KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

onnittelut plussanneille ja hali menetyksen kokeneille :hug:
ai niin ja tervetuloa uusille! :hug:

( . ) moon lihonu notta mun oma napa näyttää tuolta eikä ) . ( tältä.

jee, tämä kierto etenee kohti loppuaan. tai no ainakin aina lasken sen 27 päivän mukaan...vaikka s e joskus venähtää. nyt oon ollu pirteempi, pari kolme päivää meni ihan tajuttoman väsymyksen kourissa, nukahtelin miten sattuu, nukuin paritkin päikkärit päivässä...tietenkin elättelen toivoa mahdollisesta raskaudesta :LOL:
maanantaihin asti pitäis odottaa menkkojen alkua, turvottaa jo ja rintoja aristaa, et kyl ne sieltä tulee. mut silti tekis nyt jo mieli tehä r-testi :p
taijan lähtee kauppaan, ostamaan kasan irkkaria, pari olutta ja sen testin :p negahan se on ja menkkojen alkuunkin on vielä aikaa, mut mä olen nyt jotenkin kuumeillut enempi tässä kierrossa....asiaanhan ei tietenkään vaikuta mitenkään kahden ystäväni tuoreitten vauvojen hoitelu ja sylissä pitely ? :LOL:
vein tuon esikon hoitoon yks päivä ja aurinko paisteli aamupäivällä kauniisti. joka kadunkulmasta putkahteli mammoja lastenvaunuja työnnellen. pääsin takasin kotipihaan autolla, niin itkuahan siinä oli tirautettava. tämä pitkä odotus syö naista. kohta vuos täynnä yrittämisen aloittamisesta, heinäkuussa. :'(

kaunista torstaita kaikille, vaikkakin tuo sade meitä yrittää kastella !
(onnistui ainakin mut tänään yllättämään hautausmaalla totaalisesti, kotiin palasi pyörällä melkoisen litimärkä akka)

:wave: *Sinimarja*
 
Sintsu Aijaa, minkäs ikänen se teidän toinen koiruli on? :'( Ihan vanhuuden vaivojako on vai jotain muuta? Kurjaa :hug: Mutta totta, jostain pitää luopua, että voi saada tilalle jotain uutta.

Nöttiäinen :hug: Kokeile viikonloppuna r-testillä mitä sanoo.

Adelade Ihana kuulla, että ultrassa kaikki hyvin :heart:

Mother4 Suuret onnittelut! :heart: :flower:

Sun rise oi, se onkin kiva paikka tatskalle! :D

Meritähti Hui! :eek: Onneksi kuitenkin kaikki hyvin! :heart:

Sinimarja :hug: Kyllä se odotus tuntuu vain pitkälle, täälläkin lähenee puoltoista vuotta siitä ku yritys alotettiin..

Menkkoja odottelen huomiseksi, ku viimesen teron söin eilen. jotenkin vaan on pirun vahva tunne, et ne menkat ei alakkaan ja tää homma siirtyy koko ajan vain kauemmaksi.. Olisin ikionnellinen, ku ne alkais huomenna, niin ens viikolla sais alottaa ne clomit, jonka jälkeen sais alkaa bongaileen ovista.
 
heippa kaikki :wave: uusi ilmottautuu.

odotettiin avomiehen kanssa meille esikoista syntyväksi tammikuussa, mutta ekassa ultrassa huomattiin et sikiön kehitys oli jääny 7+ viikoille eikä ollu sykettä :'( lääkkeellinen tyhjennys tehty eilen, fyysisesti ihan hyvä olo jo. kipua alavatsalla on mutta vuotoa aika maltillisesti. maanantaina sairaalaan tarkistukseen.. toivon kovasti et kaikki on tullu ulos, muuten kaavintaan.. sinne en halua. vuotoa ei ole tullu mitenkään hanasta, mutta toivotaan et tarpeeksi paljon kuitenkin.

kuumeilu jatkuu, edellinen raskaus tuli jo yrityskierto 2, joten pitkään ei ehitty yrittään. en tiiä vielä aletaanko heti yrittään uutta, minä haluaisin mut mies ei ole varma :ashamed: puhu jotain et pitää tämä käsitellä ensin kunnolla ja sitte vasta miettiä uutta.. vielä on tietenki liian aikasta miettiä uutta raskautta, tässä parin viikon aikana voi miekkosenkin mieli muuttua.

