KM:n jälkeen plussaavat 2011

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ottis: Mä niin komppaan merituuliaa! Oot ihan mahtava tsemppaaja ja viesteistäs oikein huokuu hyvyys :) Antaa huutelijoiden huudella, itse teet omat päätöksesi oman elämäsi suhteen sanokoot/kommentikoot muut mitä tahansa.

Rebelliina: uijuij, niin jänskättää sun puolesta viivan vahvistuminen! :)

Merituulialle pahoittelut tädin tulosta :/ Mutta paljon tsemppiä uuteen yritykseen! :)

Eipä nyt muuta tällä kertaa, ihanaa loppuviikkoa! :)

Tervehdys pitkasta pitkasta aikaa. Alkuvuosi meni sellaisessa uuteen tyohon ja kotiin totutellessa ja paperirumbassa etta alkoi jo unohtumaan plussan pyydystaminen. Toki teita vaki palstalaisia olen ajatellut usein ja ihanaa Hansu, Juissis, Orvokki ja Prune etta raskaudet on ja ovat pysyneet. Onneksi olkoon! Unohtuukohan nyt ketaan muuta onnitella....Sori, en ole koko stooria taalla kaynyt lapi sitten joulukuun.
Ja kaikille viela haaveileville: Plussatuulia! Ihmeita tapahtuu ja onhan meilla siita jo monta esimerkkia.
Mulla sitten oli kolmas km viime vuonna siten etta jouluaattona plussasin ja uuden vuoden aattona
alkoi vuoto. Olimme silloin reissussa ihan lomaillen ja harmittihan se taas pudota korkealta ja viettaa
muuten ikimuistoinen uuden vuoden aatto kauniissa hiekkaranta maisemissa niin allapain. Mutta onneksi oli tata kaikkea uutta kikkailtavaa sitten heti sen peraan joten se siita. Iasta huolimatta
olemme paattaneet jatkaa luomuna tasta eteenpain. Meilla on paljon huippusuunnitelmia tulevaisuuden varalle vaikka sitten lapsettomaksi jaataiskin. Kun siita ekan km:n jalkeisesta masisksesta alkoi toipumaan, tuntuu taas tama vapaus menna ja reissata oikeastaan aika mukavalta :) Katsotaan mita tulevaisuus tuo tullessaan.
Ovistesteista kommentoijalle: Ikaa on 41 ja joka kierrossa on ovistesti plussannut tasaiseen tahtiin niin etten enaa edes viitsi tikutella. Ollaan varmaan Ottiksen kanssa jotain yliluonnollisia ilmioita :)
Mukavaa viikonloppua kaikille! Pistaydyn taas jossain vaiheessa ja listalla on varmasti sitten jo taas monta uutta plussannutta:)

Niin ja kyllähän ovis voi tapahtua nelikymppisenäkin melkein joka kuukausi. Itselleni (olen 27) on sanottu, että koska mulla on pco-maiset munasarjat, saatan raskautua luomusti helpommin vanhempana! Ja että neljääkymppiä kun lähestyn, kierto tod.näk. säännöllistyy ja näin myös ovulaatiot. Nyt nuorena joudun käyttämään clomeja siihen tarkoitukseen... Voihan Ottiksenkin tilanne olla se, että hedelmöittyy helposti, muttei alkio sitten kunnolla pääse kiinnittymään, joten siksi ne haamuplussat usein. Olen kuullut että nimenomaan kiinnittyminen voi vaikeutua myöhemmällä iällä. Siihenkin on kyllä olemassa apuja jos haluaa, mutta kaikki eivät edes halua joten annetaanhan jokaisen tehdä omat päätökset elämässään. Tuttavani muuten sai esikoisen pitkän yrityksen jälkeen luomuna 41-vuotiaana ja toisen heti 43-vuotiaana...
Plussatuulia kaikille ketjulaisille! :)

Mutta jos ihan oikeasti sen vauvan haluaa, niin miksei siihen kiinnittymiseen voi hakea apua, kun ikääkin kuitenkin alkaa olla. Enkä tarkoita tällä että kukaan olisi liian vanha lapsentekoon, mutta kukaan ei kuitenkaan enää nuorrukaan.. Pienestä asiasta on kuitenkin kyse, kun kerran ovis on säännöllinen ja hedelmöittyminen todistetusti tapahtuu..

Tepu: Kiva kuulla susta taas! Ja ikävä tuo kolmas km. Mutta kuten mä olen täällä aiemminkin sanonut, niin kyllä musta tuntuu, että se eka tuntuu aina pahimmalta. Vaikka mitenkään en vähättele km:iä. Mutta itse koin, että ensimmäinen kun meni kesken joskus viikolla 9, niin kyllä se oli paljon rankempaa kuin toinen km, jossa olin saanut vasta viikon tietää raskaudesta. Kyllä se plussa sullekin varmana vielä tulee! Onko sulla muuten ollut tuhruja ennen menkkoja tms? Mullahan oli usein ja olen aika 100-varma, että niiden takia en raskautunut ja tuo viimeisin km:kin tuli. Koska heti eka kierto kun otin lugeja, niin raskautuminen onnistui ja pieni on pysynyt matkassa.

Moi vaan kaikille ja kiitos myötäelämisestä taas kerran kaikille kommentoineille. Ns. sivullisten kommentit ovat olleet mun mielestäni lähinnä ja enimmäkseen positiivia, joten niistä en jaksa nokkiintua, vaan kiitänpä ja kumarran sivusta seuranneiden tsempeistä erityisesti!

Joku kirjoitteli fsh-noususta iän myötä ja sen vaikutuksesta munasoluihin, siinäkin voi mun kohdallani olla vinha perä, sillä viimeisten ehkä 4 kierron aikana mulla on o-testi näyttänyt yllättävän vahvaa ovisplussaa. Vahvempaa kuin aiemmin, mutt nimenomaan sinä yhtenä päivänä. Luulisi kuitenkin noiden haamuttelujen siitä kertovan, ett ovis tapahtuu. Joku voi tietenkin väittää vastaan, mutt niin ajattelis ojalan laskuopin mukaan tapahtuvan.

Rebellina: Sinä siis testasit ja sait haamun ihan ajallaan :). Wautsi, ihanaa! Kuinka pitkällä sun raskaus nyt sitten olisi/ on? Muistaakseni kerroit menkkojen olevan myöhässä parisen viikkoa, kun aloin testailua suunnitella. Oletko käynyt tai ajatellut käydä varhaisultrassa?

Testit todellakin ovat erilaisia. Mulla viime kierrossa haamutti Cb:n +testi, joka ei todellakaan ole aiemmin näyttänyt mulla koskaan mitään, vaikka sen olen raaskinut uhrata yleensä vasta dpo14, jos täti on jo ollut myöhässä. Erittäin herkät testit tuntuvat olevan vähemmän herkkiä kuin kuin mukamas vähemmän herkät ja jotkut niistä taas haamuttavat, vaikka ne dippais appelsiinimehuun. Sitä muuten oikeasti viime kierrossa itsekseni naureskelinkin, ett taisivat herkät testit aina ip reagoida mun aamupäivällä juomaani Beroccaan, kun ei aamun testeissä sitten mitään näkynytkään :)).

Hansu: Ihanaa, ett sulla siellä äitiyspakkaus jo hankittuna :). Mahtavaa myös, ett teilläkin ne joutavapäiväisen riidat miehen kanssa ovat jääneet entiseen elämään. Mun ukkelikukkelini käyttäytyi joulun aikaan kuin pahin porsas tai karju, mutt hän tajusi kai viimein menneensä liian pitkälle miltei kaikessa, sillä sen jälkeen hän on ollut kuin eri mies. Ei kiukuttele, ei äkäile ja jos äkäileekin mitättömistä, ei ala mököttää kun asiasta sanon. Enpä ole sohvallakaan nukkunut sitten tammikuun monta yötä, vaan elämä tuntuu olevan ihan ok.

Tikkunen: Onnittelut hyvistä np-ultakuulumisista :). Onnellista masunkasvattelua!

Orvokki: Aivan ihkua, että sinäkin olet noin pitkällä. Muistakaahan armaat kaikki käydä sitten täälläkin kertomassa, kun pikkuinen on maailmaan tullut, ett saadaan lisättyä teidät tuonne synnyttäneisiin.

Tuosta tulikin mieleen, ett mitäpä kuuluu unnnalle, hänenhän olisi pitänyt pikku ihme maailmaan saada jo ajat sitten??

Merituulia: Pahoittelut tädin tulosta. Toivottavasti tästä nyt kuitenkin lähti käyntiin se plussakierto. Pakko, sillä eihän meitä kandeja enää kovin paljon täällä ole :). Peukuttelen!!

Tepu: Voi kurjuus, että sua on taas yhdellä km:lla vuodenvaihteessa paiskattu. Haluatko, että se merkitään tonne listaan? En muuten muistanutkaan, ett sä olet myös senioreita :). Ehkä me ollaan sitten vähän ihmeellisiä *virn* jos ovuloidaan melko säännöllisesti.

Juissis: Kiitos vinkistä, vaikka Tepulle kirjoittelitkin =). Pitänee tässä kevään korvalla rohkaistua gynen pakeille ja pyytää lugesteronia, jos mies haluaa vielä yritystä jatkaa. Hänen kanssaan eräänä päivänä asiasta kinasteltiinkin, sillä minä sanoin hänelle, että tämä kaikki on ihan turhaa, ett on turha edes kuvitella, että hän minun kanssani lasta saisi. Mies väitti vastaan ja oli taas vetoa lyömässä, kunnes muistutin, että minä en lyö vetoa sen enempää kuin hepoakaan.

Viimeksi muokattu:
KM:N JÄLKEEN PLUSSAAVAT:

Ottis................kkm 08/09............................(1)
Nti. B...............kkm 11/09............................(1)
Uniperhonen......km 12/09..............................(1)
memmuska .......ku 03/10...............................(1)...........27. 3.
Santtu81......... km 01/10, km 06/10................(1)
Tepu................kkm 03/10, km 09/10, km 12/10.(1)
Rebellina...........km............................ ...........(?)
nelli.................tm 8/10, km 10/10, 12/10.........(1)
*aurora*...........km 02/10, 01/11.....................(1)
Merituulia..........tm 02/11...............................(1)

------------------------------------------------------------------------

Plussanneet:

2009
Elokuussa: Ilona (km 05/09, 07/09), Kauris55 (km 03/09)
Syyskuussa: Tiitu-tii, J-R (tm 07/09)
Lokakuussa: Sarppa75 (kkm 08/09)
Marraskuussa: Tilkku (km 07/09)
Joulukuussa: Unnna (km 11/08,05/09,11/09)

2010
Tammikuussa: Jane75 (kkm 09/06, 03/09, 09/09), Tipsuliini (km 07/09, tm 11/09)
Helmikuussa: Minttuli80 (kkm 10/09)
Maaliskuussa: Mimis (km 05/09), Saisi tulla, 29v. (kkm11/09) , Ellu* (kkm 11/09), Tiukku (kkm 11/09), Strumppis (km 12/09), lullu (km 12/09)
Huhtikuussa: Lakallis (kkm 10/09)
Kesakuussa: mi-iuska (tm 05/09, 10/09, kkm03/10), A-M (kkm 08/08,km 11/09)
Heinäkuussa: Sini (km 11/09)
Elokuussa: Viveca78 (ku 12/08), Orvokki (km 04/10)
Lokakuussa: Sipi (kkm 03/10, kkm 07/10), Hansu (kkm 02/09, 07/09, tm 05/10)
Marraskuussa: Juissis (km 11/09, km 09/10), Piu (kkm 02/10)

2011
Tammikuussa: Beata73 (km 10/09), Prune (km 12/09), Miltsi (km 08/10),
tikkunen (kkm 09/10)

--------------------------------------------------------------------------

Synnyttäneet: Ilona Tyttö 04/10, Tiitu-tii Poika 25.5.2010, J-R Tyttö 1.6.2010, Sarppa Poika 25.6.2010, Tilkku Poika 17.7.2010, Jane75 Poika 01.10.2010, Tipsuliini Tyttö 6.10.2010, Minttuli80 Tyttö 12.10.2010, Mimis Tyttö 29.10.2010, Saapi tulla Poika 13.11.2010, lullu Poika 30.11.2010, Strumppis Tyttö 10.12.2010, Lakallis Tyttö 2.1.2011, A-M Poika 18.2.2011,

Viimeksi muokattu:
Tepu: Sulle vuodenvaihteen km:n listaan lisäsin, vaikka se ei mikään ilon aihe olekaan. Totuus silti, ikävä sellainen. Mietin kuitenkin, ett olisko pitänyt laittaa uusi termi vkm= varhainen keskenmeno, jos plussasta kului vuodon alkamiseen se viikko?

Korostin punaisella värillä noita plussanneita, jotta muistettaisiin, että niin useimmille täällä on kuitenkin ennen pitkää käynyt. Samalla näkee kuinka paljon niitä plussia onkaan tässä reilun puolentoista vuoden aikana tullut.

Tämä vuosi näyttää surullisen sykältä, kun helmikuussa ei ole yhtään plussannutta, eikä vielä maaliskuussakaan. Rebellina, sun plussan vahvistumista siis kovasti kaivataan ja odotetaan <3, muutenkin kuin tilaston vuoksi ;c).

Kaikkihan on toki mahdollista, on sitten 25 tai 45 v. Mutta todennäköisyydet laskevat jo reilusti 35v jälkeen, sen vuoksi en pitäisi näitä 40+ raskautumisia itsestäänselvyytenä (tosin eipä se ole itsestäänselvyys missään iässä).

Kuten Ottis kirjoitti, osa testeistä haamuttaisi varmaan vaikka niitä dippaisi appelsiinimehuun. Tuota juuri tarkoitin, eli voisin kuvitella suuren osan Ottiksen haamuista olleen halpojen (?) liuskatestien ominaisuuksia, jotka eivät kerro mitään 100% tilantesta. Ja ainoa todistettu raskaus oli se keskenmennyt, en itse lähtisi noita haamutteluja pitämään joka kerta kemiallisina raskauksina.

Kuten joku toinen teistä kirjoitti, että saa yli 40-vuotiaana plussaa ovistestiin oikeastaan aina. Niinpä, mutta eihän se plussa tarkoita sitä, että ovulaatio tapahtuisi tai vielä vähemmän sitä, että rakkulan sisällä olisi oikeasti solu. LH-taso voi nousta ja nouseekin, erityisesti mitä lähemmäs menopaussia mennään sen korkeampi lh-taso on. Ja vaikka ovulaatio tapahtuisikin, voi rakkula olla tosiaan tyhjä. Tämäkin todennäköisyys sen kuin vain kasvaa iän myötä.

Ja vielä tuosta kiinnittymisestä. Uskoisin, että täällä kirjoittaneet tarkoittavat kiinnittymisen avuilla lugesteronia. Keltarauhanen auttaa vain tiettyihin asioihin ja itse asiassa moni lääkäri on keltarauhashormonin tuomasta avusta eri mieltä. Itse kiinnittyminen on vielä sellainen asia, ettei siihen oikein lääkkeitä ole. Ivf-hoidoissa kaikki voi olla hyvin, mutta loistavista alkioista huolimatta raskaus ei vain ala eikä syytä tähän tiedetä. Kaikkea ei ihminenkään osaa vielä hoitaa ja ratkaista.

Summa summarum.. kaikki on mahdollista tai mahdotonta, mene ja tiedä. Asiat eivät kuitenkaan ole kovin yksinkertaisia mutta toki jos omaa mieltään helpottaa todeta, että olin taas hetken raskaana mutta meni kesken (eli menkat alkoivat juuri silloin kuin pitääkin) niin onhan sekin sallitua - itsensähuijaaminen ;)

Voisin myös kuvitella, että jossain vaiheessa voisi tehdä hyvää Ottiksellekin antaa asian olla (jos ei hoitoihin halua, eikä niitä edes välttämättä iän puolesta lääkärit enää suosittele), päästää itsensä vähemmällä tikuttelulla ja arpomisella ja etsiä muuta sisältöä elämään. Sitähän ei sitten tiedä, miten se elämä siitä lähtee kehittymään.

Juu. Tuota tilastotiedegurua tahtoisin muistuttaa etta osaamme itsekin googlata tilastoja ja todennakoisyyksia ja haaveilemme silti. Paljon nimittain tapahtuu tilastojen ulkopuolella ja tama on haaveilijoitten palsta. Yleensa positiivinen ja skarppaava kipeasta aiheesta huolimatta. Olemme aikuisia ja jokaisen omaan harkintaan jaanee jatkaako matkaansa luomuna, hoidoissa vai lapsettomana. Tuskimpa kukaan jonkun tuntemattoman kommenttejen perusteella tekee paatoksia. Sydamellaan nakee hyvin! Olisiko kommentoijalla itsellaan lapsia joita voisi neuvoa?
Ottis: Paadyitteko sitten ottamaan kisua kun muistelen etta se oli teilla suunnitelmissa viela joulukuussa? Meilla taalla nyt karvapalloa pukkaa sisaan jatkuvasti kun pidamme takaovea auki. En ole alkanut ruokkimaan niita kun tiedamme etta lahdemme taas vuoden sisaan uusiin ympyroihin. Taytyy myos ajaa kisut ulos etteivat ala pitaa tata kotinaan ja se on sydanta raastavaa :( Taytyy nyt vaan pitaa paa kylmana vaikka vaikeaa onkin. Eikos noilla karvaisilla kavereilla ole suotuisa vaikutus raskaaksi tulemiseenkin? muutamia juttuja olen kuullut tilastojen ulkopuolelta :)
Juissis: Kiitos taas myotaelamisesta. En tuhruile ja muutenkin kuukautiset ihan saannolliset vaikka ton joulukuisen jalkeen vahan paikkaa hakivatkin. Tulehan taas kertomaan meille vauvauutisiasi!
Cheers! Tepu

Minutkin voi ehkä laskea taustahuutelijoihin (!), mutta olen ollut vilpittömästi innoissani Ottiksen haamuttelusta ja toivon totisesti, että joku päivä se plussa pärähtää. Itsellänikin kun tuo raskautuminen ei ole itsestäänselvyys. Sairastan nimittäin munuaisten vajaatoimintaa ja raskaus EI ollut lääkärin mukaan suotuisaa. Niin vain kumminkin kävi, että tulin raskaaksi ja kaikki sujui hienosti. Raskaiden dialyysihoitoja avulla meille syntyi terve poika ja nyt vuoden ikäisenä pyörii tuolla olohuoneessa. Eli ihmeitä tapahtuu. Koskaan ei kannata luopua toivosta. Tottakai voi olla raskasta elää aina kiertojen mukaan ja pettyä joka kuukausi. Mutta ehkä kumminkin joku kerta se onnistaa. Ja voipahan ainakin myöhemmin sanoa, että yritettiin. Ettei jää kaduttamaan asia.

Ottis: Kyllähän tuo täti tuli, heti saunan jälkeen jo päivää aikaisemmin! :(

No toisaalta ihan sama sille, on meinaan meikäläisellä taitanut alkaa ennen aikaiset vaihdevuodet... täti on hyvin niukka eikä jaksa enää viipyä normaalia 4-5 pvää... häipyy jo kolmantena päivänä tyytstin... mistä lie johtuu???

On kyllä ihana lukea että täällä on plussaa kaikista itkuista huolimatta tullut paljon, viime vuodenkin aikana hurjia tuloksia! :)

Onnea vain kaikille plussanneille!

Itellä tosin tuntuu lusikka olevan kaivossa ja syvällä... toisaalta tekis se sieltä mieli sukeltaa mut sit joku sanoo et anna olla...! oon ruvennu jo miettimään eroakin miehestäni jotta hän sais ehkä vielä jonkun muun kanssa lapsia! vai onkohan se vain tämä kevät mikä ajatukset vetää solmulle?

No joka tapauksessa onnea kaikille yritykseen! ja mitä noihin sivusta kommentoijiin (ilkeällä sävyllä) tulee niin onhan noita, vähän väliä, PAH!

-Memmuska kp3

memmuska .......ku 03/10...............................(1)............23.4
Rebellina...........km............................ ...........(?)

