km:n jälkeen kuumeilevat...

Kiitti siskot, kait se on teitä uskottava et tuo gynekäynti hyvin menee =) :heart: Ihan tässä liikuttuu kuinka ihanan kannustavia te ootte vaikka tässä on kyse "vain" gynekäynnistä, mut mulle tuo käynti on tosi tärkeä ja on ihanaa että tekin se tajuatte. Kiitos kiitos

Repa mitä ovistikkuja muuten tilasit? ;) Ja ei sun nyt mun gyneuutisten takia tarvii koneelle kiiruhtaa..
Toi hymiö sais olla kyl vähän hymyilevämpi.. mut ihan tässä häkeltyy..

Haaveissa esikoinen

Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 3/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 7/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 12/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 15/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 17/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 22/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 24/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 24/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 29/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 30/35

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
SadMam..................RK 06/07..............................KP 7/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 7/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 11/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 25/33
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 36/28-32

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 12/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 12/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP 13/24-27
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 26/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 27-24/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton

:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)

Onnea Mimmuli! Ihania uutisia :flower:

Mä tääl painiskelen oman sekopäisyyteni kanssa. Mieli tekis bongailla oviksia ja laskee kiertopäiviä, mutta osa musta pistää himmailemaan. Gyne epäili, että mulla saattaa olla polyyppi kohdussa. Ny pitäis odotella seuraavat menkat ja mennä sit kohtuontelon tähystykseen. Eli jos meinaa sen asian tarkistaa, niin ei sais vielä raskautua :whistle: mutta kyllähän te tiedätte... Mieli tekis ;) .

Mukavaa viikonloppua jokaiselle.
T: Amira ja rakettipaketti *saarikauden päättäjäisiä odotellen*

Mukaan olis pyrkimässä kuudennesta haaveileva vanha mamma, ikää ensikuussa 34v. Takana tuore keskenmeno, ma-ke kohtu tyhjennettiin lääkkeellisesti. Takana on myös muita epäonnistuneita raskauksia, mutta onneksi myös onnistuneita. :) Haaveissa olisi siis vielä yksi vauva, yritys alkaa kun pää toipuu keskenmenosta.

Että tämmönen ois pyrkimässä mukaan. :)

Tervetuloa RouvaRajatapus ja pahoittelut menetyksestäsi :heart:
Onneksi sinulle on tullut jo montaa onnistunuttakin raskautta ja toivottavasti vielä edessäkin ainakin yksi olisi :) Mukaan mahtuu tietysti!

Mimmulille suuret onnittelut ja tarrasukkia kuorma-autollinen!!!

Omassa navassa ei mitään ihmeellistä..
Suuri pelko että ovis napsahtaa paikalle juuri tänä viikonloppuna kun ollaan miehen kanssa erossa ekaa kertaa aikoihin :/ Koko aika vain murehdin sitä ja aamulla olin tuntevinani jonkinlaista nippailuakin.. Onneksi nyt sentään mun oviskivut on normaalisti sen verran voimakkaat että kyllä se sitten ilmoittaa läsnäolostaan!..yleensä...

Plussan kuvat simmuissa suuntaillaan viikonloppuun B)

Nopeat heipat!
Kotiuduttiin Kreikasta eilen illalla ja tulin vaan nopeasti kertomaan että se täti prrrrkl löysi tiensä sinnekin vaikka Timbuktun koneeseen sille lipun annoin! Eli nyt menossa kp 7. Mulle voi päivittää kierroksi siis 7/28-30. Oli kyllä melkoinen rysähdys kun se täti tuli, mutta nyt kai taas vaan uutta putkeen. Huh, aika kurjalta kyllä tuntuu. Ja nyt tietysti enemmän kun on tää järkyttävä paluu arkeen ja SYKSYYN! Viikon verran 30 asteen helteestä nauttineena tuntuu kyllä aikasta ikävältä tää vesisade! Mutta ei auta. Tuulta päin.

ONNEA Pulttis ja Mimmuli!! Nopeasti vaan silmäilin noita viikon viestejä ja plussat piti bongata :) Luen myöhemmin rauhassa kaikkien kuulumiset. Palataan kohta! :wave:

:attn: PERJANTAI :attn: eikä päivääkään liian myöhässä :LOL: Oon niiiiin rättiväsynyt että vkonloppu tulee todella tarpeeseen..

