Ei oo enää niin SadMam olo niin vaihdoin ton nickin :wave: . Orkidea oli mun hääkimpussa kesäkuussa vallitseva kukka, ja tällä viikolla oonkin saanu ihastella sitä meidän hääkuvista jotka vihdoin tuli nettiin, ajattelin että se kertoo enemmän musta nyt ku vanha nicki...
Saatiin tänään kutsu jälkineuvontaan, keskiviikkona mennään kuuntelemaan mikä meidän Onni-pojan lopullinen diagnoosi on ja onko se perinnöllistä. Pikkasen jännittää mutta ihan ok olo oli lapun lukemisen jälkeen, niin totesin, että hyvin oon toipunu (siksi siis nickin vaihto :saint: )
Kamala flunssa kyllä iski, tänään ei lähde enää yhtään ääntä ja huomenna pitäis mennä sinne pankkiin allekirjottamaan paperit ja siirtää rahaa myyjälle, sitten sitä taas on monen vuoden tauon jälkeen asuntovelallinen
Äitee2 mä kauhulla odotan koska meiän esikoinen saa allergiat multa perittyä. Ennen raskautta mä olin suurinpiirtein kaikelle allerginen, mutta ihme kyllä ei oo enää niin vaivannu muuta ku pähkinä, manteli ja paprika pistää hengen tukkoon. Esikoinen nyt 1,5v eikä vielä oo oireita ollu, mullekin allergia tosin tuli vasta teininä ja astma 20 täytettyä... joten aikaa vielä on
mimmuli82 peukut pystyssä että kaikki on ihan ok, vuodot on niin kauhean yleisiä alussa :heart:
).( On tääkin tässä kierrossa ei pitäny ovista seurata mutta ei näistä kivuista kyllä voi erehtyä. Sen verran hyvin nippaa muniksista ettei voi olla mitään muuta ja ei kyllä koskaan oo ollu tällasta liman eritystä. On se kun itelle vannoo etten tutki koko asiaa ja hommaa vielä muuta ajattelemista niin kroppa tekee oireista sen verran voimakkaita ettei voi olla huomaamatta
No ei kai siinä mitään, petihommiin taidetaan tänään painella vaikka flunssa kiusaakin aika lailla
Uusille tervetuloa joukkoon, ja suuret lohtu :hug: keskenmenosta.
Oliskos uusia plussalaisia, ei nyt muista mutta onnittelut ja kaikille raskautuneille vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan, että pysyvät kyydissä loppuun asti :flower:
Tädin yllättäneille kanssa lohtu :hug:
Kaikille yrittäjille tsemppiä ja plussatuulia +++++ :heart:
Viikonloppuja kaikille!
Orchid, joka häippäsee viikonlopuks viettämään laatuaikaa miehen kanssa mökille