km:n jälkeen kuumeilevat...




Haaveissa esikoinen

Mouse......................KM 07/07
Dulle........................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 3/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 5/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 5/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 8/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 8/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 11/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 15/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 20/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 23/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 25/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 32/32

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 15/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 15/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 19/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 33/33

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 4/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 8/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 20/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 20/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 35-32/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Valvon ja murehdin tota mein poikaa...tänään oltiin lääkärissä ja ottivat jo osastollekkin kun poika ei pystynyt kävelee ja oli punainen ja turvoksissa joka paikasta muttakun lääkkeet pikkasen autto ni kotiin vaan...

(.)sen verran vaan että joko toi testi näyttäis haamun kun jotain sellaista olis havaittavissa tossa testipuikossa...miullahan siis teroluttejen takia menkka kierto on 26/28 tai 28/30 pv et jokohan tosta uskaltais yhtään iloita...
 
Äitee2 testaa vaan, ainakin clear bluen testillä näkyis ainakin mulla jo tossa vaiheessa. Sehän on aika henkilökohtasta kans et mis vaihees ne hormoonit alkaa nousta.

Mut mun kädet melkeen tärisee täällä enkä meinaa saada kirjotettua. Nimittäin mulle tuli kuin tulikin haalee plussa, mutta ihan selkeä ja se piirty heti siihen testi-ikkunaan. Mähän testaan nyt tosi ajoissa kun ovulaatio oli kp20-kp23 ja nyt on kp33. Siitä tuo haalee plussakin. Mun luetaalivaihe on yleensä 16 pvää. Eli menkat olis alkanut vasta kp36 aikaiseintaan tässä kierrossa. Plussia Äiteelle ja muillekin jotka meinas nyt testata ++++++++++++ :whistle: Ne plussatuuletukset auttoivat mullakin :D Kiitoksia niistä.

Mä olen päättänyt että en stressaa siitä, että meneekö tää kesken (ei varmaan onnistu, mut yritetään kuitenkin). Se on kuitenkin sille pikkuiselle huonoksi kaikki stressaaminen. Esikoista odottaessa stressasin työasioista kamalasti ja luulen että se näkyy lapsen luonteessa, niinkuin tutkimuksetkin ovat osoittaneet, että voi käydä kun stressihormonia erittyy alkioon. Nyt odotan kamalasti että tissit kipeytyis. Jos ei kipeydy, varmaan panikoidun. Nyt on niin aikaisessa, että eihän ne välttämättä vielä ole. Keskeytyneestä raskaudesta ei nimittäin ollut kipeät vaikka esikoisesta oli ja terveydenhuollon henkilöstö kysyi sitä aina ekaks.
 
Onnittelut Äiteelle ja beccylle... :flower: Aina yhtä ihanaa lukea täältä plussauutisia! Eiköhän teidän molempien viivat tuosta vielä vahvistu. JESS! Aivan mahtava juttu. Tarkastelin justiinsa tuota listaa, ja huomasin että teillä molemmilla on ollut keskenmeno samaan aikaan kuin itselläkin. Luo taas toivoa että ehkä mäkin vielä joku päivä plussailen! Ja niinhän se menee, että turhaan itse stressailee että meneekö kesken vai ei. Siihen kun ei voi itse vaikuttaa. (Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty!) Mutta päivä kerrallaan ja yrittäkää nauttia täysin rinnnoin raskaudesta!

Miukulille isot halit. On tuo kyllä rankka juttu käydä kuuntelemassa lausuntoa. Toivotaan nyt että kromosomit ja geenit olis kohdillaan :hug: Tsemppiä työhaastatteluihin! Ja parisuhde tuntuu olevan monilla kovalla koetuksella keskenmenon jossain vaiheessa. Puhukaa ja puhukaa ja puhukaa. Puhumalla monet asiat selviää. Mulla aina vaikeina hetkinä tulee mieleen papin sanat viisi vuotta sitten kun seisoin alttarilla ja hän puhui siitä miten emme tule intohimoisesti rakastamaan toisiamme 24/7 vaan pitkä suhde vaatiin tahtoa rakastaa toista. Ja se on niin totta! Kyllä välillä on sellaisia intohimo-kausia, mutta välillä joutuu kyllä muistuttamaan itseään tuosta tahdosta. Tsemppiä teille!

Äiteellä ajatukset haamuplussasta huolimatta varmasti poika-poloisessa. Voi pientä! Toivottavasti tuo nyt saadaan nopeasti kuriin.

Repa-darling! You never know... mitäs jos nuo oliskin tällä kertaa tosiaan raskausoireiluja.. hmmm.... :whistle:

Epskeps näköjään heiluttelee, tai pitäisikö sanoa että raivoisasti ravistelee, peittoja meidän muidenkin puolesta :LOL: Mutta lääkärin sana on laki ja sitä pitää todellakin noudattaa! Good girl ;)

Mimmuli: hyvä hyvä että vuodot loppui! Hyvin tämä varmasti nyt menee :)

Kitille en nyt osaa neuvoja valitettavasti antaa.. toivottavasti ne kivut on nyt hellittänyt.

Itsellä ei tässä kummempaa. Ovista testailen, mutta vielä näyttää tikut vaan yhtä viivaa (tänään kp 15). Mulla kyllä on ollutkin tuo ovis vasta yleensä kp 17-18 joten sitä odotellessa. Joku tuolla aikaisemmin sanoi, että se on vakio aika mikä menee oviksesta kuukautisiin, ja huomasinkin että mulla se on yleensä aika tasan 12 päivää! Hmm.. mielenkiintoinen huomio! Kiitoksia vaan sille, joka tämän tiedonjyväsen jakoi (anteeksi nyt kun en muista kuka se oli). Mutta siis tokihan kellistin miehen tänä aamuna :p Eikös aamuseksi olekin IHANAA? Iltaisin on niin väsynyt että se on vähän pakkopullaa välillä ja nopeeta, äkkiä-alta-pois -mentaliteetilla. Mutta nyt kun oltiin ihan kahdestaan koko aamu, niin oli kyllä aivan kertakaikkisen nautinnollista peuhailla vällyissä. "Tirskis".

Mies lähti tuossa aamu"palan" jälkeen tontille hommiin ja minä suuntaan kohtia mummilaa, missä 3-vuotias touhu-liisamme onkin jo ollut yökylässä. Näyttäisi tulevan ihana aurinkoinen syyspäivä ainakin täällä etelässä. POSITIIVISIA auringonsäteitä kaikille!
 
Jee täällähän haamuillaan ihan urakalla, onnittelut Äiteelle ja beccylle :flower: Eiköhän nuo viivat vahvistu ;) Ihania uutisia kaksin kappalein! Ja toipumista Äiteen pojalle, kuulostaa kyllä ikävältä :(

miukuli :hug: varmasti tuli kyyneleet silmiin patologin lausunnosta. Mutta se on yksi tärkeä piste, josta pääsee sitten taas eteenpäin, kun tietää vähän, mikä meni pieleen. Itse edelleen odottelen lausuntoa, meille piti tulla kirjeenä, mutta ei ole kuulunut... Hyvä että teidät tutkitaan :) Toivottavasti kuukautisetkin sinne pian löytävät (ellei ole plussan paikka...) :wave:

kiti07 :hug: voih, en kyllä osaa sanoa kemiallisesta mitään, oliko sulla plussaa tehtynä? Toivottavasti olo paranee pian, niin pääsette uuteen kiertoon paremmalla onnella!

Repa ++++ :whistle: ;)

 
Aamulla tein uusinta testin ja kyllä siihen haamu tuli siihen testiin...pitää vaan toivoa että jatkuu ja saan vahvan plussan ens viikolla.