mulla oli vähän vuotoa ennen ultraa niin osasin pelätä pahinta, mies oli ihan varma et kaikki on niinku pitää ja sille tuli ihan puskista suru-uutinen :(

 
mother4 paljon onnea!! :flower: Mulla eni eilen ihan ohi silmien.. :ashamed:

Meritähti huh mikä säikytys, onneksi ei tuon "vakavampaa" :hug:

Marjutti86 tervetuloa ja osanotto suruunne :hug:

O. Navaton ensimmäinen tikku pissitty ja nega tuli. Siis O-tikku :D
 
Marjutti86 :hug: ja tervetuloa.

Menin sitte eilen tekee uuden testin eikä siihenkää kahta viivaa tullu.Ei ole yhtään enää edes sellainen olo et olis tärpänny :( Voihan olla et ei vielä edes näkyis mut luulen et uusi yritys tiedossa...Kauankohan tässä vielä kestää ennen ku meille vauva tulee...

Alisa84 Mun koiruus on reilu 8v ja se on muille nykyään niin hirveen vihainen ja pelkää kaikkia vieraita.Se ei edes miestä siedä :( Ei ole oikein toista täällä pitää ku sen elämä on niin rajoitettua arvaamattoman luonteen vuoksi. Ihan suku vika.Samasta pentueesta on muitakin piikille joutunut jo useampi vuosi sitten.Minä en ole tuosta raaskinut luopua ku se on niin mun sielunkumppani ;) Yhtä arvaamaton ja hankala :LOL: Ja rakastaa kuitenki koko sydämmellään varauksetta mut vaan mua ja lapsii :ashamed:

Typy joutuis muuten kans piikille jos me ei sitä oteta niin hänen tulo hiukan vauhditti päätöstä jota olen miettiny jo varmaan kolme vuotta...
 
PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



harakanhattu..................KM 04/09.............................KP 3/28-31
Sun Rise..........................KM 10/08 ............................KP 9/28-31
Miukkari...........................KM 02/09.............................KP 12/
BabyHope........................KM 09/08, 01/09..................KP 13/33-41
mely.................................KM 12/08.............................KP 17/27-37
tiitu87..............................KM 11/08, 03/09..................KP 22/29-30
Empuuu...........................KM 09/08..............................KP 25/28-30
Tupu76............................KM 11/08, 04/09...................KP 27/29-30
Murmelin..........................KM 01/09..............................KP 27/28-38
MLL..................................KM 11/08..............................KP 28/27-32
Orion...............................KM 02/09...............................KP 28/50
nanakuu..........................KM 11/08
Hempukka87...................KM 12/08
Perhosia..........................KM 01/09
MeaMimosa.....................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina...........................KM 04/09
Alisa84............................TM 05/09
Tash................................KM 12/08, 05/09
mirzu...............................KM 04/09
JääKyynel........................TM 05/09
Silent whisper.................KM 05/09
marjutti86.......................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



Elwi...................................KM 11/08..............................KP 5/17-44
kellopeliappelsiini..............TM 04/08, KM 05/09.............KP 9/28
Annemaarit........................KM 08/08.............................KP 12/24-28
Zalmiakki...........................KM 03/09..............................KP 23/
Sinimarja...........................TM 02/09..............................KP 25/27-34
AnnaStiina82.....................KM 12/08..............................KP 28/30
tillukas...............................KM 05/09..............................KP 30/31-35
Nappula.............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L.............................KM 04/09
jasimi.................................KM 01/09, 05/09
nöttiäinen..........................RK 10/08, KM 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki...........................KM 04/09...............................KP 10/28-29
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08..............KP 14/28-30
Sapfo.................................KM 05/09..............................KP 25/
pinpella.............................KM 04/09...............................KP 30/27-28
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78.........................KM 05/09
Adelade.............................TM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



MannaHari.........................KM 03/09..............................KP 9/23-28
Sintsu78............................KM 01/09..............................KP 28/30-33



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76, Eelis, zamoon, Spark





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008


Syyskuu: Snowball-TYTTÖ, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe, mother4



 
Voi Marjutti, pitikö sinunkin tänne joutua! Kevät-kesällä yrityksen aloittavissa oltiin yhtä aikaa ja sitten siirryit tammivauvoihin perääni. Koitahan jaksella, kyllä se siitä tokeentuu.

Meritähti Siskoni on viimeisillään raskaana. Takana on hankala raskaus, syynä täysin kohdunkaulakanavan päällä köllinyt istukka. Vaikka raskaus diagnosoitiin etisistukkaiseksi rv30 (ennen ei diagnosoida, seuraillaan vaan), on istukka kuin ihmeen kaupalla siirtynyt viime viikoilla pois synnytyskanavan tieltä. Nyt istukka on jo 1,5 cm kohdun suulta ja alatiesynnytys on erittäin todennäköinen. (paitsi, että vauva on h-u-g-e.) Sinun kohdallasi uskon, että kahden viikon huili tekee ihmeitä ja tämä jäi säikähdykseksi. Raskautesi on niin alussa vasta, että kyllä kohtu vetää istukan mukanaan ylös. (Siskolla istukan keskikohta oli rv 30 tasan kohdunsuulla.) Ja todennäköisemmin se vuotava veri on sinusta, ei vauvasta.

Täällä vaan huimailee, rinnat vienosti aristavat ja janottaa. Olen joko luulotautinen tai sitten... Testaan sunnuntaina seuraavan kerran.
 
marjutti86 Suuret pahoittelut! Itsellä keskenmenosta kaksi viikkoa ja uusi yritys aloitettiin eilen. Km:n jälkeen vuoto kesti viikon verran. Nyt jo tissit tuuntuvat vähän kipeiltä, olisikohan ovulaatio?

Meritähti Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja onnea plussanneille :)
 
:D Eka osa tutkinnosta suoritettu!!!
Tänään siis sain ekan näyttöni läpi, huoh...
Uskotteko että on helpottunut olo?!

Menkatkin loppui juuri...ja taitaa olla normalisoitumassa
kun oli niin niukat.. =)
Parit viime menkat KM:n jälkeen on ollu ku niagaran putous,
mutta nyt mentiin yllättävänkin niukasti...mutta ei haitannu yhtään!
Selkä alkaa jo olla parempi, alkaakin jo tää liikuntakielto tympiin,
tuli niin pahasti mun intoni latistamaan kesken "kuurin"!!
Kohta pääsee lenkille ja salille, jee...!!

Joku kyseli KU-oireista...vieläkö kaipaat tietoa?
Mulla semmonen(kin) oli joten pistä yv:tä vaikka jos
haluat kuulla...?

Tulikos plussia nyt? Onnittelut :heart:

Uusia oli tullut...tervetuloa ja pahoittelut.. :hug:

Ja kaikille halia kaipaaville OIKEIN ISO RUTISTUS! :hug:
 
Marjutti Olen pahoillani! :hug:

Sintsu Aijaa, onpas kurjaa :( Harmi, että tuommoisen vuoksi joutuu koirasta luopua, mutta onhan se koirallekin parempi, kun ei tarvitse koko ajan olla stressissä. Surullista joka tapauksessa :'( Onneksi voitte pelastaa sen toisen koirulin joutumasta piikille :)

Tillukas Mikä on huge? Tyhmänä kyselen :D :ashamed:

Tinttamaaria Onnittelut ekan osan läpäisystä!! :flower: :flower:

ON: Viimenen tero syöty toissapäivänä ja yleensä menkat alkaneet aamusta, mutta nyt niitä ei näy missään. Voi tsiisus, että ottaa päästä, taas tää meidän yritys siirtyyy näiden menkkojen puuttumisen vuoksi :kieh: Paljonkohan sitä paskaa pitää niskaan kaataa, että riittää? Ja raskaudesta ei varmasti ole kyse, hcg-arvohan oli sillon kaks viikkoa sitten 4.
 
