km:n jälkeen kuumeilevat...

Heippa.

Luvassa avautumista:
Meikäläinen lennähtää sit polille ens vkolla. Vuotoa tulee taas vaihteeksi :/ ja nyt sit ultrataan ja kattellaan, mikä siellä mättää. Mä oon jo NIIN kypsä tähän tiputteluun. :headwall: Olispa kesällä kaavittu kunnolla, niin homma vois olla jo voiton puolella. Mutta kun ei! Eihän täs edes pääse mitään uutta toivoa elättelemään ja kiertopäiviä laskemaan :snotty:

Toivottavasti sieltä ny löytyy jotain, joka selittää tän kaiken. Olkoon sit polyyppi tai menkat tai ihan mitä tahansa - kunhan vaan saa tietää!

Beccy kiitos :) Ei kait tässä auta kuin kysyä siltä gyneltä, että mitähän tää nyt sitten merkkaa.

Amira :hug: Voi kurja sentään :( Toivottavasti tilanteesi pian selkiytyy! Todella ikävää että tuota tiputtelua vaan tulee :( Voimia ja jaksamista sulle! :hug:

Tuutikki.Onnea uuteen kotiin ja tuleviin hoitoihin,se on hyvä että asiassa päästään eteenpäin =)

Beccy:Toivotaan että "telakoituminen" on tapahtunut :D

Dulle:Tervetuloa joukkoomme ja pahoittelut siitä että sinullekkin on käynyt näin :hug: Plussatuulia!! :heart:

Stoppis;onnea menkoista!!!! Täällä valmiustilassa jos niin ikävästi muka kävis ettei tärppäis!!

Kiva kuulla sinusta nasuliini :wave: Onnea odotukseen :heart:

Amira.voihan räkä,toivottavasti tulisit pian kuntoon...Koita jaksaa,voimia :hug: :heart: :heart:

Ja kiitos kaikille plussapuhureista,mutta tuskin vielä oireilisin kun vasta ovis oli ;) Yritän pysyä nyt sillä tiellä etten analysois mitään oireita yms. koska tunnetusti ne merkkaa vaan menkkoja kuitenkin :headwall: ja siks en kato kiertopäiviänikään :D

meen hetkeks levolle ennenkuin ystävä tulee kylään, palataan myöhemmin :wave:

Hei rakkaat :heart:
Nyt se sitten oli, ultra rv 13 ja siellähän se hillui, pikkuinen Aino<3
Niin vilkkaasti meni ettei meinattu kyljelleenkään saada kun toisella oli niin kova halu poseerata kasvot kameraanpäin ;)
Siinä sitten jumpattiin ja vilkutettiin mamille joka ihan onnesta vääränä katseli pikkuista :D
Mä olen niin onnellinen ja niin iloinen että kaikki oli niin hyvin, koska tää vaan on niin uskomatonta noiden keskenmenojen ja muun jälkeen.
Kiitos suuri teille kaikille kaikesta tuesta ja mä tosissani hätistelen teitä pois täältä :D

Amiralle, paljon jaksamista :hug:

ja Stoppikselle onnittelut menkoista!!!! :flower:

Sipuli, ihania uutisia! Onnellista odotusta sinne..

Dulle, tervetuloa ja pahoittelut menetyksestänne!

Mulla voi pitää nuo kiertopäivät, vaikka nyt kävikin niin, etten pääse aloittamaan Clomeja, koska vuotoa ei voinut laskea kuukautisvuodoksi.. :headwall: Kahden viikon päästä alan Terolutilla käynnistämään menkkoja väkisin ja vasta syyskuun loppupuolella pääsen mahdollisesti nappailemaan Clomeja. Ärsyttää, mutta ei auta.

Sipuli voi pientä Ainoa
Kaikkea hyvää sulle ja onnellista odotusta

Emppu78 voi sentään :( Jaksuja ja malttia vaan kovasti

Beccy löysin perhesuunnittelun sivulta tämmöisen jutun: "LH-huippu kestää yleensä kaksi vuorokautta, tosin tässä on yksilöllisiä vaihteluja" Et jospa nämä mun ihmeviivat ovat sittenkin ihan normaaleja
Sitä vaan höyrypäänä vouhkaa kaikesta

Repalle ja muillekin piinaviikkoa pian eläville paljon plussapuhureita ++++++++++++++++++++ :whistle: Lisää plussia tänne, kiitos!! :attn: :D

Tinii kannattaa treenailla aina kuitenkin, jos ne tikut ei joskus totuutta kerrokaan ;) Mukavaa mökkireissua!

Nasuliini usko nyt vaan hyvällä ;) Ja tule kertoilemaan ultrakuulumisia!

Amira voi surkeus! :hug: Mutta toivotaan että ne olis jo menkat niin pääsisitte eteenpäin! Joka tapauksessa hyvä että menet käymään polilla, niin eiköhän jotain selviä! :hug:

Repa kyllä mulla ainakin palelut alkoi viimeksi jo ihan hyvissä ajoin... ;) mutta toi voi kyllä olla hyvä taktiikka ettei ajattele asiaa olleskaan (tai ainakin yrittää olla ajattelematta!)

sipuli onnittelut hyvistä ultra-kuulumisista ja mahdollisimman stressitöntä odotus-aikaa toivottelen! :wave:

Voi mäsä Emppu78! Loppuiko se tuhruttelukin, niin että ei ole toivoa enää kunnon vuodosta? Oletko konsultoinut sitä teidän lääkäriä vielä uudelleen? Kyllä harmittaa teidän puolesta :hug:

Epskeps uskon että teillä on ovis hyödynnetty tapahtuipa se nyt eilen tahi tänään, nyt vaan odotellaan tuloksia bd bd :D

Niin ja vielä sen verran pitää sanoa, että kiitos teille ihanille ihmisille, kun jaksatte minunkin kitinöitä kuunnella, vaikka täällä on niin monta surullisempaakin kohtaloa, että välillä ottaa pannuun että tulee kitistyä, vaikka on jo kaksi tervettä lasta.

Eli iso :hug: kaikille!

Mäkin mielelläni tänne liittyisin -tuulimuna 07/07, ja nyt odottelen menkkoja, joita ei vaan tunnu näkyvän eikä kuuluvan. Niinpä ei oo kiertopäivistä mitään hajua tällä hetkellä :(.

Kävin tänään jälkitarkastuksessa, ja onneksi kaikki ok; ei ollut mitään "tavaraa" enää havaittavissa.

Tsemppiä kaikille yrityksiin!

heipsansaa.
uusille iso halaus :hug: ja juu niin se on: heti tärppää!! ;) Ite uskn samaan vaik nyt yhet menkat jo tulikin iskuna vasten pläsiä, mut nyt sit tästä kierrostä tärpit! :saint:

Niin ovistuntemuksista siis taas kerran..huh huh, kuin joku jaksaa?! Siis minä jaksan.. niin, ettäpä vihlonu on mahaa välillä kovaakin just munasarjojen kohalta ja lima n lisääntyvää muta en osaa sanoa oisko mitään kirkasta kanamunavalkuaisen tyylistä, vaik niinhän sitä sanotaan et sellasta tuo olis siihen aikaan. MUlla aina kirkas lima valuu oli päivä melkein mikä vaan! (sori unohin laittaa erite-varoituksen, sorgen..yök hypätkää yli!)
no kuvittelen et ovuloin nyt juuri, ´koska viimeks ainakin oli vis ollut jo 9-10 päivän tienoilla.. peuhattu on sopivasti, mutta paineita ei jotenkin ole..onneks.. ollaan (välillä) huomattu että meillä on tosi kivaa kahestaan ja unohdettu tuo "yritys"..nauretaain ihan pöhköille jutuille ja huumori tuntuu nyt viihtyvän meidän nurkissa, se on tosi kiva tunne! koska aina ei tosiaan niin ole ollut..mies on ihan "SIKA"huomaavainen nykyään, sanoo sateessa et seistään tässä kun on niin ihanaa just sun kanssa ym..oon ihan ollut että wau! :heart:

no viikon jatkoja kaikille ja tsempit päälle ja pystyyn! muistakaa että hymy huulilla on nauru sydämessä ja iloinen naama valaisee joskus sen pirunmoisen piruilijankin =) oho mitä p.a.s.kaa kirjotin, mut jotenkin oli niin postiivari olo ja ihan in love olen .. :heart:

Sussiunaa, kun täällä on tekstiä ahkeroitu tulemaan! Ei tässä perässä tosiaankaan pysy!