Just laskeskelin tuossa uudestaan noita miun kierto päiviä ni listassa pitäis olla 26-28 eikä tuo minkä aikasemmin laskin :headwall: Olisitko epskeps niin ihanan kiltti et vaihtaisit nuo...en vielä kuitenkaan uskalla mihinkään muuhun siirtyä ni anna olla tuolla kun ens viikolla sitten näkee mitä tapahtuu.

beccy onnittelut haamusta sinnekkin :flower: :hug:

Miukuli :hug:

Pojasta vielä sen verran että saipi atarax lääkettä kutinaan mutta arvatkaapa mitä...se pahentaa tota kohtausta :headwall: siinä kun on pähkinää ja lekuri ei sitten viittiny sen vertaa kuunnella mitä sanoin ja määrätä lääkettä sen mukaan.Kiitos kaikille,olette ihanania (kummitytön 3v sanoin)jaksatte tukea vaikka tää asia ei nyt niin kauheesti tähän ketjuun kuulu.

Kaikille ++++++++++ :whistle:
 
Äiteelle ja Beccylle!!!! :heart: :heart: :heart: Ihanata ja vahva viiva tulee varmasti vielä =)

Äitee:Toivottavasti poika nyt saatais kuntoon ja pääsisitte kaikki yhdessä täysin rinnoin nauttimaan uuden perheenjäsenen odotuksesta. Voimia :hug:

Ootte sitten ovelaa porukkaa kun lietsotte minut taas kohta luulemaan että oisin raskaana :LOL: Täytyy pitää järki päässä ja muistaa että jo ainakin 4 kierrossa ollut tälläsiä samoja oireiluja :ashamed: Taitaa vaan kuulua tähän mun hormonitoimintaan...
Tajusin tänään että enää kuukausi laskettuun aikaan ja vajaa kaks siihen kun pillerit jätettiin :'( näin se aika kuluu...
No ajatus on jo ens kierrossa,aseena tikut ja terot =) Ja jos niillä ei onnistu,niin takasin lekurin pakeille. Tämmönen toimintasuunnitelma aina helpottaa mieltä,tulee sellanen fiilis,et keinot ei oo lopussa =)

Plussatuulia kaikille+++ :whistle:
 
Äitee Onnittelut munkin puolesta. Ihana kun ollaan samoissa! Ja sorry kun täpinöissäni luin huolimattomasti viestisi, eikä sisälukutaito toiminut aamuvarhaan, luulin että vasta mietit tuleeko tuossa kierron vaiheessa testiin mitään.

Mä olen edelleen luottavaisin mielin, vaikka viiva olikin vaaleanpunainen eikä tummanpunainen. Viiva kuin viiva:) kontrolliviivakaan ei tässä testissä ollut mitenkään selkeä, sama vika muuten oli toisessa saman paketin testissä jonka tein aikaisemmin. Aion kyllä varmistustestinkin tehdä tässä viikon sisässä.

 
Epskeps nyt olisi tuolla touhumäärällä pakko saada jo plussa uutisia :D ;) joten niitä odotellessa.
äitee ja beccy oikein kovasti onnea plussasta teille :flower: :flower: ja tervetuloa odotuspuolelle piakkoin :wave:

ja miikkiksen plussa uutisia kanssa kovasti odotellaan *viheltelee*

mulla tänään tasan rv 6+0 menossa, olo välillä täysi nolla. väsyttää ihan sairaasti ja kuvottaa.
eka neuvola torstaina ja jännitän sitäkin jo vaikka eivät ultraa siellä. varaan lääkärille 7+jotain ultra ajan varmistaakseni että siihen saakka kaikki ok.
toki se ei takaa vielä mitään sillä edellinen meni vasta rv 13 kesken joten pelosekaisin tuntein mennään ja yritetään nauttia kovasti silti..

kaikille ihanaa v-loppua ja jännääjille kovasti onnea plussaan :hug:
pettyneille uutta puhtia vaan peliin. :hug:
 
Jee plussia!!!
Paljon onnea Äitee ja Beccy!! :flower: :flower: =) =) :heart: :heart: Kyllä täällä sellainen plussa-aalto nyt vyöryy, toivottavasti tempaisee meidät muutkin mukaansa :D Tarrasukkia pienille nyt hirmuisesti!!!


Täällä ei ainakaan yrityksen puutteesta tällä kertaa voi olla kiinni..
Nähtäväksi jää.. vielähän tässä ois 1½ vkoa piinailtava..
 
