No niin, vihdoin pääsin koneelle, kun mies malttoi lopettaa pelaamisen :kieh: Pikaisesti ehdin vain aiemmin käydä päivittelemässä noita teidän kiertopäiviä
Emppu78lle ilmeisesti onnittelut tädistä :flower: Toivottavasti jää viimeiseksi käynniksi pitkään pitkään aikaan
Malttamaton hyvä kun sulla on luottavainen olo
Mäkin uskon että teillä menee tällä kertaa kaikki hyvin ja ensi keväänä on pieni ihana nyytti sylissänne :heart:
Pullenah Ostin apteekista Acon Easy Prediction ovistestejä, sellaisia "kasettimallisia" johon pipetillä se pissi tiputetaan. Maksoi 5kpl pkt 19,90 ?
Sinällään tuntui tuo hinta hurjalta kun viime syksynä ostin 20 kpl paketin ovistestejä netistä 20 ?:lla..
Mä kävin eilen siellä gynellä kun oli kp 11 ja mun normaalikierto on 28pv. Eilen se munarakkula oli 13mm kokoinen. Et luultavasti sullakin kp 13 näkyisi siellä kasvamassa oleva munarakkula, toivottavasti ainakin :saint:
Repa Kyllä nyt näin jälkikäteen tuntui oikealta ratkaisulta mennä just tuonne gynelle eikä mille tahansa "rivi-gynelle". Tiedän että tuolla yritetään auttaa jos ei tää nyt ota onnistuakseen.
Vaikka maksaahan tuo paljon eikä varaa oikeasti olisi :ashamed: Mut mitä sitä ei tekisi sen eteen että toisen lapsen saisi.. =)
RouvaRajatapaus Ekan km:n jälkeen sanottiin, että hyvä olisi yhdet menkat ainakin odottaa. No odotettiin ja raskauduin heti uudestaan, mutta se todettiin sitten tuulimunaksi. :'( Sen jälkeen lääkäri sanoi että nyt pitää odottaa kahdet kun on kaksi km:a ollut lähekkäin. Ja ne odotettiin plus yhdet menkat vielä lisäksi kun mun piti röntgenissä käydä eikä siellä sovi raskaana olla :/ Mutta mulle ei ole kertaakaan sanottu että pitäisi raskaustestiä tehdä km:n jälkeen!! Ihan ihmeissäni ole ollut täälläkin kun kaikille muille ilmeisesti on niin sanottu..
:ashamed: Mut hyvä se on antaa kehon palautua ja antaa ainakin niiden yksien menkkojen tulla. Onnea teille kovasti uuteen yritykseen
Mä olen kyllä vähän kateellinen (sillain positiivisella tavalla jos ymmärrätte) teille joilla mies on aktiivinen noissa petihommissa, kun tuo oma ukkokulta on vähän saamaton sillä saralla.. :ashamed: No nyt tuo on kaiken lisäksi kipee eikä oikein jaksa mitään ylipäätään tehdä, niin enpä tiedä miten tuon sais "tekemään miehen työn"
Kyllä sille äsken vähän jupisin, että maksoinko nyt turhaan gynekäynnistä et sain nähdä munarakkulan jolle ei ns. yritetä tehdä mitään.. :ashamed: Mut en kuulemma.. No katsotaan mitä tuleman pitää. Ehkä pitää yrittää sitten yhden kerran täsmäosumaa
Niin tuo esikoinenkin sai alkunsa.. :heart: