km:n jälkeen kuumeilevat...

Tuulenpuuska,oikein kovasti tervetuloa joukkoomme,tänne mahtuu kyllä. Ja pahoittelut keskenmenoistasi,toivotaan että tälläkertaa tärppi kävis nopeasti :hug: :heart:

Epskeps:Kuulostaa hyvältä!!! Nyt sitten loistat siellä haastattelussa :saint: Ei suorituspaineita... :D Ettei vaan kohta ois unelma jobi ja uusi raskaus ;)

MargeSimpson,Yök täti :x Toivottavasti se tajuu kadota seuraavan kerran iäks!!!!! Se on todella hyvä että sulla on se kriisiapu olemassa,voimia toipumisen tielle :hug:

Pullenah: Ei se välttämättä oo paha jos nyt havaitsiskin gynellä ettei ovuloi,koska sitten tiedät ja saat heti roppia siihen ja seuraavassa kierrossa tärppäis =) Eli nyt pelko pois ja ajattelet että mitä ikinä tuleekin vastaan,niin se on hyvä että asian saa hoidettua nyt. Tietenkin toivon että mitään ei olis,eikä varmasti olekkaan!!! :heart:

Täällä ei mitään uutta...kiertopäivistä olen vain osittain hajulla koska olen ollut katsomatta niitä... mut ei siitä kyllä hirveesti oo apua :LOL: Samalla tavalla sitä on "kuulolla" oireiden suhteen... No ehkä sitä ei kannata niin ahkerasti yrittää olla yrittämättä :D raskaus tulee jos on tullakseen,ja se että menkat alkaa ketuttaa ihan samalla tavalla vaikka mitä ajattelis :/ Tietysti oisin onnellinen jos ne vaan tulis,koska tällä kertaa oviksesta ei ollu tulkinnan varaa...

Dulle+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Tuulenpuuska tervetuloa mukaan ja pahoittelut km :hug:

Epskeps kuulostaa hyvältä nuo oireet ++++++ :whistle:

Margesimpson toivottavasti se täti nyt tajuis tän jälkeen jättää tein perheen rauhaan.

Dulle bd ja ++++++++++++++++++++ :whistle:

(.)piti vielä tänään tehdä aamulla testi tein Clearblue ja kyllä siihen hailakka plussa tuli,apteekissa vaan täti sanoi jotta ei oikein kannata uskoa näihin haamuihin ja aika usein vuoto alkaa silti vaikka on "leikisti" plussannu :eek: olipa mukava olo apteekki käynnin jälkeen joten eiköhän se täti paukkaa sitten keskiviikkona kylään kun vaan näitä "leikki" haamuja saan.
 
Toivottavasti muistan kirjoitta nyt kaiken mitä suunnitelin! Oli nimittäin tullut tässä aikasta paljon tekstiä 'tauollani'...

Äitee2 ja Beccy! Ihania uutisia! Lämpimät onnittelut molemmille. Ja Äitee2:n pojalle paranemisia! Toivottavasti nuo allergiat nyt asettuisivat. Miten lääkäri voi määrätä pähkinää sisältävää lääkettä allergiselle lapselle?! Jaksuja pienelle potilaalle!

En muista olenko onnittelut Malttamatonta - on ainakin pitänyt... Eli onnea sinullekin plussasta! Teillähän oli niin pitkä ja kivinen matka tuohon plussaan niin tuntuu niin hyvältä, että se teille vihdoin tuli. =)

Dulle ja Tuulenpuuska Pahoittelut menetyksistänne ja tervetuloa tänne terapia-ryhmään :hug: .

Epskeps Tsemppiä työhaastatteluun! Toivottavasti lääkäreiden ohjeiden mukainen toimintanne palkitaan ;)

Stoppis Onnittelut kuukautisten alkamisesta! Tuntuu varmaan hyvältä, kun voi alkaa miettimään uusin ajatuksin raskautumista.

Emppu Harmi, ettei sun vuoto ollutkaan sitten ihan oikeat kuukautiset lääkärin mukaan. Mutta toivottavasti saamasi lääkkeet pian auttavat! :hug:

Miukuli Oli varmaan erittäin raskasta kuulla patologin tulokset. Toivottavasti teistä ei löydy mitään ja jos löytyykin niin kirjoitithan itsekin niistä mahdollisuuksista saada tervekin lapsi. Jaksamista teille ja onnea sinulle työnsaantiin! :hug:

Omaa napaa... Minulla on vuodot vihdoin loppuneet! Kaavinnasta on nyt kaksi viikkoa ja minulla tuli tiputteluvuotoa vain muutaman päivän. Nyt on ollut vähän sellainen olo voisko kuukautiset tehdä tuloaan... Siitä lääkkeellisestä tyhjennyksestähän on nyt se maagiset kuusi viikkoa. Mutta tuskin kuitenkaan vielä. Toivottavasti mahan ja selän arkuus ei johtuisi kuitenkaan siitä, että kohdussa vieläkin on jotain jäljellä. :headwall: Lopputarkastus on viikon päästä.

Poitsu aloitti päiväkodissa ja minä olen menossa takaisin töihin maanantaina melkein kolmen vuoden kotona olon jälkeen niin on hieman tämä kuumeilu ja oman olon tarkkailu jäänyt taka-alalle. Hengessä ollaan kuitenkin mukana vaikkei minusta mitään kuuluisikaan :wave:

Sadepäivän jatkoja kaikille! Niin ja tietysi plussatuulia!
 
Onnea kaikille, joille on hyviä asioita tapahtunut (plussia ja muita), ja osanottoni uusille listalaisille.
o eli omaa napaa: Ite oon ihan plöörh kaiken kanssa, kyllästyttää ja harmittaa kaikki. Tuntuu, että ukkoselleki tulee vähän tiuskittua, kun oon jotenkin tutkalla. Sitä hakee nyt kiinnekohtaa elämäänsä ihan mistä vaan. Ja silti tuntuu, että kaikki asiansa vois laittaa uusiksi, nyt kun 1. km on takana. Että mitä välii... Ehkä joku tunnistaa tunteen? Yritän silti pitää järjenhiput päässäni ja olla tekemättä suuria muutoksia nyt. Tän hapuilun on pakko liittyä km:n jälkeisiin tuntemuksiin. Jotenkin toisaalta lohduttavaa, että sitä jotenkin oireilee...
Km:sta on nyt siis 3 viikkoa, menkkoja ei oo vielä tullut. Mietin, että mitenhän kaikki lienee, kun varhaiseen km:ääni ei käytetty lääkkeitä eikä kaavintaa, että oliks siinä nyt sit kaikki, vai miten tässä vielä mahtaa käydä. Mut ootan vielä pari viikkoa, sit kai vois jo jutella terveyskeskuksen tai jonkun kanssa.
Enimmäkseen yritän olla miettimättä suuria ja yritän pitää elämässä aimo annoksen hömppää. Hassua kyllä, te täällä ootte aika mukavasti just sitä hömppää :D Moni täällä kirjottaa niin ihanan elävästi ja hauskasti elämästään, että sitä väkisin tulee hyvälle tuulelle!
Ihanaa alkanutta syyskuuta aivan kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Hähää, mä löysin sen! Nostin sen ja tähän vielä linkki jos sattuu etusivulta putoamaan. http://keskustelu.kaksplus.fi/t561362 eli PALSTASLANGIA UUSILLE :attn:
Lämmin kiitos, Epskeps, vinkistä! Meen heti lukemaan! Löysin tuon vastauksen vasta nyt, kun muistin, että olin udellut asiaa joku päivä :)
 
onko kellään muulla oviksen ja menkkojen välimaastossa oireena rintojen/nännien kipuilu/arkuus? Mulla on ja nyt ihmetyttää kyn se on lähinnä ollut enemmän toispuoleosta,eli vasen rinta on ikäänkuin arempi. Joskus sen huomaa selvästi :eek: Onko kellään muulla tällästä?

Äitee:No onhan se tulos kuitenkin positiivinen ja ainahan on riski että menee kesken...en nyt muista sun kiertopäiviä,kun en voi tohon listaan kattoo :LOL: mutta jos oot niin aikasessa että se ei kertakaikkiaan vielä voi näyttää tummaa viivaa? Kyllä minä uskon että se vauvaa tietää =)

Sonja:Hyvää työpäivää!!!!! :heart:

Irtosora:kyllähän se keskenmeno monenlaisia tunteita herätti varsinkin tuoreeltaan...semmoinen tunne oli mulla,että mikään ei oo enää entisensä,tietynlainen "viattomuus" näiden asioiden suhteen on poissa....vaikea selittää,mutta kuitenkin =)
 
Mä täällä mietin, että missähän vaiheessa ne menkat meinaa alkaa, kun km:sta on kuitenkin jo 5 viikkoa, ja jälkitarkistuksessa lääkäri sanoi ultratessaan (viime viikolla), ettei ovista ollut vielä ollut. Sanoi kylläkin, että voi olla, ettei ovista tuukaan tässä kierrossa... Olispa kierto pian jo normaali, et pystyis bongailemaan ovista ja yrittämään kunnolla vauvelia. Onkos muilla samoja mietteitä?
 
Sonja74 hauska kuulla sinusta! yksi päivä mietinkin että pitäiskö huhuilla oletko linjoilla :wave: Toivotaan että kuukautiset tulisivat sinnekin pian, että pääsisitte tositoimiin! Mukavaa työhönpaluuta! :wave:

irtosora :hug: ne on niitä hormoni-heilahteluja km jälkeen, niitä on täälläkin koettu ja varsinkin ennen kuin ne ekat kuukautiset suvaitsivat tulla! Voipi olla että sulle kuukautiset tulee ns. normikierron mukaan, jos km oli varhainen ja tuli itsekseen pois, näin olen ainakin kuullut. Toivotaan ainakin bd :wave:

Repa mulla ei ole menkka-kierroissa mitään tissituntemuksia, mutta viimeksi kun plussasin, niin nännit oli arat ;) ++++ :whistle:

Äitee2 olipahan apteekkari... mutta mehän uskotaan, että se on ihan oikea plussa! =)

Mouse täti pakkasi täällä laukkunsa, joten lähetän sen sinne päin, toivottavasti ei eksy matkalla! Ja minähän täällä marisin tuossa ei-niin-kauan-sitten niitä viipyviä menkkoja (jotka ei sitten edes niin kovin kauan viipyneet, mutta masensi niin kovin kun oli vaikka sun mitä menkkaoireita ilman vuotoa), joten et ole ainut joka km tai rk jälkeen on kuukautisia haikaillut. :hug:

Ja Epskepsille vielä +++ :whistle: hyvältä kuulostaa ;)
 
voiko onnellisempi olla ihminen.. musta tehtiin eilen maailman onnellisin nainen. mies polvistui ja kosi *rakastaa*. häät kyllä venyvät tonne -09/-10 koska ollaan yhessä ennen päätetty se pieni enkeli saada perheeseemme. olen ollut tämän päivän ihan seitsemännessä taivaassa :saint:
menkatkin alkoivat tossa perjantaina,joten kohta päästään tosissaan työstämään meidän pikku "projektia" :LOL: ollaan tässä koitettu jo kovasti
harjoitella jos vaikka tärppäis ennen jo kun arvaakaan. tuntuu niin hienolta taas nauttia elämästä..ollaan ansaittu kyllä tämä onni ja tietenkin odotetaan kovasti masu-uutisia.

super onnittelut plussanneille.. oli taas onnellisia tullut lisää
nyt tarvii mennä taas BB:tä kyttäämään ollaan ihan koukussa miehen kanssa.
palailen taas.. aurinkoisia syyspäiviä kaikille!!


 
marleena ihania uutisia, oi kuin romanttista, oikein polvistui! =) Suloinen mies!

Minustakin se rintojen aristus on kyllä ennemmin raskaus- kuin menkkaoire, Repa. Toivotaan parasta sinun kohdalla... Ja oliko sellaisia myös Epskepsillä.

Irtosora, me ollaan ilmeisesti aikalailla samassa pisteessä, myös minun km:sta n. kolme viikkoa aikaa, vähän yli. Että eka menkkoja odotellaan... edellisen km:n jälkeen puolitoistavuotta sitten eka menkat tuli tasan neljä viikkoa km:sta, vaikka raskaus oli jo viikolla 12, ja siitä jatkui sitten suht säännölliset menkat. Saas nähä miten nyt käy.

Ensimmäinen km on vissiin jokaisella, tai ainaki mitä oon juttuja kuullut, se vaikein. Näin ainakin mun kohdalla. Että kaikki ne tunteet on ihan normaalia, Irtosora. Voimia vaan sulle! Positiivista on se, että olet jo täällä toisten kuumeilijoiden joukossa. Mulla meni eka km:n jälkeen tosi pitkään ennenku uskalsin ajatellakaan seuraavaa raskautta. Se oli niin täydellinen yllätys, miten MEIDÄN kohdalle voi tällaista sattua... :'( Mut niin vaan siitäkin selvittiin, ja toinen kerta oli jo huomattavasti helpompi vaikka helppo ei siltikään ja katkeruus meinaa mielen vallata...

Äitee2, kyllä se plussa on, usko pois. Niin monta negaa toivorikkaana testanneena mä ainaki uskon niin! Että onneksi olkoon minunkin puolestani! :hug: Onnittelut myös muille jotka plussan on saaneet vastikään. Uskotaan ja toivotaan että täältä perässä tullaan!

Nyt nukkumaan, työpäivä huomenna ja arki edessä. Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!
 
Iltaa neitoset :)

Täällä on kotiuduttu ja bb:t katsottu joten pikku hiljaa vie tie unille...


Ensin omaa napaa:
MEillä oli todella ihana viikonloppu mökillä! Bongasin oviskipuilut la aamuna ja iltapäivällä testissä todella vahva testiviiva B) (ensimmäisen kerran sain yhtä vahvan kuin kontrolliviiva!!!) ja tilausta on nyt sitten laitettu torstai iltana, eilen ja tänään! Nyt tuntuu oikeasti toiveikkaalta ja tässä nyt sitten vaan piinaviikkoja vietellessä varovasti ootellaan mutta pidetään jalat maassa ettei tiputa kovin korkealta.. mutta pilke silmäkulmassa ja toive sydämmessä pähkäillen että josko NYT olisi meidän aika :heart:

En ehtinyt juttujanne lueskella vielä kun miekkosen pitää päästä koneelle mutta huomasin pari plussauutista joista suuuuuuuuret onnittelut ja vauvaliimat matkaan :heart: :heart: :heart:

Joku uusikin taisi olla joukkoomme liittynyt ja sinulle pahoittelut menetyksestä mutta tervetuloa toipumaan joukkoomme lämpimään :heart:



Nyt taidan hilpasta suihkun kautta unille ja aamulla töihin pakertamaan..
 
Dulle, voi kurja, että se täti sitten sinne löysi tiensä :( Voima
ja onnea uuteen kiertoon! :heart:

Marleena olipas ihanan romanttista
Toivottavasti pienen nyytin pian saatte ja sitten viettämään koko perheen voimin hääjuhlaa :heart:

Tiniillä onkin ollut oikein ihana viikonloppu
Toivottavasti nyt tärppäsi!!!


OmaNapaOsasto Ei tässä oikein uskalla näistä oletetuista oireista mitään perustaa. Paree ottaa nyt ihan iisisti vaan (heh, helpommin sanottu kuin tehty
) Täs saa kuitenki vielä viikon verran piinailla, mitenhän kestän taas nahoissani..


Kiitokset kaikille jälleen kerran tsempeistä ja KAIKESTA!!!!


Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!!


 




Haaveissa esikoinen

Margherita...............KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 1/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 1/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 5/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 7/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 7/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 10/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 10/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 13/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 17/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 22/28-40
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 27/28-35

Haaveissa toinen

Danjuska................KM 08/07
EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Amira......................KM 06/07..............................KP 7/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 17/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 17/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 21/26-28
Pelottaa..................enkelipoika 06/07.................KP 25/28-29
Beccy......................KM 06/07..............................KP 35/33

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 6/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 10/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 22/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 23/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...4/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Dulle :hug: voi hitsi kun se täti nyt sinne eksy mutta toivottavasti tän jälkeen ei teillä päin näy pitkään aikaan.

Tinii tärppi onnea sinne päin +++++++ :whistle: kuulostipa ihanalta tuollainen mökkiviikon loppu ja siellähän ne hormoonit tunnetusti jyllää luonnon helmassa vielä enemmän.

Epskeps mie siulle vielä näitä ++++++++++++ :whistle: ja pien peukkuja bd pystyssä =)

Tuulenpuuska kiitoksia siulle ja :hug:
 
Pitkiin,pitkiin aikoihin meikäläisellä iltahuki,yök :x En pidä yhtään,kun tuntuu että menee koko päivä piloille...

Irtosora ja Stoppis: Kiitos nyt kovasti plussapuhureista :wave: Mutta mutta,mulla kyllä kuuluu toi tissikipuilu menkkaoireisiin :/
Oviksen jälkeen ensin nännit ja sitten lähempänä menkkoja koko tissiä aristaa...niinkuin nytkin. Mutta se mitä ihmettelen on se,et miks se on ajoittain toispuoleista,että onko se nyt normaalia sitten.... :ashamed:

Dulle:pahoittelut tädistä,se vetää kyllä mielen matalaksi :ashamed: mutta tämä kierto voi tuoda tullessaan pienen yllätyksen,toivotaan niin :)

Marleena: Voi kuinka ihanaa,onnea tulevalle vaimolle ja toivotaan nyt että tärppi tulis pikaisesti!!!! =) :heart:

Tiniille myös roppakaupalla plussaonnea!!!!

Katoin noi mun kiertopäivät,kun ajoittain jo ollut menkkamaista tunnetta,toooosi etäistä kylläkin....ja johan sitä ollaankin lähestymässä h-hetkeä. Tietty toivoisin että oisin raskaana(mut oikeasti mitään siihen viittaavaa ei ole ilmassa) mutta mulle kelpais vaihtoehtoisesti myös ajoissa tuleva täti :) itseasiassa mulla ois vahva tunne siitä että se kerrankin tulis ajoissa,toivottavasti en nyt sitten joudu odottelemaan :/


Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!!! :heart:
 
marleena83 :flower: onnea teille! Varmasti tuo onnellinen olotila auttaa pääsemään vieläkin onnellisempaan olotilaan ;)

Dulle voi pahus, minkä teki :kieh: iso :hug: ja toivotetaan se täti nyt huitsin nevadaan! :wave:

Tinii bd bd kyllä me uskotaan että nyt on teidän vuoro =)

Epskeps täällä ollaan hengessä mukana ;) +++

Repa toivotaan nyt kumminkin ++++ ;) tai sitten vähintäänkin ajallaan tuleva täti, mutta mieluummin ++++ ;)

Omassa navassa ei vielä mitään, täti jätti viikonlopuksi rauhaan, niin että saatiin treenit hyvälle alulle (mies oli vähän sitä mieltä että pitää nyt kunnolla harjoitella tätä näyttävää sisään tuloa, että varmasti ollaan iskussa tosipaikan tullen :LOL: ) No mikäs siinä :whistle: Nyt vaan on täällä yläpäässä vähän turhan paljon tuota limaneritystä eli flunssa perhana tännekin löysi :snotty: Toivottavasti ei viikkotolkulla kiusaisi, niin olisi vähän kivempi hommailla :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja marleena83:
kiitos kovasti kaikille!! ja nyt pidetää peukkuja masu-uutisille :D saadaa sitten oma pikku morsiusneito/poika juhliin :D

tsemppiä ja peukkuja kaikille..aurinkoisia syyspäiviä!!
palaillaan.. moe!! :hug:
Tuosta muutens tuli mieleen että meidän esikko oli 11 kk kun me mentiin naimisiin :heart: kyllä oli komea herra frakkipuvussaan =) Kumpikohan teille tulee :D
 
Dulle Voi höh, hitsin ääliö täti :( :hug:
marleena83 Vautsi..! Onnittelut jo etukäteen :flower: :)
stoppis Silloin viime vuonna olin pari kertaa mukana noissa viikkopinoissa, mut nyt en oo osannut mennä niihin mukaan. Tää pino tuntuu just omalta. Ja tähän sopis toi Epskepsin IHANA joukkohali-hymiö :) :heart:
 
Kiitän ja kumarran plussapuhalluksista
=) Niitä puhaltelen teille kaikille myös +++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Repalle nyt varsinkin!! Täräytän sen tädin niin pitkälle kuin pippuri kasvaa
jospa sitten jättäis koko tän pinon rauhaan. Tänne ei ole tulemista kerpele!!


Stoppis en mä muihin pinoihin oikein kirjoittele. Luovuin noista viikkopinoistakin ihan suosiolla. Se ainainen putoaminen niistä pois ei ollut kovinkaan kivaa..
Mieluummin pysyttelen täällä. Täällä kun on niin ihanaa porukkaa jolta irtoaa tsemppiä, tukea ja lohdutusta ja kaikkea!!
On mulla yksi kerho missä kirjoittelen. Se porukka oli alun perin täällä kuumeilijoissa, aloitettiin vuosi sitten. Siirryttiin sittemmin tuonne kerhopuolelle. Siellä osa on jo vauvat saanut :heart:

Ostin muuten pari testiä..
Ennen kokeilemattomia Pregent Stick:jä joita Prismasta saa. Mut katsotaan milloin uskallan testailla..
 

Yhteistyössä