Kiitos kaikille...onhan tämä viel aika aikasessa vaiheessa testattu mut ens viikolla testaan uusiksi jos se vaikka jo tummenis.

Epskeps toivotaan että tein "työskentely" on tuottanu tulosta ++++++ :whistle:

Repa +++++++ :whistle: eihän me nyt mitään lietsota ;)
 
Onnea Äitee2 ja Beccy :flower: :flower: :flower:

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista, helpompi tätä kurjuutta on kestää teidän ihanassa seurassa, ettäs tiette :heart:

Hätäbyysa täällä teki testin tänä aamuna kp27 (kierto ennen km 24...), mutta ei vielä aaltoliikkeitä ilmassa :( Eilen illalla oli selkeitä täti-kipuiluja, aamulla vähäsen, mutta nyt ei taas mitään. Ekassa raskaudessahan mulla oli kaksi päivää menkkaoireita ennen kuin testasin eli kivut oli mut tuolloin vähän niinkus hämäyksenä :)
Pitäisi vissiin suunnata puolukkametsään, jotta saisi ajatukset pois koko asiasta...
Puolukkaan tai ei, ootte ajatuksissani ;)
 
Saapiko mein uudet haalean viivan plussaajat siirtää plussanneiden puolelle..? :D

Täällä ihan täpinöissään kun sain hetki sitten kutsun TYÖHAASTATTELUUN!
Ihan ihmeissäni kun näin lauantaipäivänä soittivat, mutta hyvä niin. Ja paikka ois semmoinen johon todella tahtoisin. Nyt täytyy toivoa etten ryssi haastattelua..
Haastattelupäivä osui vaan pahaan paikkaan kun pitäis samana päivänä ja samaan aikaan viedä poika lastenpolille..
Mut ei voi muuta kuin siirtää se lastenpoli :/ Tuonne haastatteluun on aivan pakko mennä ja se on vain tuona päivänä ja tulevat tänne sieltä muualta haastatteluja tekemään.. Et onpahan tässä taas jännättävää kerrakseen!!!
 
Täällä tuntuu olevan niin mukava henki että täytyy liittyä mukaan keskusteluun. Olen taustalla seuraillut tätä teidän keskustelua jo parin viikon ajan.

Meillä on kaksi ihanaa lasta 7v ja 4v ja kaksi enkeliä pilven päällä vilkuttelemassa, eli 2 km takana. Ensimmäinen vuoteli itsekseen pois helmikuussa 06 rv:lla 12 ja toinen yli vuoden yrittelyn jälkeen tärpännyt lakkasi kasvamasta viikolla 8 elokuussa 07, jolloin viikkoja piti olla jo 13. :( Kohtu tyhjennettiin kaavinnalla, ja kova vauvakuume on jälleen päällä, kaiken sen tyrmistyksen ja surun jälkeen. Meille annettiin kahdenlaista ohjetta, joku lääkäri sanoi että yhdet menkat täytys odottaa ennen seuraavaa yritystä, toinen taas että vois yrittää vaikka heti... Päätettiin sitten että tulee jos on tullakseen, ei yritetä estää, koska todennäköisesti ei heti tule kun aikaisempiakin on yritetty pitkiä aikoja. :'(

Toivottavasti tänne mahtuu mukaan! Olis mukava kuumeilla yhdessä saman tuskan kokeneiden kanssa.
 
No täällä on sitten jo kp 2 menossa (vaihtaako joku sen listaan..? ) eli tulihan "se ääliö" vähän niinkuin arvelinkin. Itseasiassa ihmeen hyvin otin tämän, enemmän ärsyttää nuha, särky ja kurkkukipu |O vaikkakin on tää inhottavaa, eikä pysty edes, you know... :whistle: :D :heart:
Mua on aika paljon alkanut vaivaamaan taas ikävä ja suru, toinen "paniikkikin" iski taas ihmisten ilmoilla, joten maanantaina menen taas tutun kriisihoitajan kanssa juttelemaan... Odotan sitä, siellä on helpottavaa käydä... Sen jälkeen mennään koko porukka tivoliin mun isän kanssa :)

