:attn: PERJANTAI :attn: eikä päivääkään liian myöhässä
Oon niiiiin rättiväsynyt että vkonloppu tulee todella tarpeeseen..
(.) Kyllä mie ja ukkoni ollaan yks vanhapari!!! Su ollaan viimeksi raksuteltu ja olen vongannut koko viikon tilauksen varmistusta (se reppanan on yberväsynyt töistä joten toivoa ei ole ollut |O ) No eilen sitten innostui ja siinä alkutimmellyksessä laitoin hetkeks silmät kiinni ja jo se heti kysyi että nukunko mä, no se siitä tunnelmasta
Kikatin kuin 5v. monta minuuttia ja vedet lensi silmistä
Päätimme että kokeillaan vkonloppuna uudelleen :headwall: Muuten ei uutta, rinnat pinteenä, lugeja menee, mitään muita oireita ei ole, yritän olla tarkkailematta mutta vaikeaa on :headwall:
Repa: Mie sain terot vuoden yrittämisen jälkeen, kp 15-24 2/pvä. Mulla pitkä kierto, joten niiden tarkoitus oli että muutama kierto syödään että saadaan tasaantumaan. No, kävi niin että kierrot pysyi pitkinä ja nyt en enää ovuloinutkaan (johtui siitä että joskus terot voi ennen ovista aloitettuna jopa estää sen). Sitten muutettiin aloitin myös clomit kp 3-7 ovulaation aikaan saamiseen ja kun olen tikuttanut oviksen, aloitan terot vasta sitten. Saatiin tuloksena kemiallinen raskaus ja tm. Nyt sitten terojen tilalla luget, koska ne sisältävät luonnollista keltarauhashormoonia. Tuloksia siis odotellaan että toimiiko tämä yhdistelmä, jos ei niin sitten ensi kiertoon irrotuspiikki mukaan. Tulipa selostus :ashamed:
mimmuli82: ONNEA VAHVASTA PLUSSASTA!! :flower: :heart: :flower: Toivotaan että varhaisultrassa saisit kuulla pikkuisen sydämen :heart: Tulehan kertomaan kuulumisiasi :wave:
Epskeps: Mitä gyne sanoi? Kiitti tsempistä, toivotaan että olisi tärpännyt
Emik: :hug: tädin riivaamisesta... On se kumma että se löytää vaikka mertentakaa kohteensa :headwall:
Tinii: :hug:
RouvaRajatapaus: lämpimästi tervetuloa joukkoomme :hug: Ikävää että olet joutunut useita km kohtaamaan, mutta kuten laitoit onneksi on noita onnistuineita hedelmiäkin :heart:
Mix mä en koskaan osaa lyhyesti kirjoittaa :headwall: :headwall: :headwall: