km:n jälkeen kuumeilevat...

Nyt on jo kp 2. eilen täti porhalsi paikalle, kuten pitikin.

epskepsme kans ollaan jo vanha pari, ei niin että kovin vanhoja oltais(minä28 ja ukko 26), ollaan oltu jo jonkin aikaa yhdessä. niin, että innostutaan harvemmin, ja viettelyyn tarvitaan jo kaikkien olosuhteiden sopiva yhteensattuma(lapset ollu aika rauhallisia ja nukkumassa, mies ei liian väsyny, mä en liian väsyny, mulla ei tenttiä tai joku mielenkiintoinen neule/kirja kesken ja sit se ovis :LOL: ) enää ei riitä, että vahingossa rinnat hipaisee ukkoa, niin ku joskus alkuaikoina.

Me aloitettiin yrittää heti km:n jälkeisten ensimmäisiten kuukautisten jälkeen, eilikäs 05 oli km, ekat kuukautiset 06, 07,08 ja nyt alkaa siis yrityskerta 3 tai 4 ku toi kierto on niin lyhyt. kuhan tässä lasken itselleni ja vastailin rouvarajatapaukselle :)

Km:ää ennen kukaan ei ollut kiinnostunut meidän lisääntymisestä, mutta nyt kaikki kysyy no joko on tärpänny, koskas te uudestaan ja mites se nyt kestää? ai ärsyttävää :kieh: muilta kysytty samoja??

rauhallista sunnuntaita kaikkille ja pidetään se plussa aalto täällä.
 
Malttamaton :hug: olipas ikävästi tehty siskoltasi,nyt vain yrität mennä luottavasin mielin eteenpäin ja jos oireet on vahvoja ni se on ihan hyvä merkki.

Epskeps toivottavasti mies jaksoi tehdä "miehentyön" ja saitte sen täsmäosuman +++++++ :whistle:

On näköjään ollu keskustelua tuosta miesten aktiivisuudesta kammarin puolella,meillä tuo mies on innokas ja aktiivinen välillä jopa kolmesti illan aikana :ashamed: ollaan oltu 11v yhdessä mut näköjään se "viisari" värähtää vieläkin yhtä herkästi kun alku aikoina ja siihen riittää toi hiidin mainitsema rintojen vahingossa hipaisu...ei se kyllä minua haittaa.

(.) mieliala on edelleen hyvä,jotain nipistelyä mahassa on mutta nyt päätin sen että en mieti ja tressaa raskaudesta tulee jos on tullakseen ainut ikävä homma on et miun ristiselkä on ihan kauheen kipee,vihloo välillä ihan kauheesti eikä venytyksetkään auta,toivottavasti helpottaa kohta ni pääsis syystöihin pihalle.

Aurinkoista sunnuntaita kaikille ja ++++++++
:whistle:
 
Hei!
Minulla oli keskenmeno tai ilm. tuulimuna(???) juhannuksen kieppeillä. Lapsettomuustausta, eli yritystä ollut 2v. tuota kesken mennyttä raskautta ennen. Yhdet menkat tuli 5 viikon päästä keskenmenovuodosta (joka muuten kesti 2vkoa...), nyt odottelen toisia menkkoja alkavaksi ihan lähipäivinä. Sellainen olo on, että ei vielä ainakaan tärpännyt uudestaan. :'(

Mä en jaksaisi yhtään odottaa, että tärppäisi uudestaan. Pelkään, että en enää ikinä tule raskaaksi tai että taas kuluu aikaa vähintään toiset 2 vuotta. Meillä ei siis ole lapsia vielä ollenkaan. :'(
 
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
onnea teille myös plussasta kovasti :heart:
ja uusille oikein iso :hug:

täällä yöllä 3 aikaan kone laskeutui suomeen, ihana olla kyllä kotona.
vähän jännittää miten tämä raskaus menee, sillä keskenmeno jyskyttää selkärangassa kyllä tosi paljon. pitäisi nyt vaan osata nauttia olostaan ja mennä päivä kerrallaan eteenpäin. =)

tänään olisi ollut keskenmenneen vauvan laskettu, sattumaa tai ei niin juuri tässä kuussa plussan siis sain ja uudella laskettu kanssa 26.päivä. meiltä vietiin aarre pois mutta ihan kuin "korvaukseksi" saatiin uusi pieni aarre tähän! :heart:

mietin eilen että mulla oli kyllä tosi oireeton plussa uutinen, ei siis minkäänlaista oloa sitä ennen. ainoastaan paleli voimakkaasti.
huoneessa ilmastointi oli melkein +30 ja mua paleli ja muut hiestä märkänä yrittivät nahkaansakin irrotella melkein.. eli se kyllä antoi toivoa tulevasta.
:xmas:

joten nyt kaikille kovasti plussaonnea. tulen aikaajoin lukemaan teidän juttuja. melkein itkuksi laittaa kun tajusin etten "kuulu" enään tähän mahtavaan pinoon. :ashamed:
olette olleet rakkaita :heart: :hug: :heart:

:heart: pulttis ja matkustaja 5+1 :heart:


:hug: :hug: :hug:
 
Oon nyt vähän väsynyt odottamaan niitä menkkoja ja te varmaan väsyneitä siihen että koko ajan siitä valitan :LOL: Kun eihän tässä ole mennyt vasta kun se kuukausi, niin että aikaisintaan tässä vaiheessa niitä voisi edes odotella, muttamutta... se vaan on niin raastavaa kun niin selviä menkkaoireita ollut jo moneen eri otteeseen, mutta kuin ei niin ei. Se vaan ahdistaa kun ei edes pääse yrittämään.

Anteeksi omanapaisuuteni tällä kertaa :ashamed:

Eli taustailen niin kauan että se täti tulee ja palaan sitten :wave:
 
Betania, suuret pahoittelut menetyksestänne ja tervetuloa joukkoon..! Täältä löytyy monia kohtalotovereita ja ihania ihmisiä, joille voit purkaa pahaa oloasi ja vaikket jaksaisi kirjoitella, niin ainakin itseä helpotti myös pelkkä seurailu taustalla.. Voimia!!!

Stoppis, koita jaksaa.. tiedän tunteen. :hug: Mulla meni se 8,5 viikkoa ensimmäisiin menkkoihin ja nämäkin on vähän vaan sinnepäin, mutta laskettakoon niiksi.
 
Huh huh, valtava itsensä päivitys-urakka takana. Sitä se teettää kun on loppuviikon poissa koneelta... Meillä tosiaan tuo muutto piti sen verran kiireisenä pari päivää, ettei koneelle ollut mitään toivoa päästä. Eilen illalla ehdin tässä kaaoksen keskellä jo pikaisesti aloittaa lukemisen mutta nyt aamupäivällä sain päivitettyä itseni ajan tasalle. Oikein mukavia uutisia tullut parin päivän sisään. Loistavaa!

Ihan ensimmäiseksi, valtavasti onnea malttamattomalle ja mimmulille plussista!! :flower: :heart:

Ja pahoitellen toivotan tervetulleeksi sekä RouvaRajatapauksen että Betanian.

Malttamattomalle vielä lisäksi suuren suuri :hug: . Koita nyt vain pitää lippu korkealla ja ajatukset positiivisina. Ei varmasti ole helppoa mutta alku näytti jo lupaavalta (ennen siskosi palopuhetta). Ja varmasti tällä kertaa kaikki menee hyvin! On mentävä! Onnea teille matkaan ja kasapäin tarrasukkia!

Hiidi, itse en ole vielä joutunut utelujen kohteeksi mutta kauhulla sitä odotan. Meidän lähipiirissa monikaan ei vielä tiennyt raskaudestani mutta silti harmittaa, että nekin muutamat ihmiset tiesivät. Juuri nimittäin muutama päivä sitten totesin miehellenikin, että ennen keskenmenoa kukaan ei edes tiennyt, että olemme lasta suunnittelemassa ja asian suhteen sai edetä ihan rauhassa. Mutta nyt saa sitten kauhulla tosiaan odottaa sitä, koska niitä kysymyksiä alkaa tulla.

Niin ja Epskeps, onnea hyvistä gyne-uutisista! Nyt voi varmaan paljon rauhallisimmin mielin jatkaa eteenpäin kun tietää, että pelivälineet on kunnossa! ;)

Stoppikselle iso :hug: . Kyllä se täti vielä sunkin luo löytää, aivan varmasti. Odottavan aika vaan on niin pirun pitkä ja tuskainen... Jos niitä nyt ei vaan ala kuulua niin käy pyytämässä primoluteja kierron käynnistämiseen. Mä kun kävin pari viikkoa kaavinnan jälkeen gynellä niin se kirjoitti mulle jo reseptin valmiiksi kun kysyin, että entä jos niitä kuukautisia ei vaan ala kuulua. Onneksi kuitenkin tulivat ilman (taisi jo pelkkä reseptillä peloittelu auttaa). Voimia ja jaksamista sulle!

Niin ja katherine kiva kun jaksoit taas tulla kirjoittelemaan! Sen verran mitä mä nyt tätä porukkaa täällä "tunnen" niin en usko että kukaan meistä saman kokeneista ajattelee noin kun "pelkäsit"/epäilit (eihän se heti tärppää tai ette ole kauaa edes yrittäneet). Uskon, että tällä jokainen tietää miten suuri pettymys se on joka kerta kun kun haaveista ja toiveista huolimatta se täti kuitenkin kurvaa paikalle - oli sitten yritystä takana miten vähän tai paljon tahansa. Joten huoli pois siis sen suhteen ja toivottavasti tuo mainitsemasi hunningolla olo on parantanut olotilaasi! =) Nyt taas vaan täydellä höyryllä eteenpäin!

Nyt ei enää jaksa muistaa pitikö vielä jollekin jotain kommentoida... Pitänee taas purkaa muutama muuttolaatikko, jotta tästä kämpästä joskus tulis kodin näköinenkin! =)
 
Kiitos vielä Kentialle ja malttamattomalle kommenteista!
Niin, olishan se varmasti järkevää käydä seurantaultrassa, mutta aivan kuten sanottiin, julkisella ei "sellaisiin hömpötyksiin" rahoja laiteta...Enkä raaskisi yksityisellekään oikein mennä.
Mullahan on tutkittu kiertoa ja ovisasioita useaan kertaan ja viime aikoina ovat toimineet ilmeisen hyvin, joten senkin takia vähän arveluttaa, kannattaako noita clomeja popsia. Huomenna kuitenkin kromosomi- ja hyytymistekijäverikokeisiin, samalla voisin tiedustella vielä clomeista. Limakalvot ovat myös olleet aiemmin normaalit, km:n jälkeen en tilannetta tiedä. On tämä yhtä arvailua. Mutta mukava kuulla myös, ettei lääkkeet välttämättä (ainakaan pieninä annoksina) kovin voimakkaasti vaikuta.
Tervetuloa vielä Betanialle ja :hug: sekä tarriksia edelleen Pulttikselle ja salamatkustajalle!
 



Haaveissa esikoinen

Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 2/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 2/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 5/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 9/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 14/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 17/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 19/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 24/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 26/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 26/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 31/28

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
SadMam..................RK 06/07..............................KP 9/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 9/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 13/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 27/33
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 38/28-32

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 14/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 14/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP 15/24-27
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 28/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 29-26/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Heipat! En ehdi kuin päivittää tuon listan kun pitää lentää Latinos-tanssitunnille
Jatkan sitten myöhemmin iltasella..

Betania pahoitteluni keskenmenosi johdosta :hug: :( Olet tänne hyvin lämpimästi tervetullut :heart:
 
Moi kaikille! Täällä mimmit kirjoittaa ihan hurjana kokoajan, en kyllä enää pysy yhtään perässä edes siitä, mitä kaikkea jo olen lukenut =) Oma mielenikin pysyy toiveikkaampana, kun luen teidän hyväntuulisia ja "taisteluntahtoisia" viestejä.
Kun olen tässä palstailussa ihan noviisi, niin auttakee, mitä tuo KP-juttu tarkoittaa listassamme? Kiertopäiviä varmaan, joo, mutta miten sitä tulkitaan? Onkos täällä palstoilla jotain opasta ummikoille, tietääkö joku?
Betanialle jättihalaus ja voimia juuri nyt, ajattelen sinua lämmöllä.
 
