km:n jälkeen kuumeilevat...

Kaksi viivaa!!!
No joo, kyse on kuitenkin "vaan" ovistestistä, mutta tänään siihen tuli kaksi selvää viivaa eli se testiviiva on yhtä vahva kuin kontrolliviiva :D Minä ovuloin! JEEE!
Tää oli nyt kolmas testipäivä ja se viiva on päivä päivältä vahvistunut (mulla on ne kaikki testit tallella..
) Nyt mä vaan kovasti toivon että tuosta ukkosta sais vielä tänään ja kenties huomennakin irti jotain..

Nyt kun sain ovistestiin positiivisen tuloksen niin se tarkoittaa sitten sitä että ensi viikolla on verinäytteen otto edessä. Muistelen vaan että täällä oli siitä joskus puhettakin ja mieleen on jäänyt että se otettaisiin kp 23, muistanko väärin..? Muistaako joku? :attn:

Äitee2 ettei ois käynyt niin hyvin että olisit raskautunut? ;) :heart: Toivottavasti!! +++++++++++++++++++++ :whistle:

Eliisa80 Ei siihen testiin nyt kahta viivaa tule ellei ole raskaana!! :D Eihän se ovistestikään ollut, eihän? ;) Kyllä mä kovasti tahtoisin sua jo onnitella... :whistle: ( :flower: )

Pullenah
Tiedän kyllä mitä alamaihin tuo tädin vierailu vie :( Itsekin aina silloin pohjamutia pitkin rämmin ja olen aivan toivoa vailla tulevasta, mut jotenkin sitä sitten jaksaa taas sieltä nousta ja toivon kipinät taas tuikkimaan.
Joten jaksuja sulle kovasti!! Hyvä kun olet varannut ajan sinne Väestöliittoon. Toivon mukaan sieltä saat vain mieltä huojentavia uutisia :heart:

olen kokonaa missannut tollasen nimenhuudon..
elikkäst esikoinen olis toiveissa.. keskenmeno 07/07. mielellää liityn vielä seuraanne, ei vain ole hetken tullut vierailtua sivuilla :(

odotellaan täällä siis kovasti seuraavia menkkoja (joiden pitäisi alkaa ensviikolla) sillä yhteistuumin ollaan päätetty aloittaa uudelleen yrittäminen. jos vaikka tärppäisikin hetimiten.. muuten onko jollain kokemusta ovulaatiotestejen käytöstä noin enemmänkin kun itelle ihan hepreaa vaikka ohjeita lueskelin :D kannattaako sellasten kanssa alkaa heti pelaa? tuli innoissaan tilattua sellaisiakin :D vaikka ajattelin ensin nyt vaan koittaa hetken ilman mitää stressiä ja testejä..

-marleena83-

Kyselenpä noista ovistesteistä minäkin. :) Minkä merkkisiä olette käyttäneet ja mitkä olette kokeneet "parhaimiksi" jos olette kokeilleen useammanmerkkisiä. Mulla on joskus käynyt niin etten testin mukaan ole ovuloinut ja kumminkin tunsin ihan selvät ovulaation oireet. Ja raskaaksikin tulin siinä kuussa. Merkkiä en enää muista, tuosta on jo aikaa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

kotitesti.fi:n testejä olen minä ainakin minä ainoastaan kokeillut mutta en saa testiviivaa tummempaa edes oviksen aikana mutta kuitenkin haamuilla olen bongannut sen joka kuitenkin tuntuisi olevan oikea..

En kuitenkaan suosittelisi nuita koska olen kuullut että muillakin on tullut pelkästään haamua vaikka testin pitäisi olla herkkä... kyseessä ei liuskatestit vaan ihan normaalit sellaiset tikut...

