissa. Nyt kuitenkin oon valmis aloittamaan taas uudella innolla laihdutuksen ja yritän pitää tätä pinoa vähän ylempänäkin!
Eli aamupaino 104.9kg, sama tais olla silloin edelliselläkin kerralla. Ja yritän siis syödä terveellisemmin ja pienempiä määriä sekä lisätä liikuntaa. Tuo viimeisin onkin kyllä helpoin, sen verran sohvaperuna oon normaalisti. Tänään keli estää ulkoilun, kun poika on räkänen ja yskii, joten pilates dvd:n kaivoin jo eilen näkyville ja sitä tuossa päivällä ajattelin taas kokeilla. Mies lupasi, että pääsen myös yksin kävelemään, sitä olenkin jo kaivannut.
Tuosta vauva-asiasta vielä, juteltiin miehen kanssa vihdoin kunnolla keskenmenosta ja kerroin omasta vauvahalustani. Päätettiin, että ensi kesänä aloitetaan yrittäminen, sinne asti siis yritän painoa pudottaa reilusti ja myös nukkua oikein hyvin =) Ehtii myös kuopus hieman isommaksi sitten. Ja ehdin töissäkin piipahtaa, vaikka heti tärppäisikin. Joka tapauksessa nyt on kyllä motivaatio hyvä ja tahtoa löytyy!
Mites muilla menee? Mä muuten oon samanpituinen kuin sinä suloinen ja tuo sinun painosi tuntuu mun tilanteessa melko kaukaiselta haaveelta vielä.. Tavoitteena on, että alussa ainakin putoaisi n.1kg/viikko, sittenhän se tasoittuu, kun rasva alkaa palaa. Jouluun mennessä eli n. 2kk siihen aikaa, ois kiva olla reilusti alle 100 kuitenkin =) Sanotaan nyt viralliseksi tavoitteeksi 98 kg jouluaattoon mennessä, tuo tieten on suht realistinen vai??
Mutta mukavaa alkanutta viikkoa ja extratsempit kaikille pudotukseen!