Kaksi viivaa!!!
No joo, kyse on kuitenkin "vaan" ovistestistä, mutta tänään siihen tuli kaksi selvää viivaa eli se testiviiva on yhtä vahva kuin kontrolliviiva Minä ovuloin! JEEE!
Tää oli nyt kolmas testipäivä ja se viiva on päivä päivältä vahvistunut (mulla on ne kaikki testit tallella..
) Nyt mä vaan kovasti toivon että tuosta ukkosta sais vielä tänään ja kenties huomennakin irti jotain..
Nyt kun sain ovistestiin positiivisen tuloksen niin se tarkoittaa sitten sitä että ensi viikolla on verinäytteen otto edessä. Muistelen vaan että täällä oli siitä joskus puhettakin ja mieleen on jäänyt että se otettaisiin kp 23, muistanko väärin..? Muistaako joku? :attn:
Äitee2 ettei ois käynyt niin hyvin että olisit raskautunut? :heart: Toivottavasti!! +++++++++++++++++++++
Eliisa80 Ei siihen testiin nyt kahta viivaa tule ellei ole raskaana!! Eihän se ovistestikään ollut, eihän? Kyllä mä kovasti tahtoisin sua jo onnitella... ( :flower: )
Pullenah
Tiedän kyllä mitä alamaihin tuo tädin vierailu vie Itsekin aina silloin pohjamutia pitkin rämmin ja olen aivan toivoa vailla tulevasta, mut jotenkin sitä sitten jaksaa taas sieltä nousta ja toivon kipinät taas tuikkimaan.
Joten jaksuja sulle kovasti!! Hyvä kun olet varannut ajan sinne Väestöliittoon. Toivon mukaan sieltä saat vain mieltä huojentavia uutisia :heart:
Nyt kun sain ovistestiin positiivisen tuloksen niin se tarkoittaa sitten sitä että ensi viikolla on verinäytteen otto edessä. Muistelen vaan että täällä oli siitä joskus puhettakin ja mieleen on jäänyt että se otettaisiin kp 23, muistanko väärin..? Muistaako joku? :attn:
Äitee2 ettei ois käynyt niin hyvin että olisit raskautunut? :heart: Toivottavasti!! +++++++++++++++++++++
Eliisa80 Ei siihen testiin nyt kahta viivaa tule ellei ole raskaana!! Eihän se ovistestikään ollut, eihän? Kyllä mä kovasti tahtoisin sua jo onnitella... ( :flower: )
Pullenah