KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
Uusille tervetuloa mukaan!

Mulla on ihan toistaiseksi vaan kotikonstit käytössä eli katson mitä syön ja yritän liikkua enemmän. Pitää sitten, jos näyttää ettei paino ala putoamaan, ehkä jotain keksiä avuksi.

Oli muuten eilisessä seiskassa juttu painonvartijoiden vuoden pudottajasta, 8kk 35 kg. Eli meilläkin ois mahiksia kesällä olla jo melko solakoita :whistle: No, katotaan, ite yritän pudottaa silti maltilla kiloja jotta eivät heti ole takaisin tulossa.
 
Mulla ei hitaasti laihduttaminen toimi, fuskaan aina siitä, että voinhan mä nyt vielä vähän syödä/ottaa lisää..jne. Tällä hetkellä korvaan 2 ateriaa nutrilett patukalla, eli aamulla syön jogurtin ja pari kuppia kahvia. Lounaaksi nutrilett patukka, välipalaksi hedelmä, päivälliseksi nutrilett patukka ja iltapalaksi syön hieman ruokaa ja leivän. Siis illalla mun on pakko saada ruokaa aamun ja päivän voin olla vaikka kokonaan syömättä, mut illat on pahoja, siksi jätän illaksi "syömävaraa" enemmän. Päivällä saatan napostella porkkanoita tai mandariineja muutaman.
Kävelyllä käyn tunnin lenkin aina kun työt sallii, vähintään sen 3 kertaa viikossa.
 
Minunkin puolesta teretulemas kaikki uudet mukaan.
Minä puolestaan karppaan. Tämä on niiiiin minun juttu. En millään pystyis laskemaan mitään pisteitä!! Eipä sillä ikinä en oo yrittänytkään, mutta kuitenkin.
Tää karppaus on vaan sillain niin kivaa kun omasta mielestä saa syödä hyvin ja silti laihtuu.Enkä muuten oo milloinkaan syönyt niin paljon kasvoksia, kuin silloin kun oon karpannut, eli se siitä epäterveellisyydestä, jos joku ihmettelee.
Mutta sokeri, viljat, peruna ja maissi on pois mun ruokavaliosta, muuta en sitten laskekaan, en ole mikään nipottaja noiden hiilarien kans, syön aina silloin tällöin hedelmiäkin. Päääosa minun hiilareista kuitenkin koostuu kasviksista, ja niitä syön ainakin sen puoli kiloa päivässä.
En halua pitää mitään ylistyspuheita karppauksen puolesta, mutta sen vaan sanon ettei laihduttaminen minulle ainakaan mitenkään vaikeaa ole, lähinnäå se saavutetun painon ylläpitäminen on minulle hankalaa, mutta siihenkin on nyt vielä niin pitkä aika että murehtii sitten...
 
Piti käydä taas puntarissa...77.6kg =) nesteet lähtenyt rytinällä taas liikenteeseen, eilen tosin tuli syötyä kotzone, josta sain kunnon ripulin, ja siksi varmaan pariin päivään näin paljon painoa tippunut, mut mulle kyllä passaa :whistle:
Yövuorot taas menossa, mut ei tullu viimeyönä syötyä mitään, kun tuo pizza vello mahaa. pittääpi lähteä ostamaan kana salaatti tarpeet iltapalaksi :p
 
Puntarilla käyty ja lukema oli 104,2 eli -700g ekalla viikolla. Enemmän ois saanut olla, mutta uskoisin, että osa on menkkojen tuomaa turvotusta.

Tuosta maltilla pudottamisesta eli oon aikoinaan laihduttanut sillä tapaa etten syönyt juuri mitään ja kaikki kilot, mitkä lähti toki nopeasti, tuli kyllä takaisin korkojen kera. Eli nyt haluaisin ettei niin kävisi, joten yritän pudottaa painoa hitaasti mutta varmasti. Uskon myös, että pelkästään ruokamääriä vähentämällä pystyy tekemään paljon sekä sillä, että on tarkat ruoka-ajat ja ylimääräiset välipalat jää pois. Sitä tässä nyt alussa joutuu toki harjoittelemaan kovasti.

Täällä kirpakka pakkanen tänä aamuna, lähes -10 astetta. Kävelylenkit edelleen tekemättä, tällä viikolla mies on iltavuorossa, mutta ois kyllä pakko päästä myös liikkumisen alkuun. Täytyy ainakin sitä pilatesta yrittää tällä viikolla myös, jos sais siitä semmoisen vakituisen tavan pari kertaa viikossa.

Tsemppiä kaikille! Miten teillä viikko meni? Mitäs muuten tossuliinille kuuluu?
 
Voi kökkö. Kone jumii, sain kirjoitettua viesti n ja lähetin, mutta mitään ei tapahtunut, Kokeillaanpa uudestaan.
Elikäs hitaasti tippuu - 300g viikossa. NO miinusta sekin, mutta aikas hidasta tämä on. Maltti on valttia, mutta kun oisi niin ihana kun mahtuisi pienempiin vaatteisiin jo. Tai kyllä sen jo joistain vaatteista huomaakin, kun melkein 7 kiloa on lähtenyt. Mutta paaaaljon olisi vielä pudotettavaa.
Ensi syksynä häät tiedossa ja silloin on oltava timmissä kunnossa, jotta saa hankkia hienon puvun ja saa kantaa sen kauniina ja HOIKKANA. Se on se motivaattori mulla, silloin kun paino putoaa vähän hitaammin.
No pääasia ettei oo ainakaan lisää tullut.
Tsemppiä taas kaikille, kyllä se tästä, ensi viikkoon!!
 
Kiva, uusia tullu mukaan, tervetuloa vain!!! :)

Tämä mamma kans repsahti ja pahasti. Reilu kaksi kiloa tuli takaisin noiden syöminkien takia!!! Eli nyt paino taas 115,4 kiloa. Karmeeta!!! Mistään ei löydy motivaatiota, enkä mitenkään pysty olemaan nyt irti ruuasta, oli se sitten hyvää tahi pahaa!!

Mutta taas uusi päivä huomenna tulossa... :)
 
Huomenta! |O Mahtuiskohan vielä mukaan? täällä olis kans yksi ketä haluis saada painostaan pois 30-40kg! elikkäs olen 165cm ja 92kg löytyy painoo..
laskeskelen tällä hetkellä painonvartijoiden pisteitä aloitin sen jo elokuussa mut ei oo oikein intoa ollut ni paino on pudonnut vain 7kg mut onhan se jo jotain! mikäs muuten teillä olikaan se puntaripäivä??
 
no onpas täällä hurja meininki!! tuntuu et itsekseen kirjoittelen :LOL: mulla ainakin alko hyvin tää viikko tai sitten ei.. eilen söin ranskalaisii hiukan ja muutaman karkin... pisteitä meni yli kyl vaan loppuen lopuksi 4. no tänään otetaankin sitten rauhallisemmin! :whistle:
 
sorsa Tervetuloa! Täällä tosiaan on melkoisen hiljaista. Maanantaisin ainakin punnitustuloksia käy joku kertomassa.

Mulla on sujunut ihan mukavasti, huomaa ettei napa vedä enää niin paljon kuin tavallisesti eli toivottavasti alkais ruokamäärät pienentyä. Keskenmeno aiheuttaa edelleen ongelmia, niitä tässä oon koittanut ratkoa.. Pari viikkoa vielä ainakin pitää miettiä, mitä vialla. Se vähän kyllä keskittymistä tähän laihdutusjuttuun häiritsee. Mutta toivottavasti tämä pian selviää.
 
kiva kuulla et tääl ny sentään joku muukin on!! harvemmin mäkään näin usein pääsen tänne mutta nyt sattu kaksi vapaata perätysten ni siks keikun tääl joka päivä! =) mulla kans lähti hyvin käyntiin nyt uudestaan kun oli tuo syöpöttelykausi tossa välissä.. :whistle: nyt kun katsoin puntaria aamulla niin näyttäisi jo -2kg mutta katotaan ny maanantaina mikä se saldo nyt on... tsemppiä kaikille kauheesti!! :D
 
Huomenta! Paino 103.2 eli -1kg =) Pikkuhiljaa siis paino putoaa. Täytyy myöntää, että kakkua tuli syötyä viikonloppuna, mutta onneksi silti miinusta tullut. Muuten syömiset on sujunut hyvin, oon suunnitellut aina viikoksi lämpimät ruoat ja sitten aamuisin syönyt puuron. Aika hyvin menee sitten ilman ylimääräisiä välipaloja. Jostain syystä vaan viikonloput on hankalimmat syömisten kanssa, arkisin päivät rullaa jo hyvin. Liikunta on jäänyt taas vähiin, siihen yritän panostaa jatkossa enemmän.

Kuinka teillä muilla sujuu? :wave:
 
Huomenta!
Ja tervetuloa mukaan sorsa! Joo aika hiljainen on tämä meidän ketju tuossa viikolla, ja olen aikasemminkin sanonut, että käyn kyllä lukemassa, jos sattus tuleen uusia merkintöjä. Mutta mulla ainakin tahtoo noiden kahden, toinen kohta 3v ja toinen 1v, olla sellaista haipakkaa viikot, että hyvä jos kerkiää tämänkään vertaa kirjoitella.

Eli olen sitten ottanut tämän maanataiaamun kirjauspäiväksi. Saldo tällä viikolla kiitettävät -900g. En kyllä tajua mistähän moinen pudotus, kun olen niin vähän päässyt liikkumaan. on ollut jos jonkinlaista pakollista menoa. Plus että sitten päästiin miehen kanssa käymään pe iltana vähän viihteellä, ja pitkäänhän siellä meni, eikä tod tullut lipitettyä punkkua vaan ihan useampia litroja olutta. :LOL:

No eipä siinä mitään hyvä ja parempi näin, kuinkas muilla menee? Ai niin puntari lukema tänään 86,2 kg. Joo mutta hyvää päivän ja viikon jatkoa kaikille, tsemppiä ja käykäähän kirjoittelemassa tänne kuulumisia.

-satusma-
 
heips vaan! eipä se saldo kummonen ollukkan.. -500g kun tuli sunnuntaina syötyä hevosen lailla töissä jostain syystä.. mutta nyt taas on kuri palautunut taloon ja ainakin hyvin alkanut taas! kirjoitelkaapas hiukan ahkerammin!! kiva kuulla teidän tuntemuksia ja kuulumisianne!! :wave:
 
Heippa!

Mulla on tällä viikolla menny vähän ohi koko laihdutushomma, olin ma-ti yön sairaalassa, keskenmenon jälkijuttuja. Mulla on kohdun ulkopuolella hematooma, jota nyt seurataan. Hemoglobiini oli tippunut kuukauden takaisesta 139-->99 ja syön nyt rautatabletteja. Ei ihme, että hieman on ollut veto poissa. Syönyt oon samaan tapaan suunnilleen kuin nyt pari viikkoa, mutta liikkumaan en oo edelleenkään päässyt. Tuo alamaha tahtoo olla kivulias, jos jotain äkkinäisiä liikkeitä tai muuta tekee. Mutta syömisellä yritän nyt pudotella painoa, kunnes tää juttu on ohitse.

Tsemppiä kaikille!
 
Huomenta!

berry76 vieläkin :hug: , on varmasti rankkaa aikaa, eikä helpota, että veretkin on menny noin "huonoksi". Parantelehan itsesi ihan rauhassa, niin kyllä sitä sitten jaksaa keskittyä tähänkin hommaan. Ei varmaan oo ihan päällimmäisenä mielessä joku laihdutus, mutta sitten ajan kanssa, tätä urakkaa riittää meille kaikille varmaan :LOL: .

No sitten näihin lukemiin, viikon saldo -400 g. Ei mikään paha, kun ajattelee, kuinka viimeviikolla oli lähtenyt melkein kilo, nyt paino 85,8 kg. Eipä muutakuin hyvää viikonalkua taas kaikille, ja kirjoitelkaahan hyvät immeiset! mihin täältä on melkein kaikki muuten hävinnyt?
 
Moi!

Kiitos suloinen haleista =)

Paino -400g, ihan ok kuitenkin, että alaspäin on menty vähäsen edes. Vielä reilu 2kg, että pääsis alle 100kg, toivottavasti jouluun mennessä se saavutettuna.

Tänään kävin taas labrassa ja viikon kuluttua gynepolille, siellä katotaan vähän sitten jatkoa. Eilen illalla taas oli kipuja ja tulikin isoja hyytymiä :/ Särkylääkkeitä on pakko syödä. Mutta kyllä yritän kuitenkin ainakin syödä terveellisesti, näyttää silläkin vähän paino putoavan.

Mites muilla menee?
 
Täällähän on samanpainoista sakkia. Oon monta kuukautta taustaillut ja nyt päätin tulla ulos kaapista :LOL: Kirjoittelinkin nuihin kahteen muihin myös, mutta täällä näyttää olevankin saman kokoista sakkia. Tavoite olis tosiaan ens kesäks päästä kuntoon niin siks kirjoittelin myös tonne toiseen. Voisin vähän kysellä tämmöisiä että pidättekö itseänne pullukoina? Mie pidän yleensä college housuja niin maha makkarat ei näy NIIN pahasti mut kun entiset farkut laittaa niin vähän törtsöttää ja ei näytä nätiltä. Mahanseutua olis kiva kiinteyttää.
Sit toka kyssäri et paljon paino nous raskauden aikana? mä painoin raskauden alussa n. 96 kg ja synnytysviikolla 102kg.Tämmöisillä "pulskilla" ei paino taida hirveästi nousta raskauden aikana.

OOn koittanut:

[/img]
  • vähentää napostelua (tosi heikkous)
pienentää ruoka-annoksia
  • liikuntaa lisätä
herkutella saa mutta sit pitää päivässä jättää jotain muuta syömättä
  • iltasyöpöttely minimiin

    oon tykästynyt 2% raejuustoon, miniporkkanoihin, alle 10 kalorin mehukeittoihin. ja mandariineja menee. Mulle nuo kasvikset/hedelmät ei ole ollut ongelma..tykkään syödä niitä. MUTTA sitten se PIZZA..se on aika ylitsepääsemätön juttu.... mitä sen tilalle???