Plussanneet:

2009

2010
Maaliskuussa: Mimis (km 05/09), Saisi tulla, 29v. (kkm11/09) , Ellu* (kkm 11/09), Tiukku (kkm 11/09), Strumppis (km 12/09), lullu (km 12/09)

2011
tikkunen (kkm 09/10)

Synnyttäneet: Ilona Tyttö 04/10, Tiitu-tii Poika 25.5.2010, J-R Tyttö 1.6.2010, Sarppa Poika 25.6.2010, Tilkku Poika 17.7.2010, Jane75 Poika 01.10.2010, Tipsuliini Tyttö 6.10.2010, Minttuli80 Tyttö 12.10.2010, Mimis Tyttö 29.10.2010, Saapi tulla Poika 13.11.2010, lullu Poika 30.11.2010, Strumppis Tyttö 10.12.2010, Lakallis Tyttö 2.1.2011, A-M Poika 18.2.2011,

Toistin testin ja nyt plussa oli vahva (suunnilleen testiviivan paksuinen). Olen laskeskellut, etta 5-6 viikko voisi olla menossa, mutta kierto on hiukan oikkuillut, joten en osaa sanoa varmasti. No kohtahan sykkeen nakee ultrassa (viela en usko, etta tassa mennaan) sitten osaa ehkapa ruveta asennoitumaan. En ole viela saanut aikaiseksi katsoa laakaria, kun tosiaan vasta maahan muutettiin. Kaikki on uutta ja juuri alkoi olla kuvio selva, mutta nyt sitten ehkapa suunnitelmat menee uusiksi:)
Olen valvonut aamuyolla, masussa juijii ajoittain, huonoa oloa ei viela ole, olen herkempi ja tunnen vetoa maitotuotteisiin. Jannittaa...

Ottikselle tsemppia ja huutelijoille sen verran, etta en minakaan ole ollut iastani ja lisavaivoistani huolimatta valmis hoitoihin vaikka ne olisivat voineet apua tuodakin. Meita kun on moneksi :) Ja minua voisitte varmaan syyttaa siita, etta olen lahes antitikuttaja, eika sekaan muuten optimoi vauvan saantia! Nama asiat nyt ovat varsin henkilokohtaisia ja kukin hoitaa ne tavallaan. Alkaa viitsiko menna henkilokohtaisuuksiin, jooko!

LISTAPÄIVITYSTÄ!

memmuska .......ku 03/10...............................(1)............23 .4

Plussanneet:

2009

2010

2011
tikkunen (kkm 09/10)
Maaliskuussa: Rebelina (km...)

Päivitin tuonne listaan Rebelinan plussanneeksi maaliskuussa! :)

Tammikuun plussa satsaus onneksi tasaa tuon helmikuun ja siinä kuussahan kun muutenkin niin vähän päiviä niin ei haittaa laisinkaan :)

Onnea paljon Rebelinalle vahvistuneesta plussasta! <3

Hirmusti onnea kevään plussatilin avauksesta :)

Memmuskalle ja Ottikselle ja muillekin uskoa kevään heräämisen voimaan!!!

13.4. Vuosi sitten oli elämäni murheellisin päivä kun r-ultrassa ei ollut pienessä enää elämänliekkiä jäljellä. Nyt tulevana päivänä 14.4. on meillä synnytystapa-arvio samassa huoneessa ilmeisesti sairaalassa. En tiedä, mutta toivottavasti pysyn kasassa, vaikka olen jo nyt murehtinut pienen vuosipäivän aiheuttamaa tuskaa. Mutta elämä kantaa ja toivoisin jo tämän pienen elämän syliini, pitkiä on nämä loppuviikot. Kaiken se ihminen jaksaa kantaa, vaikka välistä ei tunnu siltä. Tämän myötä uskoa ja toivoa kaikille tällä puolella :)

T. Orvokki rv 34+3

Rebellina: Onnittelut! Tarrasukkia ja vauvaliimaa heaps!
Orvokki: Suru vie aikansa ja juuri nuo paivamaarat aina jotenkin repii haavoja auki. Eihan niita unohda koskaan, ei ainakaan sita "menetettya" laskettua aikaa. Tsemppia nyt sinne huisisti. Ihanaa kuitenkin etta olet jo noin pitkalla :) ajatellla...kevatvauva sinulle :) :)
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! terv. Tepu

Rebellina: Onnittelut! Hienoa, että plussa vahvistui <3 :)! Vauvaliimaa ja tarrasukkia. Pidähän meidät ajantasalla, jookosta?