Epskeps Toivottavasti upposi ja tärppäsi :D Täälläkin koetettiin oviksen aikoihin pelmuutella vällyjä, ja ukkokin jopa ymmärsi tilanteen vakavuuden :xmas: , mutta saa nyt sitten nähdä. En oo kovin toiveikas, koska jo nyt on hiukka mahakipua, sellaista kuin menkkoja ennen. Vaikka ei menkkojen aikakaan vielä ole :eek: Tuntuu kyllä, että tässä on tullut jotenkin hermoheikoksi, eikä oikein uskalla elätellä toivoa!

Margesimpson :hug: Luin jostain muualta tältä palstalta sinun tarinan. Jos nyt oikein yksityiskohtia muistan, niin yhdelle ystävälleni kävi tässä hiljakkoin samalla tavalla... Voimia sinulle, isosti!!!

Amira: Toivottavasti tilanne selkiytyy. Mikään ei ole niin hermoja raastavaa kuin epätietoisuus! Itselläni taas on ollut km:n jälkeen menkkojen aikaan aivan sairaan kovia alavatsakipuja, mutta gyne vain sanoi aika huolettomasti, että ne ovat normaaleja. Tiedä sitten. Hermostuttaa ne kivut silti, km:sta kun on jo 4 kuukautta aikaa!

sipuli Onneksi olkoon! Ihanaa, nauti täysillä!!!

Amira :hug: toivottavasti saisitte tilanteeseen selkeyttä.

Sipuli ja Nasuliini Onnea teille ja nauttikaa raskaudesta :flower: :flower:

(.)Olen ihan varma ettei taaskaan ole tärppiä käyny enkä jaksa enää edes ajatella koko asiaa,mieli on positiivinen mutta alakuloinen.Oireita on jotain mutta varmaan kuvittelen nekin.

(käytiin pojan kanssa taas päivystyksessä kun sai kovan allergisen reaktion jostain syödystä,tuli täyteen punaisia näppyjä,ylähuuli turpos ja jalat turpos et ei kunnolla pystyny kävelee ja hengen ahdistusta tuli myös,lääkäri antoi lääkkeet ja passitti kotia...pitäis yrittää nukkuakkin mutta en uskalla nukahtaa.)

Onpa täällä ihanan lämmin vastaanotto-kiitos kauniista ajatuksistanne :heart: Yhtä lämpöisiä ajatuksia toivon täältäkin suunnasta kaikille kuumeilijoille, olette verraton tuki :heart: :heart:

Itseäni näinä jännityksen päivinä kiinnostaa kovasti miten paljon teillä muilla on ollut muutosta kierrossa km: n jälkeen? Ajatukset kun risteilevät tällä hetkellä eestaas ja itsetutkiskelu huipussaan :whistle:
Yleinen uskomus vai onko jopa faktaa "helposta" raskautumisesta km: n jälkeen nostaa odotukset ehkä turhankin korkealle eli voi olla et pilvistä tiputaan taas ja vauhdilla :/

Haaveissa esikoinen

Mouse......................KM 07/07
Dulle........................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 3/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 3/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 6/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 6/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 9/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 13/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 18/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 21/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 23/28-35
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 30/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 30/34

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 13/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 13/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 17/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 31/33

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 2/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 6/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 18/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 18/28-30

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 33-30/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton

:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)

Mouse ja Dulle Pahoittelut km :hug: ja tervetuloa joukkoon mahtavaan mukaan.

Amira kiitos,poika jo melkein normaali,ihottuma melkein hävinny mut vähän tokkurassa tosta lääkkeetä.

(.)Aamulla oli pikkasen öllö olo mutta sehän nyt voipi johtua mistä tahansa lähentyvästä tädistä tai huonosti nukutusta yöstä tai ihan mistä vaan.

Mikä teillä on kehon normaali lämpö?