Odottelen tässä juuri että pääsen kotio kattelemaan että oisko tänään vähän vahvempi haamu :p

Tekstiä tulee heti sivukaupalla kun vähän selkäänsä kääntää :LOL:

Betania,kovasti pahoittelen keskenmenon johdosta :hug: Voimia ja jaksamista uuteen yritykseen... :heart: Toivottavasti viihdyt meidän joukossamme =)

Katharine:tsemppiä,välillä tuntuu täälläkin,ettei tuu mistään mitään... :hug:

RouvaRajatapaus: Mulla km varhaisessa vaiheessa joten ehkäsyä ei käytetty missään vaiheessa,mut varsinainen yritys alotettiin kun yhdet menkat oli tullut...

Epskeps: Meidän ukolla noi mielihalut menee ihan kausittain :D Nyt ois menossa melkosen aktiivinen periodi ja muutenkin oon saanu kunnon kyytiä,siis laatu taas huipussaan :LOL: Mut on niitä kuukausia,kuten edellinen kierto,että hyvä jos pikasesti kerkeää sisuksissa käväseen kaks kolme kertaa :LOL: :LOL: Yleisesti ottaen noita "ei niin aktiivisia" kausia on kyllä suhteessa enempi,että ymmärrän kyllä,et joskus turhauttaa...Niin ja onnea oviksesta!!!

Hiidi:Just viikonloppuna sukulaiset vihjaili vauvanteosta oikein olantakaa...ne ei kyl tiedä keskenmenosta,ois pitäny varmaan huutaa kaikkien kuullen =) Mut niille jotka siitä km:sta tietää,oon tehny aika selväks ettei kande udella...

Malttamaton: Eipä siinä tilastot auta,joten turhahan sun siskonkaan on niitä kerrata...Siinä ei mitään voita vaikka kuinka olis mielessä todennäkösyydet päin vastoin,suotta vaan ahistuu asiasta mille ei mitään voi tehdä. Sen itestäni muistan kun muka olin henkisesti valmistautunut keskenmenoon,mut sit kun se oikeesti kävi,niin olin pakahtua suruun siitä huolimatta. Eli kannattaa vaan olla sillä mielellä että nyt tämä onnistuu ja oon ihan 100 varma että onnistuukin
:heart: Nyt vaan niin huoletonta odotusta kun mahdollista,kaikki menee oikein hyvin =)

Ja sitten oma osasto:

Päätin nyt että alotan ne terot ens kierrossa vastan kun oon tuntenut tai tikuttanut oviksen...Nyt oon niin monelta taholta kuullut että jos raskaaks yrittää niin toi kp15 on liian aikasin...ja mulla se kyllä näillä kierroilla on.

Tikut tuli tänään postissa mut taitaa olla liian myöhästä testailla,oli nimittäin sellaset kivut eilen vasemmalla munasarjalla,ettei mitään rajaa...
Aikasemmin jo mainitsin että yhdynnässä tuntui aralta ja on vähän vihlonut,siis sieltä vasurista. nyt sitten sunnuntaina yltyi oikein koviksikin ajoittain ja limaa on piisannu jo useamman päivän+ nännit pamahti illalla yhtäaikaa voimakkaiden tuntemusten kanssa kipeiksi ja on siis edelleen...eli jos toi ei ollu ovis,niin sit ei oo mikään. kun just on ultrallakin katottu että ei siellä mitään vikaakaan pitäs olla.
Eli jos nyt ei menkat tuu viim.kp35,niin vika on kyllä ihan jossain muussa kun ovulaation puutteessa :D

Ovisteisteistä vielä:Ei niitä ilmeisesti kannata lukea kun raamattua,tiedän tapauksia elävästä elämästä,että ei viivanviivaa tikkuun,mutta raskaaksi silti tultu =)

Voisin tehdä sellasen taulukon ,mistä ilmenis mikä fiilis minäkin päivänä on.On meinaa nykysin melko tarkasti nää mielialat vaihdellu... :D Nyt alkaa taas tää lievästi toivova vaihe...kohta ollaan jo intoa täynnä,et jospa oiskin tärpänny ja sit ootellaan turhautuneena menkkoja ja lopuiks kiitollisina niistä,mutta samalla mieli maassa kun taas saa alottaa alusta... |O No tää on täätä....