Memmuska: Voi sitti, en muuta sano :( ku se täti tuli sittenkin sun luokse. Olis ollut kiva saada maaliskuulle toinenkin plussa tähän pinoon. Aivan ihana juttu, että uusi jännäpäivä on kuitenkin jo listalla eli eiku kevään ensimmäistä plussaa odottelemaan :)! Peukutuksia!!

jännääjä: Kiitos! Ihana kuulla tuollaisia rohkaisevia tarinoita. Onnittelut sinulle siitä, että kaikista vaivoista huolimatta olen pikkuisesi saanut :). Halaisin jos yltäisin.

Orvokki: Toivon sydämestäni, että surusi vuosipäivä menisi mahdollisimman kivuttomasti ohi. Voimaa!!

Tepu: Päädyttiin siihen, ettei vielä oteta karvapalloja tähän taloon, sillä aika ei yksinkertaisesti ole kypsä. Vaikka kuinka kuvittelin ihanaa karvapalloa elämääni sulostuttamaan, silti kaihersi mielessä se, että uusi kissa ei olisi Poju eikä voisi mitenkään sen paikkaa täyttää. Mies on samaa mieltä, joten täytyy vain antaa ajan kulua. Melko varma olen, ett meille joskus kisuli tai kaksi tulee, mutta vasta sitten kun sen ottamiselle ei ole minkäänlaisia henkisiä jarruja. Viimeksi eilen, kun tulin töistä ja pihaan ajaessani olin vielä muissa maailmoissa, muutaman sekunnin sadasosan ajattelin Pojun nukkuvan sisällä niinkuin aina ennenkin. Pudotus tuosta ihanasta tunteesta karuun todellisuuteen oli raju, mutt silti oli jotenkin lohdullista edes pienen hetken ajan muistaa taas kuinka onnellista olikaan tulla kotiin, kun tiesi täällä murusen odottavan.

Missä ovat NtiB., Uniperhonen, Santtu81, nelli, *aurora* ja Merituulia????

Viimeksi muokattu:
No täällähän sitä ollaan :)

Ottis minun ystäväni on 45-vuotta ja synnytti juuri esikoisensa, viidentoista vuoden yrittämisen jälkeen.. en tiedä miksi sinulle kerron, mutta ehkäpä sellaisena tsemppinä ja itse en ainakaan millään muotoa osaa edes miettiä hänen ikäänsä asiassa, minun mielestä hän on juuri sopivan ikäinen ja sopivassa elämänvaiheessa juuri nyt.

En ole nyt paljon jaksanut kirjoitella ja olokin on hieman epätodellinen ollut. Mutta kuten tuossa aiemmin kerroin..niin niinhän siinä kävi että tein raskaustestin ja plussasin. Jotkut jotka olivat täällä jo aiemmin niin muistavat varmaan että minulla on monta alkuraskauden km, vaikka tulenkin helposti raskaaksi...joten päivä kerrallaan mennään ja itseasiassa yksi päivä jo vähän tuli jotain epämääräisen oloista vuotoa. Lisäksi mieheni kanssa välit ovat edelleen selvittelyn alla ja hän ei edes asu nyt saman katon alla...että näin tämä elämä vie suuntaan jos toiseen ja asioita tapahtuu oudoilla hetkillä. Mutta yksin tai yhdessä, minä olen päättänyt selvitä tästä

mutta tällä hetkellä nyt kuitenkin mennään
rv 6

Aivan ihanaa ja keväistä viikonloppua kaikille.

kiitos Ottis tzempityksistä niitä tarvitaan! :)

Mitä tuohon ovikseen tulee tällä suunnalla niin päätin pitkästä aikaa hommata satsin tikkuja himaan ja nyt kun olen tikutellut eipä ole ovis testeihin edes viivan paikkaa tullut :( nyt jo kuitenkin kp14 menossa... en tiedä miten tähän suhtautua? limatkin ollu hukassa tässä kierrossa ja vatsaa juilii jo useamman päivän juuri niin kuin menkat olisivat tulollaan! ???

r-tesrt tehty sekin oli negatiivinen! eli tämäkin pois suljettu!
jännä vaikka ns. ovulaatiota ei olisikaan niin luulisi tikkuun tulevan edes jotain lh pitoisuuden kohotessa?! eikö sitten kohoa mulla ollenkaan???

niinku jo aikasemmin sanoin niin taitaa olla ennen aikaset vv.t tällä suunnalla! :(

-memmuska

Yhteistyössä