Mie ihmettelen miun lämpöä joka on vissiin aika alhainen 35c nyt ollu monta päivää 35.5-36c mietin vaan et mikä se on normaalia ja mikä ei?

heipsan kaikille :'( musta tuntuu että tämäkin menee kesken. :'( :'( :'( eilen illalla alko tulemaan taas kohdunsuulta niukasti ruskehtavan punaista limaa ja yhen kerran jäi kirkasta verta.vuoto ei taaskaan tuu siteeseen asti vaan syvemmältä pitää koittaa. mahakipuja on vain välillä lievänä, eli voi olla norm. mut toi vuoto ei kyl oo. jos tämäkin menee nyt kesken en tiedä mitä teen. en jaksa :'( ei kai nvlaan hyödytä soittaa. eihän ne pysty mitään tekemään. ultraan on vielä viikko. :(

Mouse tervetuloa joukkoon ja pahoitteluni tuulimunasta :hug:

Äitee2 kuulostipa pahalta tuo pojan reaktio :( Onneksi on jo parempi! Pidetään peukkuja että olo lupaisi +++ bd bd :D Niin ja noista lämmöistä - ne on niin tyyppikohtaisia, mulla on kai siinä 36,5 ympäristössä se normi ja nousee yleensä oviksen jälkeen lähelle 37 (tai raskautuessa reilusti yli). Nythän mulla on keskeytyksen jälkeen olleet lämmöt koko ajan yli 37, nyt vasta kun alkoi vuoto, niin vähän tippunut (36,9), mutta ei vieläkään sinne normitasolle. Että mä taidan olla vähän kuumaverinen sitten :LOL:

katherine pidetään peukkuja että nyt nappais! Ainakin kuulostaa ihanalta teidän kuhertelu! :D

Voi mimmuli82 älä nyt vielä hätäänny, pienet vuodot on todella yleisiä! Mullakin todettiin tässä viimeisimmässä, että kohdunsuun epiteeli oli sellaista, joka herkemmin vuotaa ja pientä vuotoa oli silloin alkuun. Niin ja tähdennetään että tämä siis tosiaan johtui kohdunsuun pintasolukosta eikä sillä ollut mitään tekemistä sen kanssa mitä sitten myöhemmin tapahtui. Valitettavasti et muuta voi kuin odottaa ja itse saman kokeneena tiedän että on vaikeaa olla rauhallinen ja luottavainen, mutta se on ihan totta että itse ei mitenkään voi vaikuttaa vatsansisäisiin tapahtumiin :hug: Minä kyllä uskon että teillä on kaikki aivan parhain päin, usko sinäkin :hug:

voi mimmuli toivotaan parasta :hug: inhottavaa tää epätietosuus mutta mitä nyt oon näistä lukenu niin voi tosiaan olla ihan normaalia..

dulle ja mouse tervetuloa ja pahoittelut kokemuksistanne :hug:

amiralle jaksamisia, toivottavasti nyt asiat selviää :hug:

äitee pikaista paranemista pojalle :)

sipuli ja nasuliini ihanaa et kaikki on sujunut hyvin ja onnea jatkoon :heart:

omalta kohdalta toivo alkaa olla kaivoon heitetty, ei kukaan voi tällasesta vuodatuksesta selvitä ja oireetkin on hävinny.....melko varmasti saan perua sen lääkärin ensviikolta, nyt lähinnä ärsyttää se että taas menee ainakin kuukausi hukkaan eihän sitä tiedä millon pääsee yrittään uudestaan jos vaikka kaikki ei tuukkaan itestään pois... ärsyttävää........
no mutta kai tää riittää tästä aiheesta katotaan sit ensviikolla tilannetta

jos epskeps viittit niin laitatko mun kiertopäivien kohdalle vaan kysymysmerkit.........kiitos =)

Mouse ja Dulle: lämpimästi tervetuloa joukkoomme!!! Olen todella pahoillani menetyksistänne :hug: Jaksuja ja tsemppiä!!

Äitee2: miten teille voi aina tapahtua noin paljon??? Toivottavasti poika voi hyvin :heart:

Amira: toivottavasti saat tilanteeseen selkeyttä, paljon jaksuja matkaan ja toivotaan että kaikki olisi hyvin :heart: :hug:

sipuli: voi ihanaa ainoa :heart: ihan kyynelehdin täällä onnesta teidän puolesta ;) Alkaako jo oireet helpottaa? Kiva kun tulet meitä moikkaamaan :wave:

mimmuli82: koitahan rauhoittua (tiedän miten vaikeaa se on...)! Kuten joku jo kirjoittikin niin pienet ruskeat vuodot on ok alkuraskaudessa, verinen vuoto ei raskauteen yleisesti kuulu!!! bd bd bd bd bd että kaikki on ok ja normaalisti, olen varma että kaikki on hyvin :heart: :hug:

Dulle: Pahoittelut keskenmenosta!!! Myös Mouse, pahoitteluni!

Oviksesta... Tuntuu, että oviksen aika on siirtynyt jotenkin "eteenpäin". En ole bongannut ovista km:n jälkeen ollenkaan, mutta toisaalta, jouduin ennenkin käyttämään siihen testejä. Clomikierroissa tosin ovis tuntui selvänä nippailuna oikean munasarjan kohdalla. Joten ovisjahti täytyy aloittaa ikäänkuin nollasta :$

On munkin korviin kantautunut noita juttuja, että km:n jälkeen raskautuisi helpommin, mutta vaikea sanoa... Yksi kaveri tuli raskaaksi pari kk. km:n jälkeen, mulla mennyt 4 kuukautta, eikä mitään tapahdu. Joten olen, ikävä kyllä, aika skeptinen. Yksilöllistä!

Äitee2: Sinulla on samantyyppinen "lämpö" kuin mulla, eli 35,5 on mulla normaali. Ei kohoa 36:een. Eli jos lämpöni nousee 37:een, olen jo vähän kuumeinen. Työterveyshuollossa on joskus ollut hankala selittää, että joo, olen "alilämpöinen" normaalisti. Mutta eipä tästä kalan ruumiinlämmöstä muuta haittaa ole ollut :D

mimmuli82: Älä hätäänny, ihan rauhassa vaan! Ystävällä, joka on nyt raskaana, oli alkuraskaudessa runsasta vuotoa, siis TODELLA runsasta. Luuli jo, että on km., mutta kun ultrattiin niin löytyi elävä sikiö. Tilanne on edennyt hyvin, ja vauva kasvaa tasaisesti! Samantyyppisiä tarinoita olen kuullut muiltakin. :hug:

Mimmuli82 älä nyt vielä menetä toivoasi,se voi olla ihan normaalia alkuraskauden vuotoa...yritä ajatella positiivisesti :hug: (juu,tiedän ettei se ole helppoa )

Miikkis En tiedä,myö ollaan vissiin aika tapaturmasta porukkaa...onhan meillä jo vähän aikaa ollukkin ihan rauhallista ja tolla pojalla kun on noita allergioita ni tää ei ollu eka päivystyskäynti eikä varmaan viimeinen koska noi oireet näyttää pahenevan koko ajan.

Kentia miulla on siitä outo toi lämpö et se on ton 35 ja välillä jopa 34.5 mut kuume mulla nousee yleensä 39-40c ja silloin olen kyllä kanttu vei,kerran esikon kanssa oltiin sairaalassa ja mie pyörryin kun oli kova kuume 41.8 oltiin sitten kumpikin siellä tipassa,sain olla pojan kanssa samassa huoneessa lasten osastolla jossa lääkäri kävi sitten minua kattomassa,joku tulehdus oli jalassa mutta meni sitten lääkityksellä ohi.

Kiitos kaikille,poika voi melko hyvin...nyt iski vain flunssa viel kaiken muun lisäks,kohtaus johtui toden näköisesti omenasta kun annoin puolikkaan omenan aamulla niin meni 15min ja iho rupes tulee kirjavaksi ja ylähuuli turpos :headwall: taas pitää yks herkku kieltää pojalta.

Voi että mä olen aina huono muistamaan kaikkien nimimerkkejä! Jokatapauksessa kaikille uusille tulokkaille pahoitteleva Tervetuloatoivotus! :hug:

Ja joku kyseli jomotuksesta menkkojen jälkeen? Voisiko se olla ihan vain kohdunsupistelua? Että kohtu puristaa viimeset pisarat ulos ja puristuu takaisin pienenpieneksi?

Mulla on normaalilämpö n. 36.5 ja esikoisesta ennen plussaa oli lämmöt reippaasti yli 37. Ja oli ihan kipeä olo. Keväällä jännäillessä aina päivää ennen menkkojen alkua mulle tuli kuumia aaltoja ja sen jälkeen lämmöt olivat romahtaneet ja seuraavana aamuna alkoi menkat. Nyt en ole mittaillut ollenkaan lämpöjä enkä niitä keväälläkään mittaillut kuin muutamat päivät ennen menkkojen alkua aina. Mutta niistä kuumista aalloista aina tiesin että menkat kolkuttelee...

Mä varasin eilen jälkitarkastusajan neuvolaan ja siellä ei kuulemma ultrata tms. Otetaan vain pika hcg ja kai vähän kokeillaan käsin kohtua tms? Neuvolantäti oli kyllä ihanan kannustava kun sanoi, että meidän pitää tosiaan ajatella positiivisesti sen takia, että tulen helposti raskaaksi, esikoinen 2. ja tämä keskenmennyt 4. kierrosta. Ja lisäsi senkin, että jokainen nainen, jolla lapsia on, on kokenut mitä todennäköisemmin keskenmenon jossain elämän vaiheessa!

Sateen siivittämää päivää itse kullekin!

Ja ihan ensimmäiseksi pahoitteluni Dullelle ja Mouselle. Tervetuloa joukkoomme vaikkakin pahoillani olen siitä, että seuraamme jouduitte liittymään. :hug:

Beccy, toivotaan parasta! ++++++tuulia puhaltelen sinne teidän suuntaan kovasti!

Stoppis tervetuloa takaisin! Käynnistyihän se kierto sullakin. Uskotaan nyt ainakin niin vaikka niukasti vuotoa on ollutkin. Tästä se taas lähtee...

Nasuliinille ja Sipulille oikein kovasti onnea jatkoon! Ihana kuulla, että teillä on nyt sujunut kaikki hyvin. Nauttikaa odotusajasta täysin siemauksin! Kunpa me muutkin täältä perässä pääsisimme...

Amiralle oikein iso :hug: . Toivottavasti asiat nyt selviäisivät!

Ja Katherine, aivan mahtavaa positiivisuutta! =) Tuohon asenteeseen kun nyt itsekin pääsisi.

Äitee2, onneksi pojalla nyt kuitenkin kaikki ok. Hiukan varmaan säikäytti. Ja yhdyn kyllä siihen kommenttiin, että teidän suunnalla on kyllä viime aikoina sattunut ja tapahtunut. Pidän peukut pystyssä että sun omat oireilut johtuis masuasukista! db

Mimmulille ja Eliisa80:lle paljon halauksia ja voimia! :hug: Helppoa se ei varmasti ole mutta positiivisia ajatuksia nyt vaan! Uskotaan ja toivotaan, että kaikki on kuitenkin hyvin!

EevaRouva, myös mä varasin viime viikolla ajan jälkitarkastukseen. Kehoittivat kaavinnan jälkeen varaamaan ajan ekojen kuukautisten jälkeen. En usko että meilläkään ultrataan ja että käynnistä sen suuremmin viisaammaksi tulen mutta tuleepahan ainakin käytyä niin ettei sen suhteen tule sitten mitään napinaa tulevaisuudessa. Itse kävin 2 vkoa kaavinnan jälkeen yksityisellä tarkistuttamassa tilanteen ihan oman mielenrauhan takia, joten paikkojen pitäisi olla kunnossa. Mutta tuleepa nyt käytyä sitten vielä silloinkin kun alunperin määrättiin käymään. Mulla kanssa osu aivan ihana ihminen neuvolassa puhelimeen. Sanoi, että hän ottaa mut ensin itselleen haastateltavaksi ja mittaa pikatestillä hemoglobiinin ja siirryn sitten siitä hoitajalta lääkärille. Mulla ainakin jäi puhelun jälkeen hyvä fiilis, toivottavasti myös itse käynnin jälkeen. Muutettiin siis viikko sitten uudelle paikkakunnalle, jonka neuvolassa en ole koskaan käynyt.

Noin muuten ei omassa navassa ole sen koommin kerrottavaa. Mulla on aika pitkä kierto (31-37 pvää) joten ovistakin odottelen vasta ensi viikon loppupuolelle. Jotenkin on sellanen tasasen seesteinen tai tylsä fiilis. Ei mitenkään erikoisen odottava tai innostunut. Katellaan...

Yhteistyössä