Tsemppiä ja plussaonnea kaikille :)
 
Äitee ja beccy, mahtavaa! Onnea teille!!! :hug: Toivottavasti perässä tullaan! :xmas: Kyllä ne viivat siitä aivan varmasti tummenee, ei kai testit näytä edes haamua, jos ei raskaushormonia erity :D

Dulle
: Mullakin edellisen raskauden alussa oli aivan selviä menkkakipuja. Siksi menkkakipuja onkin nyt vaikia ottaa todesta... Kummaa touhua! Joko teilläpäin on puolukka kypsää? Meidän tuvan vieressä on metsä, mutta kyllä ne ainakin siellä näyttää vielä vähän raakileilta. Mutta se on aika varjoisa paikka... Meillä puolukkaa ei taida syödä muut kuin minä, jos ei siitä tee kiisseliä. Joten aina vaan on viimevuotisiakin pakkasessa :eek:

Epskeps: Mistä löydätkin noita IHANIA hymiöitä :D. Olen niille naureskellut monta kertaa :kieh:. ONNEA paljon sinne työhaastatteluun! On ne kyllä aika pahoja paikkoja! Mutta ole vain oma, ihana, säteilevä itsesi, niin paikka on sun :D Mun käsittääkseni työpaikoille etsitään nykyään "hyviä tyyppejä", mitä se sitten tarkoittaakaan. Mutta sellainen sinä epäilemättä olet! Hyvä lähtökohta, että he soittivat sut haastateltavaksi, eli tosiaan haluavat nähdä millainen olet :D

Tuulenpuuska Tervetuloa :). Tämä ryhmä on ollut mahtava tukiryhmä! Ainoa "ikävä" puoli on se, että ihania tyyppejä on valunut raskauduttuaan plussanneiden puolille, ja heidän juttujaan joskus kaipaa.... :ashamed:

MargeSimpson: Voimahalaus! :hug:

 



Haaveissa esikoinen

Mouse......................KM 07/07
Dulle........................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 4/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 6/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 6/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 9/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 9/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 12/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 16/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 21/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 24/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 26/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 33/32

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 16/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 16/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 20/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 34/33

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 5/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 9/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 21/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 21/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 3/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Kiitos, kiitos tsempeistä tuon työhaastattelun osalta
Kentialle ihan spesiaalikiitokset, niin kauniisti sanoit meikäläisestä et ihan tässä hämilleen menee.. :ashamed:
On kyllä ihan mahtava fiilis jo siitä että mut sinne haastatteluun pyysivät. Meitsi kun vähän kohelsi sen hakemuksenkin kanssa
Lähetin sen tyynesti wps-muodossa ja eihän ne siellä päässä siitä mitään tolkkua saaneet, onneksi pyysivät lähettämään hakemuksen uudestaan toisessa muodossa!! Ja nyt sit pääsen haastatteluun, jippiiii!
Toivottavasti tuo homma natsais.. ja sais sitä jotain muutakin natsata.. :heart: ;)

MargeSimpson olen tosi pahoillani että se saamarin punarättitättärä sut löysi!! :(
Hienoa että sulla on tuollainen kriisihoitaja, jonka luona voit käydä ja jonka luona käyminen helpottaa oloasi. :heart: Tärppionnea tähän uuteen kiertoon! :)

Tuulenpuuska Olen kovin pahoillani että olet joutunut keskenmenoja myös kokemaan :(
Olet hyvin lämpimästi tervetullut tänne meidän kanssasisarten joukkoon mukaan :heart:
 
Hei,
täällä kipuilut onneks jo helpottaneet päivän mittaan, mutta edelleen TODELLA runsasta vuotoa ja sitten niitä hyytymän tapaisia tms. kyllä enemmän kuin normaalisti. Testailemaanhan en vielä ehtinyt, että en sitten tiedä, olisinko herkällä testilla saanut plussan vai en.

Äiteelle ja beccylle todella paljon onnea ja tarrasukkia matkaan. Kyllä ne plussat sieltä varmastikin voimistuu =) !

Pullenah: yritä olla murehtimatta etukäteen :hug: . Ja hyvä kun pääset sinne gynelle, niin saat varmasti asioihin sitten selvyyttä.

MargeSimpson: meillä taitaa tällä hetkellä olla aika samat kp:t. Tsemppiä sullekin ensi kiertoon! :hug:

Epskeps: onnea haastatteluun pääsystä. Tunnut kyllä todella tsemppaavalta ja mukavalta tyypiltä, että eiköhän ne haastattelijatkin sen huomaa! :)

Viikonlopun jatkoja kaikille!
 
Epskeps: onnenpotkuja haastatteluun ja kuten jo yllä kirjoittavat niin kovasti positiivisen ja mukavan työntekijän varmasti saisivat :)

Pullenah: elä vielä anna periksi, toivon päivät vasta edessä :hug:

Tuulenpuuska: pahoitteluni km: n johdosta :hug: Tervetuloa joukkoon mahtavaan :heart: Itsekkin vielä vihreänä täällä...

MargeSimpson: onnea uudelle kierrolle :hug:

Kentia: tuossa likellä on ihanan aurinkoisia rinteitä, joissa puolukka on kypsynyt jo. Syvemmälle metsätietä lähteissä noita raakileitakin vielä piisaa eli se osa metsää säästetään ensi viikonlopulle ellei joku muu ehdi ensin ;)

Eilisen illan menkkakipuilut on kadonneet täysin eli ei siis merkkejä tätistä... Vielä pieni toivonripe olemassa eli jos ei kauhiasti muutosta tilanteessa niin maanantai aamusella testaillaan. Toivottavasti työviikko saa aurinkoisen alun :whistle:
 
Kiitos kovasti kaikille tervetulotoivotuksista. Tosi kivaa porukkaa täällä tuntuu olevan, vaikka raskaan kokemuksen myötä kaikki on tälle palstalle "joutuneet". Saas nähä miten saan pysymään nuo nimimerkit mielessä, kun nimimuistikin tahtoo olla huono... mut jospa pikkuhiljaa. Tosin tietysti toivon että pääsis pian siirtymään odottajien puolelle, kuten kaikille muillekin täällä toivon samaa. =)

Mä olen myös nauranut monet naurut noille Epskepsin hauskoille hymiöille!

Kp:stä ei mun kohdalla tosiaan oo hajuakaan tällä hetkellä, kun km:n jälkeen ei menkkoja ole vielä kuulunut.

Nyt toivottelen vaan toivorikasta syyskuuta kaikille, ja hyvää yötä tietty tähän aikaan...
 
Tuulenpuuska olen pahoillani kahdesta menetyksestänne :hug: Tervetuloa joukkoon, täältä ihan kummasti olen minäkin voimia saanut!

MargeSimpson no voi pahus että se kiusankappale löysi perille :kieh: Mutta uusi kierto ja parempi onni vai mitä! :hug: Onneksi sulla on tuollainen kriisihoitaja olemassa, kun teidän suruprosessi on varmasti pitkä ja raskas, voimia :hug:

Epskeps nyt toivotaan sulle kahta tärppiä bd bd =) *niin ja tarkennetaan vielä että sillä toisella tarkoitan työtä... vaikka kyllä ne kaksosetkin ehkä kelpais... :whistle: ;) *

kiti07 hyvä että kipuilu on hellittänyt! Toivotaan että seuraavaa vuotoa ei tulekaan kuin hamassa tulevaisuudessa :wave:

Dulle bd bd ++++++ :whistle: ;) Mullahan oli ainakin edellisessä plussassa menkkakipuja varmaan viikon!



 
Voi kiitos teille ihanaisille taas
Olette kyllä superihania!!! Mieli piristyi kummasti kauniista sanoistanne
Kiva jos nää mun hymiöt ilahduttavat teitä, minusta on vaan niin kiva niitä laitella.


Täällä sitä vaan ihmetellään kun rinnat hieman aristaa ja alavatsalla tuntuu jotain..
Mut eipä nyt taas kuvitella liikoja ettei tarttis pudota korkealta ja kovaa..
Mut toivossa elellään..
 

Yhteistyössä