    Tulipas sekavaa tekstiä..ehkä tää koko elämäntaparemontti vaatii vähän mietintää. Terkkari uhkas mulle verenpainelääkkeitä niin VIIMEISTÄÄN nyt ajattelin tsempata tosiaan... Ei terveydellä saa leikkiä...pitkää ikää toivoen Minska
 
Tuntuuks teiltä, että tän laiharin myötä olette jotenkin paljon vakavampia, kireempiä?? Jotenkin vien mieheltä ilon, kun ei herkutellakkaan. Sanon vaan, että Ei TÄNÄÄN!! :LOL: Tuntuu, että mies koluaa illalla koko ajan jääkaapilla/kaapeilla ja pettyy kun ei olekkaan mitään naposteltavaa. Miksi miehet saa syödä mitä vaan ja paino pysyy hallinnassa?? :eek:
 
Tervetuloa Minska80 mukaan.

Tuosta hauskuudesta piti kommentoida, minä kun karppaan, niin minusta tuntuu, että syödään tosi hyviä ruokia ja ihan riittävästi päivittäin niin ei tuu mitään päänkiristysjuttuja :LOL: , ninkuin voisin kuvitella, että esim. jossain kitudieetissä tulisi.

Mieskään ei oo kyllä valittanut ruoista, ei sillä että koskaan muullonkaan olisi, kun on niin kiltti :eek: , muttei varsinkaan nyt, kun melkein joka päivä syödään jotain kokolihaa/kalaa ja siten kasvispöperöt päälle, en vaan tee perunaa,riisiä tai pastaa, mitä meillä on kyllä aina syöty tooosi vähän.

Leipää mies syö kyllä edelleenkin, mutta silti on laihtunut tuossa vähän niinkuin siivellä, ei siis varsinaisesti laihduta, mutta on ollut tyytyväinen kun paino on vaivihkaa tippunut, ei nyt mitään hurjia lukemia mutta oisko jotain 3-4 kiloa hälläkin tippunut.

Jeps mutta nyt täytyy mennä, nuorimmainen kuulostaa heräävän päikkäreiltä, moooooooi!

 
Niin ja heti pitää jatkaa, että en missään nimessä pidä kenenkään täällä olevan dieettinä kitudieettinä, enhän yhtään tiedä millä tavalla laihdutte, mutta tarkoitin, että jos itse oisin jollain kituutusdietiillä, varmasti meikkis ei ois kovinkaan kivaa seuraa, saattas pinna olla melkoisen kireellä.

Yhtäkaikki karppaus on vaan niin mun juttu, mutta en väheksy muitakaan keinoja, jos se toimii sulle niin se on loistava juttu.

Nyt on mentävä!!
 
Oikeastaan mekin syödään pääasiassa liha/kala painotteista ja vihanneksia päälle. Tosi vähän syödään pasta yms. makaronimättöä. Mutta tarkoitin sitä että ruokailuiden välissä tekee mieli napostella. Käydä vähän niinkuin salaa kaapeilla tutkimassa mitä löytyy vaikkei nälkää todellakaan oliskaan. TÄSTÄ TAVASTA ON PÄÄSTÄVÄ EROON! :ashamed: (tää kai sitä lihottavinta onkin). Oikeastaan oikeaa ruokaahan saa syödä melkein niin paljon kuin huvittaa kunhan eis sorru lihottaviin herkkuihin. En minäkään ihan syömälakossa ole mutta tosiaan koitan saada säännölliset ruoka-ajat. Voit kuvitella että pinna kiristyy, kun mies vielä tietää että laihutan niin sitten vielä härnää: "tilataanko pizza, entäs käydäänkö mäkissä"- jutuillaan..... :(
 
Minska80 Tervetuloa joukkoomme!

Kovin tutulta kuulostaa mulle nuo napostelut. Eli samaa vikaa täälläkin. Oon yrittänyt myös syödä säännöllisesti eli aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Yleensä kuitenkin vain yksi lämmin ruoka päivässä, joten tuo lounas usein salaatti tai esim. ruisleipää+teetä. Ruoan määrä on selvästi jo pienentynyt eli ei jaksa entiseen tahtiin mättää sapuskaa mahaan kuin ennen. Olen myös käynyt itse kaupassa, joten kärryyn on tullut kevyitä versioita, isäntä jos käy, tahtoo olla sitten vähän sitä sun tätä. Mies ei ole hirveästi koko asiaa toistaiseksi kommentoinut, kaippa katsoo nyt ensin toimiiko tämä vai jääkö taas aikeeksi. Herkkuja oon pyrkinyt välttämään, mutta sallin silti joskus myös niitäkin. Eli täysin en ainakaan toistaiseksi ole niistäkään kieltäytynyt.
 

Yhteistyössä