Sapfo :LOL: :LOL: No joo, jeps, kyllähän tuo ois pitäny tietää :LOL: Ajattelin vain, että se on joku "lempparinimi" sille, ku vauva on esim. jossain tietyssä tarjonnassa :LOL: Luin vain sen niinku se kirjoitetaan, enkä aatellu sen enempää :D:D:D:D:D:D:D:D Oi voi, päivän pelastus tämäkin :LOL: *Nauraa kippurassa*
 
Alisa :D Jos et sä olis tota kysynyt, niin sitten varmaan minä, kun mäkin mietin että mitäköhän nuo kirjaimet tarkottaa, että joku oireyhtymä josta en oo mitään kuullu. :LOL:

Marjutillepahoittelut minultakin. Viime aikoina kun on tullut seurattua sekä tammikuisten että helmikuisten pinoa, niin aina se sydäntä riipaisee kun jollekin käy näin.
Toisaalta sitä pelkää jo raskautumistakin kun tietää mikä pelko siitä sitten taas alkaisi. Välillä mä mietin, että miten siitä omasta keskenmenosta oikein selvisi, varsinkin ne pari päivää kun tiesi että kuollut sikiö on siellä niin lähellä ja kuitenkin niin kaukana. :'(
Voimia ja uskoa tulevaisuuteen nyt kuitenkin meille kaikille.

Itselläni tänään kp29/28, aamulla tein testin joka oli nega, joten odotellaan taas pari päivää.
 
Marjutille pahoittelut :hug:

Saapas nähä palailenko minäkin takaisin. Toissapäivänä kun testasin viiva ei ollu lähellekkään yhtä vahva kuin kontrolliviiva ja tänään aamulla mielestäni samanlainen kuin toissapäivänä. Jos ens viikolla testais sit taas jos ei menkat ala sitä ennen. Että olis vaan kemiallinen raskaus.
Neuvolan tätiki jo varas ajanki heinäkuun 10 päivä. Jotenkin on sellanen oloki että ei tämä voi onnistua.
 
mother4 Toivotaan että kaikki menee hyvin d =) b On ikävää kun joutuu pelkäämään koko ajan pahinta. :hug:

Tänne ei mitään uutta.On vaan pakko tulla kurkkimaan oliskos täällä iloisia uutisia.

Meidän vanhus iloitsi eilen kunnon metsälenkillä ja meni sitten "kummitukseksi" niin ku poika sanoi.Sovittiin että se tulee meille vahtii ja ajaa möröt pois :heart:

Typy haettiin kotiin ja mies sanoi että me yöllä kuorsattiin kilpaa hänen molemmin puolin
:LOL:
Koira kuulemma voitti...
 
Jos kerran ei voi saada sitä mitä haluaa (tulla raskaaksi) niin nautitaan sitten siitä mitä ei voi raskaana ollessa tehdä eli siideristä =) Ihana ilma ja grillausta luvassa illalla. Lakanoitakin ollaan heiluteltu jos vaikka.. Mutta eihän se ole mahdollista kun ei ovismittarit hälyytä.

Alisa84 :LOL: Kirvoitti minullakin naurut.

mother4 - älä nyt vaan tule takaisin tänne. Eihän se viiva voimistu välttämättä ollenkaan ja silti voi kaikki olla kunnossa. Viivan vahvuudella ei pitäisi olla väliä.
 
Heissan vaan kaikille! Onnittelut plussanneille (joita on onneksi jo enemmän kuin toukokuussa) ja tervetuloa kaikki uudet (harmi kun jouduitte tänne, olette kokeneet ikävän menetyksen).

Mother4 ethän tule takaisin tänne, pidän peukkuja pystyssä että kaikki olisi hyvin.

Meritähti onneksi kaikki olikin hyvin. Voin kuvitella itseni tuohon tilanteeseen, olisin varmaan pelästynyt ihan kamalasti.

Mulle ei mitään uutta kuulu. Olo on (henkisesti) ihan ok, vaikka kun ajattelee tätä vauvan toivomista, niin on mennyt nyt 9 kk ja saldona vain kaksi keskenmenoa... Ne keskenmenot on ollut mulle niin hirvee isku, varsinkin kun tuo toinen tuli. Tuntui että ei järki kestä sitä pettymystä enää uudelleen.