Plussa tuulia kaikille tärppiaikaa eleleville :wave:

sain iltapäivällä vihdoin sen neuvolatädin kiinni ja se anto ensviikon keskiviikolle ajan ultraan et sitten näkee onko siellä enää ketään, se sano vaan että on ihan mahdollista että kaikki on hyvin vuodosta huolimatta ja sit taas on mahdollista että on menny sillon kaks viikkoo sitten kesken ja hormonia kuitenkin vielä on.....
mut en kyl ymmärrä miten sitä niin paljon olis niin aikasessa vaiheessa muodostunu että vieläkin näkyis, vaikka voihan se olla et sinne on taas jääny jotain..
no mutta toivotaan että siellä ois pikkuinen taistelija

aattelinkin että ensviikko on piinaviikko mutta en nyt ihan tätä ajatellu, no ei voi muuta kun odottaa tota viidettä päivää ja olla miettimättä koko asiaa, helpommin sanottu kun tehty..........

nyt sattuu jokapaikkaan, mutta johtuu toivottavasti vaan tosta kuumeesta, eikä minkään muun takia kipuile..

juu epskeps oli ihan raskaustesti ;)

sori nyt itsekäs viestini, palailen kommentoimaan muitten juttuja kun olo vähän paranee........ :wave:

Eliisa80 toivottavasti saat kuulla ultrassa positiivisia uutisia. Meitä on täällä iso kasa pitämässä peukkuja. :heart: Varovaisesti toivottelen jo onnea...

:D Rullasin keskustelua alaspäin ja Epskeps sai sydämeni hypähtämään kunnes luin paremmin. Mutta kyllä sitä saa oviksen bongaamisesta olla nykyään iloinen. Minusta alkaa tuntua, etten ainakaan tiedä enää yhtään milloin se on tai tuleeko ollenkaan.

MargeSimpson: Toivotaan parasta :heart: :heart: :heart:

ON:
Vieläkään ei ole vuoto alkanut kunnolla vaan on tullut pientä tuhrua. Pikkuhousunsuojalla pärjää hyvin koko päivän ja vaikka seuraavankin. Mitään tätituntemuksia ei vieläkään ole mutta kaipa ne huomenna alkaa.. Ja koko ajan haen itsestäni raskauteen liittyviä oireita, niiksi lasken myös jatkuvan huonon/kuvottavan olon, joka on todennäköisesti seurausta valtavasta stressin määrästä joka minulla tällä hetkellä on. Lauantaina tein testin ja sain negan. :ashamed: Ärsyttää vaan, jos tämä menee tähän, että ekaks on viikko tuhruttelua ja sitten vasta alkaa kunnolla ja kierto pitenee. :/

epskepsolisitko niin ahkera, ja laittaisit mulle kp3/26-28, ku täti tuli jo lauantaina.niin ettei kukaan luule, että jännittäisin täällä. olen sellainen hölmöläinen, että alkaisin itsekkin jännäillä ja unohtaisin kokonaan et täti on kyläs koko ajan :LOL: äiti on vähän väsyny, ja sen huomaa jutuista. hyvä että tytön synttäreistä selvittiin.

eliisa80siis häh? teit raskaustestin ja kaks viikkoa, sitten oli kuukautiset ja silti nyt plussa????voimia tunnemyllerrykseen. ja ilmoittele ku tiedät mitä peliä tämä on ;) toivotaan parasta. voimia

meille jäi hirveä(siis järkyttävän, hirveän kauhea) määrä herkkuja kaappiin. ja arvatkaa ketä ne ähkystä huolimatta huutaa? no mua tietenki. arvatkaa kuka ne kaikki ähkystä huolimatta syö? no, minä tietenkin. ja arvatkaakenellä on morkkis holtittomasta ahmimisesta? MULLA. :eek: :) :headwall:

..jotta ei kannata vaivautua edes lukemaan, kunhan puran itseäni tänne.. =)

Ensin Onnittelut Epskepsille oviksesta!!! Ja paljon positiivisia ajatuksia Eliisa80!!!. Toivottavasti raskaus jatkuu!