(.) Kyllä mie ja ukkoni ollaan yks vanhapari!!! Su ollaan viimeksi raksuteltu ja olen vongannut koko viikon tilauksen varmistusta (se reppanan on yberväsynyt töistä joten toivoa ei ole ollut |O ) No eilen sitten innostui ja siinä alkutimmellyksessä laitoin hetkeks silmät kiinni ja jo se heti kysyi että nukunko mä, no se siitä tunnelmasta :LOL: Kikatin kuin 5v. monta minuuttia ja vedet lensi silmistä :LOL: Päätimme että kokeillaan vkonloppuna uudelleen :headwall: Muuten ei uutta, rinnat pinteenä, lugeja menee, mitään muita oireita ei ole, yritän olla tarkkailematta mutta vaikeaa on :headwall:

Repa: Mie sain terot vuoden yrittämisen jälkeen, kp 15-24 2/pvä. Mulla pitkä kierto, joten niiden tarkoitus oli että muutama kierto syödään että saadaan tasaantumaan. No, kävi niin että kierrot pysyi pitkinä ja nyt en enää ovuloinutkaan (johtui siitä että joskus terot voi ennen ovista aloitettuna jopa estää sen). Sitten muutettiin aloitin myös clomit kp 3-7 ovulaation aikaan saamiseen ja kun olen tikuttanut oviksen, aloitan terot vasta sitten. Saatiin tuloksena kemiallinen raskaus ja tm. Nyt sitten terojen tilalla luget, koska ne sisältävät luonnollista keltarauhashormoonia. Tuloksia siis odotellaan että toimiiko tämä yhdistelmä, jos ei niin sitten ensi kiertoon irrotuspiikki mukaan. Tulipa selostus :ashamed:

mimmuli82: ONNEA VAHVASTA PLUSSASTA!! :flower: :heart: :flower: Toivotaan että varhaisultrassa saisit kuulla pikkuisen sydämen :heart: Tulehan kertomaan kuulumisiasi :wave:

Epskeps: Mitä gyne sanoi? Kiitti tsempistä, toivotaan että olisi tärpännyt :p

Emik: :hug: tädin riivaamisesta... On se kumma että se löytää vaikka mertentakaa kohteensa :headwall:

Tinii: :hug:

RouvaRajatapaus: lämpimästi tervetuloa joukkoomme :hug: Ikävää että olet joutunut useita km kohtaamaan, mutta kuten laitoit onneksi on noita onnistuineita hedelmiäkin :heart:

Mix mä en koskaan osaa lyhyesti kirjoittaa :headwall: :headwall: :headwall:

Tänä aamuna istuin jo vessassa testi kädessä, mutta en siis uskaltanut testata. Haluan vielä hetken leijua tässä fiiliksessä, että olisikin "tärppi" käynyt. Vuodosta ei tietoakaan, mutta jatkuvaa vihlontaa masussa, joka on nyt jatkunut jo viikon ja esiintyyn varsinkin iltaisin. Nyt siis on oikeasti hormonit sekaisin jostain syystä, koska itkin hysteerisesti eilen onnesta 45 min, kun veli soitti ja kertoi, että heille on tulossa toinen vauva. Heillä kun on kanssa ollut ongelmia. Aloittivat yrityksen 5/2003, josta seurasi 2 km ja lopulta clomien avustuksella ihana Alina vauva 22.4.2006. Hänen syntymästään asti ovat yrittäneet toista eli taas pitkään, mutta clomeja ei voinut aloittaa kun imetti. Mutta nyt siis 2. clomikierrosta on tämä vauveli saanut alkuunsa ja maailmaan odotetaan 18.2. =) Minusta tulee täti 6 kr:n, joten kohta on pakko olla meidänkin vuoro.

Mimmuli82 Oikein paljon onnea plussasta :flower:

Miikkis: Kyllä meilläkin on usein viime aikoina mennyt räkätyksen puolelle touhuilu. Meidän lapsettomuuslääkäri on sellainen todella hienostunut rouva, jolla timantit vaan säihkyy sormissa. Aina sitten kun olla lääkäristä oltu lähdössä han jakaa onnen toivotuksia tyylillä "hauskoja jumppatuokioita", "ottakaa muutama siideri niin menee tekeminen mukavammin", "nyt sitten vaan päivittäin ja vaikka useamman kerran kun on niin hyvät spermat". No nämä lausahdukset sitten usein palaavat mieleen h-hetkellä eikä meinaa sitten touhusta tulla mitään kun naurattaa rouvan jumppatuokiot. Parempi kuitenkin, että naurattaa kuin itkettäisi, vai mitä?

Lämpimästi tervetuloa joukkomme RouvaRajatapaus :heart: Ja pahoitteluni keskenmenosi johdosta :hug: :(

Malttamaton, kyllä mä nyt vähän luulen että ois käyny silleen että olet raskautunut :heart: =) Sellainen kutina vähän ois ;)

Emik Pahoittelut tädistä :hug: Että se punarättitättärä löysi tiensä sinnekin vaikka niin hyvin yritit eksyttää :kieh: Paljon onnea tähän uuteen kiertoon!! :heart:

Ja sitä OmaaNapaa sitten näin gynekäynnin jälkeen.. Juup, ei huonoja uutisia! :D Kohtu näytti OIKEIN hyvältä! Limakalvot ja kaikki ok eikä mitään ylimääräistä siellä näkyny. Vasurissa on kypsymässä follikkeli :heart: jolla kokoa nyt 13mm, ois tuossa ma-ti tietämillä kypsää kamaa eli kp 14-15 ihan niinkuin pitääkin =) Lääkäri määräs mut tekemään nyt ovistestejä huomisesta lähtien, et katsotaan tapahtuuko ovulaatio. Piti käydä apteekista ne testit ostamassa kun lääkärin mielestä nettitestit ei ole hyviä.. (tietysti siis riippuu mitä testejä sieltä netistä ostaa..) Niin ja sitten jos testit EI näytä ovista niin sitten pitää lääkärille soitella ja jos ne näyttävät sen oviksen, ni sitten sitä pitää tietty hyödyntää (tiedättehän
) ja siitä sitten viikon päästä mennä sinne labraan otattamaan keltarauhashormoni näytteen (jos nyt oikein muista, progesteroni jotain se oli..
) Et katellaan nyt mitä tässä tuleman pitää. Papakokeenki tuo mukava naisgyne sitten otti vielä. Kyllä nyt on taas mieli parempi =) Et jospa tämä sittenkin tästä. Niin ja se lääkäri sanoi että vaikka 2 epäonnistumista on tullut niin se kertoo kuitenkin siitä, että kroppa toimii eikä munajohtimet (vai torvet..? no jotkut kuitenki..) ole tukossa tms. Toivon kipinät täällä taas heräsivät eloon. :saint:

Yleensähän ongelma pitkissä kierroissa on se, että ovis venyy liian myöhäiseksi ja siksi koko kierto. Eli yli 36pv:kierto viittaa yleensä kait ovulaatio ongelmiin. Mulle määrättiin clomit, koska se stimuloi munasarjoja eli vahvistaa ja aikaistaa ovista. Ennen mulla ovis oli vasta kp 22-27/35-37. Nyt tässä kierrossa clomit aikaisti niin paljon, että kp 12 munarakkula oli jo 22 mm eli irtosi varmaan melkein heti kun pistettiin vielä pregnylkin varoiksi.

Epskeps: Hienoa, että lääkärillä oli positiivisia asioita kerrottavana!

Ja kiitoksia kaikille kauheasti plussapuhalluksista! En ymmärrä miten musta on tullut tälläinen pelkuri?!? Ennen olin testin kanssa heilumassa 10 pv ovulaation jälkeen ja nyt oviksesta on 22 pv enkä uskalla testata :headwall: Muuten uskoisin mahdolliseksi, mutta kun se alkuraskauden runsas valkkari puuttuu...

malttamaton: ei se ole mikään ihme että testaus alkaa pelottamaan, olet niin paljon saanut kokea että.. :hug: +++++++ puhkun kuitenkin, koska toivon todella että raskaus olisi alkanut teillä :heart: Kiva kuulla, että teilläkin vielä riemua tuolla kammarin puolella riittää ;)

Epskeps: Jihaa!!! Onnea tosi hyvistä uutisista!!! ja nyt ei muuta kuin tuumasta toimeen heti vkonlopun jälkeen :LOL: ( kannattaa myös hieman "harjoitella ennenkin :p )

pullenah: ei vielä heitetä kirvestä kaivoon :hug: Toivotaan että täti muuttuukin plussaksi!!!! Ehdotan että pyydät lääkäriltä apua tuohon kiertoon. Mulla ei kiertoa saatu juurikaan lyhenemään mutta ovis saadaan clomeilla n. kp 17-19 joten toivoa ehdottomasti on :heart:

En tiiä ite milloin testailla.. ovis v. viikko sitten että alkuviikosta voisi jo harkita. Toivon todella että maltan odottaa sen 2 viikkoa, mutta pahoin pelkään. Tänään on vasemmalle tullut tunne tädistä... että tuleekohan tästä se lyhyin kierto tähän asti tädin saattelemana... :headwall: :headwall:

Kiitos tsemppailuista :heart:

Hienoja uutisia Epsille :) Varmasti huojensi oloa!

Flunssa meinaa painaa päälle.. imusolmukkeet kaulassa isoina ja korva särkee :/ Ei sais nyt tulla tuota ovista häiriköimään :headwall:

Olen miettinyt omaa kiertoani kun se ei ole säännölinen ja hieman ptikäkin välillä niin jospa hakeutuisi johonkin tutkimuksiin.. En oikein tiedä että miten minulle mitkään tuollaiset lääkitykset sopii kun olen olen e-pilleri kiellossa koko ikäni.. mutta eiköhän nuo lääkärit osais tuostakin auttaa! Olen vain 'jokseenkin' lääkärikammoinen huonojen kokemusten pohjalta joten kovaa kypsyttelyä vaatii koko ajatus mutta mitä sitä nyt ei tämän projektin edestä tekisi..

2tuntia duunissa jäljellä ja sitten kohti viikonloppua :flower: :flower: :flower:

Kiitos Miikkis ja Malttamaton =) :heart: ja Tinii!

Malttamaton Mä olen tuosta runsaasta valkkarista kans ajatellut et se merkkais et ois raskautunu, mut ainakin mulle on näis viime kierros käynyt niin että vaikka valkkaria on tullut ihan tosi paljon niin eipä se ole raskautta tarkoittanut :ashamed: :| Et mä melkein toivon ettei kierron lopulla tulis sitä valkkaria ensinkään, et jos se sitten tarkoittais sitä et oiskin käynyt onnellisesti. Joten.. TESTAA!!! :D +++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :heart:

Tinii Ei siitä gynellä käynnistä ainakaan mitään haittaa ole. :) Suosittelen menemään :heart:

Miikkikselle kans kovasti plussapuhalluksia +++++++++++++ :whistle: Toivottavasti ne tuntemukset vain johtuvat pienestä ihmisen alusta :heart:

epskepskiitos että niin aktiivisesti päivität tota listaa. aika huolettomasti voi oleillaja käydä tarkistelemassa täältä, et ai jaaha, näitä päiviä mun kierto menee :heart: KIITOS

rouvarajatapaus :hug: voimia toipumiseen ja tervetuloa

oma napa
tyttö täyttää tänään 5 ja sunnuntaina olis sitten ne juhlat(lauma termiitteja juoksee pitkin huusholia tahmaisilla tassuilla varustettuina).
meitsillä kaikki menkkaoireet:kiukuttelen miehelle, joten täti kurvaa viikonloppuna paikalle ja päästään vihdoin aloittaa kesän jälkeen ensimmäinen "yhteinen" kierto :LOL: ukko parka. eiku, niin ettei olla puolta kiertoa erossa.

onko muilla hiki???siis järkyttävä hiostus ilmassa. :eek:

Multa tuli äsken pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa paperiin. Taitaa menkat alkaa näin pian km:n jälkeen. Jos tyhjennyspäivä olisi kp 1 niin nyt on kai kp25 ja mun kierto normisti 28-30 päivää eli vähän jopa etuajassa alkaisi menkat. Tai sitten mulla on jotain välituhruja, joita ei ikinä ole aiemmin ollut normaalissa kierrossa. :kieh:

:flower: Onnea MIMMULI82 :flower:

Paljon onnea nyt matkaan, tarrasukkia miljoonittain ja hirmuiset halaukset sinne teille :hug:

Tulin nopsaan katselemaan kuulumiset ja toivottelemaan hyvät viikonloput!!!

