km:n jälkeen kuumeilevat...

Pullenah kyllä mun mielestä väestöliittoon voi kuka vaan mennä :) Olen ite niiden sivuja pari päivää ihmetelly ja harmitellu sitä ettei täällä ole väestöliittoa.. :ashamed: Joten soitahan sinne heti!! Tästä linkistä pääset sivuille: http://www.vaestoliitto.fi/lapsettomuus/
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa!!
En ole uskaltanut paljon täällä pyöriä kun on ollut koko ajan tuo pelko keskenmenosta tai tuulimunasta läsnä. Tänään kävin sitten varhaisultrassa ja siinä hermorauniona tärisin. En uskaltanut edes ruutuun katsoa, kunnes lääkäri sanoi, että täällähän on kaikki hyvin ja antoi sydänääten tulla. Sanoi, ettei ole sun sydän joka lyö. :D Siinä sitten onnesta itkin melkein. Olin niin helpottunut. Viikkoja kasassa 7+3 ja 10mm oli pituutta.
Täällähän on paljon uusia ja paljon plussanneita. ihanaa!! Toivotaan, että tämä pino tyhjenee kokonaan.
Käyn teitä täällä vakoilemassa aina välillä. Plussaonnea kaikille!! :heart:
 
Jepulista jee...
Ennen omaa napaa...

Sonja.Kyllä sinä mun mielestä kuulut tänne meidän joukkoon yhtälailla vaikka ei aktiivista yritystä oliskaan ja onneks kaikki sujui kaavinnassa hyvin,toivottavasti vuodot nyt nopeesti ohi,että pääsee eteenpäin :hug:

Sipuli:Ihanaa että pikkuisella kaikki hyvin ja sydämen lyönnitkin ootte kuullu jo useamman päivän :heart: Kyllä nyt kaikki menee hyvin...tuuthan taas kertomaan miten raskaus etenee :heart: =)

Haikaralla myös ihania uutisia:heart: Onnea raskauteen ja käyppä taas morjestamassa...:wave: Olen onnellinen teidän puolesta!

Emppu,Hyvä että nyt on selkeät kuviot miten hommassa edetään...toivottavasti pian tärppäis =)

Kiti,ihan kuin meikän suusta,joka kuukaus uudet kujeet :kieh: ...Koitetaan kestää :ashamed:

Malttamaton:voi hitsi kun oliskin plussa...toivoisin niin kovasti sitä onnea sulle :heart:

Epskeps.Kyllä vaan, sama tauti...täälläkin vaan pahenee flunssa,nokka niin tukossa että kuulokin menny :snotty: Liikkeelä tuntuis olevan erittäin pitkäkestoisena...huoh |O Voimia kohtalotoverille!!


No niin ja sitten meikän lekurivisiitti pähkinänkuoressa:

Oikein jämpti mukava vanhempi mies lääkärinä... teki perus sisä tutkimuksen ja ultran.

Kaikki pintapuolisesti ok,munarakkulan löysi,mutta kovin pieni vielä :ashamed: Meinas että ovulaatiota ei tässä kierrossa tapahu,mut sit kysy uudestaan milloin menkat oli ja toteskin että ei oo vielä myöhästä...saattaa olla vasta edessä päin. Eli siis ovis ei ole vielä tapahtunut eikä ihan hollillakaan...
Epäili että juuri ajoituksessa ongelma kun kierrot pitkät ja niinkuin itsekkin epäilin,keltarauhas kuurin antoi. Vakuutti että ei estä millään tavalla ovulaatiota, vaikka ei kerkeis tulemaan ennen terojen alotusta. Oon kuullut päinvastaistakin puhuttavan,mutta uskon kyllä lääkäriin.

Pari kiertoa mennään näin ja sit katsotaan mikä tilanne. Sanoi että ainoa asia millä on mitään ennustusarvoa on se että on kerran onnistunut raskautumaan,eli pitäisi näillä eväillä onnistua toistekkin... ja sit toivotti onnea :D

Eli ois tänään pitäny terot aloittaa mut tajusin vähän liian myöhään että on kp 15 ja päivystävä apteekki on niin kaukana,et en enää sinne lähe hötkyileen... eli ens kierrosta sitten alotan terot...

Nyt on mieli hyvä kun kaikki oli kunnossa ja lääkäri sitä mieltä että ennuste todella hyvä =) katotaan nyt sitte miten käy... Niin ja ovistuntemuksia oli todennäköisesti ne mitä tunsin kaksviikkoo ennen menkkoja,mitä luulin ensin kk tuntemuksiks...
 
iltaa, nyt en kyl varmaan yhtään enää muista mitä piti kommentoida, harva pää =)

ainakin ninni, sipuli ja haikara ihanaa et kaikki on sujunu hyvin ja paljon onnea jatkoon, käykää vaan hätyyttelemässä meitä pois täältä =) niinkun ei ite yritettäis
:LOL:

ja sonja hyvä et kaavinta sujui hyvin ja pääsee puhtaalta pöydältä alottaan, toivotaan et kierto normalisoituu pian =)

angelinalle paljon onnea ja peukut pystyssä perjantaille =)

malttamaton +++++++++++++++ :whistle: bd bd

repa hyvä et sait hyviä uutisia lääkäristä, jospa nyt alkais lyyti kirjottaan :D

tänne ei kummempaa täytys houkutella miestä kammarin puolelle jossain vaiheessa, mutta saa nähdä onnistuuko, on taas ollu vähänlaisesti kiinnostusta kyseiseen asiaan, mut toivottavasti hyvän asian puolesta uhrautuu :LOL: ( voi kauhee mikä kohtalo sillä ) :LOL:
 
Pullenah, käyn siis Oulun Väestöliitolla, muista en osaa sanoa mitään, mutta varmasti samansuuntaista menoa joka paikassa. Eli lääkärit on erikoistuneet lapsettomuuden hoitoon, mutta melkein kaikki myös naistentauteihin ja synnytyksiin.. joten en usko, että tarvitsee kärsiä lapsettomuudesta, että sinne voi mennä. Mutta soita ja kysy... =) Ja samallahan tulisi kurkattua, että onko kaikki edellytykset vauvansaannille kunnossa. (anteeksi, kun nyt en muista yhtään onko sulla jo perhettä tai onko ollut mitään ongelmia...)
 
Iltoja kaikille!

Olen TAAS yh:na kun mies työreissussa. Toivottavasti pian loppuu nämä yön yli reissut! Sitäpaitsi mä oon mukavarma heti, että mulla olisi varmasti ovis kun se on poissa ja muutamaan päivään ei ole ollut makkarissa elämää. Tosin edelleen olen aika varma, etten ovuloi näin pian km:n jälkeen mutta voinpahan sitten menkkojen alettua uskotella itselleni, että miehen työreissujen takia jäi plussa saamatta... :kieh:

Mä en halua kuvitella meidän elämää eteenpäin vaikka vuoden päähän niin, että kuvittelisin, etten vielä silloinkaan olisi ONNISTUNEESTI raskaana tai jo synnyttänyt. Todella masentava ajatus.
 
Repa on meil sit samat kuviot meneillään :LOL: Tuskainen flunssa ja gynellä käynti.. :p Sulla oli ihan kivat gynekuulumiset, kovin positiiviselta kuulostaa, toivottavasti se testiinkin tulee, siis se positiivinen.. ;) :heart: Mä meen sitte perjantaina.. :whistle:

Pullenah, no kannattaa sinne nyt ainakin soittaa, eihän siinä mitään menetä :)

Haikara
Ihania uutisia!!


Eevarouvalle jaksuja yh-eloon miehen työreissun ajaksi. Ois kyllä niin kätsää kun miehen simpat sais säilöttyä kotona vaikka pakkaseen ja sit vaik toinen ois reissussa tai muuten laiska petihommiin, niin kävis ottaa satsit sieltä otolliseen aikaan
Heh, hullu idea.. :p

ON Sitä samaa edelleen, onneksi olo jo hieman parempi :) Jänskäilen vaan sitä perjantain gyneä...
 
Pullenah no mä oon menossa gynelle perjantaina jolloin kp 11. Viime syksynä kävin kans gynellä ja silloinkin kp 11 ja silloin se munarakkula siellä hienosti näky (ja se jopa hedelmöittyi mutta meni sitten kesken.. :'( ) Ite olen suht varma ettei viime kierrossa ovista ollut kun en sitä bongannut ja yleensä sen kyllä oon huomannu. Mut se on kaiketi ihan normaalia ettei ovista joka kuukausi ole, vaikka näin kuumeilijan se vetää lähes hulluuden partaalle..
:LOL:
 



Haaveissa esikoinen

Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Emppu78.................KM 06/07
Malttamaton.............KM 08/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 2/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 6/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 11/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 14/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 16/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 21/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 23/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 23/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 28/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 29/35

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
SadMam..................RK 06/07..............................KP 6/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 10/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 24/33
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 35/28-32
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 36/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 11/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 11/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP 12/24-27
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 25/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 26-23/29

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
 
Huomenta tytöt!!

Voi että kun olette jälleen olleet ahkeria :D

Haikara: Et usko miten ilahtunut olen puolestanne :heart: Ja saitte kuulla kuinka pikkuisennen siellä jakselee ja sydänäänet, melkein itken puolestanne :hug: Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa, että pikkuinen pysyy tälläkertaa mukana loppuun asti. Joko olette antaneet hänelle "työnimen"?

Repa: Onnea hyvästä gynekännistä. Olen tosi helpottunut puolestasi, että kaikki on kuitenkin sillai hyvin eikä mitään tosi pahaa löytynyt :hug: Hyvä että sait terot. Miekin söin niitä ennen lugeja, toivotaan että auttaa sulla paremmin :wave:

EevaRouva: toivottavasti osa-aikais yh-elämä saa pian päätöksen :hug:

Epskeps: Hyvä että jakselet paremmin, jospa vielä innostuisitte laittelemaan tilausta ;) Ja onnea gynekäynnille!

Pullenah: Jos kierto sellainen 28, niin silloin kuulemma hyvä mennä kp 11 tienoilla eli pari päivää ennen oletettua ovista. Mulla kierto 32-34 ja menin silloin kp 15 vasta eikä ovis vielä ollut ihan käsillä. Mutta se on yksilöllistä, kannattaa kysyä sitä kun soittelet ja varaat aikaa!

(.) Tänne ei kurjuutta kummempaa. Lugeja olen nyt pari päivää laittanut tuonne ja ärsyttää se sottavuoto, mutta mitäpä sitä ei asian hyväksi tekisi :LOL: Rinnat arentuneet ja pientä nippailua huomattavissa joten onko vasta nyt ovis, mä luulin että oli n. viikko sitten. Ei tajua :headwall:
 
Huomenia kanssasisaret :)

Eipä tännekään mitään uutta.. tilausta on laitettu menemään kuitenkin ja nyt vaan toivotaan että se ovis ei kuitenkaan tulis kun vasta ens viikolla että pääsis kunnolla hommiin! B)

Te ootte niin ihanan aktiivisia täällä kun jaksatte aina kommentoida kaikkien huolia ja ongelmia :heart:

Kävin muuten laskuria kurkkaamassa että jos tärppäis tästä kierrosta niin LA olis mun syntymäpäivänä. Voisko parempaa lahjaa olla olemassa.. toivossa on hyvä elää......(..kunnes tipahtaa korkealta ja kovaa)

Huomaa että kierron hyvä vaihe on tulossa kun mieli jaksaa pysyä jokseenkin korkealla :) onneksi välillä näinkin!
 
Ihan pakko ensin omaan napaan:Miulla on elämän ensimmäinen luomu ovis =) kaikki oireilut yms. johtui alkavasta oviksesta,jätin ne hormoonit nyt syömättä ja meinattiin et katotaan mitä tapahtuu,kaikki aikasemmat ovikset on tullu hormooneilla.Eilen kävin gynellä ja kaikki on erinomaisen hyvin ja näyttää "lupaavalta" muta liikoja en toivo vaan katsellaan mitä tuleman pitää...mies luuli mun seonneen kun tulin gyneltä pelkäs jo raukka et on vähintään neloset tulossa oli sen verran kalvakka kun aloitin kertomaan mitä gyne sanoi :LOL:

Repa hyvä että kävit gynellä ja kaikki on hyvin ja sait terot helpottamaan kierron säännöllistämistä,miulla sama tilanne.

MargeSimpson mein esikko on jo 5v mut "vika" huomattiin vasta neuvolassa maaliskuussa ja maanantaina saadaan tietää mikä hoito tulee jos kives ei ole itekseen laskeutunut tässä kesän aikana.

EevaRouva meillä mies on rahtari ja välillä olin itekkin muutaman pv yh mutta nyt mies on onneksi kotona enemmän ja pitkiä reissuja tekee vain silloin tällöin,siulle :hug: ja jaksamista väliaikaseen yh elämään.

Mie en muista mitä kaikkea miun piti kommentoida kun olen ihan onnessani täällä,miten voikin ilahduttaa näin kovin yksi ovis? :heart: :heart:

Kaikille plussa tuulia ja onnea plussanneille.

Kiva että plussaanneet käytte meitä morjestamassa,se antaa toivoa.
 
Miikkis: Mun mielestä lugejen sivuoireissa löytyy rintojen pingotus yms. eli voi johtua niistäkin.

Sori, nyt tulee omaa napaa, mutta mulla menee hermot kohta, jos ne menkat ei ala. Tänään siis 3 vkoa oviksesta tai siis pregnylin pistosta eli varmaan irtosi pe, mutta siis silti. Kyllä pitäisi jo alkaa, koska viimeisestä lugesta on jo viikko. Yritin miehelle jo aamulla vihjaista, että pitäisikö testata ja sieltä tuli ehdoton ei vielä. Ei kuulemma kestä nähdä negatestiä. No en minäkään, mutta jos se sittenkin olisi plussa.... Olen miettinyt pääni puhki millaisia raskausoireita mulla oli 1. raskaudessa ja onko nyt mitään, mutta en saa selvyyttä. Mahaa on vihlonut lauantaista asti, koska muistan todenneeni miehelle la, että ei ole taaskaan tärpännyt, koska vihloo menkkamaisesti. Mutta nyt kun niitä ei näy mieleen tulee, että ei kai menkkakivut etukäteen voi näin pitkään kestää ilman, että vuoto ei alkaisi. Rinnat ei ole yhtään kipeät, mutta ei ollut silloin raskaudessakaan. Ensimmäinen oire silloin viimeksi oli näpyt mitä tuli nännipihoihin, mutta kun ne ei ole ikinä poiskaan lähtenyt niin niistä ei voi päätellä mitään tällä kertaa. Valkkaria ei tule yhtään norm. enemmän kun taas viimeksi se oli kyllä raskausoireena. Vessassa ravaan koko ajan, mutta se taitaa olla joku alitajunnan järjestämä juttu, koska koko ajan miettii, että alkaako ne. Eli en ole tullut hullua hurskaammaksi vaan täysin epätietoinen...Pienen pieni toivon kipinä on kuitenkin sisällä herännyt, mutta toisaalta realisti sisällä sanoo, että meillä ei ole voinut näin hyvä tuuri, että säästyisimme hilkulla IVF:n aiheuttamista henkisestä, fyysisestä ja rahallisesta vaivoista.
 
malttamaton vihlontahan kuulostaisi ihan hyvältä oireelta..
En uskalla kannustaa testaamaan kun varmasti itse tiedätte mikä teille on parasta.

Toivotaan nyt kovasti että se toivon kipinä olisi oikeassa ja se kovin odotettu toinen viiva sinne testiin putkahtaisi!
hirmuiset plussatuulet sinullekin ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle:
 
Onnea Äiteelle oviksesta. Kiva kun joku muukin jaksaa oviksesta kirjoitella, mulle tästä on tullut päähänpinttymä.

Malttamattomalle kauheesti plussaonnea

Minä olen ihan ihmeissäni täällä. Oli pari ovistikkua jäljellä ja päähänpiston vuoksi eilen sitten testasin. Ja tuli tooosi vahva plussa. Yhtä vahvat viivat sain siis viime pe. Kaikki ovisoireet ovat hävinneet ja tää tuntuu niin kummalta (kp 24) joten minä epätoivoinen (luin netistä Orionin lähteestä, että ovistesti näyttää melko varmasti väärin plussaa jos on raskaana) sain toivonkipinän ja testasin samaan purkkiin raskaustestin, mutta se oli kyllä nega. Mutta siis päivällä ja 2 h edellisestä vessassa käynnistä. Jyskytettiin sitten illalla, vaikka ei olis kumpaakaan oikein hutsittanut. Ollaanhan tässä jo yli pari viikkoa sitä tehty eikä olla mikään just rakastunut pari. Aamulla tein rtestin ja siihen näin siinä haamun, ei mitään viivan paikkaa, vaan haalean sinertävän kun käänteli testiä ja oikeassa suunnassa katsoi. mutta, mutta, mutta mies ei nähnyt mitään vaikka kuinka yritti katsoa. Clear blue oli testin nimi.

Olen varannut gynen huomiseksi, koska mulla on ollut maha menkkamaisen kipeä ja rakastelu on sattunut jo yli viikon. Samalla kai tuo selviää, pitääkö sitä vieläkin jaksaa touhuta tuolla sängynpohjalla vai voiko alkaa odottelemaan testaamista. Tai onko mussa jotain vialla muuten.

Niin ja tänään oli sama homma ton ovistestin kanssa, erittäin vahva viiva tuli:/
 
Tinii: Taidetaan olla miehen kanssa vähän eri mieltä tällä hetkellä testaamisesta. Mulla alkaa olla sen verran vahva tunne, että haluaisin jo testata, mutta mies ei...Taidan tippua korkealta, kun annoin toiveiden herätä :headwall:
 
epskesps tais kysellä kuulumisia :) tänään olin nvlas ja siel tehtiin viä varmistus r-testi ja POSITIIVINEN :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: ei enää mikään haamu :) pääsen heti 6 viikon lopussa alkuraskauden ultraan jolla tarkistetaan että kaikki on hyvin. toivottavasti tämä odotus menee kuin pitääkin. yritän silti olla ressaamatta ja nauttia tästä odotuksesta. onhan noista kahdesta viivasta jo niin kauan haaveiltu =)

malttamaton. ei mullakaan ollut mitään selviä r-oireita. vain reisiä ja ristiselkää vihlo välillä. yhden ainoan pienen hetken oli vahva metallin maku suussa. nyt on vain paineen tunnetta ja väsymystä. toivon sydämestäni sinulle ja kaikille täällä palstaileville++++++++++++++++++++ :whistle:
 
mimmuli82 ihanaa!!! :heart: O N N E A P L U S S A S T A!!! Hirmuisesti tarrasukkia pikkuiselle masumatkaajalle!! :heart: :heart: :heart:

beccy Ettei ois niin ihanasti käyny että olisit raskautunut! :heart: Ei se r-testi nyt välttämättä vielä kp 24 näytä sitä plussaa. Toivotaan parasta eli plussaa!!! bd :heart:

malttamattomalle ihan hirmuisesti plussapuhalluksia täältä!! +++++++++++++++++++ :whistle:

Äitee2 Onnea ekoista luomuoviksista!! :flower: :heart: Nyt ei kun hyödyntämään vaan sitä! ;) :heart:

Miikkis, kiitos :) Jänskättää vaan kyllä melkoisesti tuo huominen gyne..Mitä jos se gyne sanookin että siellä kohdussa on ties mitä häikkää :eek: :ashamed: :( Mut pitää nyt elää toivossa, et näkyisi vaan se follikkeli kypsymässä eikä mitään muuta sinne kuulumatonta.
Aiheuttaisko ne luget sulle tuollaisia oireita? Vai oisko käynyt niin hyvin että olisit raskautunut?
Toivotaan parasta! :heart:

ON Meitsi edelleen sitä gynekäyntiä vaan jännittää.. Miten ihmismieli voikin olla niin kummallinen että sitä osaa kehitellä jos jonkinlaisia teorioita siitä miksei raskautuminen onnistu ja nyt sitten pelottaa mennä gynelle kuulemaan "tuomiota" :ashamed: jota ei kenties tulekaan. Ehkäpä kaikki on ok, mutta raskautuminen ei vaan ota onnistuakseen. Ehkä tätä kaikkea on siksi niin vaikeaa ymmärtää ja mieli tekee tepposiaan, kun on yhden kerran onnistuneesti raskautunut ja terveen lapsen saanut. Et miksei se ota onnistuakseen toistamiseen?! :eek: :headwall: Ehkä se on sitten niin ettei toista ole meille tarkoitettu.. :ashamed: :'( Mut katsotaan nyt mitä tuo huominen tuo tullessaan. Mä tuun sitten teille kertomaan. Muuten olo on jo paaaljon parempi :) Vielä yskittää ja räkää tulee, mut nyt jo kestää tolpillaankin ja olen jaksanut tuon meidän pojanviikarin kanssa olla ulkonakin B)
 
Mimmuli82 ihanaa, onnittelut plussasta :flower: :heart:

malttamaton edelleen toivotan onnea testaukseen! :wave: Niin ja mulla kans oli menkkakipuja varmaan yli viikon ennen testausta viimeksi ;)

Äitee2 onnea matkaan luomuna, ei kun lakanoille kyytiä!

Epskeps tervemenoa gynelle huomenna, äläkä turhaan jaksa etukäteen jännätä ja itseäs pelotella :hug: Eiköhän sieltä tule ihan hyviä uutisia! Tule sitten kertomaan!

Pitiköhän muuta kommentoida... oon ollut nyt pari päivää kyllä aika äkäistä mammaa :kieh: ja naama on täynnä kaikenkokoista ja näköistä finniä |O Kyllä prkl sopis kurvata se ferrari tänne ja vilakkaan, ihan huvikseen en tämmöisiä hormonimyrskyjä viitsisi potea!!!!! Mutta ei näy :'(
 
No pitihän sitä vielä pari asiaa sanoa... :D

Repa hauska kuulla että lääkärissä meni hyvin ja nyt on toiveikkaat näkymät =)

EevaRouva tylsää että miehellä on reissutyö :hug: Toivotaan että sattuisi kuitenkin oikeaan aikaan olemaan kotosalla - eihän se vaadi kun sen kerran ;)

beccylle myös onnea matkaan huomiselle gynelle :wave: Ehkäpä siellä jotain selviää... toivottavasti positiivista... ;)

 
Pullenah:seuraavanlainen kuuri kp15-26 päivinä nappi huuleen....aika hassu,kun oon nyt katellu et monella on siihen 24 päivään,mulla on 2 bonuspäivää pantu :/
Millanen se sun tilanne on ollut kiertojen kanssa silloin kun ne terot määrättiin? Ja millanen kierto se oli mistä sitten raskauduit?
Miikkis myös,kerro tiivistelmä miks oot päätyny lugeihin ja mitä terojen kanssa kävi ja miks alunperin kävit hormoneja nappaamaan...ei kyllä oo pakko jos ei jaksa ja oothan sinä näitä aiemmin kertoillu,mut ei millään jaksais käydä kaikkia sivuja läpi :saint:
et pliis rakkaat kanssasisaret,kertoilkaa kokemuksia :D

Äiteelle onnea oviksesta!!Voin hyvin kuvitella että vetää suun muirulle :D

Beccy:Gyne varmaan näkee jos on raskausmerkkejä siellä alakerrassa,onnea matkaan!!!

Epskeps:Ei muuta kuin onnea gynereissuun ja kaikki on ihan hyvin,usko pois!!!! Tuu sitte heti kertoon miten meni =)

Malttamaton+++++++++ :heart: :heart:

Ja sokerina pohjalla....Mimmuli,ihanaa!!!! Onnea vahvistuneesta positiivisesta :heart: :heart: :heart:

Niin ja stoppikselle vielä voimia taistelussa hormoneja vastaan,kyllä se siitä!!!!

Menin ja tilasin ovistikkuja perkule...kyyllä,näin pääs käymään.
Ja niinkuin meinasin että en niihin sorru :D Mut ajattelin nyt kerran kokeilla,niin ei sitte päästä siitäkään sanomaan,etten tietäs mitä se tikuttelu on :LOL:

Saas nähä miten nyt joudan koneelle,kun mulla on yks leipomiskeikka viikonloppuna ja lauantaina myös sukujuhlat :p Mut tuun ainakin kattoon epskepsin gyne uutiset....
 

Yhteistyössä