Eli sitä omaa napaa.. En tiiä yhtään, onko mulla menkat vai ei. Ihan kiva näin 29.v eikä osaa sanoa :D Tuhru jatkuu edelleen, mutta ei ole muuttunut ollenkaan "normaaliksi" kuukautisvuodoksi, niin kuin ennen. Tässä nyt on arvottu tänään lääkärin kanssa puhelimessa, että onko mulla kp 3 (kun pitäis aloittaa Clomit tänään..) vaiko ei. Ja nyt katselen vielä keskiviikkoon ja aloitan sitten, jos tilanne siltä näyttää. Mutta voi että mua syö tämä epätietoisuus kaikesta. :/ Lääkäri sanoi, että oisko aivan kauheeta, jos tämä kierto annettais vaan mennä ja lääkkeet otettas vasta ens kierrossa mukaan, mutta musta se on kauheeta.. yhden kierron haaskausta ja se on paljon tässä tilanteessa. Antaa nyt olla noi mun kp:t tuollasenaan, niin kauan kun toisin todistetaan. =)

Anteeksi omanapaisuuteni. :ashamed: Onneksi kohta tulee Unelmien poikamies, pääsen sitä kuolaamaan. (Kyllä, mulla ei ole elämää.. :D )

MargeSimpson Esikko ei joudu leikkaukseen ainakaan vielä,tarkkailu pohjalla mennään kun olivat paikallaan mutta oikean puoleinen karkaa kun yrittää ottaa kiinni.Toivottavasti se ääliö jättää siut rauhaan =)

Hiidi yritä nyt pärjätä niiden herkkujen kanssa ja tulevan ähkyn,se on jännä se herkkujen kutsuhuuto kun sitä ei voi vastustaa nimittäin itelläänkin siitä kokemusta.

Pullenah tiedän ton tunteen ja epätietosuuden kun aina vaan täti paukkaa kylään mutta älä menetä toivoa koska toivoa ei ole ikinä menetetty ja lämmin :hug:toivottavasti saat apuja ja tietoa sieltä väestöliitosta.

Emppu78 :hug: toi epätietosuus on tosi ärsyttävää.

(.) Kiitos kaikille +++++puhalluksista toivon että olis sitä mutta en toivo liikoja...muuten taas tippuu korkeelta ja kovaa.

Onko muuten täällä kellään kokemusta et olis raskautunu ja syö tero kuurin ni aloittaako se silti menkat vai ei? vai miten se menee?miun pitäis aloittaa mut en oikein tiedä et pitäiskö,apteekki täti kyllä sanoi ettei ole vaaraa mut sehän aloittaa sen vuodon ja nyt on taas turha tehä testiä kun ei kuiteskaan vielä näy ja jos odotan viikonkin ni sitten taas kierto venyy mahottomasti,toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin.

Ei ala menkat jos on paksuna,eikä aiheuta vaaraa sikiölle,näin sanoi gyne,kun teroreseptin kouraan lykkäs :D Eli huoletta voi popsia.

Eliisalle toivotan onnea matkaan,että se ois nyt turvallisesti sitä itseään!!!! :heart: :heart:

Repa kiitos tiedosta,joten aloitan sitten taas kuurin ja toivon ettei tehoa =)

Oletteko nähnnet tota teboilin mainosta jossa pariskunta kattelee tähtiä ja nainen puhuu rakkaudesta ym ja ukko tuumaa et tulee ihan mieleen teboilin verkostuma kun silläkin rupee olee tankkaus pisteitä joka paikassa...aika oletettu vastaus mieheltä,en tiedä miks mut miuta ainakin rupes hymyillyttää kun mainoksen näin.

No niin pääsinpäs koneelle, on pikkasen virukset vaivannu meiän konetta ja sen takia palstahiljailu ollu päällä. Kauheesti oli tullu tekstiä eikä millään jaksanu nyt lukea kun pintapuolisesti.

Tää kierto otetaan täällä päin ihan tjot menetelmällä, en edes tiiä mikä kp on menossa enkä uhallanikaan sitä tuosta listasta mene tarkastamaan. Koko perhe ollaan jo perjantaista lähtien oltu flunssassa joten taitaa sänkyhommat jäädä tässä kierrossa hyvin vähälle ku ei edes jaksa kunnolla hengittää. Mulla on jotenkin tosi rauhallinen olo tän kierron suhteen, viime kierrossa oli niin pakko saada vauva alulle että ihan henki meinas mennä :headwall: Jos sitä nyt kuitenkin muutaman kerran jaksais peittoja pöllytellä...

Tekemistä muutenkin piisaa, ostettiin asunto viime viikolla =) muuttamaan pääsee tosin vasta tammikuussa mutta kun tää nykyinen pitää saada myytyä niin on vähän tullu pakkailtua tavaroita että saadaan esittelykuntoon, pikkasen kertyny tota tavaraa varsinkin pikkuherralla tuntuu olevan tavaraa enemmän ku laki sallii :LOL:
Päättötyönkin sitten alotin, joten ajatukset on aikas lailla kaikkialla muualla paitsi vauvan tekemisessä, ihan hyvä varmaan. Saa pää vähän tuulettua :p

Oikea plussaaalto iskeny tähän pinoon :heart: IHANAA toivottavasti jatkuu. Suuret onnittelut kaikille plussan saaneille.

+++++++++++ plussatuulia koko muulle porukalle, syksy taitaa tosiaan olla se paras raskautumis aika, joten hyvät mahikset on tulossa :)

En nyt muista oliko pettyneitä tädin yllättämiä, mutta jos on niin lohtu :hug:

Täytyy lähtee iltapuuhiin, vähän vähemmälle jätän nyt tän palstailun vähäks aikaa ku aika menee kaikkeen muuhun.

Hyvät viikon jatkot, ja etukäteen viikonloput =)

Haaveissa esikoinen

Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 1/26
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 4/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 4/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 7/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 11/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 16/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 19/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 21/28-35
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 28/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 28/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 33/28

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
SadMam..................RK 06/07..............................KP 11/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 11/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 15/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 29/33

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 4/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 16/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 16/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP 17/24-27

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 31-28/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton

:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)

Heipat kaikille!
En mitenkään nyt pysty kommentoimaan kaikkia viestejä viikon ajalta, mutta kuulumiset on nyt luettu ja yleisesti pahoittelut kaikille uusille tulokkaille ja tädin yllättämille :hug:

Miljoonasti onnea uusille plussanneille! Aivan kertakaikkisen fantastista ;) Toivotaan, että kaikki tirriäiset pysyy matkassa mukana loppuun asti. Ja onnea myös ovis-plussasta Epskepsille. Plussahan se on ovisplussakin B)

Itsellä se täti tosiaan löysi tiensä sinne Välimeren aaltoihin ja toinen kiva "ylläri" odotti kun palasin töihin: työkaveri ilmoitti olevansa raskaana. Jotenkin tuntui kuin veistä olisi väännetty haavassa. MUN piti jäädä äitiyslomalle eikä sen! Hän kyllä tiesi mun keskenmenosta, miten koville se mulla otti ja sanoikin, että oli tosi pahoillaaan ja toivottavasti mulle ei tullut nyt paha mieli. Halasin ja toivotin onnea, mutta ette ikinä arvaa mitä tämä "rakas" työkaveri seuraavaksi teki.... Läväytti kasan ultrakuvia mun nenän eteen ja esitteli niitä ylpeänä!! Pala nousi kurkkuun mutta sille ääliölle en pahaa oloani näyttänyt. Kyllä satutti. Kaiken lisäksi tämä vauva oli kuulemma yllätys. Että olivat juuri miehen kanssa jutelleet josko pitäisi alkaa yrittää... Huoh, ja tämä samainen ihminen tiesi miten kauan me oltiin yritetty toista lasta. Että kehtaa!! Voitte vaan kuvitella miltä tuntuu tulla töihin joka aamu..