Toivottavasti saataisiin nyt viikonloppuna miehen kanssa puhuttua tämä meidän asia selväksi, yritetäänkö vielä, vai jätetäänkö myöhäisemmäksi ajankohdaksi. Olisi ehkä ihan ihan hyvä tasata maata jalkojen alla, tässä on ollut paljon kaikkea. Mutta halu saada oma vauva, on niin mahdottoman kova!!!

Nauttikaa naiset viikonlopun tunnelmista :heart:

Perhanan täti, ilmoitti taas tulostaan. Sunnuntaina kaiketi alkaa kunnolla, kun nyt oli pientä tuhrua jo housuissa. Ei mitään tätituntemuksia ja olin jo ajatellut testata lauantaina. No eipä tarvi enää tässä kuussa testailla. :/ Onneksi ensi kuussa lähdetään reissuun, jos vaikka mekin tuotaisiin tullessamme "matkamuisto". Mutta vielä ei ole kp1, koska ei ole alkanut kunnolla.

RouvaRajatapaus tervetuloa joukkoon!

Epskeps Hyviä gynekuulumisia sinulla. Pitäisi itsekin käydä kyselemässä noista pitkistä tuhruajoista ennen kuukautisia. Johtuvat kuulemma keltarauhashormonin vähäisestä määrästä. Ei hyvä raskautta ajatellen.

Kuka kertoisi tietämättömälle kohdunnipukasta ja miten minä sen löytäisin? :ashamed: Yritin kokeilla eilen, mutta en tiedä mitä mahdoin tunnustella. Eikö kuukautisten aikaan pitäisi olla pehmeä? Täytyy varmaankin seurata nyt kuukauden ajan niin tietää miten siellä paikat muuttuu..

Onnea plussaneille!!!!!!! :heart: :heart:
Ja malttamaton testaa!!! Minä jännitän ja iloitsen täällä teidän puolesta kun omassa elämässä ei plussia näy eikä kuulu. :LOL:

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!!!

Onnea oikein paljon kaikille plussanneille!! :flower: :flower: :heart: :heart:
Mulla oli tänään alkionsiirto. Yksi täydellinen alkio siirrettiin. Selvisi hyvin sulatusprosessin. Meidän ihana sisupussi :heart:
Nyt alkoi kahden viikon jännäys.

Uskomatonta, mutta totta!!! Vuosi siihen meni eli tämä masuasukki on saanut alkunsa 3.8. ja km oli 7.8.

En voi uskoa todeksi, kiitos kaikille tuhannesti plussapuhalluksista ja toivottavasti tämä nyt antaa toivoa muille kenellä tämä on ollut yhtä hankalaa. Nyt sitten vaan seuraavaksi jännätään, että siellä on kaikki hyvin ja että pysyy matkassa mukana. Taisi miehellä mennä palaverit hieman sekaisin, kun sai viestin...

ONNEA KAUHEASTI malttamattomalle!!!

Ehdin käydä koiran kanssa lenkillä ja sinä aikana jo plussia satelee täällä. :LOL:

Täytyy tunnustaa, että kävelimme apteekin ohi ja kävin ostamassa raskaustestin... :ashamed: On sitten valmiiksi ensi kuuta varten, jos nyt alkaa kunnon vuoto. Tai täytyyhän se varmistustesti ja tikkuun ilmestyvän negan itkeskely toteuttaa vaikka kaikki merkit viittaa, että tätihän se saapuu. :LOL:

IHANAA MALTTAMATON!!! Hirmuisesti O N N E A ja paljon paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa pikkuiselle masumatkaajalle!!!!
:flower: :) :heart: Mitä minä sanoin.. ;)

ANGELINALLE myös hirmuisesti onnea nyt matkaan!! Toivottavasti teidän pieni sisupussi alkaa siellä kohdussa nyt kasvamaan ja kehittymään
:flower:

RouvaRajatapaus tervetuloa mukaan, ja pahoitteluni vielä kerran tälläkin puolella :hug: Täältä saa ihanaa vertaistukea :heart:

Emik :hug: voi pahus että täti oikein ulkomaillekin seuraa! :kieh:

Epskeps lupaavia uutisia gyneltä, nyt vaan peitot heilumaan ja toivotaan että natsaa!

EevaRouva toivottavasti täti on tulossa! *sitähän sitä tännekin toivottais kuten jaksan jatkuvasti marista :LOL: *

Yhteistyössä