Irtosora :wave: Ummikoille on opas olemassa mutta en nyt muista mikä sen otsikko vaan oli, jotain "Palstaslangia...". KP= kiertopäivä ja esim. kp 10/28 tarkoittaa että on menossa kierron 10. päivä ja kierto on 28 päivän pituinen. Ja eka kiertopäivä on se päivä kun se halvatun täti kurvaa kutsumatta kylään.. :D
 
Hei,
täällä vkl sujunut rauhallisesti. Ensi viikolle odotellaan tätiä kylään. Oireita kyllä on, mutta samat oireet voi johtua lähestyvästä tädistä :ashamed: . Kävin tippa linssissä yhdellä palstalla lueskelemassa, jossa myös raskauden aikana kävin. Tärppäisi jo! Mä jo innossani meinasin kirjoitella tänne lisääntyneestä valkkarista, kunnes luin muistaakseni Epskepsin kirjoituksen, ettei se valkkari ennen kuukautisia välttämättä kerrokaan raskaudesta.

Hiidi: meiltä ei kukaan tohdi kysyä tulevaisuudesta, koska raskaus meni kuitenkin niin myöhään kuin viidennellä kuulla kesken. Lisäksi se taisi olla aika iso pommi monelle.

Mutta ensi viikkoon. Muistaako kukaan, mihin aikaan vuodesta lapset helpoiten saavat alkunsa? Mä tähtään siihen (eikös se syksyllä ole?) :D .
 
Voi kiti07, voihan se lisääntynyt valkkari tarkoittaa sinulla sitä että olet raskautunut! Sen mä olen saanut huomata tän vuoden aikana että kaikilla on niin erilaisia oireita, oli kyse sitten oviksesta, menkkojen tulosta tai siitä kaivatusta raskaudesta. Ja onhan niitäkin joilla ei ole sitten minkäänlaisia oireita. Tuo oli siis vain omakohtaisesti omasta navasta huomioitua eikä sitä saa tai kannata yleistää. =) Toivottavasti sulla on pian plussauutisia meille kerrottavana ;) +++++++++++++++ :whistle:

Eikös sitä väitetä että lapsia saa eniten alkunsa juhannuksena..? Meidän esikoinen ainakin sai :LOL: Mut jostain olen lukenut että kyllä niitä lapsia ihan tasaisesti pitkin vuotta sais alkunsa.. Toivotaan että tälle pinolle tämä syksy toisi niin kauan kaivattuja plussia vinon pinon ja päästäisiin porukalla kevät-ja kesäkääryleitä odottamaan :D
 
Pulttis
Onnenhali sulle!! =) Käy nyt aina välillä meitä moikkaamassa ja puhaltelemassa meille plussatuulosia :D Olen tosi iloinen puolestanne!!!


Stoppis taustaile vaan ihan rauhassa :hug: ja palaile sitten kun siltä tuntuu. =)

Malttamaton voi sun siskosi kanssa!!
Mitä se nyt tuollaisia luentoja käy sulle pitämään kun kannustaa pitäisi ja toivottaa onnea! Ihan suututtaa sun puolestas!
Me kaikki täällä toivotaan kyllä vain parasta sinulle ja masuasukille ja uskotaan että kaikki sujuu oikein hyvin :heart:


Kentia ja Hiidi jollain tapaa lohdullista kuulla ettei täällä ainoa ole jolla vaikeuksia saada tuota ukkoa käymään hommiin.. :ashamed: Kyllä mä tiedän että se töistään stressaa ja on väsynyt mutta silti. Yleensähän se asia on toisinpäin, et miehet valittaa et naiset ei ole tarpeeksi halukkaita! no täällä me sit valitetaan kun miestä saa patistaa hommiin..
Mut kyl tuo ukkokulta ymmärsi että se on tuumasta toimeen käytävä kun eukolla on "otolliset ajat käsillä" ja teki siten sen miehen työn tänään.. :p :D Jee!


ON Eli tilausta on laitettu menemään.. :whistle: Nähtäväksi jää onnistutaanko enemmänkin laitteleen niitä vai jääkö tämä nyt sitten täsmäosuman odotteluksi. Ovistestailen nyt aamuisin ja se testiviiva oli tänään vahvempi kuin eilen, et kait se ovis on sitten ihan ovella. =) Gynehän sanoi että ma tai ti luultavimmin, et katsotaan mitä testi sanoo huomenna. Yritän huomenna testailla kans iltasella kun pari halpisovistestiä on vielä jäljellä. Se huippuhan voi mennä kaiketi piankin ohitse, niin päätin "maksimoida" sen bongaamisen sitten kahdella testaamisella :D Toivottavasti nyt sen kans bongaan.. :saint:
Muuten ei tänne sen ihmeempiä. Latinosit tuli tanssittua ja kivaa oli ja hiki virtas. Pelkäsin kyllä että keuhkot lentää kesken salsan pihalle kun tuota yskää vielä riittää. Nyt ei kun uutta viikkoa kohti uusin kujein..

 



Haaveissa esikoinen

Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 3/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 3/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 6/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 10/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 15/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 18/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 20/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 25/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 27/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 27/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 32/28

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
SadMam..................RK 06/07..............................KP 10/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 10/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 14/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 28/33
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 39/28-32

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 3/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 15/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 15/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP 16/24-27

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 30-27/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Betania :hug: pahoittelut km ja tervetuloa joukkoon mahtavaan.

Kiti07 toi valkkari on kovin yksilöllistä et miten sitä tulee,miulla ei ole lisääntyny yhdessäkään raskaudessa valkkarin määrä huomattavasti mutta miun siskolla taas niin paljon et joutui siteitä käyttää ekat kolme kk kunnes vähän tasottui...jotta kannattaa luottaa omaan oloon ja testailla kun siltä tuntuu ++++++++ :whistle:

Hiidi meillä ei onneksi kovin moni tienny raskaudesta mutta tarpeeksi tulee nyt uteluita et joko on tärpänny :headwall: kaduttaa jo että edes kerrottiin kelleen asiasta mitään.

Epskeps hyvä että mieheis jaksoi ja toivottavasti tuli nyt se kerta tärppi =)

Stoppis taustaile rauhassa ja tule sitten takaisin kun siltä tuntuu :hug:

(.) En tiedä et mikä vaivaa,vissiin flunssa tulossa (tehny tuloaan kolme pv) eilen kun saunassa käytiin niin kerkesin 5min istua siellä ni tuli ihan järkky olo ja pakko oli lähteä pois pikaseen kärsi pestä ittensä :x mut nyt on taas melko ok olo.Ristiselkä on edelleen tulessa,tosi ärsyttävää :kieh: Sori tästä tuli valitusta taas omiks tarpeiks...muuten mieliala on hyvä ja tyytyväinen elämään =)

Mukavan syksyistä viikon alkua kaikille.



 
äitee2 mulla oli kahdes viimeses raskaudes ainoana selvänä oireena tuo alaristiselän polte joka alko viikkoa ennen oletettujen menkkojen alkua...taitaa olla masuasukki se siellä joka "polttoja" aiheuttelee...++++++++ :whistle:

paljon plussapuhalluksia kaikille jäännääjille ja oviksen pongaajille... mä teitä käyn edelleen "vakoilemas" joka päivä.. toivoisin täältä aina löytäväni plussauutisia.. :heart: olette edelleen niin rakkaita kaikki :hug:
 
flunssa iski eilen ja makasin sit puoli yötä hereillä ja mietin ja pähkin ja ihmettelin tätä olotilaa ja aamulla sit omaa höperyyttäni naureskellen menin vessaan, pissin tikkuun ja katsoin epäuskon vallassa ja kädet täristen tikkua johon hitaasti mutta varmasti piirty kaksi viivaa!!!!!!
:eek:

mullahan siis oli kaksi viikkoa sitten kuukautiset ja nyt eilen ja tänään limansekasta verta että en nyt kuitenkaan tästä oikeen mihinkään usko, onhan se voinu mennä jo kesken tai olla kohdun ulkopuolinen, mistä pirusta se muuten vuotais??!!!! eli ei vielä saa kovin onnitella, oon nyt koko aamun yrittäny soittaa neuvolaan eikä sieltäkään vastata, kiva just sillon kun niitä vastauksia tarvittais.............

nyt on vaan pää ihan sekasin enkä ymmärrä mistään mitään.....ilmottelen heti kun saan sinne neuvolaan yhteyden ja lisää tietoa koko hommasta
 
Hiuh ja huomenta kuumeilijoille :wave:

Kauhea maanantain aamukooma alkaa pikku hiljaa selvetä..
Ei mennyt ovis viikonloppuna joten ei vielä tarvi heittää toiveita tämän kierron suhteen hukkaan! Tilausta laitettu menemään ja laitetaan varmasti lisäystä kunhan töistä ehditään.. Eilen ovistestiin hailakka viiva ja tänään pientä nippailua muttei mitään suurempaa joten huippua vielä odotellaan..

