Moi vaan kaikille ja kiitos myötäelämisestä taas kerran kaikille kommentoineille. Ns. sivullisten kommentit ovat olleet mun mielestäni lähinnä ja enimmäkseen positiivia, joten niistä en jaksa nokkiintua, vaan kiitänpä ja kumarran sivusta seuranneiden tsempeistä erityisesti!
Joku kirjoitteli fsh-noususta iän myötä ja sen vaikutuksesta munasoluihin, siinäkin voi mun kohdallani olla vinha perä, sillä viimeisten ehkä 4 kierron aikana mulla on o-testi näyttänyt yllättävän vahvaa ovisplussaa. Vahvempaa kuin aiemmin, mutt nimenomaan sinä yhtenä päivänä. Luulisi kuitenkin noiden haamuttelujen siitä kertovan, ett ovis tapahtuu. Joku voi tietenkin väittää vastaan, mutt niin ajattelis ojalan laskuopin mukaan tapahtuvan.
Rebellina: Sinä siis testasit ja sait haamun ihan ajallaan

. Wautsi, ihanaa! Kuinka pitkällä sun raskaus nyt sitten olisi/ on? Muistaakseni kerroit menkkojen olevan myöhässä parisen viikkoa, kun aloin testailua suunnitella. Oletko käynyt tai ajatellut käydä varhaisultrassa?
Testit todellakin ovat erilaisia. Mulla viime kierrossa haamutti Cb:n +testi, joka ei todellakaan ole aiemmin näyttänyt mulla koskaan mitään, vaikka sen olen raaskinut uhrata yleensä vasta dpo14, jos täti on jo ollut myöhässä. Erittäin herkät testit tuntuvat olevan vähemmän herkkiä kuin kuin mukamas vähemmän herkät ja jotkut niistä taas haamuttavat, vaikka ne dippais appelsiinimehuun. Sitä muuten oikeasti viime kierrossa itsekseni naureskelinkin, ett taisivat herkät testit aina ip reagoida mun aamupäivällä juomaani Beroccaan, kun ei aamun testeissä sitten mitään näkynytkään

).
Hansu: Ihanaa, ett sulla siellä äitiyspakkaus jo hankittuna

. Mahtavaa myös, ett teilläkin ne joutavapäiväisen riidat miehen kanssa ovat jääneet entiseen elämään. Mun ukkelikukkelini käyttäytyi joulun aikaan kuin pahin porsas tai karju, mutt hän tajusi kai viimein menneensä liian pitkälle miltei kaikessa, sillä sen jälkeen hän on ollut kuin eri mies. Ei kiukuttele, ei äkäile ja jos äkäileekin mitättömistä, ei ala mököttää kun asiasta sanon. Enpä ole sohvallakaan nukkunut sitten tammikuun monta yötä, vaan elämä tuntuu olevan ihan ok.
Tikkunen: Onnittelut hyvistä np-ultakuulumisista

. Onnellista masunkasvattelua!
Orvokki: Aivan ihkua, että sinäkin olet noin pitkällä. Muistakaahan armaat kaikki käydä sitten täälläkin kertomassa, kun pikkuinen on maailmaan tullut, ett saadaan lisättyä teidät tuonne synnyttäneisiin.
Tuosta tulikin mieleen, ett mitäpä kuuluu
unnnalle, hänenhän olisi pitänyt pikku ihme maailmaan saada jo ajat sitten??
Merituulia: Pahoittelut tädin tulosta. Toivottavasti tästä nyt kuitenkin lähti käyntiin se plussakierto. Pakko, sillä eihän meitä kandeja enää kovin paljon täällä ole

. Peukuttelen!!
Tepu: Voi kurjuus, että sua on taas yhdellä km:lla vuodenvaihteessa paiskattu. Haluatko, että se merkitään tonne listaan? En muuten muistanutkaan, ett sä olet myös senioreita

. Ehkä me ollaan sitten vähän ihmeellisiä *virn* jos ovuloidaan melko säännöllisesti.
Juissis: Kiitos vinkistä, vaikka Tepulle kirjoittelitkin =). Pitänee tässä kevään korvalla rohkaistua gynen pakeille ja pyytää lugesteronia, jos mies haluaa vielä yritystä jatkaa. Hänen kanssaan eräänä päivänä asiasta kinasteltiinkin, sillä minä sanoin hänelle, että tämä kaikki on ihan turhaa, ett on turha edes kuvitella, että hän minun kanssani lasta saisi. Mies väitti vastaan ja oli taas vetoa lyömässä, kunnes muistutin, että minä en lyö vetoa sen enempää kuin hepoakaan.