Nelli: Tiedän tuon tulosten odottelemisen. Me luultiin ensin, että joudutaan odottaa niitä 6kk :/ Saatiin ne labralapuskat postilla kotiin joskus elokuussa ja kehotettiin tekemään testit labrassa sillä välin, kun odotellaan tutkimusaikaa, joka luvattiin siis 6kk päähän. Onneksi odotettiinkin niitä sitten lopuksi "vain" 3kk ja päästiin jo lokakuussa kuulemaan tulokset. Yhteensä siis kolmannesta keskenmenosta siihen, että oltiin ekalla tutkimuskäynnillä meni noin 5-6kk. Onneks siinä välissä oli kesä, joten aika meni vähän nopeemmin. Meillähän sitten kävikin niin onnekkaasti, että tutkimusultrassa näky jo ruskuaispussi

Siitä sitten jatkettiinkin kätevästi alkuraskauden seurannoissa. Kyllähän se helpotti mieltä ihan hirveästi kuulla, ettei mitään vikaa niistä testeistä löytynyt. Vaikka kyllähän sitä vieläkin miettii välillä, että miksi ne 3 keskenmenoa sitten tuli. Jokainen lääkäri on kuitenkin sanonut, ettei niitä mitenkään voi selittää enää sattumalla. Saat luultavasti joka tapauksessa tuon saman lääkearsenaalin kuin mäkin eli Albyl-E ja Fragmin, siis vaikkei tukostaipumusta tai muuta löytyiskään. En tiedä onko ne nyt sitten syy siihen, että oon jo viikolla 25 tällä kertaa vaiko hyvä tuuri. Sitäpä en saa koskaan selville... Tsemppiä noihin piinapäiviin. Voitteha tehä samat kuin me, että pistätte yrityksen päälle jo vähän ennen sitä soittoaikaa jos uskallatte
Rebelliina: Nyt äkkiä testaamaan

) Tuuhan kertomaan sitten heti miten meni
Ottis: Mä niin toivon joka kuukausi, että saisin lukea sun plussauutiset täältä. Sen on vielä pakko tärpätä, en suostu vielä luovuttamaan!!! Toivotaan, että täti pysyttelee poissa!!!
Santtu: Ymmärrän niin hyvin tuon sun tilanteen. Joskus niiden yrityskiertojen aikana toivoin, että ovis olisi siirtynyt viikolla, että ne vähäiset sekstailut olis tuottanu tulosta. Se viimeisin keskenmenoraskaushan alkoikin melkeinpä pyhästä hengestä

Sulla on tosi hyvä mahkut, kun ajoituskin on ollut sopiva. Pidetään peukkuja ja pidä meidät ajantasalla!!
Tervetuloa Merituulia. Täällä tarvitaankin uutta porukkaa, kun täältä siirrytään yleensä aika nopeasti tuonne toiselle puolelle. Tai no, mä siirryin sinne kyllä tosi hitaasti, mutta siirryimpä kuitenkin

Pahoittelut keskenmenosta

Nyt vain uutta yritystä päälle. Täällä on melkein kaikki tarinat päättyneet siihen onnellisen loppuun, kuten oot varmasti huomannutkin
Tikkuselle tsempitykset noihin piinaviikkoihin!! Onneksi maanantaihin ei oo enää pitkä aika. Pidän peukkuja, kaikki on varmasti hyvin. Nuo raskausoireiden ailahtelevuudet on ihan normaaleja. Mulla oli muutama ihan oireeton päivä tässä ns. onnistuneessa raskaudessa. Siis mitään varmuuttahan onnistumisesta ei valitettavasti edelleenkään oo ja pelot on mielessä koko hiton ajan, vaikka kuinka kaikki on ollu hyvin tähän asti. Nytkin istun tässä koneella enkä tunne liikkeitä ja mietin, että onkohan se elossa vielä

No nyt ne potkut taas alkoi <3 Mutta silti...
Täällä tosiaan ei oo mitään uutta kerrottavaa. Oon edelleen 50% sairaslomalla enkä kyllä yhtään enempää jaksaiskaan töissä

Eilen olin taas niin poikki työpäivän jälkeen, että nukahdin sohvalle jo ysin aikoihin. Nyt on onneksi viikko 25 jo alkanut, joten jos vauva syntyisi liian aikasin, saisin kaiken mahdollisen hoidon ja on jo ilmeisesti yli 80% mahdollisuus, että vauva selviäisi. Eniten mua ehkä pelottaakin, että vauva kuolee kohtuun

No eipä kai tämmöset pelot kolmen keskenmenon jälkeen kauheen outoja edes oo.
Sorry, kun en enää kovin usein oo tänne kirjoitellut. Oon kyllä edelleenkin hengessä mukana ja seuraan päivittäin mitä täällä tapahtuu
Plussatuulia kaikille
Hansu 25+0