La-su yö oli jotenkin yli-rankka ja tulikin mietiskeltyä läpi kaikki mahdolliset kauhu skenaariot :/ Lueskelin odotuspuolen ja keskenmeno puolen juttuja ja masensin itseäni oikein olen takaa.. tyhmä minä kun tuohon ryhdyin mutta minkäs sitä itselleen voi..
Valvoin puol seittemään aamulla ja kun ei ollut edes miestä viekussa jonka kainaloon käpertyä niin oli aikas ankeeta mutta siitä selvittiin!

Kovasti plussatuulia :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Tervetuloa Betania ja suuret pahoittelut menetyksetäsi!

Olen jotenkin kovin tyhjäpäisesti heilunut täällä viime aikoina enkä oikein ole osannut ottaa kantaa muiden huoliin mutta onneksi tämä on niin ihana pino että täällä silti aina välitettään :)

Tsemppiä viikkoon kaikille :flower:
 
Kyllä ootte taas kerennyt kirjoitella... :LOL:

ekaks Malttamaton: Et usko miten onnelliseksi mut teit tuolla plussa-uutisellasi :heart: !! Nääääääääääääin paljon onnea ja tarrasukkia teille!!!! Voi kumpa pikkuinen nyt jaksaisi mukana kasvaa :hug: Ja siitä sun siskon sanomasta, ärsyttää enkä viitsi sanoa enempää koska korvia alkaisi polttaa :saint:
Millaisia oireita sulla on/oli ennen plussaa?

SatuKa: joko teit testin?

Angelina: bd pystyssä että siirto onnistuu :heart:

Repa: mulle lääkäri sanoi että ehdottomasti pitää oviksesta olla varma ennen kuin aloittaa terot!! Mutta toivotaan sulla ne oikeasti auttaisi!

Emppu78: samaa linjaa mennään :LOL: Mullakaan ei tero+clomi yhdistelmä auttanut, jätin terot pois ja söin pelkät clomit ja siitä kierrosta raskauduinkin... Paljon onnea tähän "viralliseen" yrityskiertoon!! :hug:

Betania: lämpimästi tervetuloa! ja osanottoni menetyksestäsi. Minulla kanssa tm takanapäin, joten ymmärrän tunteesi täysin :hug:

Eliisa80: jos siulla on nyt ovisaika käsillä, niin miulla oli viime kierrossa oviksen aikaan välivuotoa.

(.) eteenpäin mennään... pientä vihlontaa on alapäähän tullut ja sellaista tätimäistä tunnetta, rinnat ei enää niin arat joten sieltä se täti varmasti tulla porheltaa pailalle :headwall: :headwall: :headwall:
 
Betania ja RouvaRajatapaus pahoittelut keskenmenosta, lämpimästi tervetuloa :hug:

Täällä alkaa olemaan ne päivät käsillä, että jänskään koko ajan tuleeko vai eikö tule... :whistle: mieskin taitaa olla vähän hermona, eipä oo ennen näitä asioita noin kovasti jänskäillyt. Tässä kyllä saattaa mennä jonkun aikaa odotellessa, koska ovis tais olla kipujen mukaan melkein viikon normaalia ajankohtaa myöhässä, eli täytyy varmaan vielä viikonloppuun asti hermoilla, ellei sitten "se ääliö" saavu jo ennen sitä... :xmas:

Eliisa80 hui kun jänskää, toivotaan parasta....!!!
Äitee2 Mites kävi esikoisen jutun kanssa? Meidän pojalla se huomattiin jo vastasyntyneenä sairaalaan kotiinlähtötarkistuksessa, sanoivat että vuosi odotellaan laskeutumista. No, ei laskeutunut joten leikkaus oli kun poika oli 1,5v. Viime vuonna oli vielä tarkistus, kives ei ole vieläkään ihan siellä missä pitäis olla, mutta kuulema tarpeeksi alhaalla että pitäisi toimia. Sehän ei siis toimi jos jää liian ylös lämpimään... Mutta kuulema yhdelläkin pärjäisi :)
 

Yhteistyössä