Muutenkin on tämä olotila ollut melkoisen alavireinen; yli vuosi yritettiin ennenkuin raskauduin ja nyt tuntuu niin järjettömältä ajatukselta että taas pitää yrittää yli vuosi, ja jostain syystä on alkanut kummitella sellainen ajatus, että ehkä mä en enää tulekaan raskaaks... Kaikki tässä lähipiirissä tuntuu joko tekevän lapsia liukuhihnalla tai tulee vahingossa raskaaks. Epäreilua. Olin jo luullut päässeeni pahimman yli, mutta nyt jotenkin yhtäkkiä tuo keskenmeno on alkanut taas pyöriä mielessä.

Anteeks kun meni nyt omaks navaks ja vuodatukseksi tämä.. on vaan niin paha olo. :ashamed:

Huomenia...

Eliisa80: luin noita siun juttuja taaksepäin ja sorry.. olin ymmärtänyt väärin :ashamed: Toivotaan että ultrasta löysisi se mitä kaikkein eniten toivot!! bd :hug:

Epskeps: hahaa... onnea ovis-plussasta!! ;) Piti kanssa pari kertaa lukea, että varmasti ymmärsin :LOL: Toivottavasti käytitte tilaisuuden hyväksi ja varmistelette vielä ;)

SatuKa: Testaappa uudelleen!! joskus alkuraskaudessa voi esiintyä tuhruvuotoa... ;)

Emppu: mulla oli sama juttu viime kierrossa eli tuhrua tuli useamman päivän ajan, mulle gyne sanoi että kunnon vuotopäivä on kp 1 eli sellainen verinen vuoto. Kandee odotella siis vielä hetki... tai sitten on käynyt vielä paremmin ;) :heart:

SadMam: tere pitkäst aikaa :wave: Ja onnea paljon uudelle asunnolle, kumpa saisitte sinne myös uuden asukkaan ensi keväänä tuoda :heart:

Emik: ymmärrän täysin sua. Se että läväytti ultrakuvatkin naamasi eteen on uskomatonta ja lapsellista käytöstä työkaveriltasi, koska tietää siun tilanteen, jaksuja :hug: Miunkin työkaveri kertoi eilen raskaudestaan ja pahalta se tuntui, mutta yritin parhaani mukaan olla onnellinen hänen puoletaan. Nyt heitä on siis jo kaksi täällä, oikohan kohta jo meidänkin vuoro?? :saint:

(.) ei vi**u.. se täti tekee tuloaan.. lämmöt ei ole juurikaan normaalia korkeammalla, k.nipukka keskikohdalla, rinnat eivät paljoa arista enää, vihlaisuja on nivusiin asti... :headwall: :headwall: Mä meen hyppäämään kohta joltain sillalta alas... :ashamed:

Mä pahoittelen kans etten jaksa oikein muiden juttuihin kommentoida :ashamed: On niin omanapaista tää elo näiden ovisplussien kanssa :p :D Tänään se testiviiva oli muuten vahvempi kuin kontrolliviiva :eek: ja nyt alkoi myös vihlominen tuolta vasurista missä se munarakkula oli perjantaina hollilla. Et taitaa tosiaan olla ovis käsillä. Huisin jännää! :LOL: Ja mies on ollut reipas ja on saatu tilausta laitettua :heart: ;) Nyt ei auta muu kuin taas toivoa parasta... :saint:

kaikille tarvitseville :hug: tuntuu taas monella olevan mieli maassa

ja epskeps onnea oviksesta ja onnea sen hyödyntämiseen :D

aamulla tuli taas ihan kirkasta verta, mutta enää ei mitään, toivoisin vaan et jos on pois tullakseen niin tulis itsestään ettei mitään operaatioita tähän tarvittais, ja aamulla sattukin niin paljon että panadolin joutu ottaan, eli toiveet ei kauheen korkeella oo..........
tajusin siis testin tehdä sen takia kun viime viikolla alko oireita oleen vaikka muille jakaa ja sit siitä kun ei tuntunu sitä ovista ja edelleen kyl oireita on, no ehkä mä teen toisen testin vielä viikonloppuna, mutta katsellaan tilannetta

päivänjatkoja

Eliisalle edelleen tsemppejä toivon ja Epsille kovasti plussatuulia, muillekin tietysti tasapuolisesti!!! +++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Omassa navassa ei mitään erikoista...
Eilen testasin haamun sijaan ihan yksinäisen tyhmän viivan ovistestiin.. Kipuilua ei oo myöskäään näkynyt joten joskos se olis vasta tulossa..

Soitin äsken Väestöliittoon ja sanoivat että ensikäynnille mukaan tulisi myös mies vaikka minä olisin vain halunnut päästä kuulemaan tuomiota omasta epäsäännöllisestä kierrosta yms.. Onko mitään muuta kautta mistä voisi tuon helpommin tehdä?

Mies varmaan hyppää kattoon kun ollaan sovittu että ei me nyt vielä aikoihin mihinkään tutkimuksiin..

Huoh.. Päässä taas liikkuu nää jutut eikä saa oikeen mitään tehtyä, saati sitten töitä!

Eilen istuskelin bussissa ruuhkassa ja mietiskelin kaikkia näitä koukeroita ja huolia mitä tämmöinen juttu tuo tulleensaan ja pähkäilin että miksi en vain voisi olla onnellinen siitä tilanteesta missä nyt ollaan kun kuitenkin lasta halutaan ja yritetään ja se itsessään on jo todella hieno juttu. Olen löytänyt sellaisen ihmisen jonka kanssa haluan tätä enemmän kuin mitään muuta ja reilu vuosi sitten en olisi ikinä osannut kuvitella itseäni tähän tilanteeseen!

Vaikka kuinka yrittää positiivisesti ajatella ja olla stressaamatta niin kohta taas tulee puukotus selkään jollain raskausuutisella tms... puuh!

Voimia palstasisaret :heart:

Jos yrittäis vaihteeksi taas teitä muita huomioida.. :ashamed: :) Kamalaa miten sitä onkaan niin omaan napaan tuijottaja taas vaihteeksi.

Eliisa80 Aikamoinen toi sun tilanteesi kyllä on, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin
Hyvä kun pääset ensi viikolla selvittämään tilannetta. Pidetään peukkuja täällä!! bd :heart:

Sadmam Paranemisia sinne kovasti!!! Tiedän miten kurjaa tuo flunssassa oleminen on, juuri kun itsekin olin samaisessa taudissa. :/ Onnea asuntokaupoista! :flower: Ja tuo päättötyön teon aloittaminen on sulle varmaan hyvä juttu. Saat muuta ajateltavaa ja tekemistä. Tsemppiä siihen!!!

Tinii Menkää vain yhdessä miehen kanssa sinne Väestöliittoon jos ne kerran kutsuivat teidät molemmat :) Yhteinen asiahan tää kuitenkin on :heart: Toivottavasti mies ei nyt sentään kattoon hyppää siitä hyvästä ;)

Miikkis
Älä mene sillalta hyppäämään alas :( Kaikki kääntyy vielä parhain päin, yritä jaksaa siihen uskoa :saint: :heart:

Emik
Voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu. Että se sun työkaveri sitten osasikin vääntää veistä haavassa :( Mokomakin! Olisi nyt jättänyt ne ultrakuvat näyttämättä ja kertomatta että odotus on vahinko. Tuollaiset jutut ne osaa satuttaa :'( Toivon sulle ihan hirmuisesti voimia ja jaksamista sekä uskoa siihen että vielä pienokaisen saatte :heart:

Eliisa80 :hug: ja peukkuja pien että kaikki menisi kuitenkin hyvin.

Miikkis :hug: Kaikki kääntyy vielä hyväksi vaikka nyt tuntuukin että mistään ei mitään tule mutta usko huomiseen,aina koittaa jossain vaiheessa se parempi päivä,äläkä mene sinne sillalle.

Emik :hug: Olipas tökeröä työkaveriltasi ja pystyn kuvittelemaan tunteesi kun läväyttää ultrakuvat eteesi,miun kaveri laittoi omasta raskaudestaan ultrakuvia kännykällä miulle...miulla olis samat viikon menossa kun hällä ellei olisi km tullu.Jaksamista siulle :hug:

Tinii kyllä se kannattaa miehen kanssa mennä sinne kun pyytävät ja jos mies siitä hepulit saa ni sano että tutkivat vain että mistä siun pitkät kierrot johtuu eikä sen enempää,jospa se rauhottaisi miestäsi.Miehiä vissiin hirvittää että joutuvat itsekkin heti tutkimusten kohteeksi.

Epskeps hyvähän se on välillä omaa napaakin tuijottaa =) toivotaan että se tärppi sieltä nyt tulisi...bd peukut pystyssä.

Sadmam Onnea uudesta asunnosta ja oli kiva kuulla siusta.Palailet sitten kun siltä tuntuu :hug:

(.) Ei mitään ihmeitä jotain ehkä tapahtuu tai sitten ei...odotellaan mitä tuleman pitää.Alamaha on kipee ja yskiessä repii ja selkä on edelleen kun tulessa.

Tervetuloa uusille ja pahoittelut km:sta! Joku kysyi miten nopeasti on yritys aloitettu. ´Mulle sanottiin, että heti vaan voi alkaa kun vuoto loppuu. Kävin tarkastuksessa kun näin oli tapahtunut ja gyne sit sanoi, et heti voi alkaa tekemään uutta, mutta oviksen tuloon saattaa kestää 3-5 vkoa. Jos on joutunut kaavintaan tai lääkkeelliseen, silloin yleensä suosistellaan vähintään 1 kuukautisia ehkäisyn kanssa johtuen limakalvojen ohuudesta ja hormooneistakin.

Eliisalle voimahali :hug: Ei kannata lannistua, kaikki on todennäköisesti ihan hyvin.

Tiiniille onnittelut miehen mukaan saamisesta. Ehkä ne kertoo siellä asioita, jotka miehenkin on hyvä tietää.

hurjat onnittelut plussanneille! Meikäläinen on taas varmana että kyllä tästä kierrosta nyt tärppäs ja kovasti odottelen toukovauvaa. Saa nähdä kuinka rysähtävä se tiputus on sitten kun/jos menkat alkaa. Mutta kävin muutama päivä sitten gynellä ja sekin sanoi, että epätoivoon ei kannata vaipua ja että se mitä asialle voi tehdä on pitää positiivinen mieli ja usko raskautumiseen korkealla. Eli kaikille roppakaupalla optimismia täältä mun suunnalta :whistle:

Niin ja se mun muka näkemäni haamu raskaustestissä tais olla mielikuvitusta :LOL: Ja tätä yltiöpäistä optimismia asian suunnalla. Gynellä selvisi, että ovulaatio on tapahtunut oikealta puolelta eikä mahdollista raskautumista voinut vielä nähdä. Niin ja ovulaatio on tapahtunut myöhään tässä kierrossa, minkä hän sanoi olevan hyvin tyypillistä keskenmenon jälkeen. Nyt sit vaan odotellaan ainakin viikonloppuun ennenkuin käyn taas tuhlaamaan noita tikkuja.

Yhteistyössä