Mutta aika ok mun olo nyt, kesä alkanut ja aurinko paistaa =) Ajattelin että jatkossa aion käyttää ovis-tikkuja joka kierrossa, se oli hyvä kokemus kun niitä nyt testasin. Ja vaikka nyt varmasti oikeat päivät hyödynnettiin, en usko että nyt on tärpännyt. Menkat pitäisi alkaa ensi viikon perjantaihin mennessä. Olo on vaan niin normaali, että en usko raskauteen.

Voi kunpa kesä toisin mukanaan raskauden, joka jaksaisi myös edetä normaalista eteenpäin. Ehkä syksyllä sitten pitää hakeutua jonnekkin tutkimuksiin jos mitään ei tapahdu. Tuntuu jotenkin raskaalta ajatukselta että tää ei onnistuisi nyt vaan "luonnostaan"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
Jos kerran ei voi saada sitä mitä haluaa (tulla raskaaksi) niin nautitaan sitten siitä mitä ei voi raskaana ollessa tehdä eli siideristä =)
Täys PEESI!!
Paitsi mä en voi ottaa vaikka tekis mieli.. Ku en nyt vielä tiiä onko tää KU vai valemenkat. Toisaalta on olo ettei kaikki voi mitenkään olla OK, toisaalta taas luulen tunteneeni mahd. kiinnittymisen.

Jospa ens vkolla selviäis. "Onneks" tässä on muutakin stressiä ni ei jaksa keskittyä siihen, että nää meidän raskautumisjutut menee ihan päin peetä koko ajan. Itseasiassa ajattelen vaan että ens vkolla selvitetään asia ja hoidetaan pois pväjärjestyksestä ja piste.
 
mother4 mie oon käsittäny ettei sillä viivojen vahvuudella pitäis olla mitään väliä. Toivottavasti et enää tarvii palata tänne, vaan saat jatkaa odottajien puolella ja ootella muitakin täältä sinne. :hug:

Mie kans ihmettelin että mikäs se tommonen h-u-g-e vauva oikein on. :D

ON: vuoto loppunut, enää semmosta pientä tuhruttelua. Jokohan tässä kohta uskaltais lakanoita pöllyytellä. :whistle: Olo on muutenkin tosi hyvä, ja paranis vielä entisestään kun päästäis jatkamaan yritystä. B)

Mullakin siideri odottaa jääkaapissa, nautitaan sit ees siitä kun ei raskaudesta saanukaan tuon pitempään nauttia.
 
meritähti olipa säikäytys.. mulla kans esikoisesta rv 20 tienoilla noita vuoteluja, enimmäkseen tuhruttelua, pari kertaa vähän reilummasti kirkkaampaa ja ultrassa istukka oli hieman kohdunsuun päällä, joten siitä johtui, siirtyi kuitenki rv 30 seurantaultraan mennessä ihan oikeelle paikalle, niinku se yleensä tekeekin..


) . ( kp10 ja edelleen tuhruttaa.. ei kylläkään sen enempää ku normaalisti valkovuotookaan tulee, mut ku se ei oo pelkkää valkovuotoo ku on sellasta ruskeeta.. :x

ja täällä kans nautitaan illalla holillista, oltiinhan tuossa raskausaikana jo monta viikkoo ilman.. :LOL:
 
mother Toivottavasti se pikkuinen siellä pysyisi kyydissä :hug:

Sintsu Hahaa, mies saa sit kuunnella kahta kuorsaavaa tyyppiä :LOL:

Sapfo Grillailuja, jamiii :p

MLL Pahoittelut menkoista! :hug:

Tää on ihan uskomatonta, ei menkkoja vieläkään.. Nyt mulla alkaa ruuvi kiristyä päässä ihan totaalisesti. Miten tää mun kroppa pettää mut taas kerran. Tää on ihan järkkyä, jos joudun taas kuukauden odottaa, ennenku saan syödä toisen terolut satsin ja odottaa. Kesähän on melkeen sitten jo menny :eek: :eek: :'(
 

Yhteistyössä